VARASTOTIEN KIRPPUTORI

Koijari vaan

Varastotien kirpputorilta näkyy katoavan sulkemisajan jälkeen uusista pöydistä parhaimmat tavarat.
Kumma juttu kun kukaan ei niitä saisi vielä ostaa mutta työntekijät näkyy kaikki ilmestyvän arkisin kello 18.00 jälkeen kirpputorille tai aamusta ennen aukeamista ja kantavat salaisesti laukkujaan autoon tai taukohuoneeseen.

Itse olin aamusta kirpparilla niin kaksi työntekijää kanteli tavaroita jo käsissään.
Kysyessä työntekijältä missä on edellisiltana tuodut tavarat myönsi ne ostaneensa kiinnioloaikana!
Tässä taitaa olla pahimmat jälleenmyyjät koko kirpparilla.

Taitaa olla koko kirppari kaatumassa kun pitää ostaa parhaat päältä ja lisää loosseja väsätä joka nurkkaan.Huonompi homma!!!

36

2137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuuli Puku

Kaikesta paras olisi jos kukaan ei ostaisi mitään. Onhan se hullua että juuri MINUN tavarani ostetaan ja minä kun vain niitä ulkoiluttasin kirppareilla ja loosheissa. Katsoa saa mutta ei koskea, se on periaate.

P*rkele, joku oli taas ostanut 10 centin haljenneen kahvikupin.

• kaikilla pitäisi

olla samanlainen oikeus ostaa noita myyntiin tulevia tavaroita. Miten tämä oikeus toteutuu, jos parhaat tavarat on ostettu ennekuin kirppis edes aukeaa? Itse en ole kk. kyseisellä kirppiksellä käynyt koska sieltä ei enää löydy mitään hyvää,mukavaa ja edullista tavaraa opiskelijabudjetilla.

• minulle sopivaa
        kaikilla pitäisi kirjoitti:

olla samanlainen oikeus ostaa noita myyntiin tulevia tavaroita. Miten tämä oikeus toteutuu, jos parhaat tavarat on ostettu ennekuin kirppis edes aukeaa? Itse en ole kk. kyseisellä kirppiksellä käynyt koska sieltä ei enää löydy mitään hyvää,mukavaa ja edullista tavaraa opiskelijabudjetilla.

löydy, voihan olla et makuni mukaisia tavaroita ei vaan ihmiset myy enää.

• sun shine

Valaistukoonpa Koijarin synkeät ajatukset kevätauringosta! Melkoisia oletuksia ja johtopäätöksiä esität ja jopa syyttelet työntekijöitä täysin törkeästi. Onpa sulla aikaa päivystää, ketä tulee ja menee sulkemisajan jälkeen tai tulee ennen kirpparin aukeamista. Eihän ne työntekijät koskaan tule yhtaikaa töihin kuin asiakkaat, eivätkä voi lähteä poiskaan samaan aikaan. HOH-HOH! Sanon minä. Missähän sillä alueella on näköalatorni, periskooppi tai kaukoputki, jolla voi tähyillä riittävän kaukaa, mitä oikein tapahtuu. Oletpa epeli, kun näet, mitä ihmiset tekevät "salaa". Jokos olet asentanut salakuuntelulaitteet ?
      Hieno homma, että tuli loosseja lisää. Koko paikka muuttui valoisammaksi ja jopa käytävät levenivät hieman. Ootkos itse vuokrannut pöytää? Jos olet, olet varmaan huomannut, että pöytää joutuu jopa jonottamaan... ei se taida mikään nurin menemisen merkki olla!

• minusta paikka

muuttui ahtaaksi ja sekalaiseksi. Yhtenä päivänä yritin siellä käydä kiertelemässä, mutta nämä uudet käytävät ovat niin ahtaat että hermot meni kun ihmisiä oli aika paljon liikkeellä. Etenkin kun osa porukasta on sellaista, ettei viitsitä paria senttiä siirtyä että muut pääsevät kulkemaan vierestä ohi, ja tämä vain korostuu nyt kun käytävät kapenivat.

• Håh håh (ruotsiksi)
        minusta paikka kirjoitti:

muuttui ahtaaksi ja sekalaiseksi. Yhtenä päivänä yritin siellä käydä kiertelemässä, mutta nämä uudet käytävät ovat niin ahtaat että hermot meni kun ihmisiä oli aika paljon liikkeellä. Etenkin kun osa porukasta on sellaista, ettei viitsitä paria senttiä siirtyä että muut pääsevät kulkemaan vierestä ohi, ja tämä vain korostuu nyt kun käytävät kapenivat.

Koko paikkaahan nimitetään jo ihan yleisesti Varastotien Kaatopaikaksi, ei kirpputoriksi.

• enpäalasuunsoittoon
        Håh håh (ruotsiksi) kirjoitti:

Koko paikkaahan nimitetään jo ihan yleisesti Varastotien Kaatopaikaksi, ei kirpputoriksi.

Puhutaan ja puhutaan. Itse asioin Roin kaikilla kirppiksillä lähes päivittäin. Varastotien kirppis ei tosiaankaan ole kaatopaikka verratuna moneen muuhun paikkaan. Jokaisen myyjän eli myyntipaikan vuokranneen kuuluisi pitää oma myyntipaikkansa siistinä, ei se kuulu kirppiksen työntekijöille !!!!
        Kaikesta ihmiset viitsivät valittaa, jopa siitä, että kirpparilla on ruuhkaa. Itse olen vain onnesta mykkyränä, kun väkeä on liikkeellä ja pöydän tavarat käy kaupaksi.
        .. Är det svårt att vara positiv och tänka postivt??? kai se nyt tuo lause jotenkin muistuttaa ruotsia?

• hurja tili

hyvinhän tuolla näyttää menevän tavara kaupaksi ?

• santa fe

Munkin mielestä kaikilla kirppiksen työntekijöillä on oikeus vaikka sit ekana ostaa pöydästä tuotteita sillä hinnalla jonka myyjä on tuotteeseensa laittanut.Huippu juttu että tavara menee kaupaksi ja rahaa tulee..Vuokrasinkin pöydän elokuulle pari viikkoa varastotien kirppikseltä ja olen myynyt siellä muutaman kerran aiemminkin.Melkein 400 euron tilin olen joka kerta saanut mutta myynkin merkkivaatteita ja hyväkuntoisia.Aika monilla näkyy olevan liian huonoa myytävää! no alampa tässä ootteleen elokuuta ja muutamaa sataa euroa kirppikseltä...

• odottaa saat
        santa fe kirjoitti:

Munkin mielestä kaikilla kirppiksen työntekijöillä on oikeus vaikka sit ekana ostaa pöydästä tuotteita sillä hinnalla jonka myyjä on tuotteeseensa laittanut.Huippu juttu että tavara menee kaupaksi ja rahaa tulee..Vuokrasinkin pöydän elokuulle pari viikkoa varastotien kirppikseltä ja olen myynyt siellä muutaman kerran aiemminkin.Melkein 400 euron tilin olen joka kerta saanut mutta myynkin merkkivaatteita ja hyväkuntoisia.Aika monilla näkyy olevan liian huonoa myytävää! no alampa tässä ootteleen elokuuta ja muutamaa sataa euroa kirppikseltä...

kävin eilen kiertämässä ja suuri osa pöydistä oli tyhjillään. Pöytävuokrakin noussut nyt 27€(huh), joten taitaa ihmiset alkaan siirtymään valtakadun kirppikselle. Jossa ainakin oman kokemuksen mukaan myynti oli parempi kuin varastotiellä, ja vuokrakin paljon edullisempi(max 20€). Plussaa saa myös hyvät tilat ja mukavat myyjät. Tuolta myös itse löydän paremmin ostettavaa, uutta tavaraa tulee, toki sekä hyvää että huonompaa tulee myyntiin, eivätkä samat pölyty montaa viikkoa pöydissä.

• ritch
        odottaa saat kirjoitti:

kävin eilen kiertämässä ja suuri osa pöydistä oli tyhjillään. Pöytävuokrakin noussut nyt 27€(huh), joten taitaa ihmiset alkaan siirtymään valtakadun kirppikselle. Jossa ainakin oman kokemuksen mukaan myynti oli parempi kuin varastotiellä, ja vuokrakin paljon edullisempi(max 20€). Plussaa saa myös hyvät tilat ja mukavat myyjät. Tuolta myös itse löydän paremmin ostettavaa, uutta tavaraa tulee, toki sekä hyvää että huonompaa tulee myyntiin, eivätkä samat pölyty montaa viikkoa pöydissä.

Kaikkea muuta kuin myyvän näköinen paikka.Ankea ja sotkuinen..Sen talon paikalle komea kerrostalo pystyyn ja kattohuoneistot huippu näkymin!!

• 10+9
        ritch kirjoitti:

Kaikkea muuta kuin myyvän näköinen paikka.Ankea ja sotkuinen..Sen talon paikalle komea kerrostalo pystyyn ja kattohuoneistot huippu näkymin!!

Markka-aikaan kävin paljon kirppiksillä, mutta nyt en enää viitsi. Aivan uskomattomia hintoja kulahtaneista vaatteista. Ihmisillä on kai markat ja eurot sekaisin. Henkkamaukan t-paidoista pyydetään enemmän kuin kaupassa, samoin jostain vanhoista addun verkkareista. Uutena saat halvemmalla kuin kirppikseltä likaisista ja rikkinäisistä.

Olkaa siis tyytyväisiä kun tavara menee kaupaksi. Moni kyllä myy niin kulahtanutta paskaa, että ei uskoisikaan. Ja jos vaate sattuu olemaan ehjä niin hinta on kovempi kuin kaupassa.

Köyhän ei kannata kirpparilta ostaa.

• sellaista se on
        10+9 kirjoitti:

Markka-aikaan kävin paljon kirppiksillä, mutta nyt en enää viitsi. Aivan uskomattomia hintoja kulahtaneista vaatteista. Ihmisillä on kai markat ja eurot sekaisin. Henkkamaukan t-paidoista pyydetään enemmän kuin kaupassa, samoin jostain vanhoista addun verkkareista. Uutena saat halvemmalla kuin kirppikseltä likaisista ja rikkinäisistä.

Olkaa siis tyytyväisiä kun tavara menee kaupaksi. Moni kyllä myy niin kulahtanutta paskaa, että ei uskoisikaan. Ja jos vaate sattuu olemaan ehjä niin hinta on kovempi kuin kaupassa.

Köyhän ei kannata kirpparilta ostaa.

Eikö se ole yksi ja sama kuka ne tavarat ostaa..Laita niin korkea hinta että ei ole pelkoa että kukaan vie käsistä.
        Pitää hinnoitella niin ettei löydä omia tavaroitaan toisen pöydästä ´jälleenmyynnistä´ korkeammalla hinnalla. Hölmönä hinnoittelin lastentavaroita halvalla että joku lapsi saa edullisia leluja..voi arvata mistä ne löytyi seuraavana päivänä..mutta viisastuin siitä.

• Viisastunut
        sellaista se on kirjoitti:

Eikö se ole yksi ja sama kuka ne tavarat ostaa..Laita niin korkea hinta että ei ole pelkoa että kukaan vie käsistä.
        Pitää hinnoitella niin ettei löydä omia tavaroitaan toisen pöydästä ´jälleenmyynnistä´ korkeammalla hinnalla. Hölmönä hinnoittelin lastentavaroita halvalla että joku lapsi saa edullisia leluja..voi arvata mistä ne löytyi seuraavana päivänä..mutta viisastuin siitä.

Katsokaa kuinka ne typerännäköiset jälleenmyyjä Ämmät"Asuvat siellä kirppiksellä.Eikö noilla raukoilla ole mitään muuta kuin hyödyntää muita!!!!!?

Jälleenmyyjä Ämmät vielä haukkuvat muita...

Hyi ...Eipä ole mitään kiinnostusta käydä tollasessa jälkeenjääneitten paikassa.Onnek on muitakin kirppareita,jossa on mukava käydä shoppailemassa:)...

