Mitäs siellä on rakennettu? Chevy opala ainakin. Kaksi löytyy Suomestakin?
Etelä-Amerikan kovat raudat?
7
965
Vastaukset
- mee nettiin
on kuule senverta laaja kysymys että lyhyenä vastauksena:ainakin GM,chrysler ja Ford tehtaita monissa etelä-amerikan maissa vuosikymmeniä ja siihen lisätään kuolleita usa-merkkejä vuosikymmenien takaa sekä mallikirjo eurokokoluokan kulkimista täysikokoisiin edustus/muskelimalleihin joiden valmistusmäärätkin kiven alla kuten kuvatkin että eipä taida täältä tietoa tai tyhjentävää vastausta ihan heti tulla.joku chevy opala on kuin hyttysen pieru tähän luetteloon mitä kaipailet...mikä sitten kova rauta/vm/merkki/malli.....ja nämä ovat aivan omannäköisiäänkin/teknisesti ilman suoria jenkkivastineitaan vielä monetkin.
- Retkuilija
täräyttää cruisingiin vaikka tällaisilla:
http://hubgarage.s3.amazonaws.com/photos/325964/opalass_detail.jpg
http://www2.uol.com.br/bestcars/carros/saloes/xtreme05/opala-1g.jpg
Tai kengurumaan häkkyrällä:
http://www.moby302.co.za/photo/fm/holden_monaro_1970_01.JPG
http://inbox.apana.org.au/wp-content/uploads/2008/11/holden-gts.jpg
http://cache.jalopnik.com/assets/resources/2008/02/Ford_Falcon_Cobra.jpg
http://www.txchange.com/madmax.jpg - Boss 008
Retkuilija kirjoitti:
täräyttää cruisingiin vaikka tällaisilla:
http://hubgarage.s3.amazonaws.com/photos/325964/opalass_detail.jpg
http://www2.uol.com.br/bestcars/carros/saloes/xtreme05/opala-1g.jpg
Tai kengurumaan häkkyrällä:
http://www.moby302.co.za/photo/fm/holden_monaro_1970_01.JPG
http://inbox.apana.org.au/wp-content/uploads/2008/11/holden-gts.jpg
http://cache.jalopnik.com/assets/resources/2008/02/Ford_Falcon_Cobra.jpg
http://www.txchange.com/madmax.jpgOlen nähnyt Opalan Suomessa 80-luvun lopulla, muuttoauto Brasseista.. Oooppeli ku ooppeli erilaisella naama- ja perävärkillä, olisi vaan tunkenut pikkulohkokasiakin pellin alle...
Miks sinne kengurumaahan taas loikkasit, kun E-Amerikan raudoista oli otsikko? Sul on nettiselaimen cache paisunut autonkuvista, joillakin on big boops tissejä.. heh. Kun ahkerasti netistä kaivelet aina linkkejä perään, ja siellä on kaikki tieto valmiina kaikista maailman raudoista, niin miksi kysyt mitä on tehty? - Retkuilija
Boss 008 kirjoitti:
Olen nähnyt Opalan Suomessa 80-luvun lopulla, muuttoauto Brasseista.. Oooppeli ku ooppeli erilaisella naama- ja perävärkillä, olisi vaan tunkenut pikkulohkokasiakin pellin alle...
Miks sinne kengurumaahan taas loikkasit, kun E-Amerikan raudoista oli otsikko? Sul on nettiselaimen cache paisunut autonkuvista, joillakin on big boops tissejä.. heh. Kun ahkerasti netistä kaivelet aina linkkejä perään, ja siellä on kaikki tieto valmiina kaikista maailman raudoista, niin miksi kysyt mitä on tehty?löytyykö noita epäjenkkimusklecareja Suomesta enemmänkin.
- Retkuilija
se siinä kuikuilee. Olis kova sana auton tunnistuskisaan.
- <<<
Retkuilija kirjoitti:
se siinä kuikuilee. Olis kova sana auton tunnistuskisaan.
ainakin sellainen kun Chevrolet Monza < Nam...tälläsen Kun suomeen saisi ja kuutoskoneella....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522