Olen jo herraties montako kertaa joutunut tilanteeseen, jossa en ole löytänyt jotakin paikkaa Suomesta vajailla tiedoilla sen paremmin Enirosta kuin Kansalaisen karttapaikasta. Googlen kartasta on tärpännyt heti! Pitääkö nyt tänne kutsua amerikkalaiset laatimaan Suomen kartta uusiksi, kun omista voimista ei näytä olevan apua?
Tämä on noloa
Mitä häh?
4
651
Vastaukset
- ei
kuka sen tekee, kun vaan tekee hyvin.
Ei pidä luulla, että suomalaisilla olisi enemmän tietotaitoa tai varallisuutta tehdä paremmin.
Mieluummin päinvastoin. - epäuskoinen
Sanopa jokin paikka, niin minäkin kokeilen.
- Suo siellä - vetelä
Googlella on huomattavasti rankempi miehitys karttaohjelmien ja varsinkin niiden datan tekemisessä. Vika ei siis ole tiedossa vaan panosten määrässä. Suomen markkina on liian pieni ylläpitämään laatua korkealla firmoilla, jotka keskittyvät vain Suomen markkinoihin.
- nimetön X
Mutta kun sen miehityksen aika menee kadun- ja tiennimien keksimiseen ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741