• Kansankadun jätemyyn
        Viisastunut kirjoitti:

Katsokaa kuinka ne typerännäköiset jälleenmyyjä Ämmät"Asuvat siellä kirppiksellä.Eikö noilla raukoilla ole mitään muuta kuin hyödyntää muita!!!!!?

Jälleenmyyjä Ämmät vielä haukkuvat muita...

Hyi ...Eipä ole mitään kiinnostusta käydä tollasessa jälkeenjääneitten paikassa.Onnek on muitakin kirppareita,jossa on mukava käydä shoppailemassa:)...

Rouva hyvä ja menee sitten muualle on niitä muitakin ostajia ja nyplääjiä ei näy liikevaihdossa sun ostokset.Tai voithan perustaa itse oman "rättitorin" ja sitten mekin tullaan haukkumaan ja arvostelemaan sun tilat ja ulkonäön.(paskaa möi ja naamakin oli kun petolinnun perse) Näinkö?Hinnoitteku on edelleenkin vapaata ja jos joku jälleen myyjä ostaa jonkun tavaran oletko varma että saa sen korkeammalla hinnalla myydyksi.Tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa.Pätee joka alalla.

• VOIVOIVOIVOIVOIVOIVO

hei sinä asiantuntija tietotoimisto kerroppas nyt sitten mikä on se myynti hitti jotta minäkin tuon sellaisia kampetta myyntiin. Onko myyjillä ostokielto vai ainoastaan olla tiskillä myymässä.Niin pitäähän net joskus käydä ostoksilla eli juuri ennen aukaisua tai sulkemisen jälkeen TORVI

• -35,5

no miten prisman työntekijiät saavat ostaa prismasta vaikka ovat siellä töissä?? ja saavat vielä alanneksenkin siihen bonukset..että eikhän sitä saa kirpparintyöntekijäkin ostella omalla ajalla vaikka mitä ja mistä ja millon mahdollista

• no höh
        -35,5 kirjoitti:

no miten prisman työntekijiät saavat ostaa prismasta vaikka ovat siellä töissä?? ja saavat vielä alanneksenkin siihen bonukset..että eikhän sitä saa kirpparintyöntekijäkin ostella omalla ajalla vaikka mitä ja mistä ja millon mahdollista

No kuule. Prisman työntekijät ostaa tavaransa työajan ulkopuolella. Heillä ei ole oikeutta työaikaa käyttää shoppailuun. Miten on muiden isompien kauppojen, siitä ei ole tietoa.

• zzzettelperi

Kirppareitten pitäjiä ostamas vaikka 24.00 yöllä jos siellä joku saa olla siihen aikaan pomo tai alias

• Uskalias Ulla

What! Kyllä minäkin omalta työpaikaltani tavaraa ostelen ja vieläpä silloin kun kello on 9.45 ja kauppa aukeaa 10.00. Että näin! Eikä ole kukaan siitä valittanut, ei pomo, eikä tavarantoimittajan.

Kyllä kai kirpparilla töissä olevakin saa niitä tavaroita ostaa. Saman hinnanhan se siitä maksaa kuin sinä kyttääjäkin. Uskomatonta kateellisten marmatusta täällä. Varmaan aloittajalla ollut niin törkyistä tavaraa omassa pöydässään ettei edes ilmaseksi ole kelvannut. Olis kannattanut tosiaan suoraan viedä ne jonnekin kaatikselle....

• .....

Mulle on ihan sama, vaikka ostavat tavaroita vaikka työaikana. Ainakin porukka saa tavaransa myytyä.

Mutta se joka minua ärsyttää kyseisessä paikassa koskee erästä myyjää, joka sattuu olemaan aina puhelimessa vaikka kassalla on julmettu jono. Ja henkkoht asioita, joita me asiakkaat myös kuullaan. Hohhoijaa.. Kenties koulutus olisi paikallaan kyseiselle tyttelille asiakaspalvelusta.

