http://www.carsuk.net/subaru-hybrid-tourer-concept-revealed/
Ompa harvinaisen hyvän näköinen auto. Subarun muotoilua on arvosteltu
ja syystäkin, mutta tämä Hybrid Tourer Consept ei jätä moitteille sijaa.
Toivottavasti tulee lähelle tuon näköisenä tuotantoon, no jaa lepakko-ovet
saattavat vaihtua tavallisiin, toivottavasti.
Kunhan siitä tulee vielä reilusti korotetulla maavaralla varustettu malli,
niin nykyisen Outbackin ja Foresterin voikin unohtaa.
Subarun muotoilua parhaimmillaan
11
660
Vastaukset
- Räpätessä roiskuu
Subarut ovat aina olleet omalla tavallaan hyvännäkösiä. Kun vuonna 93 muuan Vatanen ajo Imbrezalla, niin kyllä meinas kuola valua suusta.
Olin niin tohkeissani tuon muotoilun suhteen, että tekniikka
jäi selvittämättä.
-Neliveto
-CTV vaihteisto
-2-litrainen bensiiniturbo
-Edessä 10 kW:n sähkömoottori
-Takana 20 kW:n sähkömoottori
Tullee tuotantoon tekniikan osalta vuonna 2012
Se, milaiseen koppaan tuo tekniika on sovitettuna ei minulla ole tietoa,
toivottavasti tuon linkin mukaiseen ilman siipiä.- onpa ...
Concept on concept ja nuo lokinsiipiovet kuuluvat siihen.
- ,,,,,,,
matkittu Alfa Brerasta.
- SubbeIII
Tekeekö esim. Camel kauniita kenkiä muka? No ei, mutta ne ovat lujia ja erittäin hyviä. Legacy Sedan on kyllä mielestäni, siis tämä edellinen malli kaikkein parhaimman näköinen Subaru ikinä. Uudesta en sano mitään.
- kaikki rumia
Tuo auto ei tule koskaan tuotantoon.
Tuon näköisiä konseptiautoja on esitelty varmaan tuhansittain eikä niistä mikään ole tullut sellaisenaan tuotantoon.
Subaru on automaailman harmaavarpunen. Muotoilu on todella heikolla tasolla. Hyvänä esimerkkinä nykymallisto :
Impreza - voiko auto tylsemmältä näyttää? Näyttää lähinnä 80-luvun mazdalta tai toyota corollalta.
Legacy - ruma. Etuvalot vedetty ylös kuin Jokerin huulet batmannissa. Kori kantikas, kolho.
Outback - ruma. Ei kaipaa edes selittelyjä.
Tribeca - kallis mutta ruma. Ulkonäköä jouduttiin muuttamaan lähes ensiesittelyn jälkeen koska malli oli äärettömän ruma, sitä ei ostanut kukaan. Muutettu malli on mitäänsanomattoman ruma
Forester - nykymallistosta ainut edes jotensakin siedettävän näköinen. Etusäleikön muotoilu tosin yhtä ruma kuin Imprezassa.
Kannattais varmaan palkata joku muotoilija töihin? Vois mennä autot paremmin kaupaksi?- puupääkeija
vaikka nissanilta;)
Olen erimieltä kanssasi esteettisistä asioista tässä tapauksessa.
Tuo hybridi nimenomaan poikeaa muotuilultaan edukseen,
sitä mihin autoon tahansa. Siinä on sitä ns. "särmää" ihan kirjaimellisesti.
Nykyisin myynnissä olevat mallit eivät ulkonäöllisesti innosta, siinä
olen kanssasi samaa mieltä. Mitä tulee nykyiseen Foresteriin, niin
senkin muotoilussa on menty yleisen virran mukana mukelolinjalle.
2008 koppanen Foresteri taan on erittäin hyvän näköinen. Sen myötä
poistui markkinoilta asiallinen autoluokka. Kilpailijat ovat kaikki
oikeastaan malliin, kuka on pystynyt pokkaamaan pellit hurjimmalla
tavalla mukelo-/viuhakelinjalla.
Mutta, mutta ei se ulkonäkö sittenkään ole tärkein asia autonvalinnassa.- MY2008
Täpinä kirjoitti:
Olen erimieltä kanssasi esteettisistä asioista tässä tapauksessa.
Tuo hybridi nimenomaan poikeaa muotuilultaan edukseen,
sitä mihin autoon tahansa. Siinä on sitä ns. "särmää" ihan kirjaimellisesti.
Nykyisin myynnissä olevat mallit eivät ulkonäöllisesti innosta, siinä
olen kanssasi samaa mieltä. Mitä tulee nykyiseen Foresteriin, niin
senkin muotoilussa on menty yleisen virran mukana mukelolinjalle.
2008 koppanen Foresteri taan on erittäin hyvän näköinen. Sen myötä
poistui markkinoilta asiallinen autoluokka. Kilpailijat ovat kaikki
oikeastaan malliin, kuka on pystynyt pokkaamaan pellit hurjimmalla
tavalla mukelo-/viuhakelinjalla.
Mutta, mutta ei se ulkonäkö sittenkään ole tärkein asia autonvalinnassa.olikin klassikko muotoilultaan. Tosin suora kopio miesten Reino-aamutossusta.
MY2008 kirjoitti:
olikin klassikko muotoilultaan. Tosin suora kopio miesten Reino-aamutossusta.
Niimpä niin, Reinoilla pääsee mökillä hangessa saunaa
lämmittämään. Eivät putoile jalasta ja häviä matkalla
niin kuin "nykyaikaiset" onnettomat lipokkaat.
Tosin maksavat vähän enemmän kuten Foresterikin.
- sdnfö8
...koittaisi se aika, että Subarun voosi ostaa MYÖS ulkonäön perusteella.
Kohta pitäisi taas autoa vaihtaa ja Outback kiinostaisi muuten, mutta on se vaan niin hirveän näköinen kapistus että on pakko katsella muita merkkejä. Muutenhan Subaruissa on laatu ja ominaisuudet vähintäänkin kohdallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482