Lapecon laskut maksamatta!

Onko muilla?

Olen tähän asti jättänyt Lapecon laskut maksamatta - roskapostia!
Nyt sieltä taas kerran tuli ukaasi että pitäis maksaa - muuten siirtävät jollekin toiselle sen perinnän. Moneskohan kerta tuokin jo oli - sama viesti!
En vaan ymmärrä miksi pitäis maksaa???
Voisiko joku Lapecon herra kertoa?
Lasku koskee mökkiä jossa käydään kerran kesäsää ja jäte viedään mukana asuntoauton roskiksessa.

14

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piä ittiäs jonakin

      Eihän siellä paikallisilla asukkailla ole töitä eikä millä ostaa ruokaa, ei niillä mitään jätteitä tule. Meillä mökkiläisillä tätä Lapecoakin pyöritetään maksoin sen laskun (olinkin siellä mökillä yhden yön viimekesänä). Mutta ensikesänä mökin purkutyöt alkavat. Siirrän sen lähemmäs asuinpaikkakunta näin saan vastinetta rahalle.

      • omavika

        Tuleekös mökille sähkö? Eikös siitäkin piä maksaa vaikkei käytä? Saapiko vakuutusmaksuista vähennystä jos ei käytä? Saapiko kiinteistöverosta alennusta jos ei käytä? Oma vika, käyttäsit sitä mökkiä.


      • ei tarvitse maksaa
        omavika kirjoitti:

        Tuleekös mökille sähkö? Eikös siitäkin piä maksaa vaikkei käytä? Saapiko vakuutusmaksuista vähennystä jos ei käytä? Saapiko kiinteistöverosta alennusta jos ei käytä? Oma vika, käyttäsit sitä mökkiä.

        Jos käytän sähköä vähän , maksan sen mukaan. Jätemaksua pidän hyvänä, niin paljon lappiliset vie roskijansa metsään, Maksu on hyvä, tuleepaan vietyä roskat sinne minne kuuluukin. Kuuleman mukaan siellä on niitäkin jotka jätteensä vie järveen.


      • te mettäläiset
        omavika kirjoitti:

        Tuleekös mökille sähkö? Eikös siitäkin piä maksaa vaikkei käytä? Saapiko vakuutusmaksuista vähennystä jos ei käytä? Saapiko kiinteistöverosta alennusta jos ei käytä? Oma vika, käyttäsit sitä mökkiä.

        Ei tule sähköä. Soitin Lapecolle että laitan oman roskapöntön omalle tontille niinkuin vaihtoedoissa oli. Tyhjennys kaksi kertaa vuodessa, Tiellä saa omalla vastuulla raskaallakalustolla ajaa mökki vain kesä käytössä. Tyhjentävät pöntöt syys ja tammikuussa talvella ei ole tietä tontille aurattu. Eipä asia heille sopinutkaan. Niin mistä nyt sitten oikeasti maksan? Myydään palvelua josta olisin valmis maksamaan kun mökkini tontilla pitäisi käydä ei palelua myydäkään vaan ainoastaan rahastetaan palvelusta mitä en ole koskaan saanut.


      • parkaa

        köyhäthän ne inisee kun ei varaa maksaa yhtä pientä laskua..


    • haudan takaa

      laskuja tulee kuolinpesälle,kiinteistöihin joissa ei kukaan asu.
      pitäisikö jeesus nimetä edunvalvojaksi, vai itse saatana.

    • ihmettelenpästä

      On se outo yhtälö? Ihmiset kurkkusuorana paasaa ettei tule jätettä. Silti Lapecon autot suihkii väliä ja yhteiset astiat alvariinsa täynnä. Ihmiset syö ja juo, peilarissako sitä maitokin kaupasta haetaan? Lihat, kalat, leivät sun muut palavissa pakkauksissa?. Meillä ainakin jätettä tulee niin penteleesti?

      • en dyykkaa

        Meijän perheelle 2 viikon välein. Täytyy soittaa Lapecolle että tulevat joka viikko.


      • näin on

        On sekin outo yhtälö että kaikille mökkiläisille ei laskua laiteta. Kysyin tuttavalta jolla mökki saman järven rannalla minkälainen lasku hänelle tuli? Ei ole kahteen vuoteen mitään laskua tullut. Arpomallako nämä laskut laitetaan? Vai jos asuu Kemijärvellä ei laskua voi laittaa kun kuitenkin on pitkäaikaistyötön maksaa hakea ulosottoon. Nähtävästi lasku pääsääntöisesti laitetaan ulkopaikkakuntalaiselle mökin omistajalle. Toimiiko tässäkin hyväveli järjestelmä? Lapeco voisi vastata miksi kaikkia mökkiläisiä ei laskuteta nehän ovat saaneet tiedot väestörekisteristä.


      • näi on
        näin on kirjoitti:

        On sekin outo yhtälö että kaikille mökkiläisille ei laskua laiteta. Kysyin tuttavalta jolla mökki saman järven rannalla minkälainen lasku hänelle tuli? Ei ole kahteen vuoteen mitään laskua tullut. Arpomallako nämä laskut laitetaan? Vai jos asuu Kemijärvellä ei laskua voi laittaa kun kuitenkin on pitkäaikaistyötön maksaa hakea ulosottoon. Nähtävästi lasku pääsääntöisesti laitetaan ulkopaikkakuntalaiselle mökin omistajalle. Toimiiko tässäkin hyväveli järjestelmä? Lapeco voisi vastata miksi kaikkia mökkiläisiä ei laskuteta nehän ovat saaneet tiedot väestörekisteristä.

        Korjaan saavat tiedot maistraatista.


      • etkö sie ymmärrä

        että omakoti-ja rivitalo asukkaat vievät paskansa näihin yhteiskeräys pönttöihin. Ei sitten tarvi omaa pönttöä tyhjentää kuin kerran kuussa. Säästöä, säästöä


      • !!!!!!!!

        Jos mökillä tulee jätettä, osa poltetaan takassa osa tuodaan kotiroskikseen siellähän ei ole tullut sinä aikana roskan roskaa kun ketään ei ole siellä ollut!!!!


    • En Maksa Lapekoa

      Kyllä ne niitä laskuja on mullekkin lähetelleet. Ainuttakaan en ole maksanut. Mitäpä se Labeco käytännössä tekkee? Ainakin minun roskiksen tyhjentää paikallinen yrittäjä. Onko se kaupungin hommia vai ihan pelkkä rahankeruu virma? Pitäis ainakin jotenki selvittää mikä on sen porukan tehtävänä, niitä maksulappuja voi lähettää kuka vain jos tämmösiä epämääräsiäpitää maksella.

      • 0,0

        ....minäkään maksanut, tuplalaskutus, ensimmäiset minun nimellä ja toiset ukon ja minun nimellä, oikaisua olen pyytänyt, ei mitään vastausta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe