Olen seurustellut yli puolta vanhemman miehen kanssa. Syy viihtymiseen on ollut kemioiden lähes täydellinen natsaaminen ja se, että mies on ollut todella luotettava, turvallinen ja huomaavainen. Olemme tunteneet viime kesästä ja olleet päivittäin yhteyksissä. Seurusteluksi juttu muuttui joulukuussa.
Siskoni on minua kolme vuotta nuorempi ja hyvin läheinen, elämäni tärkein henkilö. Olen sanonut hänelle sekä miesystävälleni, että heidän välilleen ei saa tulla mitään, en antaisi sitä ikinä anteeksi jos jotain tapahtuisi. Miesystäväni on nimittäin hyvin avoin seksin suhteen mieleltään niin varmsitin aiemmin, että se ei ole sopivaa, että he tekisivät jotain.
Kuitenkin he jäivät kiinni pettämisestä. Kuulin kahdelta siskoni ystävältä, että siskoni on maannut miesystäni kanssa. Kumpikin kieltää asian, vaikka olen sanonut, että voin antaa anteeksi, kunhan se ei enää toistu. He ovat myös tapailleet ja soitelleet, josta jäivät kiinni. Sen jälkeen he ovat luvanneet ilmoitaa, kun näin tapahtuu... mutta he valehtelevat yhä: näkevät salaa. Mietin pelkäävätkö he mustasukkasuuttani tai sitä, että eivät enää voisi tapailla lainkaan.
Mies on tosiaan minuakin tuplasti vanhempi ja vanhempani ovat olleet huolissaan siskostani. He kutsuivat miesystäväni kotiinsa ja he sopivat yhdessä, että siskoni ei tapailisi miestä enää kahdestaan. Olemme aiemmin tavanneet silloin tällöin porukalla.
Nyt miesystäni kiistää, että sellaisesta ei puhuttu vaan siitä, että siskoni ei kävisi yksin hänen luonaan. Ja he ovat yhä tapailleet. Mitä mieltä olette, voivatko he nähdä jatkossakin kahdestaan, esim. lounaan merkeissä? Kuinka tiukka minun pitää olla? Miten itse tekisitte?
Miesystäväni petti minua siskoni kanssa
46
3251
Vastaukset
- ?*
vastaan enemmän kysyisin, minkä ikäisiä sinä ja siskonne olette? Entä tämä mies?
- ygää
Hä? Siis siskon miehen/poika ystävän kanssa ei petetä siskoa. Tämän pitäisi olla aivan selvä asia siskollesi,
Iljettävää että siskosi on tehnyt sinulle näin. Miten ällöttävää että siskosi haluaa haluu samaa joka on ollut sinun kanssa...yök. Ja miten voit olla hänen jäljiltään miehen kanssa?
HALOO??! Miten Kyselet vielä neuvoja? Jätät tietysti kyseisen miehen! Enkä tuollaisen siskon kanss olisi missään tekemisessä jonka aivot ja sydän ovat perseessään.
Todellisuuden tajusi on hämärtynyt aikalailla. Älä anna ihmisten kohdella sinua tällatavoin. Nouse ylös sieltä maanraosta johon ystävyytesikin on nyt poljettu ja kävele pois, jätä taaksesi ihmiset jotka tuhoavat sinun minuuttasi omaa itsekkyyttään. Tämä rikkoo mielenterveyyttäsi jo nyt, eikö? Kenenkään ei pitäisi miettiä tällaisia kysymyksiä kuin sinä. - Järkyttynyt
Ymmärsinkö oikein, että miesystäväsi on n. 40, jos sinua puolta vanhempi. Sinä olet 19 ja sisaresi on 16.
Jos näin on, niin jotakin on vialla ja pahasti. Minusta tuo kertoo enemmänkin hädästä kuin seurustelusta. Mikä on sinun suhteesi omaan isään, kun lienee miesystävän kanssa samaa ikäluokkaa. Et kai isähahmoa tarvitse, kun omakin isä on olemassa. Ei noin nuoret tytöt voi seurustella tuon ikäisen miehen kanssa. Minusta mies hakee teistä sisaruksista jotain muuta kuin elämänkumppania. Sinuna lopettaisin heti tuon veljeilyn hänen kanssaan ja siskosi myös. Te tarvitsette ikäistenne seuraa, eikä "vanhan" miehen viihdyttämistä. Miettikääpä, mitä teidän kaverinnekin ajattelevat. Kyllä tuon ikäisen miehen pitäisi myös kantaa vastuu eikä sotkeutua noin nuoriin tyttöihin ja pilata heidän elämää. Vielä ilkeää naamansa näyttä teidän kotona. Uskokaa vanhempianne.- ei voi olla vaikee
19 puolethan on jotain 9 vuotta..... ja silloin kun plussaat yhteen 19 9=???
MIST VITUST SAIT 40??????? silloinhan mies olisi KAKSI KERTAA VANHEMPI kuin aloittaja!!!!
ei helvetti sentää opettele kuules "järkyttynyt" laskemaan ennenko alat mitää vitun moraalisaarnoja pitää!!!!!!! - jälkijunassa
ei voi olla vaikee kirjoitti:
19 puolethan on jotain 9 vuotta..... ja silloin kun plussaat yhteen 19 9=???
MIST VITUST SAIT 40??????? silloinhan mies olisi KAKSI KERTAA VANHEMPI kuin aloittaja!!!!
ei helvetti sentää opettele kuules "järkyttynyt" laskemaan ennenko alat mitää vitun moraalisaarnoja pitää!!!!!!!Mä oon kuule ylioppilaaksi käynyt aikoinani ja pärjännyt matikassa tosi hienosti. Luetun ymmärtäminen myös sujuu. Hoidan myös työkseni näitä onnettomia, joita toiset käyttää hyväksi, että se siitä. Kielenkäyttösi on törkeää!
- kåkoåkå
pakko olla provo...
- lilli19
Olen siis 19, siskoni 16 ja mies keski-ikäinen (45-55v). Ilmaisin ehkä väärin aiemmin.
Omassa perheessämme luottamus ei toimi suuntaan eikä toiseen. Tämä mies X, josta siskomme kanssa taistelemme on hyvä puhumaan, antaa tarvittaessa turvaa, on mukava, ymmärtäväinen ja minulla ja hänellä on monia yhteisiä mielipiteitä ja kemiat loksahtavat hyvin yhteen. Onhan julkisuudessakin pareja, joissa toinen on 20v ja toinen jo 50v.
En ymmärrä siskoani enkä sitä miestä, kuinka he pystyvät tekemään noin! En ikinä voisi pelehtiä siskoni poikaystävän kanssa, jos hänellä vielä olisi sellainen. En ikinä voisi satuttaa siskoani tuolla tavoin. Hän tietää, miten paljon rakastan sitä miestä. Ja mieskin on todella vastuuton. Eilen yllätin heidät jälleen miehen kotoa, kun olin saanut vihiä, että he ovat siellä. Raivosin, mutta lopuksi sovimme (jälleen), että he eivät tapaa kahdestaan.. Ehkä annan vielä tämän yhden mahdollisuuden?
Enkä usko, että olen aina X:n kanssa. Hänkään ei sitä usko, mutta tänä aikana se on tuntunut hyvältä olla hänen kanssaan, etten haluaisi vielä pois.
Kommentteja! Mitä tekisitte, ymmärrättekö ajatuksenkulkuani? - nainen43v
lilli19 kirjoitti:
Olen siis 19, siskoni 16 ja mies keski-ikäinen (45-55v). Ilmaisin ehkä väärin aiemmin.
Omassa perheessämme luottamus ei toimi suuntaan eikä toiseen. Tämä mies X, josta siskomme kanssa taistelemme on hyvä puhumaan, antaa tarvittaessa turvaa, on mukava, ymmärtäväinen ja minulla ja hänellä on monia yhteisiä mielipiteitä ja kemiat loksahtavat hyvin yhteen. Onhan julkisuudessakin pareja, joissa toinen on 20v ja toinen jo 50v.
En ymmärrä siskoani enkä sitä miestä, kuinka he pystyvät tekemään noin! En ikinä voisi pelehtiä siskoni poikaystävän kanssa, jos hänellä vielä olisi sellainen. En ikinä voisi satuttaa siskoani tuolla tavoin. Hän tietää, miten paljon rakastan sitä miestä. Ja mieskin on todella vastuuton. Eilen yllätin heidät jälleen miehen kotoa, kun olin saanut vihiä, että he ovat siellä. Raivosin, mutta lopuksi sovimme (jälleen), että he eivät tapaa kahdestaan.. Ehkä annan vielä tämän yhden mahdollisuuden?
Enkä usko, että olen aina X:n kanssa. Hänkään ei sitä usko, mutta tänä aikana se on tuntunut hyvältä olla hänen kanssaan, etten haluaisi vielä pois.
Kommentteja! Mitä tekisitte, ymmärrättekö ajatuksenkulkuani?todellakaan ymmärrä yhtään ajatuksenkulkuasi! Kyllä huomaa, että olet todella vielä liian nuori minkäänlaiseen parisuhteeseen. Mies käyttää teitä molempia tyttöjä hyväkseen. Ettekö kumpikaan tajua sitä? En ihmettele yhtään, että vanhempanne ovat huolissaan teistä. Mies voisi tosiaan olla isäsi.
- minni36
lilli19 kirjoitti:
Kommentteja! Mitä tekisitte, ymmärrättekö ajatuksenkulkuani?Itselläni on ikää sen verran, että voisin sen puolesta olla lähestulkoon äitisi. Ja jos olisin äitisi, tuollainen vanha, pikkulikkoja jahtaava äijä saisi äkkilähdön nurkistani! Hyi helvetti! Mitä kertoo miehestä se, että pitää kähmiä tyttöjä, jotka iältään sopisivat omiksi tyttäriksi!? Ja sinäkin tunnut olevan melko lapsellinen ikäiseksesi, kun et ymmärrä sitä, minkä perässä tuo vanha mies on: seksin. Pervo, mikä pervo.
Mietipä elämääsi eteenpäin: et itsekään usko suhteenne kestävän, joten miksi jatkat sitä vielä senkin jälkeen, kun sinua on jo petetty ja vielä oman siskosi kanssa?! En ymmärrä siskoasi - mutta ilmeisesti mies on hänet imartelemalla saanut sänkyyn kanssaan. Luultavasti samalla tavalla kuin sinutkin aikaisemmin.
Sinun pitäisi olla parhaassa biletysiässä ja hankkia kokemuksia ikäistesi seurasssa... Sen sijaan annat ikälopun äijän käyttää itseäsi hyväkseen. Suurta Rakkauttako? No ei varmasti!!! - worried
nainen43v kirjoitti:
todellakaan ymmärrä yhtään ajatuksenkulkuasi! Kyllä huomaa, että olet todella vielä liian nuori minkäänlaiseen parisuhteeseen. Mies käyttää teitä molempia tyttöjä hyväkseen. Ettekö kumpikaan tajua sitä? En ihmettele yhtään, että vanhempanne ovat huolissaan teistä. Mies voisi tosiaan olla isäsi.
huolestuttavaa. Mies on mahdollisesti p-fiili. Hän käyttää hyväksi näitä tyttöjä. Tämä on sairas kuvio. Jonkun pitäisi puuttua tähän aikuisella otteella. Miksi vanhemmat sallivat tämän? Näillä tytöillä ei ole asiat kohdallaan. heidän pitäisi saada jostain apua ja tukea.
