grillauspalvelua

weber650

Olisin kysellyt mitä ihmiset on mieltä sellaisesta grillauspalvelusta että joku tulee kotiin, mökille johonkin juhliin, illanistujaisiin tms. jotta isäntäväki saa nauttia illasta/päivästä vieraiden joukossa. Eli joka tapahtuma räätälöitäisiin asiakkaan mieltymysten mukaan. Eli grillaaminen ei ole pelkkää makkaran grillausta vaan se on mukavaa yhdessäoloa.

13

1206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Grillimestari

      Sellainen on ainakin eteläsuomessa toiminnassa;
      www.grillauspalvelu.fi

      • Sotis

        Se on nimittäin ihan oikeasti niin, että muussa tapauksessa emäntä istuu nenä netissä tutkimassa resptejä päivätolkulla ennen vieraiden tuloa, vääntää alkuruokia ja salaatteja ja on ihan puhki siinä vaiheessa, kun pitäisi alkaa seurustella kutsuttujen kanssa.

        Jonkun tommosen homman viritän kyllä isompiin kekkereihin. Nimimerkillä mamma betalar, jotta saa itsekkin nauttia hyvästä seurasta...


      • www.baari.info

        Kyseinen palvelu löytyy myös facebookista...

        www.facebook.com/grillauspalvelu


      • www.baari.info

        Kyseinen palvelu löytyy myös facebookista...

        www.facebook.com/grillauspalvelu


      • www.grillauspalvelu.fi
        Sotis kirjoitti:

        Se on nimittäin ihan oikeasti niin, että muussa tapauksessa emäntä istuu nenä netissä tutkimassa resptejä päivätolkulla ennen vieraiden tuloa, vääntää alkuruokia ja salaatteja ja on ihan puhki siinä vaiheessa, kun pitäisi alkaa seurustella kutsuttujen kanssa.

        Jonkun tommosen homman viritän kyllä isompiin kekkereihin. Nimimerkillä mamma betalar, jotta saa itsekkin nauttia hyvästä seurasta...

        Kyseinen palvelu löytyy myös facebookista...

        www.facebook.com/grillauspalvelu


    • pitopalvelut

      .... oikeestaan KAIKKI pitopalvelut hoitaa näitäkin hommia -pitää vaan osata kysyä

      • tsökö

        toihan näyttää asialliselta. Firman juhliin tai vaikka isompiin pippaloihin kotiinkin olisi tosi hyvä. kaverit vaan kokkaisivat ja me syötäisiin ja juotaisiin... :) Hyvä idea mun mielestä.


      • Viskimania
        tsökö kirjoitti:

        toihan näyttää asialliselta. Firman juhliin tai vaikka isompiin pippaloihin kotiinkin olisi tosi hyvä. kaverit vaan kokkaisivat ja me syötäisiin ja juotaisiin... :) Hyvä idea mun mielestä.

        Meillä oli eräälle seuralle (n. 30 hlöä tuli paikalle) vuokrattuna semmoinen täyspalvelupaketti Grillauspalvelun kautta, paikka oli sovittu etukäteen yhdessä firman kanssa. Menu oli yksissä tuumin sovittu niin että se toimisi mahdollisimman hyvin ja miellyttäisi koko porukkaa.

        Sieltä hoidettiin meille sitten kokki grillaamaan, kaikki safkat materiaalit, raaka-aineet ym. jotka kuului menuun, syöntivermeet - kaikki. Juomatkin olisi saatu sitä kautta mutta ne me hoidettiin itse tällä kertaa sattuneista syistä.

        Jengi viihtyi tosi hyvin, kokki oli hyvä tyyppi joka ei pelännyt kokata livenä ison porukan edessä (ja äijä hoiti hommansa todella hyvin - moni pitopalvelu ei tykännyt ollenkaan ideasta että heidän kokkinsa joutuisi tekemään safkat siinä paikalla, vaan halusi tuoda ne valmiina, ei toimi koska safkat on joko kuivia tai kylmiä sitten kun ne syödään).

        Ruoka oli vimpan päälle meikäläisten makuun maustettua ja sitä oli reilusti. Niin hyvä fiilis jäi kokonaisuudesta että porukkamme hallitus päätti tehdä hommasta vuotuisen "jutun". Suosittelen (Grillauspalvelua).


      • Vanha kokki
        Viskimania kirjoitti:

        Meillä oli eräälle seuralle (n. 30 hlöä tuli paikalle) vuokrattuna semmoinen täyspalvelupaketti Grillauspalvelun kautta, paikka oli sovittu etukäteen yhdessä firman kanssa. Menu oli yksissä tuumin sovittu niin että se toimisi mahdollisimman hyvin ja miellyttäisi koko porukkaa.

        Sieltä hoidettiin meille sitten kokki grillaamaan, kaikki safkat materiaalit, raaka-aineet ym. jotka kuului menuun, syöntivermeet - kaikki. Juomatkin olisi saatu sitä kautta mutta ne me hoidettiin itse tällä kertaa sattuneista syistä.

        Jengi viihtyi tosi hyvin, kokki oli hyvä tyyppi joka ei pelännyt kokata livenä ison porukan edessä (ja äijä hoiti hommansa todella hyvin - moni pitopalvelu ei tykännyt ollenkaan ideasta että heidän kokkinsa joutuisi tekemään safkat siinä paikalla, vaan halusi tuoda ne valmiina, ei toimi koska safkat on joko kuivia tai kylmiä sitten kun ne syödään).

        Ruoka oli vimpan päälle meikäläisten makuun maustettua ja sitä oli reilusti. Niin hyvä fiilis jäi kokonaisuudesta että porukkamme hallitus päätti tehdä hommasta vuotuisen "jutun". Suosittelen (Grillauspalvelua).

        Omituiselta, jos grillipartyt pidetään ja ruoka tuotaisiin valmiina paikalle?
        Oma tulikokeeni oli kymmeniä vuosia sitten, kun tuollaiset bileet järjesti eräs olutfirma ja grillasin reilulle 600 hengelle pihvit paikanpäällä, vieläpä hiiligrilleillä.
        Salaatit teimme etukäteen soosia vaille valmiiksi, samoin pihvit oli leikattu ja nuijittu, mutta varsinainen valmistus ja ruoan jakelu tapahtui vasta paikan päällä.
        Suurin yksittäinen keikka minun tekemänäni.


    • erkki twistaa

      Voihan tollanen catering-systeemi toimiakin, erityisesti näinä uusavuttomuuden aikoina. Harva alle kolmekymppinen enää osaa grillata (muuta kun polttaa makkaraa kaasu- tai sähkö"grillissä" tai avoliekissä).
      Ite tietysti venhempana ihmisenä (jo yli 30 vee) en oikeen voisi kuvitella grillipippaloita, joissa joku cateringfirma hoitelee hommat... koko idishän siinä vähän mun mielestä katoaa sillon. On kivaa valmistella ruokaa yhdessä ja sitten rauhassa grillailla yhdessä ja nauttia samalla juhlajuomia ja lopuksi onnistuneista valmisteista. Mutta jokainen tietysti tyylillään. Ehkä toi toimii parhaiten sillon, kun tosiaan porukkaa jossain isommissa (firman kekkerit?) on jo viiskyt ja normi pihagrillin kapasiteetti alkaa tulla vastaan.

      • grillauspalvelu.fi

        Nimenomaan palvelun tarkoituksena on tehdä isompiin juhliin järjestelyt, ostokset, esivalmistelut, astiat, loppusiivous, tuoda grillit yms. , hoitaa grillaus ja grillaajat ja järjestää pitoja varten tila, bändit, trubaduurit, alkoholit, teltat eli kaikki avaimet käteen periaatteella, jottei yrityksen tarvitse tehdä itse mitään muuta kuin juhlia.

        Terveisin

        GRILLAUSPALVELU


    • 575756658

      Haisee niin pahast nää jutut ton paskapalvelun mainokselta. HÄVETKÄÄ NYT PERKELE

      • Timpurin Pera

        575756658, minä häpeän sinun puolestasi, kun et osaa edes suomen kieltä - todella surullista. Ja se perisuomalainen kateus, ja katkeruus...voi voi.

        Idea on kiva, ja sille on ollut käyttöä. Grillauspalvelu ei ole ainoa joka näitä tekee, Keski-Suomessa on ainakin kaksi samanlaista yritystä. Toisesta on kokemusta, kun firma piti Jyväskylässä kesällä 2012 kekkerit. Kivaa oli, ja yli sata nälkäistä sai hyvät pihvit ynnä muut ravinnokseen suoraan grilleistä mestareilta.

        Helsingin pääkonttori järkkäsikin 2013 samanlaiset ulkoilmabileet saareen, ja silloin oli tämä palvelu hommissa. Hieman vähemmän väkeä, ja hyvää tuli. Ihan kiva kesäinen vaihtoehto sille että istutaan ravintolassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe