Vm87 kitaristi vailla bändiä. Soitellut kaikenlaista metallia/heviä black sabbathia,metallicaa,mayhemiä,darkthrone... kaikkee vastaavaa.
Osaan myös tarvittaessa kyhätä kappaleita ja ehkä jonkulaisia vokaleita.
Jos tarvetta monipuoliselle kitaristille metallibändiin niin tästä sitten.
[email protected]
Metallikitaristi vailla bändiä
7
404
Vastaukset
- Haweth
Satanic Funeral Doom bändi MistGuide ettii kitaristia ku vanha lähti et jos kiinnostaa nii voisit tullakkin
oon ite bändissä bassossa mutta varmaa toi vokalisti perustaja lähettää sulle sähköpostia.
Se on tosin englanninkielinen mut toivottavasti ymmärrät
ja tässä vielä meidän musiikkia
http://www.mikseri.net/artists/mistguide.126252.php - Satanarchist
Tuohon lisäys vielä, olen mikkelistä joten siitä lähiseudulta.
- Haweth
Tämäpä kävi hyvin mekin olemme mikkelistä.
Saatana on saattanut meidät yhteen - Satanarchist
Haweth kirjoitti:
Saatana on saattanut meidät yhteenMissäs päin te treenailette, kyl sitä vois kattoo saisko jotai aikasiks?
- Satanarchist
Haweth kirjoitti:
Saatana on saattanut meidät yhteenJa helvetin hyvän kuulosta on tuo musa mitä teillä on tuolla mikserissä. Ootteko minkä ikäsiä muuten?
- Haweth
Satanarchist kirjoitti:
Ja helvetin hyvän kuulosta on tuo musa mitä teillä on tuolla mikserissä. Ootteko minkä ikäsiä muuten?
No vähän erikoinen bändi koska ikähaitari on ihan 17-26, (ite oon nuorin)
Mut jos sulla on mesee niin lisää Mehtarin osote [email protected]
koska se on kumminkin bändin perustaja ja lisäks osaa antaa paremmin infoo - Satanarchist
Haweth kirjoitti:
No vähän erikoinen bändi koska ikähaitari on ihan 17-26, (ite oon nuorin)
Mut jos sulla on mesee niin lisää Mehtarin osote [email protected]
koska se on kumminkin bändin perustaja ja lisäks osaa antaa paremmin infooOttakaahan yhteyttä, olisin erittäin kiinnostunut edelleen bändiin liittymisestä. Erittäin harmillista toi Mehtar juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272075
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221470Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis651169Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111079Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101067- 88952
- 80819
- 17817
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16741Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107681