- 4-tytön äiti!
lilli19 kirjoitti:
Kommentteja! Mitä tekisitte, ymmärrättekö ajatuksenkulkuani?pidä nyt silmät auki hyvä tyttönen.... ja siskoasi.... äijiä tulee ja menee mutta sulla on yksi PIKKU-sisko joka vielä ihan lapsi..... 16v pimut nyt tykkää todistella ittellee ja muille kuinka fiksuja ja seksikkäitä maailmasta kaiken tietäviä "naisia" ovat..!
ja se on tosi törkeää alaikäiseen sekaantuminen siltä herraX:ltäkin.... tuon ikäeron kanssa! kerro äidillesi!!!!!! sä oot yli 18v mutta siskosi ei!!!!!!!! - yhteishyvää
lilli19 kirjoitti:
Kommentteja! Mitä tekisitte, ymmärrättekö ajatuksenkulkuani?Minusta sinulla on vain kaksi todellista vaihtoehtoa. Sovit sisaresi kanssa yhteiskäytöstä tai vaihdat miestä.
Tuollainen suhteesi kestänee max kaksi vuotta joten kannattaa tehdä ratkaisu heti. Raivoamalla vahingoitat vain itseäsi.
Yhteiskäyttö (yhdessä tai vuorotellen) ei ole ollenkaan huono asia jos kumpikin saa mitä haluaa. Tosimiehestä riittää hyvin kahdelle naiselle, kysymys on asenteesta. Se mitä pikkusiskosi saa ei ole sinulta pois kunhan ette riitele.
- hälytyskellot soi
...otte löytäny miltei pedofiilin, kun tää mies kerran on jo tuon ikäinen ja kiinnostuu 16-vuotiaasta!!! Hei ette oo terveitä jos jatkatte sen kans. Se mies kannattaa käräyttää sosiaalitoimeen kun seukkailee noin nuorten kans. Teidän jälkeen varmaan yrittää vielä nuorempaa. Paikkakunnalla kannattaa kaikkien vanhempien olla hereillä 15-16v tyttölastensa suhteen!!!
- näitä juttuja
Selvä provohan tämä on. Älkää hyvät ihmiset uskoko tämmösiä juttuja. Ei kukaan oikeasti ole noin hölmö. Mutta tämmöiselle palstalle voi kirjoitella mitä juttuja vaan tyyliin "paneskelin anoppini ja vaimoni siskon kanssa häiden aattona. Mitä nyt teen ?" Jättäkää tämmöiset omaan arvoonsa.
- äiti ihminen
näitä juttuja kirjoitti:
Selvä provohan tämä on. Älkää hyvät ihmiset uskoko tämmösiä juttuja. Ei kukaan oikeasti ole noin hölmö. Mutta tämmöiselle palstalle voi kirjoitella mitä juttuja vaan tyyliin "paneskelin anoppini ja vaimoni siskon kanssa häiden aattona. Mitä nyt teen ?" Jättäkää tämmöiset omaan arvoonsa.
ettei olekaan pelkkä provo. Maailmaan kun mahtuu kaikenlaista. Nuoren tytön pää sekaisin ensimmäistä kertaa elämässään, luulee ja uskoo, että kaikki tuo on normaalia ja hyväksyttävää. Toivottavasti kuitenkin oli provo. Jos omat lapseni olisi samanlaisessa tilanteessa, en kyllä päätä silittelisi, tai voisin kuitenkin silitellä, aikuisen miehen päätä paistinpannulla...
- lilli19
äiti ihminen kirjoitti:
ettei olekaan pelkkä provo. Maailmaan kun mahtuu kaikenlaista. Nuoren tytön pää sekaisin ensimmäistä kertaa elämässään, luulee ja uskoo, että kaikki tuo on normaalia ja hyväksyttävää. Toivottavasti kuitenkin oli provo. Jos omat lapseni olisi samanlaisessa tilanteessa, en kyllä päätä silittelisi, tai voisin kuitenkin silitellä, aikuisen miehen päätä paistinpannulla...
Ei ole provo, mutta eihän sitä täällä mitenkään voi todistaa.
Ulkopuoliset ajattelevat, että se mies olisi pedofiili, itsekin epäilin sitä aluksi. Olen melko varovainen. Kuitenkin nyt jo 9kk tunnettuamme ja päivittäin yhteyttä pidettyämme, tiedän ettei hän ole. Tai itseasiassa asia tuli esiin melko pian. Sänkyyn menimme vasta tämän vuoden puolella eli 7kk tapailun jlk. Siskoni saa mieheltä hyviä vinkkejä omiin ihmissuhdekoukeroihinsa ja tukea, turvaa. Kokee, että häneen voi luottaa paremmin kuin oman ikäisiinsä. Etenkin nyt, kun he ovat paljastaneet siskoni tapailuija miehen kanssa. - lilli19
lilli19 kirjoitti:
Ei ole provo, mutta eihän sitä täällä mitenkään voi todistaa.
Ulkopuoliset ajattelevat, että se mies olisi pedofiili, itsekin epäilin sitä aluksi. Olen melko varovainen. Kuitenkin nyt jo 9kk tunnettuamme ja päivittäin yhteyttä pidettyämme, tiedän ettei hän ole. Tai itseasiassa asia tuli esiin melko pian. Sänkyyn menimme vasta tämän vuoden puolella eli 7kk tapailun jlk. Siskoni saa mieheltä hyviä vinkkejä omiin ihmissuhdekoukeroihinsa ja tukea, turvaa. Kokee, että häneen voi luottaa paremmin kuin oman ikäisiinsä. Etenkin nyt, kun he ovat paljastaneet siskoni tapailuija miehen kanssa.En keksi muita syitä, miksi X olisi maannut siskoni kanssa kuin hänen oma nautintonsa "saada vähän nuoren nätin tytön (sanonko mitä)". Sitä en käsitä... Sisko on avautunut sille ja X:llä luultavasti ollut pääasiassa vain yksi oma päämäärä mielssä, ei vilpitön auttaminen. Vai??
