moi!
oon tälläinen maalaistyttö joka on haksahtanut intian reissuilla kiipeilyyn.. kengät on nyt hankittu ja seinillä muutamia kertoja käyty..
mutta kivoja ihmisiä jotka ovat hasahtaneet samaan asiaan puuttuu..
nyt siis olis mukava jos saisi ystävystyttyä mukaviin ja rentoihin tyyppeihin jotka ottaisivat mukaan kaikenmaailman rientoihin ...
eli siis ..ymmärtänet... tästä siis..
yhteyksiin... ja kiitos
ohjausta ja seuraa aloittavalle
12
1095
Vastaukset
- Hobelf
Täyttääkö lievästi-psykoottinen &umpimielinen nero &joogi, joka ei tajua seuraa syvempiä ihmissuhteita ellei läheisyysriippuvaisuutta lasketa mukavan &rennon tyypin johon ystävystyä mitat? Jos täyttää, niin laita vaikka YV, koska kiipeilyseura kuunvaihteen jälkeen kelpaisi.
- huowk
ihan noita mitta hommii en älynny:) ? kylhän sitä olis kiva tosiaan tutustuu ihmisiin jotka harrastelevat tätä.. opastusta ja turina seuraa kyl kaivataan .. ja nyt kun kevätkin lähenee nii olis kiva päästä johki porukkaan ja lähtee luontoon riippuun tai yrittää sitä killumista.
- Hobelv
huowk kirjoitti:
ihan noita mitta hommii en älynny:) ? kylhän sitä olis kiva tosiaan tutustuu ihmisiin jotka harrastelevat tätä.. opastusta ja turina seuraa kyl kaivataan .. ja nyt kun kevätkin lähenee nii olis kiva päästä johki porukkaan ja lähtee luontoon riippuun tai yrittää sitä killumista.
Minun porukkani on toistaiseksi ollut 2 ihmistä, joista sinä olisit tässä tapauxessa toinen, edellisen kaverin häivyttyä Helsinkiin suorittamaan baarikumua, mutta autoon mahtuu 2 tai 3:kin lisää.
Mistäpäin olet?
Painathan yli 55 kg?
Saako sinusta seuraa Tapanilaan?
Terveisiä Espaniasta - dimpadim
Hobelv kirjoitti:
Minun porukkani on toistaiseksi ollut 2 ihmistä, joista sinä olisit tässä tapauxessa toinen, edellisen kaverin häivyttyä Helsinkiin suorittamaan baarikumua, mutta autoon mahtuu 2 tai 3:kin lisää.
Mistäpäin olet?
Painathan yli 55 kg?
Terveisiä Espaniastamoi
vai espanjassa olet.. onnen myyrä.. kiipeileenkö olet?
mitä mun painolla on väliä?? onks tää nyt joku kinky juttu.. ku niitä mittoja kyselit????
tapanilas en oo käyny.. pasilas kyl.. ja konala ei uppoo munhun yhtään.. oli jotekin kylmä.. varmaankin siks että oli niin iso tila..
mitä siel tapanilas on ??? - hobelv
dimpadim kirjoitti:
moi
vai espanjassa olet.. onnen myyrä.. kiipeileenkö olet?
mitä mun painolla on väliä?? onks tää nyt joku kinky juttu.. ku niitä mittoja kyselit????
tapanilas en oo käyny.. pasilas kyl.. ja konala ei uppoo munhun yhtään.. oli jotekin kylmä.. varmaankin siks että oli niin iso tila..
mitä siel tapanilas on ???Kiipeilen Via Ferratoita "varmistajan" lentäessä, muttei haittaa, koska täällä ei suomi femman leadi kunnolla taaskaan paljon tee, joten ensi syxynä paremmalla onnella &kunnolla (Jos vaikka osais juosta flattia 5 km &leadata kutosia. Ainakin voi unelmoida.)
jep; se taisi töxähtää hieman. Kyseessä on harviainen "lentävä varmistaja"-fetissi; kiipeän mieluiten nelosen leadia alle puolet painostani olevan varmistajan kanssa, koska muuten en saa erektiota.
Maalaistyttö, joka kiipeilee Konalassa &Pasilassa? Tapanilassa on ~12-19 m korkea seinäkiipeilyhalli. - jiojip
hobelv kirjoitti:
Kiipeilen Via Ferratoita "varmistajan" lentäessä, muttei haittaa, koska täällä ei suomi femman leadi kunnolla taaskaan paljon tee, joten ensi syxynä paremmalla onnella &kunnolla (Jos vaikka osais juosta flattia 5 km &leadata kutosia. Ainakin voi unelmoida.)
jep; se taisi töxähtää hieman. Kyseessä on harviainen "lentävä varmistaja"-fetissi; kiipeän mieluiten nelosen leadia alle puolet painostani olevan varmistajan kanssa, koska muuten en saa erektiota.
Maalaistyttö, joka kiipeilee Konalassa &Pasilassa? Tapanilassa on ~12-19 m korkea seinäkiipeilyhalli.eli siis missä päin ole espanjaa???
pasilassa on ceivi.. eli mähän siis boulderointii harrastan.. sul tais olla kysessä köysikiipeily? - Hobelv
jiojip kirjoitti:
eli siis missä päin ole espanjaa???
pasilassa on ceivi.. eli mähän siis boulderointii harrastan.. sul tais olla kysessä köysikiipeily?Miten tutustuit Intiassa kiipeilyyn? Hampissa??
Joo; boulderi ei innosta kuin lenkillä. - opuo
Hobelv kirjoitti:
Miten tutustuit Intiassa kiipeilyyn? Hampissa??
Joo; boulderi ei innosta kuin lenkillä.jeps .. se tuli yllättäen ,ku oli paljo kiipeilijöitä siel.. niin sit sitä lähti messiin ja sai liekin sydämmeen:) .. hampis joo.. se oli todella upea paikka.. uudelleen meen ja omat kengät mukana silloin:)
- eppegy
Hobelv kirjoitti:
Mistäpäin olet?
Painathan yli 55 kg?
Terveisiä Espaniastatäällä aloitteleva kiipeilijä Vantaalta. Olen Tapanilassa käynyt alkeiskurssin ja nyt kaipaan itselleni seura..
viestiejä saa lähettää eppegy (ät-) suomi24 (-piste-) fi
muutkin paikat käy, olet siis tällä hetkellä kiinnostunut yläköysikiipeilystä - sdn i
eppegy kirjoitti:
täällä aloitteleva kiipeilijä Vantaalta. Olen Tapanilassa käynyt alkeiskurssin ja nyt kaipaan itselleni seura..
viestiejä saa lähettää eppegy (ät-) suomi24 (-piste-) fi
muutkin paikat käy, olet siis tällä hetkellä kiinnostunut yläköysikiipeilystäoon kyl kiinnostunu joskus köysikiipeilystä , mutta tällä hetkellä oon ihan vaan boulderointiin haksahtanu.. mut jos kiinnostanee lähtee ceiville niin sopii...
- eppegy
sdn i kirjoitti:
oon kyl kiinnostunu joskus köysikiipeilystä , mutta tällä hetkellä oon ihan vaan boulderointiin haksahtanu.. mut jos kiinnostanee lähtee ceiville niin sopii...
cave ei ikävä kyllä minua saa ajatustasolla innostumaan ja sykkimään. Ainakaan vielä.
- PETEKaka
Olen lähdössä Thaimaahan useammaksi viikoksi talvella ja kiipeily kiinnostaisi. Mitä täytyy suorittaa, jotta voi päästä kiipeilemään vuokrakamoilla ilman opasta. Missä ja milloin Pk-seudulla voisi saada riittävän pätevyyden?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2116531Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 972164
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 801444
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3881261