Terveiset ahtaajille

Jope the man

Olette ahneita, laiskoja ja ylipalkattuja paskoja.

57

1210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yope the girl

      Käsittämätöntä porukkaa. Härskejä kuten lakkokenraalinsakin.

      • yyyyyyyh

        ottanneet etuskunnasta esimerkkiä


    • Jope the man

      Ahtaajat ovat näköjään myöskin ylimielisiä paskoja, sekä tyhmiä. Sahataan omaa oksaa alta pois kun lakkoillaan. No, eiköhän joku teistä laituriraketeista saa kenkää tämän tempauksen takia.

      • En hyväksy lakkoa

        Kyllä ihmetyttää tämä ahtaajien lakko tällaisena aikana!!!!!!!! Vienti takkuaa muutenki ja nyt vielä lisää. ILMAN MUUTA KAIKKI TEHTAAT KIINNI niin pääsevät paperimiehetkin maistamaan toveriensa lakkoilua.


      • kohta lomalla
        En hyväksy lakkoa kirjoitti:

        Kyllä ihmetyttää tämä ahtaajien lakko tällaisena aikana!!!!!!!! Vienti takkuaa muutenki ja nyt vielä lisää. ILMAN MUUTA KAIKKI TEHTAAT KIINNI niin pääsevät paperimiehetkin maistamaan toveriensa lakkoilua.

        on hyvä aika harjoitella. Aurinko paistaa ja pääsee pilkille Karsikon edustalle. Laivaväylät jäätyy, joten kelkoilla pääsee kauemmaksikin selälle. Tällaista ihanuutta tulee olemaan muutaman vuoden päästä ellei ydinvoimaa rakenneta.


      • lkkoiuu

        haluan lisää rahaa ja tulen sitä saamaan mulla on varaa olla lakossa se on otettava silloinkun saa nyt on hyvä sauma


      • säälittävä

        pistä se hihaton paita päälle, ja koeta näyttää isolta


    • Ahtaajat.

      Hyvä, että taistelette Suomessa on euroopan heikoimmasta päästä irtisanomissuoja. Palkkaus saisi olla parempikin ottaen huomioon työolosuhteet ja vuorotyön. Ihmetyttää tämä työntekijöiden moittiminen. Kyllä sopimuksen tekemiseen tarvitaan myös työnantajapuoli, joka haluaisi heikentää työntekijöiden edut 1930-luvulle, jolloin työmaan portilla pidettiin huutokauppaa kuka tulee halvimmalla töihin. Älkää ahtaajat antako yhtään periksi.

      • En hyväksy lakkoa

        antaa missään nimessä periksi!!! Lakon jälkeen saavat jäädä työttämäksi kun ei ole enää mitä lastataan laivoihin kun kaikki viedään Kiinaan tai Brasiliaan!!!! Joten hyvä vaan, että taistelevat muutosturvansa perään!!!!!!!! Kohtahan sitä tarvitaanki


      • lakko

    • ägry

      olet varsinainen pölvästi. Ahtaajat on oikealla asialla toivottovasti työnantajat ymmärtävät lopettaa vetkuilun niin ei tule pitkä lakko. Hyvä satamajätkät!

      • HessuHoppo

        Nyt olisi maahanmuuttajille satamassa töitä - ei tarvita minkäänlaista koulutusta eikä juuri kokemustakaan - nyt olisi hyvä iskeä kaksi kärpästä yhdellä iskulla.... ja luulenpa vain, että kyllä työhaluja löytyisl sen jälkeen....


      • Unnah Anumemah
        HessuHoppo kirjoitti:

        Nyt olisi maahanmuuttajille satamassa töitä - ei tarvita minkäänlaista koulutusta eikä juuri kokemustakaan - nyt olisi hyvä iskeä kaksi kärpästä yhdellä iskulla.... ja luulenpa vain, että kyllä työhaluja löytyisl sen jälkeen....

        Kokemuksesta tiedän, että yö ja päivä vaihtaa paikkaa ennen kuin mamu satamassa töissä.
        Lisäksi vielä luultko että joku afrikan kasvatti lähtis noilla liksoilla parinkymmenen asteen pakkaseen ja vinkkaan värjöttelemään. Heh heh ... ...


      • vastaan vertaus
        Unnah Anumemah kirjoitti:

        Kokemuksesta tiedän, että yö ja päivä vaihtaa paikkaa ennen kuin mamu satamassa töissä.
        Lisäksi vielä luultko että joku afrikan kasvatti lähtis noilla liksoilla parinkymmenen asteen pakkaseen ja vinkkaan värjöttelemään. Heh heh ... ...

        Opettajaa ja ahtaajaa ei kannata vertailla. Nimittäin ahtaaja maksaa opettajalle palkan. Jos ei ole ahtaajan verotuloja, niin ei ole liksaa opettajillekaan.


      • Prosessimiäs
        vastaan vertaus kirjoitti:

        Opettajaa ja ahtaajaa ei kannata vertailla. Nimittäin ahtaaja maksaa opettajalle palkan. Jos ei ole ahtaajan verotuloja, niin ei ole liksaa opettajillekaan.

        Opettaja ei taida jäisellä laivankannella -20 pakkasella jakaa viisauttaan.

        Ulkotyöstä talvella saisi minun puolesta maksaa vaikka 100€ tunnille ja siinäkään ei ole penniäkään liikaa... Ja jos palkoista pitää parkua, niin tiedän satoja johtajia jotka tienaavat satojatuhansia vuodessa, parhaat miljoonia ja saman asian hoitaisi tikku paskassa.


      • pennitön
        Prosessimiäs kirjoitti:

        Opettaja ei taida jäisellä laivankannella -20 pakkasella jakaa viisauttaan.

        Ulkotyöstä talvella saisi minun puolesta maksaa vaikka 100€ tunnille ja siinäkään ei ole penniäkään liikaa... Ja jos palkoista pitää parkua, niin tiedän satoja johtajia jotka tienaavat satojatuhansia vuodessa, parhaat miljoonia ja saman asian hoitaisi tikku paskassa.

        EI enää jaeta pennejä .Eurot ja centit , on ollu käytössä jo kauan


      • centii
        pennitön kirjoitti:

        EI enää jaeta pennejä .Eurot ja centit , on ollu käytössä jo kauan

        centit....mulla vaan sentit.

        Kateus se on kamalinta, se saa ihmisestä pedonkin esille. Voi sinne satamaan sitten lakon jälkeen käydä kysymässä töihin . Mikään ei estä.

        Tiestysti ylimitoitetut vaatimukset eivät mene läpi, mutta tämä on nyt enemmän politiikkaa kuin taloutta. Luulen kuitenkin, ettei ahtaajille sympatiaa heru. Paperipuoli väänsi pakkolomansa kunnialla läpi, nyt ahtaajat ajavat taas tilanteen persiileen. Mistäs sitten seuraavaksi tulee hommia ?


      • Seppo A

        Vaikea käsittää, miten tämä " kyseisen paikkakunnan isot ja vahvat" liittyy keskustelun aiheeseen. Edelleenkin outo yhdistelmä naisten nautintoon... Ahtausala on ammattitaitoa vaativa yhteiskunnan vientiteollisuuden keskeinen osatekijä. Epäolennaisuuksilla ei ole mitään tekemistä työtaistelun asiakokonaisuuksiin.


      • mie vaan
        Seppo A kirjoitti:

        Vaikea käsittää, miten tämä " kyseisen paikkakunnan isot ja vahvat" liittyy keskustelun aiheeseen. Edelleenkin outo yhdistelmä naisten nautintoon... Ahtausala on ammattitaitoa vaativa yhteiskunnan vientiteollisuuden keskeinen osatekijä. Epäolennaisuuksilla ei ole mitään tekemistä työtaistelun asiakokonaisuuksiin.

        suomalaiset duunarit ulosliputtavat omat työpaikkansa tätä menoa. ei kannate pitää tuotantolaitoksia enää suomenmaalla.hiljenee metsäteollisuus ja vienti hiipuu.20 vuoden päästä täällä ei oo venäläisten omistamia hiihtokeskuksia lappi täynnä.toivottavasti en ole sitä
        enää näkemässä.


