Hei! olen 12 vuotias poika. pituus 163cm. etsin aloittelian mailaa. olen jo suhkot hyvä sählyssä ja olen kyllästynyt pelaamaan koulun mailoilla joten mitä mailaa suosittelisitte. Kaverit ovat suositelleet exel edge 2.7 ja sen takia kysynkin mikä olisi paras maila minulle.
Vastaukset 5
- kokenut pelaaja
Aloitin itse kanadien mailalla sillä lähtee rannari hyvin mutta kikkailu ei niin hyvin.
Itse pelaan nyt exelillä juu se on hyvä kikkailu sekä lämäri sekä rannari ja niiten tarkuus!
mutta exel jossain kauppassa on semmoset 110e (aikuisten).
ja junnujen exel maila 40 e (heikompaa laatua) - Freaked
rohkeasti vaan muiden mielipiteitä!
- säbämaila
Osta Exel Double Curve (JUNIOR)
- Vakavatimo
Varmaan mikä tahansa 85-90cm mittainen maila olisi hyvä sinunkokoiselle.
Mailan jäykkyydeksi uskoisin että 30mm-36mm olisi sinulle sopiva. Jäykemmällä voi saada kovempia laukauksia mutta löysemmällä mailalla onnistuu laukominen silloinkin kun pelitilanteesta johtuen joudut olemaan huonommassa tasapainossa. Ammattipelaajille suosituin jäykkyys on 25-27 mutta he ovat vahvempia kuin sinä niin ei kannata heiltä kopioida.
Varmasti hyviä merkkejä on nämä blast, exel, fatpipe ja unihoc. - jayjay n
Mee johonki urheiluliikkeeseen ja kysy sieltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1152403Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???371453Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha641995- 106983
- 71962
- 97878
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76700- 70696
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686