- minni36
lilli19 kirjoitti:
En keksi muita syitä, miksi X olisi maannut siskoni kanssa kuin hänen oma nautintonsa "saada vähän nuoren nätin tytön (sanonko mitä)". Sitä en käsitä... Sisko on avautunut sille ja X:llä luultavasti ollut pääasiassa vain yksi oma päämäärä mielssä, ei vilpitön auttaminen. Vai??
Mies on kylmä hyväksikäyttäjä. Häntä imartelee teidän nuorten naisten huomio ja hän tuntee itsensä tarpeelliseksi saadessaan "ymmärtää" teitä - ja siinä samalla saa sitten nuorta "sitä".
- lilli19
minni36 kirjoitti:
Mies on kylmä hyväksikäyttäjä. Häntä imartelee teidän nuorten naisten huomio ja hän tuntee itsensä tarpeelliseksi saadessaan "ymmärtää" teitä - ja siinä samalla saa sitten nuorta "sitä".
Syy, miksi siis itse olen jatkanut juttua on se, että hänen seurassaan on hyvä olla. Hän pitää huolta ja on tukena, melkein aina käytettävissä. Toisaalta olen hänelle hyvin vihainen tapahtuneesta ja useista valheista. Koko elämäni ei pyöri miehen ympärillä, minulla on kavereita, yo-kirjoitukset ja oma asunto. Puolet viikosta asun miehen luona (toiset puolet hän on poikiensa kanssa). Ja silloin kun itse olen maannut hänen kanssaan, se on tuntunu oikealta ja hyvältä, sillä luotan häneen ja uskon hänen pitävän minusta huolta ja voimme puhua kaikista asioista.
- äiti ihminen
lilli19 kirjoitti:
Syy, miksi siis itse olen jatkanut juttua on se, että hänen seurassaan on hyvä olla. Hän pitää huolta ja on tukena, melkein aina käytettävissä. Toisaalta olen hänelle hyvin vihainen tapahtuneesta ja useista valheista. Koko elämäni ei pyöri miehen ympärillä, minulla on kavereita, yo-kirjoitukset ja oma asunto. Puolet viikosta asun miehen luona (toiset puolet hän on poikiensa kanssa). Ja silloin kun itse olen maannut hänen kanssaan, se on tuntunu oikealta ja hyvältä, sillä luotan häneen ja uskon hänen pitävän minusta huolta ja voimme puhua kaikista asioista.
Kyllä olet hyväuskoinen hölmö. Ajatellaanpa tilannetta niin, että jos mies sinua ihan aikuisten oikeasti rakastaisi, ei hän panisi myös siskoasi. Aivan selvästi käyttää teitä hyväkseen. Mielistelee ja ymmärtää teitä ja vain että saisi teiltä molemmilta seksiä. Tosi yököttävä kuvio. Etkö itse näe tilanteessa mitään outoa? Toisessa kirjoituksessa myönnät, että asia on niin ja toisessa puolustelet miestä.
Mitähän sinulle pitäisi sanoa, että tajuaisit tilanteen? Eikö mieleesi ole tullut myös se, että jos mies panee siskoasi, panee aivan varmasti myös muita naisia? Kohta saat jonkun sukupuolitaudin riesaksesi loppuiäksesi. Muistan kyllä omasta nuoruudestani, että sitähän teki lähes mitä tahansa, kun oli pää sekaisin muka rakkaudesta. Mutta noin sekaisin en ollut koskaan. Sitäpaitsi yli nelikymppinen mies oli aivan setä-kamaa nuorten tyttöjen mielestä silloin kun itse olin sinun ikäisesi.
Lopeta hyvän sään aikana. En tajua, miten vanhempasi sallivat miehen tapailun alaikäiselle siskollesi. Sairas kuvio. - tuntuu olevan
lilli19 kirjoitti:
Voi jestas sentään ! Siis pitää huolta sinusta ? Haet siis isähahmoa, joka huolehtii sinusta. Ei tuo kyllä ihan normaalilta kuulosta. Mitä muuten itse ajattelisit, jos oma isäsi alkaisi suhteeseen jonkun sinun tai siskosi ikäisen kanssa ? Pitäisitkö sitä normaalina juttuna ? Tai mitä tuumisit, jos äitisi alkaisi sekstailemaan jonkun ikäisesi pojan kanssa ? Olisiko ihan läpihuutojuttu ?
Toivottovasti tämä on joku provo. Tai sitten olette kaikki ehkä hoidon tarpeessa. - nainen43v
lilli19 kirjoitti:
En keksi muita syitä, miksi X olisi maannut siskoni kanssa kuin hänen oma nautintonsa "saada vähän nuoren nätin tytön (sanonko mitä)". Sitä en käsitä... Sisko on avautunut sille ja X:llä luultavasti ollut pääasiassa vain yksi oma päämäärä mielssä, ei vilpitön auttaminen. Vai??
on avautunut miehelle oikein sanan varsinaisessa merkityksessä! Harmi kun ette kumpikaan tajua mitä mies teistä hakee. Ei todellakaan ole mielessä vilpitön auttaminen vaan nuori liha, sori vaan. Heräähän nyt todellisuuteen ennenkuin käy niin, että olet paksuna miehelle ja lopulta yksinhuoltaja. Mutta ethän sinä usko meitä vanhempia. Lyöt vaan päätäsi seinään. Toivottavasti selviydyt ehjin nahoin.
- lilli19
nainen43v kirjoitti:
on avautunut miehelle oikein sanan varsinaisessa merkityksessä! Harmi kun ette kumpikaan tajua mitä mies teistä hakee. Ei todellakaan ole mielessä vilpitön auttaminen vaan nuori liha, sori vaan. Heräähän nyt todellisuuteen ennenkuin käy niin, että olet paksuna miehelle ja lopulta yksinhuoltaja. Mutta ethän sinä usko meitä vanhempia. Lyöt vaan päätäsi seinään. Toivottavasti selviydyt ehjin nahoin.
Vanhempani eivät hyväksy sitä, että siskoni viettää aikaa kahdestaan X:n kanssa. Sen takia hän oli edellisviikolla luonamme, jossa sovittiin, että he eivät enää tapailisi kahdestaan. Loppuviikon aikana he tapasivat kuitenkin kahdesti ja toisella kerralla yllätin heidät tarkoituksella, sillä olin saanut vihin, että siskoni on miehellä.
Epäilen myös, että miehen päätavoite on ollut päästä sänkyyn meidän molempien kanssa. Nyt kun hän on huomannut, että en olekaan niin tiukka enkä saa orgasmia, hän on turhautunut ja on ollut aikeissa lähteä. Ehkä siksi kokeili myös siskoani. Vai?? - lilli19
lilli19 kirjoitti:
Vanhempani eivät hyväksy sitä, että siskoni viettää aikaa kahdestaan X:n kanssa. Sen takia hän oli edellisviikolla luonamme, jossa sovittiin, että he eivät enää tapailisi kahdestaan. Loppuviikon aikana he tapasivat kuitenkin kahdesti ja toisella kerralla yllätin heidät tarkoituksella, sillä olin saanut vihin, että siskoni on miehellä.
Epäilen myös, että miehen päätavoite on ollut päästä sänkyyn meidän molempien kanssa. Nyt kun hän on huomannut, että en olekaan niin tiukka enkä saa orgasmia, hän on turhautunut ja on ollut aikeissa lähteä. Ehkä siksi kokeili myös siskoani. Vai??jos omilla vanhemmillani olisi suhde oman ikäiseeni. tässä kohtaa en ole enää kuukausiin jaksanut miettiä, mitä muut ajattelevat kun tämä on tuntenut juuri kemioiden yhteneväisyyden vuoksi luontevalta ja hyvältä tavalta olla.
- aivan järkyttävää
lilli19 kirjoitti:
jos omilla vanhemmillani olisi suhde oman ikäiseeni. tässä kohtaa en ole enää kuukausiin jaksanut miettiä, mitä muut ajattelevat kun tämä on tuntenut juuri kemioiden yhteneväisyyden vuoksi luontevalta ja hyvältä tavalta olla.
Kyllä on aivan selvä mitä seuraa mies on sinusta ja siskostasi hakenut. Täytyy näin samanikäisten nuorten äitinä sanoa, että eivätkö vanhempasi puutu tähän. Vanhin tyttöni puhuu aina vanhemmista miehistä jotka nuorempia jahtaavat että sellaiset miehet vat ihan "pedoja". Onneksi tyttäreni asuu avoliitossa itsensä ikäisen nuoren miehen kanssa, mikä on normaalia. Olisi aivan kamalaa jos seurana olisi omia vanhempia vanhempi mies. Sinun ikäisen pitäisi hakea elämän kokemukset itsesi ikäisten poikien kanssa, eikä tuollaisen elämänkouliman ukon kanssa. Vai onko miehessä jotain vikaa kun hän ei oman iäistensä naisten kanssa ole vai eikö hän pärjää kun lasten kanssa.
- lilli19
aivan järkyttävää kirjoitti:
Kyllä on aivan selvä mitä seuraa mies on sinusta ja siskostasi hakenut. Täytyy näin samanikäisten nuorten äitinä sanoa, että eivätkö vanhempasi puutu tähän. Vanhin tyttöni puhuu aina vanhemmista miehistä jotka nuorempia jahtaavat että sellaiset miehet vat ihan "pedoja". Onneksi tyttäreni asuu avoliitossa itsensä ikäisen nuoren miehen kanssa, mikä on normaalia. Olisi aivan kamalaa jos seurana olisi omia vanhempia vanhempi mies. Sinun ikäisen pitäisi hakea elämän kokemukset itsesi ikäisten poikien kanssa, eikä tuollaisen elämänkouliman ukon kanssa. Vai onko miehessä jotain vikaa kun hän ei oman iäistensä naisten kanssa ole vai eikö hän pärjää kun lasten kanssa.
Vanhempani tosiaan ovat puuttuneet siskoni ja miehen tapailuun, mutta eivät minun ja miehen, sillä he ovat huomanneet, kuinka onnellinen olen tähän saakka ollut hänen kanssaan.
Mies on sosiaalinen, älykäs ja mukava, tulee toimeen kaikkien kanssa. Hänen aiemmat suhteensa ovat olleet oman ikäisten kanssa, eli kyse ei ole tavasta. - teinin äitee..
lilli19 kirjoitti:
Vanhempani tosiaan ovat puuttuneet siskoni ja miehen tapailuun, mutta eivät minun ja miehen, sillä he ovat huomanneet, kuinka onnellinen olen tähän saakka ollut hänen kanssaan.
Mies on sosiaalinen, älykäs ja mukava, tulee toimeen kaikkien kanssa. Hänen aiemmat suhteensa ovat olleet oman ikäisten kanssa, eli kyse ei ole tavasta.Oletkohan sinä Lilli muuttanut liian nuorena kotoa pois ja haet nyt turvaa vanhemmasta miehestä isähahmona. Jos mies on ollut seksisuhteessa 16 -vuotiaan siskosi kanssa, vaikka seurustelee sinun kanssa, on jo sellainen asia, jota ei paineta villaisella. Luotettava ja uskollinen kaveri ei tee sellaista ja sitä ei pidä hyväksyä.
Täältä ulkoapäin katsottuna olet sotkemassa elämääsi. Yritämme täällä saada silmäsi avautumaaan suhteesi mahdottomuudesta. Eivät nuoret alle kaksikymppiset seurustele vanhempiensa ikäisten miesten kanssa.
Herää Lilli. - lilli19
teinin äitee.. kirjoitti:
Oletkohan sinä Lilli muuttanut liian nuorena kotoa pois ja haet nyt turvaa vanhemmasta miehestä isähahmona. Jos mies on ollut seksisuhteessa 16 -vuotiaan siskosi kanssa, vaikka seurustelee sinun kanssa, on jo sellainen asia, jota ei paineta villaisella. Luotettava ja uskollinen kaveri ei tee sellaista ja sitä ei pidä hyväksyä.
Täältä ulkoapäin katsottuna olet sotkemassa elämääsi. Yritämme täällä saada silmäsi avautumaaan suhteesi mahdottomuudesta. Eivät nuoret alle kaksikymppiset seurustele vanhempiensa ikäisten miesten kanssa.
Herää Lilli.Mutta mitä sille asialle voi tehdä? Mies ei kuitenkaan ole syyllistnyt pedolfiliaan, sillä ikärajahan on juuri 16v. En kysy sillä, että olisin luultavasti tekemässä asialle mitään, mutta tuli vaan mieleen.
Eihän suhde ole välttämättä tosiaan ikuinen, en siihen itsekään usko, mutta haluaisin pitää miehen aina jollain tavoin elämässäni. Mikä ulkopuolisten mielestä ja juttua luettuanne olisi sitten sopivaa/järkevää/realistista? - rdfcgbvjn
lilli19 kirjoitti:
Mutta mitä sille asialle voi tehdä? Mies ei kuitenkaan ole syyllistnyt pedolfiliaan, sillä ikärajahan on juuri 16v. En kysy sillä, että olisin luultavasti tekemässä asialle mitään, mutta tuli vaan mieleen.
Eihän suhde ole välttämättä tosiaan ikuinen, en siihen itsekään usko, mutta haluaisin pitää miehen aina jollain tavoin elämässäni. Mikä ulkopuolisten mielestä ja juttua luettuanne olisi sitten sopivaa/järkevää/realistista?kun et kerran halua, että sinulle puhutaan järkeä, anna palaa: pilaa sitten elämäsi tämän vanhan miehen kanssa, jaa toki hänet siskosi kanssa! Sinulle on monessa kommentissa sanottu selvät sävelet siitä, mikä on sopivaa/järkevää/realistista, mutta kun ei. Jaksat inttää samaa - miksi ihmeessä siis edes kysyt mitään, kun olet joka tapauksessa päättänyt pitää pääsi?!
- lilli19
rdfcgbvjn kirjoitti:
kun et kerran halua, että sinulle puhutaan järkeä, anna palaa: pilaa sitten elämäsi tämän vanhan miehen kanssa, jaa toki hänet siskosi kanssa! Sinulle on monessa kommentissa sanottu selvät sävelet siitä, mikä on sopivaa/järkevää/realistista, mutta kun ei. Jaksat inttää samaa - miksi ihmeessä siis edes kysyt mitään, kun olet joka tapauksessa päättänyt pitää pääsi?!
Ei ole niin helppoa irrottautua merkittävästä henkilöstä. Lähinnä pohdiskelen ja koetan saada näkökantaa, mitä on tapahtunut ja mitä jatkossa.
Nyt mietin suhdetta häneen, miten pitäisi suhtautua ja missä määrin olla tekemissä. Aluksi olin jatkamassa juttua tavalliseen tapaan, vaikka se on tehnytkin pahaa. En kuitenkaan välttämättä halua sitä enää, pahottaa jatkuvasti mieltäni. Entä voiko miestä tarvittaessa myöhemmin käräyttää minnekään, jos hänen ja siskoni juttu jatkuisi?
Lisäksi mietin, miksi hän makasi siskoni kanssa vielä, vaikka oli jo ollut minun kanssani. Aiempia pohdintoja tästä on ylempänä. - äiti ihminen
lilli19 kirjoitti:
Ei ole niin helppoa irrottautua merkittävästä henkilöstä. Lähinnä pohdiskelen ja koetan saada näkökantaa, mitä on tapahtunut ja mitä jatkossa.
Nyt mietin suhdetta häneen, miten pitäisi suhtautua ja missä määrin olla tekemissä. Aluksi olin jatkamassa juttua tavalliseen tapaan, vaikka se on tehnytkin pahaa. En kuitenkaan välttämättä halua sitä enää, pahottaa jatkuvasti mieltäni. Entä voiko miestä tarvittaessa myöhemmin käräyttää minnekään, jos hänen ja siskoni juttu jatkuisi?
Lisäksi mietin, miksi hän makasi siskoni kanssa vielä, vaikka oli jo ollut minun kanssani. Aiempia pohdintoja tästä on ylempänä.Et sitten tajua aikuisten oikeesti mitään. Miksikö makasi siskosi kanssa? Koska käyttää teitä molempia hyväkseen. Ei se sinua rakasta, usko nyt jo. Etkö tajua, että kyllä vanhempi mies nuorta lihaa aina haluaa ja sinä ja siskosi sitä annatte iloisin mielin. Mielestäni etsit miehestä isähahmoa vaikka sinulla on oma isä. Mikä on suhteesi häneen?
En äitinä todellakaan voi käsittää, miten vanhempasi antavat siskosi olla yhteydessä tuon ikäisen miehen kanssa. 16 vuotiaan kanssa makaajaa ei enää syytetä pedofiliasta yms. mutta on tosi ällöttävää edes kuvitella oman lapseni kohdalle moista. Hän on kuitenkin vielä reilusti alaikäinen, lapsi. Niinkuin sinäkin tunnut vielä olevan.
Aikuistu oman ikäistesi poikien seurassa, älä noin vanhan ukon. Tuossa voi kyllä käydä niin, että oman ikäisesi pojat alkavat sinua karsastaa, nauravat sinulle, kun keski-ikäisen miehen seurassa liikut.
Nuo jutut 30 v ikäeroista, joista lehdistä luet, älä vaan kuvittele, että tuon miehen kohdalla olisi kysymys rakkaudesta. Ei ole. Se haluaa vaan panna. - lilli19
äiti ihminen kirjoitti:
Et sitten tajua aikuisten oikeesti mitään. Miksikö makasi siskosi kanssa? Koska käyttää teitä molempia hyväkseen. Ei se sinua rakasta, usko nyt jo. Etkö tajua, että kyllä vanhempi mies nuorta lihaa aina haluaa ja sinä ja siskosi sitä annatte iloisin mielin. Mielestäni etsit miehestä isähahmoa vaikka sinulla on oma isä. Mikä on suhteesi häneen?
En äitinä todellakaan voi käsittää, miten vanhempasi antavat siskosi olla yhteydessä tuon ikäisen miehen kanssa. 16 vuotiaan kanssa makaajaa ei enää syytetä pedofiliasta yms. mutta on tosi ällöttävää edes kuvitella oman lapseni kohdalle moista. Hän on kuitenkin vielä reilusti alaikäinen, lapsi. Niinkuin sinäkin tunnut vielä olevan.
Aikuistu oman ikäistesi poikien seurassa, älä noin vanhan ukon. Tuossa voi kyllä käydä niin, että oman ikäisesi pojat alkavat sinua karsastaa, nauravat sinulle, kun keski-ikäisen miehen seurassa liikut.
Nuo jutut 30 v ikäeroista, joista lehdistä luet, älä vaan kuvittele, että tuon miehen kohdalla olisi kysymys rakkaudesta. Ei ole. Se haluaa vaan panna.Olisi mielenkiintoista kuulla joku miehen mielipide asiasta! Onkohan tällä palstalla miehiä..?
- lilli19
lilli19 kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista kuulla joku miehen mielipide asiasta! Onkohan tällä palstalla miehiä..?
??
- daltry***
lilli19 kirjoitti:
??
yksi kyselemäsi miesnäkökulma: olen noin 35:nen mies, avokkini suurin piirtein saman ikäinen. En ole koskaan tuntenut veto itseäni selvästi nuorempiin pimuihin, se on vaan jotenkin mielestäni luonnon vastasista, että alkaisin seksisuhteeseen tytön kanssa, joka iältään voisi olla tyttäreni. Yököttävä ajatus olla jokin namusetä.
Kaverini seurustelee itseään 15 vuotta nuoremman pimun kanssa, tyttö on juuri ja juuri parikymppinen ja itselle on tullut sitä kuhertelua seuratessa mieleeni, että kaverilla on hirveä pelko perseessä siitä, ettei olekaan ikuisesti nuori... Pönkittää omaa egoaan nuoren tytön ihailulla ja kehuskelee saavansa koko ajan nuorta lihaa - että sellainen "parisuhde".
Miesystäväsi kuulostaa puhtaalta hyväksikäyttäjältä: totta kai vanhenevaa miestä hivelee nuorten tyttöjen palvonta, sehän on toisille kuin huumetta. Tuo, että hän myös pikkusiskosi kanssa sekstailee, kuulostaa lähinnä pervolta. Taidat olla varsin kehittymätön ikäiseksesi, kun et osaa tehdä edes eroa oikean ja väärän välillä: kun yhden kanssa seurustellaan, ei seksiä harrasteta muiden kanssa.
- caconine
tee heti miehestä rikosilmoitus ja jätä hänet.
- lilli19
En usko, että rikosilmoituksesta olisi hyötyä, sillä siskoni on itse suostunut seksiin ja tapailuihin. Samoin minä. Suorastaan olemme kilpailleet miehestä ja olleet kuukauden välit poikki hänen vuokseen.
Olen itsekin miettinyt, että mies haluaa tuntea olonsa meidän kautta nuoremmaksi. Hän on myöntänyt ikäkriisinsä. Olen löytänyt nyt ikäistäni seuraa, kun olen avannut silmiäni. Mies suuttui suunnattomasti, kun kerroin tavanneeni pari vuotta vanhempaa jätkää ja olleeni hänen luonaan katsomassa leffaa. Onkohan mies oikeasti mustasukkainen? Viime aikoina on tuntunut siltä, että hän ei välitä minusta, kun pelehtii siskoni kanssa vastentahtoani. - .................
lilli19 kirjoitti:
En usko, että rikosilmoituksesta olisi hyötyä, sillä siskoni on itse suostunut seksiin ja tapailuihin. Samoin minä. Suorastaan olemme kilpailleet miehestä ja olleet kuukauden välit poikki hänen vuokseen.
Olen itsekin miettinyt, että mies haluaa tuntea olonsa meidän kautta nuoremmaksi. Hän on myöntänyt ikäkriisinsä. Olen löytänyt nyt ikäistäni seuraa, kun olen avannut silmiäni. Mies suuttui suunnattomasti, kun kerroin tavanneeni pari vuotta vanhempaa jätkää ja olleeni hänen luonaan katsomassa leffaa. Onkohan mies oikeasti mustasukkainen? Viime aikoina on tuntunut siltä, että hän ei välitä minusta, kun pelehtii siskoni kanssa vastentahtoani.Ei välitä sinusta eikä siskostasikaan muuta kuin seksi mielessä. Avaa lopultakin siniset silmäsi. Näytä että olet oikeasti aikuinen ihminen. Ei ole oikeasti sinusta mustasukkainen. Käyttää hyväkseen. Tapaile aivan rauhassa ikäisiäsi miehiä. Unohda moinen limanuljaska. Älä yhtään enää itke miehen perään. Luit kai tuon 35-v miehen kirjoituksen? Haluaisitko olla juuri se, jota sanotaan helpoksi panoksi, kehutaan kun mies saa nuorta lihaa?