    • sokia Reetta

      melekeimpä olisin sammaa mieltä alottajan kans elikkä ei tipu sympatiaa

    • ecorsa

      Upeeta, onpahan Suomessa ammattiryhmä joka vie eikä vikese. Muut valittaa palkkojaan, ahtaajat ottaa mitä haluaa. Kova peli kovat panokset - on tekemisen meininki. Kukapa duunarin etuja puolustaa kuin duunari itse. Mitään ei saa, jos ei yritä, jokainen sentti on kohti parempaa. Jaksamista ahtaajat - karavaani kulkee ja koirat haukkuu.

    • .

      kirjoittaneista ei yksikään taida olla perillä edes siitä, MIKSI ahtaajat lakkoilevat? Vinkki: He eivät edes ole haluamassa lisää palkkaa, vaan... Mitä? Ottakaahan selvää, internettietäjät.

      • fityfityf

        itse selvää, kyllähän he lisää palkkaa ovat haluamassa eli vähintään sen mikä on ollut yleinen linja, käytännössä enemmän !


      • .
        fityfityf kirjoitti:

        itse selvää, kyllähän he lisää palkkaa ovat haluamassa eli vähintään sen mikä on ollut yleinen linja, käytännössä enemmän !

        Lakko ei johdu palkka-asioista, vaan erimielisyyksistä muutosturvasta, eli käytännössä irtisanomisrahasta. Palkka-asiat liittojen välillä olisivat allekirjoitusta vailla, mutta kiista muutosturvasta hiertää välejä.


      • Alipalkattuja
        . kirjoitti:

        Lakko ei johdu palkka-asioista, vaan erimielisyyksistä muutosturvasta, eli käytännössä irtisanomisrahasta. Palkka-asiat liittojen välillä olisivat allekirjoitusta vailla, mutta kiista muutosturvasta hiertää välejä.

        Kyllä noissa neuvotteluissa voisi vaatia enemmänkin.Täällä ahtaajat ovat palkkakuopassa. Tuossa on Amerikan satamajätkien tienesti..
        http://wiki.answers.com/Q/How_much_money_does_a_longshoreman_earn
        Eli siellä tienaavat helposti yli 100 000e/vuodessa..


      • jdhäg
        Alipalkattuja kirjoitti:

        Kyllä noissa neuvotteluissa voisi vaatia enemmänkin.Täällä ahtaajat ovat palkkakuopassa. Tuossa on Amerikan satamajätkien tienesti..
        http://wiki.answers.com/Q/How_much_money_does_a_longshoreman_earn
        Eli siellä tienaavat helposti yli 100 000e/vuodessa..

        onko älyllisesti hedelmällistä alkaa tekemään yksi yhteen vertailuja maailman suurimman kansantalouden ja pienen Suomen asioista. Isommallahan on aina enemmän varaa vai myönnätkö edes tätä ?


      • jeepas
        jdhäg kirjoitti:

        onko älyllisesti hedelmällistä alkaa tekemään yksi yhteen vertailuja maailman suurimman kansantalouden ja pienen Suomen asioista. Isommallahan on aina enemmän varaa vai myönnätkö edes tätä ?

        Tässä lakkoilussa ei ole kyse palkasta tai palkan nostamisesta. Kyse on enemmänkin median mukaan irtisanomisjutuista.

        Se, että ahtaajat ovat lakossa ei ole ahtaajien vika. Hyvin usein liittojen pomot tekevät nämä päätökset. Poliittistahan se liiton toiminta tahtoo olla, mutta kuitenkin. Vastuu on heillä. He saavat muuten hyvää palkkaa myös.

        Kyllähän tämä on Kemin osalta surullista. Taas verotulot laskee, kun ahtaajat lakkoilee, tehtaat suljetaan. Tämä vaikuttaa kaikkien hyvinvointiin. Kun ei ole verotuloja, joutuu kaupunki karsimaan. Eli kaikkiin sattuu taas yhtä lujaa. Heikennetään palveluita, verotulojen kasvu pysyähtyy. Jopa kateellisetkin saavat tästä hyvästä osansa.

        Meiltä tuntuu puuttuvan täysin yhteen hiileen puhaltamisen meininki. Ihan kaikilta osapuolilta - niin kateellisilta, duunareilta kuin koko yhteiskunnalta.


      • gylayg
        jeepas kirjoitti:

        Tässä lakkoilussa ei ole kyse palkasta tai palkan nostamisesta. Kyse on enemmänkin median mukaan irtisanomisjutuista.

        Se, että ahtaajat ovat lakossa ei ole ahtaajien vika. Hyvin usein liittojen pomot tekevät nämä päätökset. Poliittistahan se liiton toiminta tahtoo olla, mutta kuitenkin. Vastuu on heillä. He saavat muuten hyvää palkkaa myös.

        Kyllähän tämä on Kemin osalta surullista. Taas verotulot laskee, kun ahtaajat lakkoilee, tehtaat suljetaan. Tämä vaikuttaa kaikkien hyvinvointiin. Kun ei ole verotuloja, joutuu kaupunki karsimaan. Eli kaikkiin sattuu taas yhtä lujaa. Heikennetään palveluita, verotulojen kasvu pysyähtyy. Jopa kateellisetkin saavat tästä hyvästä osansa.

        Meiltä tuntuu puuttuvan täysin yhteen hiileen puhaltamisen meininki. Ihan kaikilta osapuolilta - niin kateellisilta, duunareilta kuin koko yhteiskunnalta.

        ja kaikki nämä erimielisyydet satavat voittoina ulkomaisten kilpailijoiden laariin. Kun joku työ siirtyy kerran Suomesta pois, niin se ei koskaan enää palaa. Aina löytyy se joku paikka jossa tehdään halvemmalla ja kyllä muuallakin maailmassa osataan tehdä laatua.


      • utelias vili
        jdhäg kirjoitti:

        onko älyllisesti hedelmällistä alkaa tekemään yksi yhteen vertailuja maailman suurimman kansantalouden ja pienen Suomen asioista. Isommallahan on aina enemmän varaa vai myönnätkö edes tätä ?

        Nyt on kysymys muutosturvasta. Olemme EU:ssa ja Euroopassa yleisesti irtisanomisajan palkka n.2vuotta, meillä Suomessa muutama kuukausi.Nyt ahtaajat vaativat jo aiemmin luvattua muutosturvaa.Mitäs sanot,onko älyllisesti hedelmällistä tehdä vertailua muun Euroopan irtisanomisturvasta vai pitääkö täällä mielestäsi vaan tyytyä kohtaloomme?


      • ghökfdhgk
        utelias vili kirjoitti:

        Nyt on kysymys muutosturvasta. Olemme EU:ssa ja Euroopassa yleisesti irtisanomisajan palkka n.2vuotta, meillä Suomessa muutama kuukausi.Nyt ahtaajat vaativat jo aiemmin luvattua muutosturvaa.Mitäs sanot,onko älyllisesti hedelmällistä tehdä vertailua muun Euroopan irtisanomisturvasta vai pitääkö täällä mielestäsi vaan tyytyä kohtaloomme?

        Tahtoo olla lähes kaikissa läntisen maailman teollisuusmaissa työssäkäyvän väen lukumäärä huomattavasti suurempi kuin Suomessa. Sieltä se ero tulee. Toisilla on varaa ja toisilla ei. Suomen valtio on umpivelkainen ja työssäkäyvän väen määrä vähenemässä. Kivahan se olisi jos kaikissa maissa olisi yhtä hyvät edut, mutta kun pitäisi löytyä se kassakirstu josta näihin rahat otetaan. Velkaa velan päälle johtaa aina lopulta romahdukseen, jos näitä etuja velkarahalla kustannetaan. Suomessa on eletty jo pitkään kuin viimeistä päivää ja yhteyiskunnan laskuja siirretään surutta tulevien sukupolvien maksettaviksi. Sitten vielä ollaan lakkoihin menossa, että lisää etuja minulle ja heti.


      • KEMINPOIKA
        ghökfdhgk kirjoitti:

        Tahtoo olla lähes kaikissa läntisen maailman teollisuusmaissa työssäkäyvän väen lukumäärä huomattavasti suurempi kuin Suomessa. Sieltä se ero tulee. Toisilla on varaa ja toisilla ei. Suomen valtio on umpivelkainen ja työssäkäyvän väen määrä vähenemässä. Kivahan se olisi jos kaikissa maissa olisi yhtä hyvät edut, mutta kun pitäisi löytyä se kassakirstu josta näihin rahat otetaan. Velkaa velan päälle johtaa aina lopulta romahdukseen, jos näitä etuja velkarahalla kustannetaan. Suomessa on eletty jo pitkään kuin viimeistä päivää ja yhteyiskunnan laskuja siirretään surutta tulevien sukupolvien maksettaviksi. Sitten vielä ollaan lakkoihin menossa, että lisää etuja minulle ja heti.

        nuole persettä ja niitä nyyttejä jotka ihanasti vastaavat leukaasi!


