Olen jo herraties montako kertaa joutunut tilanteeseen, jossa en ole löytänyt jotakin paikkaa Suomesta vajailla tiedoilla sen paremmin Enirosta kuin Kansalaisen karttapaikasta. Googlen kartasta on tärpännyt heti! Pitääkö nyt tänne kutsua amerikkalaiset laatimaan Suomen kartta uusiksi, kun omista voimista ei näytä olevan apua?
Tämä on noloa
Mitä häh?
4
677
Vastaukset
- ei
kuka sen tekee, kun vaan tekee hyvin.
Ei pidä luulla, että suomalaisilla olisi enemmän tietotaitoa tai varallisuutta tehdä paremmin.
Mieluummin päinvastoin. - epäuskoinen
Sanopa jokin paikka, niin minäkin kokeilen.
- Suo siellä - vetelä
Googlella on huomattavasti rankempi miehitys karttaohjelmien ja varsinkin niiden datan tekemisessä. Vika ei siis ole tiedossa vaan panosten määrässä. Suomen markkina on liian pieni ylläpitämään laatua korkealla firmoilla, jotka keskittyvät vain Suomen markkinoihin.
- nimetön X
Mutta kun sen miehityksen aika menee kadun- ja tiennimien keksimiseen ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623218Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.751281- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998- 62919
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48913- 48824
- 47762
- 41752
- 39708