grillauspalvelua

weber650

Olisin kysellyt mitä ihmiset on mieltä sellaisesta grillauspalvelusta että joku tulee kotiin, mökille johonkin juhliin, illanistujaisiin tms. jotta isäntäväki saa nauttia illasta/päivästä vieraiden joukossa. Eli joka tapahtuma räätälöitäisiin asiakkaan mieltymysten mukaan. Eli grillaaminen ei ole pelkkää makkaran grillausta vaan se on mukavaa yhdessäoloa.

13

1725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Grillimestari

      Sellainen on ainakin eteläsuomessa toiminnassa;
      www.grillauspalvelu.fi

      • Sotis

        Se on nimittäin ihan oikeasti niin, että muussa tapauksessa emäntä istuu nenä netissä tutkimassa resptejä päivätolkulla ennen vieraiden tuloa, vääntää alkuruokia ja salaatteja ja on ihan puhki siinä vaiheessa, kun pitäisi alkaa seurustella kutsuttujen kanssa.

        Jonkun tommosen homman viritän kyllä isompiin kekkereihin. Nimimerkillä mamma betalar, jotta saa itsekkin nauttia hyvästä seurasta...


      • www.baari.info

        Kyseinen palvelu löytyy myös facebookista...

        www.facebook.com/grillauspalvelu


      • www.baari.info

        Kyseinen palvelu löytyy myös facebookista...

        www.facebook.com/grillauspalvelu


      • www.grillauspalvelu.fi
        Sotis kirjoitti:

        Se on nimittäin ihan oikeasti niin, että muussa tapauksessa emäntä istuu nenä netissä tutkimassa resptejä päivätolkulla ennen vieraiden tuloa, vääntää alkuruokia ja salaatteja ja on ihan puhki siinä vaiheessa, kun pitäisi alkaa seurustella kutsuttujen kanssa.

        Jonkun tommosen homman viritän kyllä isompiin kekkereihin. Nimimerkillä mamma betalar, jotta saa itsekkin nauttia hyvästä seurasta...

        Kyseinen palvelu löytyy myös facebookista...

        www.facebook.com/grillauspalvelu


    • pitopalvelut

      .... oikeestaan KAIKKI pitopalvelut hoitaa näitäkin hommia -pitää vaan osata kysyä

      • tsökö

        toihan näyttää asialliselta. Firman juhliin tai vaikka isompiin pippaloihin kotiinkin olisi tosi hyvä. kaverit vaan kokkaisivat ja me syötäisiin ja juotaisiin... :) Hyvä idea mun mielestä.


      • Viskimania
        tsökö kirjoitti:

        toihan näyttää asialliselta. Firman juhliin tai vaikka isompiin pippaloihin kotiinkin olisi tosi hyvä. kaverit vaan kokkaisivat ja me syötäisiin ja juotaisiin... :) Hyvä idea mun mielestä.

        Meillä oli eräälle seuralle (n. 30 hlöä tuli paikalle) vuokrattuna semmoinen täyspalvelupaketti Grillauspalvelun kautta, paikka oli sovittu etukäteen yhdessä firman kanssa. Menu oli yksissä tuumin sovittu niin että se toimisi mahdollisimman hyvin ja miellyttäisi koko porukkaa.

        Sieltä hoidettiin meille sitten kokki grillaamaan, kaikki safkat materiaalit, raaka-aineet ym. jotka kuului menuun, syöntivermeet - kaikki. Juomatkin olisi saatu sitä kautta mutta ne me hoidettiin itse tällä kertaa sattuneista syistä.

        Jengi viihtyi tosi hyvin, kokki oli hyvä tyyppi joka ei pelännyt kokata livenä ison porukan edessä (ja äijä hoiti hommansa todella hyvin - moni pitopalvelu ei tykännyt ollenkaan ideasta että heidän kokkinsa joutuisi tekemään safkat siinä paikalla, vaan halusi tuoda ne valmiina, ei toimi koska safkat on joko kuivia tai kylmiä sitten kun ne syödään).

        Ruoka oli vimpan päälle meikäläisten makuun maustettua ja sitä oli reilusti. Niin hyvä fiilis jäi kokonaisuudesta että porukkamme hallitus päätti tehdä hommasta vuotuisen "jutun". Suosittelen (Grillauspalvelua).


      • Vanha kokki
        Viskimania kirjoitti:

        Meillä oli eräälle seuralle (n. 30 hlöä tuli paikalle) vuokrattuna semmoinen täyspalvelupaketti Grillauspalvelun kautta, paikka oli sovittu etukäteen yhdessä firman kanssa. Menu oli yksissä tuumin sovittu niin että se toimisi mahdollisimman hyvin ja miellyttäisi koko porukkaa.

        Sieltä hoidettiin meille sitten kokki grillaamaan, kaikki safkat materiaalit, raaka-aineet ym. jotka kuului menuun, syöntivermeet - kaikki. Juomatkin olisi saatu sitä kautta mutta ne me hoidettiin itse tällä kertaa sattuneista syistä.

        Jengi viihtyi tosi hyvin, kokki oli hyvä tyyppi joka ei pelännyt kokata livenä ison porukan edessä (ja äijä hoiti hommansa todella hyvin - moni pitopalvelu ei tykännyt ollenkaan ideasta että heidän kokkinsa joutuisi tekemään safkat siinä paikalla, vaan halusi tuoda ne valmiina, ei toimi koska safkat on joko kuivia tai kylmiä sitten kun ne syödään).

        Ruoka oli vimpan päälle meikäläisten makuun maustettua ja sitä oli reilusti. Niin hyvä fiilis jäi kokonaisuudesta että porukkamme hallitus päätti tehdä hommasta vuotuisen "jutun". Suosittelen (Grillauspalvelua).

        Omituiselta, jos grillipartyt pidetään ja ruoka tuotaisiin valmiina paikalle?
        Oma tulikokeeni oli kymmeniä vuosia sitten, kun tuollaiset bileet järjesti eräs olutfirma ja grillasin reilulle 600 hengelle pihvit paikanpäällä, vieläpä hiiligrilleillä.
        Salaatit teimme etukäteen soosia vaille valmiiksi, samoin pihvit oli leikattu ja nuijittu, mutta varsinainen valmistus ja ruoan jakelu tapahtui vasta paikan päällä.
        Suurin yksittäinen keikka minun tekemänäni.


    • erkki twistaa

      Voihan tollanen catering-systeemi toimiakin, erityisesti näinä uusavuttomuuden aikoina. Harva alle kolmekymppinen enää osaa grillata (muuta kun polttaa makkaraa kaasu- tai sähkö"grillissä" tai avoliekissä).
      Ite tietysti venhempana ihmisenä (jo yli 30 vee) en oikeen voisi kuvitella grillipippaloita, joissa joku cateringfirma hoitelee hommat... koko idishän siinä vähän mun mielestä katoaa sillon. On kivaa valmistella ruokaa yhdessä ja sitten rauhassa grillailla yhdessä ja nauttia samalla juhlajuomia ja lopuksi onnistuneista valmisteista. Mutta jokainen tietysti tyylillään. Ehkä toi toimii parhaiten sillon, kun tosiaan porukkaa jossain isommissa (firman kekkerit?) on jo viiskyt ja normi pihagrillin kapasiteetti alkaa tulla vastaan.

      • grillauspalvelu.fi

        Nimenomaan palvelun tarkoituksena on tehdä isompiin juhliin järjestelyt, ostokset, esivalmistelut, astiat, loppusiivous, tuoda grillit yms. , hoitaa grillaus ja grillaajat ja järjestää pitoja varten tila, bändit, trubaduurit, alkoholit, teltat eli kaikki avaimet käteen periaatteella, jottei yrityksen tarvitse tehdä itse mitään muuta kuin juhlia.

        Terveisin

        GRILLAUSPALVELU


    • 575756658

      Haisee niin pahast nää jutut ton paskapalvelun mainokselta. HÄVETKÄÄ NYT PERKELE

      • Timpurin Pera

        575756658, minä häpeän sinun puolestasi, kun et osaa edes suomen kieltä - todella surullista. Ja se perisuomalainen kateus, ja katkeruus...voi voi.

        Idea on kiva, ja sille on ollut käyttöä. Grillauspalvelu ei ole ainoa joka näitä tekee, Keski-Suomessa on ainakin kaksi samanlaista yritystä. Toisesta on kokemusta, kun firma piti Jyväskylässä kesällä 2012 kekkerit. Kivaa oli, ja yli sata nälkäistä sai hyvät pihvit ynnä muut ravinnokseen suoraan grilleistä mestareilta.

        Helsingin pääkonttori järkkäsikin 2013 samanlaiset ulkoilmabileet saareen, ja silloin oli tämä palvelu hommissa. Hieman vähemmän väkeä, ja hyvää tuli. Ihan kiva kesäinen vaihtoehto sille että istutaan ravintolassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe