Nyt kaikki golfin huikeisiin kustannuksiin
kyllästyneet vaihtamaan hienoa lajianne vielä
parempaan.
www.frisbeeliitto.com
Frisbeegolf
12
2360
Vastaukset
- golf
mikään ei vedä vertoja golfille!!!!
- Slopekin
Hienoja pelejä molemmat.
Kannattaa golffarit käydä kokeilemassa
kiekkogolfia.
Tietoa löytyy www.frisbeeliitto.com
- Frisbeegolfaajat
Joo ollaan nyt alettu harrastaan frisbeegolfia.
Tietääks kukaan, että miten sen frisbeen saa lentään tosi pitkälle, onko kyseessä oikea tekniikka,voima, vai oikea pitkänheiton frisbee?
Vastakkaa ne kekkä tietää ja asiallisesti.- tolse92
Sitä kiekkoo ei pidä riuhtaista yli voimien, että kannattaa ihan rauhallisesti heittää, niin kiekon ominaisuudet tulevat paremmin esiin ja lentää pidemmälle. kokeile
- Frisbeegolfaajat
tolse92 kirjoitti:
Sitä kiekkoo ei pidä riuhtaista yli voimien, että kannattaa ihan rauhallisesti heittää, niin kiekon ominaisuudet tulevat paremmin esiin ja lentää pidemmälle. kokeile
Ei muuten pidä paikkaansa.
Oon nähny kun kaikki parhaat on heitelly ni kyllä ne vaan ihan täysiä viskasee.
Ja hei, ne painavat pitkänmatkan frisbeet ei lennä minnekkään jos tekee vaan pienen rannelliikkeen.
Se voi ehkä toimia toi sun neuvo niisä lyhyenmatkan
frisbeissä.
PS. Oon oppinu jo heittää pitkälle niitä pitkänmatkan frisbeitä.
Mutta kiitos neuvoista - tolse92
Frisbeegolfaajat kirjoitti:
Ei muuten pidä paikkaansa.
Oon nähny kun kaikki parhaat on heitelly ni kyllä ne vaan ihan täysiä viskasee.
Ja hei, ne painavat pitkänmatkan frisbeet ei lennä minnekkään jos tekee vaan pienen rannelliikkeen.
Se voi ehkä toimia toi sun neuvo niisä lyhyenmatkan
frisbeissä.
PS. Oon oppinu jo heittää pitkälle niitä pitkänmatkan frisbeitä.
Mutta kiitos neuvoistajoo mut siis en tarkottanu et vaan sillei vähä viskaat, vaan sitä et siis kyl siihen melkein kaikki voima pitää pistää mut se on paljon kontrolloidumpaa jos ei vaan silmät kiinni repäse johki päin. En ainakaan ite pysty heittää yhtä tarkasti tai suurinpiirtein lähellekkään oikeeseen suuntaa jos heitän riuhtasen yki äyräiden
- Frisbeegolfaajat
tolse92 kirjoitti:
joo mut siis en tarkottanu et vaan sillei vähä viskaat, vaan sitä et siis kyl siihen melkein kaikki voima pitää pistää mut se on paljon kontrolloidumpaa jos ei vaan silmät kiinni repäse johki päin. En ainakaan ite pysty heittää yhtä tarkasti tai suurinpiirtein lähellekkään oikeeseen suuntaa jos heitän riuhtasen yki äyräiden
Joo kyl mä sen tiesin.
Ollaan opittu jo kaverin kaa heittää pitkälle.
Mut kiitti silti neuvoist.
Missäs muuten oot harrastanu frisbeegolfia.
- aViaR putter
mitä kiekkoja teillä on? mulla on: sidewinder,md2 fond ja sit aviar putteri
- Innovader
Innovan star Wraith, star Valkyrie, Aviar ja Roc
Noilla pärjää.
Lisäksi löytyy.
Westsiden Tuonelan joutsen ja Pohjanpoika
Discraftin Avenger
Aattelin tänä kesänä testata innovan sidewinderia ja/tai roadrunneria.
- xvcxvxcvcxvxcvcx
Tuskin näistä tarvitsee lähteä parempaa lajia hakemaan. Eiköhän golf ole kuitenkin selvästi haastavampi ja monipuolisempi laji, mutta harva pääsee siihen mukaan kun taidot eivät riitä. Lisäksi harrastuspaikkoja on kohtalaisen vähän ja lajia ei pääse harrastamaan tuosta vaan, vaan pitää käydä ensin kurssi, jotta saa green cardin. Lisäksi harrastukselle tulee aika hyvä hintalappu, joten ei oikein sovi nuorille tämä harrastus.
Frisbeegolf on helpompi ja rennompi laji, jonka aloittelijakin omaksuu jos on joskus jotain urheilulajia harrastanut. Itse en näe tätä varsinaisesti minään kisalajina, vaan nimenomaan hauskanpitona kavereiden kanssa. Jotain mölkyn ja golfin väliltä ja hintalapuksi tulee aluksi parikymppiä kun ostaa kaksi kiekkoa, draiverin ja putterin, joka kelpaa myös lähestymisheittoihin. Myöhemmin ehkä pari draiveria lisää ja henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että sen jälkeen menee turhaksi hifistelyksi ilman mitään merkittävää hyötyä. - harrastaja1
Jos sanotte että frisbee golf on helppo laji niin olet väärässä
Se on helppo oppia mutta vaikea hallita.
Perusteeksi voisin sanoa tämän: kuinka monta seuraavista heitoista hallitsette niin että voitte käyttää niitä täydellä itse luttamuksella.
Hyzer
Anhyzer
Helix
Roller
Rysty Hyzer
Rysty Anhyzer
Tomahawk upsi
Thumber upsi
Spin putt
Push putt
Air bounce
Turbo putt.
Back hand upsi
Lajin viehätys on siinä että aina voi oppia uutta- trgfdgfd
Toisaalta noita ei kaikkia tarvitse. Perus kämmen on hyvä osata jos ollaan vaikeassa paikassa tai on pitkä oikealle kaartuva väylä, mutta rystyltä voi heittää kaikki muut kunhan osaa hyzer- ja anzyher-heitot. Rolleri on todella kätevä joillain väylilä ja tomahawk jopa välttämätön joillakin metsäradoilla huonon heiton jälkeen.
Muita heittoja ei varsinaisesti tarvitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124070MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822091Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991395Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838