Huomenna messuille!

Alkup. Maantiepyöräi

Huomenna mennään messuille kuolaamaan pyörä- ja tarvikeuutuuksia. :) Ainoa artikkeli, joka ehkä kiinostaa ostaa, on uusi sadetakki.

http://goexpo.fi/fillarimessut.php

Kohta on kevät ja pääsee taas maantielle.

PS Muista nyrkkisääntö:
- maantielle maantiepyörä,
- maastoon maastopyörä ja
- kaupunkiin citypyörä.

5

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äs pyökrä

      Sähköpyörä soveltuu noista kaikkiin.

      Maanteille maastoon ja cityyn.

      • Olmolla pääsee

        Joo, yli 80-vuotiaille, kun ei jaksa itse polkea :)


      • atlatl
        Olmolla pääsee kirjoitti:

        Joo, yli 80-vuotiaille, kun ei jaksa itse polkea :)

        ...messut,ei niin mitään meikäläiselle muualla kuin retkeilypuolella vähän...
        Mitään en ostanu.
        Vuosi sitten oli fillareita paljon enemmän. Ja peräkärryjä,niitä en huomannut nyt yhtään (en laske lastenkuljetuskärryjä miksikään)

        Muutenkaan en huomannut missään juttua pyöräretkeilystä.
        No se yks tandem-porukka oli,mut ei o mun juttu mikään ulkomaanmatkailu.
        Suomi on paras maa!


      • Alkup. Maantiepyöräi
        atlatl kirjoitti:

        ...messut,ei niin mitään meikäläiselle muualla kuin retkeilypuolella vähän...
        Mitään en ostanu.
        Vuosi sitten oli fillareita paljon enemmän. Ja peräkärryjä,niitä en huomannut nyt yhtään (en laske lastenkuljetuskärryjä miksikään)

        Muutenkaan en huomannut missään juttua pyöräretkeilystä.
        No se yks tandem-porukka oli,mut ei o mun juttu mikään ulkomaanmatkailu.
        Suomi on paras maa!

        Rämö oli kaupaamassa kirjaansa. Ainoa asia, jonka ostin koko messuilta.

        Kieltämättä suurtenkin maahantuojien puuttuminen latistaa tilaisuutta. Italialaisita merkeistä paikalla taisi olla vain Bianchi. Siltä tuodaan maahan taas halvempiakin Campa-versioita. Itse en ole ymmärtänyt, kuinka joku ostaa Bianchin Simpoilla?

        Focuksella oli mielenkiintoinen setti kalustettuna Athenalla. Saksalainen, tai siis kiinan saksalainen runko ja Campaa koko setti. Ei siis mikään mix! Hyvä ostos aloittelijalle, jos haluaa laittaa pyörään pari tonnia.

        Sinkuloita oli jo melko mukavasti. Retkipyörävalikoima taas oli heikohko. Pelagolla oli mielenkiintoinen proto. TREK:n 520 oli nostettu kattoon. Yhtään retkipyörää ei päässyt kokeilemaan lastattuna!


      • Kenkuttaa
        atlatl kirjoitti:

        ...messut,ei niin mitään meikäläiselle muualla kuin retkeilypuolella vähän...
        Mitään en ostanu.
        Vuosi sitten oli fillareita paljon enemmän. Ja peräkärryjä,niitä en huomannut nyt yhtään (en laske lastenkuljetuskärryjä miksikään)

        Muutenkaan en huomannut missään juttua pyöräretkeilystä.
        No se yks tandem-porukka oli,mut ei o mun juttu mikään ulkomaanmatkailu.
        Suomi on paras maa!

        Messut oli pyörien osalta tosimasentavat.
        Muuan esittelijä totesikin että paikan "rahastusmeiningin" vuoksi moni oikee pyörämerkki/maahantuoja oli jäänyt pois...boikotointia kuulemma ?
        Seuraavan kerran kannattaakin tutkia ohjelma netistä Go Expo- tarkkaan, ennekuin lähtee aivan turhaan messuille...100 km:n takaa tullut...melkein "sylettää"...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe