Huomenna mennään messuille kuolaamaan pyörä- ja tarvikeuutuuksia. :) Ainoa artikkeli, joka ehkä kiinostaa ostaa, on uusi sadetakki.
http://goexpo.fi/fillarimessut.php
Kohta on kevät ja pääsee taas maantielle.
PS Muista nyrkkisääntö:
- maantielle maantiepyörä,
- maastoon maastopyörä ja
- kaupunkiin citypyörä.
Huomenna messuille!
5
291
Vastaukset
- Äs pyökrä
Sähköpyörä soveltuu noista kaikkiin.
Maanteille maastoon ja cityyn.- Olmolla pääsee
Joo, yli 80-vuotiaille, kun ei jaksa itse polkea :)
- atlatl
Olmolla pääsee kirjoitti:
Joo, yli 80-vuotiaille, kun ei jaksa itse polkea :)
...messut,ei niin mitään meikäläiselle muualla kuin retkeilypuolella vähän...
Mitään en ostanu.
Vuosi sitten oli fillareita paljon enemmän. Ja peräkärryjä,niitä en huomannut nyt yhtään (en laske lastenkuljetuskärryjä miksikään)
Muutenkaan en huomannut missään juttua pyöräretkeilystä.
No se yks tandem-porukka oli,mut ei o mun juttu mikään ulkomaanmatkailu.
Suomi on paras maa! - Alkup. Maantiepyöräi
atlatl kirjoitti:
...messut,ei niin mitään meikäläiselle muualla kuin retkeilypuolella vähän...
Mitään en ostanu.
Vuosi sitten oli fillareita paljon enemmän. Ja peräkärryjä,niitä en huomannut nyt yhtään (en laske lastenkuljetuskärryjä miksikään)
Muutenkaan en huomannut missään juttua pyöräretkeilystä.
No se yks tandem-porukka oli,mut ei o mun juttu mikään ulkomaanmatkailu.
Suomi on paras maa!Rämö oli kaupaamassa kirjaansa. Ainoa asia, jonka ostin koko messuilta.
Kieltämättä suurtenkin maahantuojien puuttuminen latistaa tilaisuutta. Italialaisita merkeistä paikalla taisi olla vain Bianchi. Siltä tuodaan maahan taas halvempiakin Campa-versioita. Itse en ole ymmärtänyt, kuinka joku ostaa Bianchin Simpoilla?
Focuksella oli mielenkiintoinen setti kalustettuna Athenalla. Saksalainen, tai siis kiinan saksalainen runko ja Campaa koko setti. Ei siis mikään mix! Hyvä ostos aloittelijalle, jos haluaa laittaa pyörään pari tonnia.
Sinkuloita oli jo melko mukavasti. Retkipyörävalikoima taas oli heikohko. Pelagolla oli mielenkiintoinen proto. TREK:n 520 oli nostettu kattoon. Yhtään retkipyörää ei päässyt kokeilemaan lastattuna! - Kenkuttaa
atlatl kirjoitti:
...messut,ei niin mitään meikäläiselle muualla kuin retkeilypuolella vähän...
Mitään en ostanu.
Vuosi sitten oli fillareita paljon enemmän. Ja peräkärryjä,niitä en huomannut nyt yhtään (en laske lastenkuljetuskärryjä miksikään)
Muutenkaan en huomannut missään juttua pyöräretkeilystä.
No se yks tandem-porukka oli,mut ei o mun juttu mikään ulkomaanmatkailu.
Suomi on paras maa!Messut oli pyörien osalta tosimasentavat.
Muuan esittelijä totesikin että paikan "rahastusmeiningin" vuoksi moni oikee pyörämerkki/maahantuoja oli jäänyt pois...boikotointia kuulemma ?
Seuraavan kerran kannattaakin tutkia ohjelma netistä Go Expo- tarkkaan, ennekuin lähtee aivan turhaan messuille...100 km:n takaa tullut...melkein "sylettää"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477