      • .
        KEMINPOIKA kirjoitti:

        nuole persettä ja niitä nyyttejä jotka ihanasti vastaavat leukaasi!

        nimimerkki Keminpoika palautti uhkaavan asiallisena pitäytyneen keskustelun normikemiläiseen aivovajaaseen muotoonsa. Mahdat olla ylpeä itsestäsi.


    • hyyyyyyyyyyh

      kansanedustajista mallia. Ottakaa muukki

      • euroton ahtaaja

        Kyllä lakko on aivan oikeutettu .En noi pienellä palkalla edes lähtis satama laiturille seisoskelemaan


      • töihin haluava

      • kahtooja
        euroton ahtaaja kirjoitti:

        Kyllä lakko on aivan oikeutettu .En noi pienellä palkalla edes lähtis satama laiturille seisoskelemaan

        Kyllä on helppo leukoa jos ei ole iteltä pois jos ahtaajat pitää puoliaan so on oikein kuka muu sen tekis en edes tiedä mitä ahtaajan toimen kuvaan kuuluu että en osaa ottaa kantaa mikä on sopivaa mutta oneksi ne tuntee alansa paremmin


      • glyug
        kahtooja kirjoitti:

        Kyllä on helppo leukoa jos ei ole iteltä pois jos ahtaajat pitää puoliaan so on oikein kuka muu sen tekis en edes tiedä mitä ahtaajan toimen kuvaan kuuluu että en osaa ottaa kantaa mikä on sopivaa mutta oneksi ne tuntee alansa paremmin

        tyhmähän on se joka ei tiedä mikä on itselle parhaaksi. Mites sitten kun ei ole enää mitä ahtaa niihin laivoihin ? Tilanne, jossa laivat eivät enää tule on aika monelta pois, mutta jos näinkin yksinkertaisen asian tajuaminen on ylivoimaista niin otan osaa.


      • Kalle K
        glyug kirjoitti:

        tyhmähän on se joka ei tiedä mikä on itselle parhaaksi. Mites sitten kun ei ole enää mitä ahtaa niihin laivoihin ? Tilanne, jossa laivat eivät enää tule on aika monelta pois, mutta jos näinkin yksinkertaisen asian tajuaminen on ylivoimaista niin otan osaa.

        saatanan laiskat vetelykset


      • uraa,huraa
        Kalle K kirjoitti:

        saatanan laiskat vetelykset

        Onnea ahtaajat älkää luovuttako.Punalippu liehukoon aatteene yllä,työmies on ansainnut palkkansa herrat on saaneet omansa.


      • sikariklubi
        uraa,huraa kirjoitti:

        Onnea ahtaajat älkää luovuttako.Punalippu liehukoon aatteene yllä,työmies on ansainnut palkkansa herrat on saaneet omansa.

        jos työpaikat menevät ulos niin herrat elää hyvin jo saamillaaan rahoilla,mutta miten jätkät?


      • ahtaus
        sikariklubi kirjoitti:

        jos työpaikat menevät ulos niin herrat elää hyvin jo saamillaaan rahoilla,mutta miten jätkät?

        saattaa pian loppua mainittuihin ahneuksiin. Niin se vain valitettavasti on. Muutama rääväsuu kommari hihkuu saavutetuista eduista. Kun ahtaajalla jalka katkeaa ..ah niin vaativassa työssä, niin sairaalan hoitsu lohduttaa kipsillä saaden 9e tuntipalkan. Sekös se sitten oikein on? Ahtaajat vetäsivät toisen palkan aikoinaan viinan salakaupalla.....satamastahan sitä punasta smirnovia pruukas saaha.
        Jokin uusi kuljetusjärjestelmä tulee vetäsemään jalat koukkuun ahtaajilla tulevaisuudessa.