• 11+14=25

ne puhelut voi olla asiakaspalvelua kans kysyvät vaikka onko loossia vuokrattavana ja jotain muuta kirppariin liittyvää

ja johan myyjätkin saa ostella kirpparilta tavaraa ja niitten on pakko ostella kiinioloaikana kun ei voi aukioloaikana jättää kassaa yksikseen

• 11+1
        11+14=25 kirjoitti:

ne puhelut voi olla asiakaspalvelua kans kysyvät vaikka onko loossia vuokrattavana ja jotain muuta kirppariin liittyvää

ja johan myyjätkin saa ostella kirpparilta tavaraa ja niitten on pakko ostella kiinioloaikana kun ei voi aukioloaikana jättää kassaa yksikseen

Juu toki voi olla puhelut myös kirppariin liittyvää, sitä en kiellä.Mutta pari kertaa käyny ja mimmi louskuttaa purkkaa niin että takahampaat vilkkuu ja huom. henkkoht isolla äänellä kailottaa asiansa. Tuskin asiakkaat henkiläkohtasuuksiin menee puheluissa ja jos meneekin niin hölmähän siihen lähtee matkaan kaiken kuulevan kansan edessä.

• Kriisikö?
        11+1 kirjoitti:

Juu toki voi olla puhelut myös kirppariin liittyvää, sitä en kiellä.Mutta pari kertaa käyny ja mimmi louskuttaa purkkaa niin että takahampaat vilkkuu ja huom. henkkoht isolla äänellä kailottaa asiansa. Tuskin asiakkaat henkiläkohtasuuksiin menee puheluissa ja jos meneekin niin hölmähän siihen lähtee matkaan kaiken kuulevan kansan edessä.

11 1

Hae pikaisesti apua ongelmiisi. Voisivatko ystäväsi, jos sinulla niitä on, niin hakea sinulle apua?

• Huomattu on

Taitaa vituttaa kun ET ITSE tai Jälkeenjääneet kaveris kerkee ostaa (AINA)KAIKKIA !!

• saldo,saldo

En ymmärrä, Eiköhän tärkeintä ole, että kauppa käy! Ostipa se kuka tahansa. Minua ei kyllä häiritse, pääasia on myynti!

• miepotenssiinjottain

mie kokeilin valtakadun kirppistä. hirveedsti pelotti että tulee tappiota jne mut mitä vielä, voittoa tuli! jippo on se että kaikki tavarat hinnoitellaan 0,10 sentistä maksimissaan 2 euroon. Jos on oikein upea tavara, voi olla 5 euroa.

Myin esim. kalliit urheilumerkin toppatakit ja käyttämättömät kengät 5 eurolla.

Hyvä, että pääsin tarpeettomasta eroon. Mulle on ainaki ihan sama kuka ne ostaa.

• 8+12=20

jovain ne jaksaa valittaa kirppareista että myyjät ostaa ekana sitten saa jälleenmyyjät sitten vasta ne jotka oikeasti tarvii jotain kohtuu hintaan mutta joku jälleenmyyjä on kerinnyt viedä jo sen edelullisen ja kertoo neljälä sen oston hinnan*jos sekään*riittää ja sitten kehtaa vielä se jälleenmyyjä valitella kun ei tahdo löytyä mitään tai varastetaan niin paljon....jos elämä on tosiaan tuosta kiini niin lopettakaa pöytienpiäminen niin ei pitäs harmittaa mikään kun ei oo mitä varastaakkaan ja ei tarvi etsiä mitään ja eikö kirpparin tarkoitus ole päästä eroon mitä ei tarvi ja pientä korvausta vastaan myydä se sille joka tarvii oikeasti jotain johon ei ehkä muuten olis varaa eikä sille joka elättää itsensä sillä

• Kirppisäitee

Kirpputorimyynti on taitolaji.Pitää aika tarkkaan miettiä mitä siellä myy ja mihin hintaan (ja mihin vuodenaikaan).Minulla tarkoitus (kuten kirppiksen perimmäinen idea ollut), että halvalla myyn, että saan pois huushollista ja varastosta.
      Toisaalta Varastotien pöytävuokra (6 päivää / 27 €) panee vielä enemmän miettimään mitä myy ja mihin hintaan. No, halvalla joka tapauksessa myyn. Kirppis EI ole kauppa (vaikka siellä myydään uuttakin tavaraa).Täytyy myöntää, että kirppiksenpitäjät ovat voittaneet rahallisesti enemmän kuin minä. Bensarahat saan nippa nappa ja vähän ruokarahaa. Minulle kirppismyynti todella tarpeen; tavarat pois nurkista ja yhden huoltajan perheelle vähän rahaa elämiseen. Toisaalta kannatan silti Varastotien kirppistä koska siellä käy paljon väkeä (varsinkin viikonloppuisin). Keskitalvella on hiljaista, mutta kevään tullen pöydät täyttyvät ja ihmisiä tulee kautta Lapin.
      Ps. Kokeilin myyntiä "tammialessa" Valtakadulla 2 viikkoa ja takkiin tuli pahasti. En tiedä onko nyt parempi aika myydä siellä...

• 5+5=10

samaa mieltä olen sun kans siitä että oikeaan aikaan oikeaan hintaan niin menee tavara kaupaksi...mutta tuosta olen eri mieltä että rahallisesti kirppiksenpitäjä tienaa parhaiten ellei sitten ole oma kiinteistö ja itse töissä eikä yhtään ulkopuollista niin sitten varmaan pärjäis mutta kuvitellaanpa että vaikka varastotiellä olis vuokra sähkö vesi jotain 4000-5000€ kuukaudessa ja siihen lisätään työntekijät ja monta siellä on ootas kun koitan miettiä 4 tai 5 no kumminkin yhden palkkakulut on kaikkine maksuineen jotain 3000€ tuo oli pelkkä arvaus mutta nuita kun laskee yhteen niin ne tekee jotain 20000@ euroa kk eli melko monta loossia pitää vuokrata että itellekkin jää jotain...niinkuin nyt kesällä tais olla puolet tyhjillään 170 pöydästä eli vuokralla oli ehkä jotain 75 ja sen alat laskeen 4,5*75=337,50 ja se kerrotaan kuudella niin se on 2025 eli siinä olis viikkotulot loosseista eli ei vielä edes yhden palkaa kuluineen ja kun tuo kerrotaan neljälltä tai viidellä viidellä kerrottuna se on 10125 vasta eli puolet tulee jo sillon tappiota tuommosen laskukaavan mukaan saattaa olla väärinkin laskettu mutta jos ei oma kiinteistö niin ei mikään kultakaivos taida kumminkaan olla

• Koulu uusiksi

Huhhuh, olipas karsean näköistä tekstiä. Jos opettelisit KIRJOITTAMAAN ennen kuin tulet tänne sekavine selityksinesi!

• 14

Työntekijöiden palkkakulut maksaa työkkäri, siis siellähän vaihtuu porukka just silleesti että palkkatukiaika tulee täyteen niin työntekijä pihalle. Siksihän siellä ei ole kuin kaksi vakkaria jotka ovat töissä muut käypäläisiä.

• Kirppisäitee

Kirjoitin, että kirppiksenpitäjät ovat voittaneet rahallisesti enemmän kuin minä. Tarkoitin siis että myyntini jäi vähemmälle kuin viikkovuokrat. 2 viikon (12 päivää) myynnistä he saivat 54€ ja minä 51€ (ekalla viikolla 40€ ja toisella 11€). Tästä oli kyse. Kuitenkin olen tyytyväinen kirppiksen toimintaan.

• tämä sama

äidinkielen tunnit ohittanut aina näihin kirppiskeskusteluihin osallistuu. Välillä kehuu, toisinaan mollaa.

• 6+16

On se kumma kuinka tuota Varastotien kirpparia haukutaan koko ajan. Eilen kiersin Rovaniemen kirpparit, ja kuinkas ollakaan, vain siellä Varastotiellä tuntui olevan porukkaa. Eikä se palvelu ollut sen kummempaa niissä muissakaan paikoissa...

• hoh teijän kans

Tyhmä ei ole joka pyytää paljon hinnalla, vaan se joka maksaa :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1587
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      13
      1464
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      114
      1255
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      258
      977
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      935
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      917
    Aihe