Aloittelian sählymaila

freaked

Hei! olen 12 vuotias poika. pituus 163cm. etsin aloittelian mailaa. olen jo suhkot hyvä sählyssä ja olen kyllästynyt pelaamaan koulun mailoilla joten mitä mailaa suosittelisitte. Kaverit ovat suositelleet exel edge 2.7 ja sen takia kysynkin mikä olisi paras maila minulle.

5

726

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut pelaaja

Aloitin itse kanadien mailalla sillä lähtee rannari hyvin mutta kikkailu ei niin hyvin.
      Itse pelaan nyt exelillä juu se on hyvä kikkailu sekä lämäri sekä rannari ja niiten tarkuus!
      mutta exel jossain kauppassa on semmoset 110e (aikuisten).
      ja junnujen exel maila 40 e (heikompaa laatua)

• Freaked

rohkeasti vaan muiden mielipiteitä!

• säbämaila

Osta Exel Double Curve (JUNIOR)

• Vakavatimo

Varmaan mikä tahansa 85-90cm mittainen maila olisi hyvä sinunkokoiselle.

Mailan jäykkyydeksi uskoisin että 30mm-36mm olisi sinulle sopiva. Jäykemmällä voi saada kovempia laukauksia mutta löysemmällä mailalla onnistuu laukominen silloinkin kun pelitilanteesta johtuen joudut olemaan huonommassa tasapainossa. Ammattipelaajille suosituin jäykkyys on 25-27 mutta he ovat vahvempia kuin sinä niin ei kannata heiltä kopioida.

Varmasti hyviä merkkejä on nämä blast, exel, fatpipe ja unihoc.

• jayjay n

Mee johonki urheiluliikkeeseen ja kysy sieltä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2578
    2. 135
      1974
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      115
      1301
    4. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1286
    5. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      27
      1143
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1141
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1132
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1099
    9. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1093
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1058
    Aihe