- Mazarsharif
Ettekö millään voisi opetella jakamaan sitä miestä jos se on niin ihana. Olettehan sisaruksia ja rakastatte toisianne ja jos molemmat rakastaa sitä miestä niin muuttakaa saman katon alle. Noissa vanhemmissa sedissä on se hyväpuoli että yleensä Niillä on sitä pätäkkää millä elättää kaksi naista.
- Kullin.seisottaja
Mikäs sen herkullisempaa, kuin vaimonsa sisaren naiminen. Se on tuhmaa ja syntistä herkkua.
- kullikseen
Nimen omaan!
- Eroanopeasti
Tuhlaat aikaasi tämän miehen kanssa alkuperäinen kirjoittaja. Etsi uskollinen mies, niitäkin jopa on. Ja joka todella rakastaa sinua! Ja siskoon välit poikki heti.
- hyihyi
Voin pettää mutta tuttuun tai muijan siskoon en kyllä koskis.
- Anonyymi
Ootteko saanu ikinä pillua
- Anonyymi
Olisihan sekin kokemus huoh...
- Anonyymi
Äijä on päässyt ravintoketjun huipulle. Panee vuorotellen alle parikymppisiä siskoksia, ja dillet siskot vaan taistelevat moisesta vanhenevasta kuhnurista. Ei voi olla tytöillä kaikki muumit laaksossa.
- Anonyymi
Tiesin siskoni miehen pettävän ajattelin laittaa ansan ja käräyttää. Oli perjantai ja sisko yövuorossa kun sisko lähti töihin menin muka yllättäen kylään. Lauri oli kylpytakki päällä ovella moikkasin ja kysyin voinko tulla näin yllättäen Lauri sanoi tottakai olen yksin, haistoin viinan tuoksun ja sai heti eteeni juomaa Lassi on 39v ja minä 21v. Tulin vessasta ja sanoin siellä olis vielä löylyä voiko käydä Lauri huusi tottakai. Olin löylyssä ja tulin pesulle kun Lauri tuli, sori pitää kusasta. Katsoin Laurin kalua, ei ihme että saa naisia kalu roikkui ja oli silti iso, hädissään sanoin tuletko löylyyn. Lauri suihkutti itseään katseli koko ajan kalua. Kun menin lauteille nännit oli niin kovina pelkäsin että räjähtävät, Lauri otti sievät löylyt ja katseli minua kun puhui istui jalat ylhäällä koukussa tunsin että pillu on aivan märkä huulet aivan turvoksissa. Lauri kävi löylyvettä tuli eteen ja sanoi, sinut pitää päästää piinasta sanoin vain että mitä Laurin pää oli jo pillussa ensimmäinen nuolaisu ja tärisin valtavasti Lauri nauroi olen halunnut sinua pitkää sinä kiimapillu ja jatkoi nuolemista en ole saanut koskaan semmoisia tunteita pillussa kuin nyt olisin antanut kenen vain naida jotta tämä ei lopu. Lauri nousi hiljaa ylemmäs ja suuteli, nännit oli oiken kipeät kunnes huulet koski niihin .
En ajatellut enää ansaa vaan sitä milloin saan kun kalu tuli pillun suulle en ollut nähnyt sitä livenä tunsin vain valtavaa himoa oli kuin hevonen olisi nainut levitin jalat äärimmilleen suonikas kalu työntyi pohjaan tunsin koko ajan paksun trskan tiukassa pillussa tulin huutaen ja pissaa lensi tunsin vain että kohta saan spermaa tuli kuumana sisään kalu ei heti löysännit sain pitkään vielä työntöjä kunnes lähti lopsahtaen sisästä. Lauri meni suihkuun ja pois.
Makasin pitkään ja mietin kuinka oli tuntunut hyväilin vähän pillua olin vielä turvoksissa pesin suihkussa itseni hyvin ja laitoin siskon saunatakin.
Keittiössä Lauri laittoi voileipiä sanoi selin Anteeksi Siiri en voinut itselle mitään.
Katsoin keittiössä Lauria, sanoin en minä siinä kulunut Lauri kääntyi ja katsoi halusitko ? Halusin ja haluan lisää.
Syötiin ja otettiin viiniä laskeuduin Laurin eteen ja otin kalun esille kysyin Laurilta onko tämä ollut aina näin iso kuiskas on nuorena häpesin. Hyväilin kalua ja suukotin yritin imeä mutta oli niin iso että ei onnistunut kun suuni on pieni. Lauri sanoi olet niin nuori ja pieni. Nousin Laurin syliin nauroin ja kuiskasin haluatko naida pientä tyttöä olet pha setä ja keinuin kalu jalkojen välissä Lauri nosti syliin kunnolla rutisti ja kuiskasi eihän sinun pikkupilluun satu ja ohjasi kalua sisään yritin estellä äl setä tee noin. Lauri kuiski ei se satu kun vähän tunsin kalun venyttävän pillua Lauri kuiskasi noin noin ja laski minua alas nyyhkytin vähän Lauri suukotti rintoja, älä nyt tuntuuko hyvältä työnsin rintoja suuhun, ei setä ei enää. Katsoin Lauria ja suutelin Lauri piti pakaroista kiinni kuiskasi voi sinua pikku tyttöä ja nai, sain orgasmin kun silmät kiinni ajattelin iso setä nai. Kuiskasin tulenko raskaaksi kun panet paljaalla Lauri nai kovemmin etsinä vielä voi tulla olin aivan hulluna valuin enemmän kuin koskaan kun Lauri laukesi sain ihanan orgasmin.
Peseydyin ja menin yläkertaan nukkumaan, aamulla heräsin siskon ääniin nousin varovasti ja sisko tuli heti halaamaan sanoin Lauri lähti kalaan poikien kanssa.
Juotiin aamupäivästä viiniä yhdessä kohdin siskoni sanoi Lauri pettää aika monesti mutta on hyvä mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003184590- 162236
- 1922066
- 1071466
- 771343
- 74982
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57957IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2899Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119824Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59756