      • kohtuu palkka
        ahtaus kirjoitti:

        saattaa pian loppua mainittuihin ahneuksiin. Niin se vain valitettavasti on. Muutama rääväsuu kommari hihkuu saavutetuista eduista. Kun ahtaajalla jalka katkeaa ..ah niin vaativassa työssä, niin sairaalan hoitsu lohduttaa kipsillä saaden 9e tuntipalkan. Sekös se sitten oikein on? Ahtaajat vetäsivät toisen palkan aikoinaan viinan salakaupalla.....satamastahan sitä punasta smirnovia pruukas saaha.
        Jokin uusi kuljetusjärjestelmä tulee vetäsemään jalat koukkuun ahtaajilla tulevaisuudessa.

        palkka saada ja oikeudet !!!!!!!!!!!!!!!! Me ahtaajat pidämme huolta että oikeus toteutuu. Ensinnäkin meillä on aivan normi palkat. Toiseksi olemme työntekijöitä kuin muutkin . Kolmanneksi voimme olla olematta ahtaajia niin suomi kuihtuu, miten vain!!!!


      • lisääkö?
        kohtuu palkka kirjoitti:

        palkka saada ja oikeudet !!!!!!!!!!!!!!!! Me ahtaajat pidämme huolta että oikeus toteutuu. Ensinnäkin meillä on aivan normi palkat. Toiseksi olemme työntekijöitä kuin muutkin . Kolmanneksi voimme olla olematta ahtaajia niin suomi kuihtuu, miten vain!!!!

        Ettehän te sitä palkkaa lisää ollut vailla, vaan typeriä irtisanomiskorvauksia. Etkö tiiä mistä lakkoilet?
        Tässäpä oiva esimerkki haalari-kommarista. Rahhaa lissää, rahhaa lissää. Muuta ette osaakaan tehdä, kuin vaatia. Perseet kenttään, vaikka suomi menis polvilleen.
        Saatte jo keskimäärin 47.000 e. vuodessa. Pitäs riittää.


      • Dyödön
        kohtuu palkka kirjoitti:

        palkka saada ja oikeudet !!!!!!!!!!!!!!!! Me ahtaajat pidämme huolta että oikeus toteutuu. Ensinnäkin meillä on aivan normi palkat. Toiseksi olemme työntekijöitä kuin muutkin . Kolmanneksi voimme olla olematta ahtaajia niin suomi kuihtuu, miten vain!!!!

        Kyllä täällä riittää työttömiä, jotka voisivat varmasti teidänkin työtänne tehdä. Tuollaisen ahtaajan peruskoulutuksenhan järjestää varmasti parissa päivässä, niin helppoa työtä se on. Useimmat pitkäaikaistyöttömät eivät varmasti myöskään mankuisi etuuksia, kuten te.


      • si..
        Dyödön kirjoitti:

        Kyllä täällä riittää työttömiä, jotka voisivat varmasti teidänkin työtänne tehdä. Tuollaisen ahtaajan peruskoulutuksenhan järjestää varmasti parissa päivässä, niin helppoa työtä se on. Useimmat pitkäaikaistyöttömät eivät varmasti myöskään mankuisi etuuksia, kuten te.

        ISO V... RIKKURIT!!!!!!


      • Jope the Man
        si.. kirjoitti:

        ISO V... RIKKURIT!!!!!!

        HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA !!! Saas nähdä montako tuuliviiriä saa satamasta potkut lakon ansiosta, ei tullu irtisanomisturvaakaan, vaikka kyllähän sen pitäisi ahtaajille kuulua, onhan ne niin kouluttautunutta väkeä. LOLOLOLOL


      • ekmmkeemk
        Jope the Man kirjoitti:

        HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA !!! Saas nähdä montako tuuliviiriä saa satamasta potkut lakon ansiosta, ei tullu irtisanomisturvaakaan, vaikka kyllähän sen pitäisi ahtaajille kuulua, onhan ne niin kouluttautunutta väkeä. LOLOLOLOL

        ei yksikään kateus painaa aikuista LOL miestä rintaan...voi herran jumala sentään.sano vielä että pidä jopea parhaana koomikkona.


    • .

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe