Paastokaveria ensikertalaiselle?

ekakertalainen

Ajattelin aloittaa paaston, mutta tiedän etten pysty siihen ilman kaveria. Mulla on maailman huonoin itsekuri. Ensimmäinen päänsärky ja mä oon jääkaapilla antamassa periksi hahah.
En halua käyttää paastoa laihdutuskeinona, vaan jos saisin itselleni paremman ja vähemmän turvonneen olon :) Puhtaamman olon ennenkaikkea. Ajattelin sellaista vajaan viikon mehupaastoa.
Kokemuksia?`Mistä saisi lisää tietoa asiasta? Ja suolihuuhteluista sun muista (vähän jännittää tehdä).
Pistä mulle mailiosotettasi tänne jos tykkäät lähteä paastolle mukaan :) Tuetaan toisiamme :D
Itsellä ikää 26, mitat 158cm ja 52kg. Eli tosiaan laihdutukselle ei tarvetta. Mutta on tullu mätettyy kaikkea viimiset kuukaudet lievään masennukseen joten on sellanen tosi turvonnu ja 'täysi' olo. Nyt kun on itse tasapainossa niin tahtoo kroppaansakin saman olon :)

2

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • memiläinen

oletkohan aloittanut jo paaston. ite aattelin aloittaa maanantain, ketään en vain saanut houkuteltua kaveriksi. itsekuri ei ole paras mahdollinen , joten kaveri kelpaisi...

• tsemppiä:)!

heippa!
      Itse olin mehupaastolla tasan viikon, ekat päivät on aika rankkaa ja palkitsinkin itseni "kaloripommilla"= kaakaolla. Sillä pysyy sokeriarvot tasaisina, ei pääse putoamaan että heikottaisi. maitohan on muutenkin aina tervetullutta:)
      Paljon helpompaa jos antaa itsellensä vähän armoa, kuten juuri kaakaon muodossa;)
      ei saa olla liian rankka itselleen että eläisi jollain fun lightellä sun muilla tosi vähä kalorisilla litkuilla.
      vihreä tee tekee myös erittäin hyvää! josset näistä tykkää, niin yritä löytää joku litku joka on todella hyvää ja palkitse itseäsi päivittäin...vaihtele myös litkuja joka pv.. osta esim 5 mehutölkkiä ja juo niitä parin päivän ajan, ettei kokoajan vaan samaa. sehän käy tosi tylsäksi! :D
      TSEMPPIÄ!
      tänään alotin omani ja juonkin pepsi maxia mmmm vaikkei se mitään kovin terveellistä olekaan:D tarkoituksenani onkin juoda mahd.vähän kaloreita. (1,5l pepsi maxia taitaa olla n.5 kaloria!)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      319
      2471
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      16
      1870
    3. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      70
      1794
    4. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      101
      1454
    5. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      223
      1443
    6. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      186
      1190
    7. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      1063
    8. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      20
      1020
    9. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      174
      1014
    10. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      1013
    Aihe