Olisi hakusessa 37-vuotiaalle miehelle rogaining-pari, mielellään about samaa ikää, mutta saa olla ikäeroakin, kunhan vauhtia ja mielenkiintoa riittää. Mulla tavoitteena osallistua EM-rogainingiin Ukrainassa elokuussa, joten sinne kaverin haluaisin pariksi. Harjoitella pitäisi, ja kisoja (harjoituksia) on Suomessa toukokuussa ja heinäkuussa ainakin. Jos harrastat suunnistusta, rogaining ei ole Sinulle mikään ongelma. Jos laji ei ole tuttu, tutustu www.rogaining.fi -sivuilla lajiin taikka Wikipedian kautta.
Mä harrastelen suunistusta, talvella hiihdän ja juoksen (maratonille pitäisi taas osallistua tänä vuonna ja parille puolikkaalle), käyn salilla, kesällä myös fillaroin, rullaluistelen, eli vähän kaikenlaista tulee tehtyä. Miksei siis voitaisi harrastaa jotain näitäkin yhdessä, jos Susta siltä tuntuu. Olen duunissa päivät maanantaista perjantaihin, mutta muuna aikana pyrin liikkumaan mahdollisimman paljon.
Jos kiinnostaa, keksitään jokin tapa ottaa yhteyttä!
Rogaining-pari haussa (pks, Vantaa)
Jape - Vantaa
1
895
Vastaukset 1
- Jape - Vantaa
Jos siis kiinnostaisi rogaining, lähetä viestiä [email protected] -osoitteeseen. Tuosta EM-rogainingista ei pidä pelästyä, se on ihan mukava kokemus myös ns. harrastelijalle. Tarkennuksena vielä sekin, että mä asun Itä-Vantaalla. Jos yhtään asia kiinnostaa, ota yhteyttä ja keskustellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791376
- 851263
- 1021013
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44522Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520