Hankin sykemittarin, ja opettelen sen käyttöä tässä. Taitaa olla hiukan perustiedoissakin kehittämistä.
Mittari ynnäsi max. sykkeeksi 174/min. Perustiedot 56v./65kg/169cm/äijä.
Aamulenkillä sitten kokeilin paljonko se papan sydän takoo....Ei päässy lähellekkään tollaseen laukkaan.
sain punnerrettua 157/min.
Onkose hyvä, vai onko se paha, ettei näin harvakseltaan lyö sydän? Lepopulssi on 50- 55.
Pitäisikö mittariin syöttää tämä toteutunut max. syke, vai mennäänkö tuolla oletusarvolla?
Tässä nyt ollan vielä vähä pihalla...
Kuuntele sun sydämesi
2
122
Vastaukset
- kunkunkuntoilemaan
et tainnut saada kaikkea irti pumpustasi, ja hyvä niin, olisi voinut noutaja tulla kun tuolla ikää alkaa repimään. Erään laskukaavan mukaan ikäisesi maximisyke olisi n. 169, joten aivan sama vaikka antaisit olla mittarissa tuon 174. Maxmimisyke on hyvin vaihteleva, ja se olisi parasta testata hoitohenkilökunnan läsnäollessa. Tärkeintähän on se että harjoittelet oikealla syketasolla, mikä ei tosiaan ole sama kun maximi.
- Sydämen ääntää
Tuota max. sykettä tavoittenkin siksi, että saan jonku laskennallisen lähtökohdan.
Varsinaiseen rasvanpolttoon mulla ei suurempaa tarvetta ole, mutta kunnossa on kyllä parantamisen varaa.
Kiitokset vastaksesta.
noutajatullatuolaikä...mutimutimuti.....; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381