rehellisesti, saako kesäksi bodyä kuntoon, jos haluis tiputtaa about 10kg? Elämäntaparemontti alkakoon, ei mahdu lemppari housut jalkaan enää. Ulkoilen joka pvä n. tunnin verran, kotona crosstrainer(joka lähtee nyt käyttöön), jolla tunti pvässä. ruokatottumukset uusiksi, herkut pois siis. riittääkö päivässä tunti crossarilla ja ulkona kävleyä plus jos tekee kotona vatsoja niin painon pudotukseen? saako ison pömppiksen pois. liikakiloja minulla sellaiset 10kg. Pituutta about 170 ja painoa taitaa olla sellaiset 80kg tällä hetkellä.
läskit kaakkoon
4
190
Vastaukset
- laihtuva
Luulisin tuon määrän liikuntaa riittävän. Kannattais ehkä kokeilla edes pari päivää vaikka kiloklubiin näpytellä omat syömiset, vaikka se rasittavaa onkin, mutta saisit ainakin tietää paljonko OIKEASTI syöt, ja mitä tulisi muuttaa. Suosittelen, avasi mun silmäni ainakin!
Ruokaremontissa helpointa oli mun mielestä vähentää leivän, perunan, ym hiilareiden mussuttamista, ja lisätä proteiineja ja kasviksia.
Vinkki: jos tekee mieli naposteltavaa iltaisin, leikkaa kasvistikkuja (porkkana, paprika, kurkku) ja dippaa niitä KEVYTkermaviiliin, jonne olet sekoittanut vaikkapa taffelin sipsien dippejä. Creamy pepper dippi on hyvää kasvisten kanssa, ja yhdessä dippipussissa on noin 40kcal, kevyt kermaviilissäkään ei paljoa ole, ja kasviksissa ei varsinkaan! :) Mutta on hyvää, ja saa napostella mielin määrin!
Itsellä tuo yksi kermaviilidippi-annos kestää pari-kolme iltaa, eli ei tule paljoa kaloreita vaikka söisi pienen vadillisen kasviksia dippaillen! - vaan, mutta
tee jotain lihaskuntoa ylläpitävää vielä lisäksi. Painonpudotuksessa tahtoo lähteä myös lihasta ja tuo aerobinen harjoittelu, ulkoilu ja crosstraining, ei sitä estä. Muuten hyviä rasvanpolttoon soveltuvia harjoittelumuotoja kylläkin. Vatsalihakset, etunojapunnerrukset, dippipunnerrukset penkin avulla, leuanvedot jos mahdollista, pienillä painoilla voi tehdä monenlaisia käsiliikkeitä ym ym...
- Liikunnalla
on hyvin vaikea laihuduttaa. Sinun tapauksessasi liika crossarilla veivaaminen johtaa todennäköisesti ylikuntoon. Treenaa crossarilla vain kolmena päivänä viikossa. Vähennä syömistä.
- kunkunkuntoilemaan
-10 ei riitä jos meinaat saada sen ison pömppiksen pois, läski kun lähtee joka paikasta suht tasaisesti. Kannattaisikin ottaa himan realistisempi tavoite, ja pitempi aika siihen, esim kesäksi 2011 pois 20 kg, niin se mahakin on silloin jo aika litteä. ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673