Mitä synttärikahveille

mitä mitä mitä

SYnttärikahveja pitäisi anopille kohtä keittää ja aion tehdä ihan tavallisia leivoksia vieraille. Itselleni kuitenkin haluaisin jotai vhh:ta joten mitä sitä tekisi? semmoista mitä voisi pöytään laittaa et muut voi myös ottaa, eli jotakin mahdollisimman "normaalin"makuista. Voi olla makea tai suolainen...kiitos avusta!

5

786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idis...

      Höh, vastasin jo kerran, mutta vastaus taisi mennä taivaan tuuliin... Siis: Mieluiten tietysti leipoisi itse kaikenlaista, mutta minä olen meillä ainakin se, joka ne ylijääneet herkut sitten puputtaa. Ei hyvä! Olen laittanut tarjolle mm. seuraavanlaisia ruokia:

      -juustoja, vihanneksia ja juureksia (ja hedelmäpaloja) cocktailtikkuina, vartaina tai dippilautasella
      -leipäjuustoa kylmänä tai lämmitettynä, hillolla tai ilman
      -marjarahkaa sellaisenaan tai hyydykekakun täytteenä
      -erilaisia tummia suklaita sekä pähkinöitä

      • +++++++

        noista on leivonnainen????


      • tietty...
        +++++++ kirjoitti:

        noista on leivonnainen????

        VHHlla on käytettävä mielikuvitusta!


      • vhh:ta
        +++++++ kirjoitti:

        noista on leivonnainen????

        Ei mikään tietenkään! Ei aloittaja sanonut haluavansa itselleen leivonnaista, vaan jotain vhh:ta.

        Jos aikoo tosiaan mennä vähillä hiilareilla, niin täytyy jättää kaikki leivonnaiset pois. Tai sitten pitää vaan reilusti herkkuhetken ja ottaa sen leivonnaisen. Ihan turhaa alkaa räpeltämään jotain "vähähiilarista" pullaa, koska sellaista ei ole olemassakaan...


      • :)
        vhh:ta kirjoitti:

        Ei mikään tietenkään! Ei aloittaja sanonut haluavansa itselleen leivonnaista, vaan jotain vhh:ta.

        Jos aikoo tosiaan mennä vähillä hiilareilla, niin täytyy jättää kaikki leivonnaiset pois. Tai sitten pitää vaan reilusti herkkuhetken ja ottaa sen leivonnaisen. Ihan turhaa alkaa räpeltämään jotain "vähähiilarista" pullaa, koska sellaista ei ole olemassakaan...

        Tein juuri juustokakkua. Käytännössä hiilarit tulevat keksipohjasta ja senhän voi jättää poiskin. Sokerin tilalle laitoin makeutusainetta, muuten pohjassa kananmunia, tuorejuustoa ja creme fraichea sekä liivatetta, sitruunamehua ja vaniljaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe