Kun te lihansyöjät tulette meidän vegaanien palstalle heittää herjaa ja haukkumaan aivojen kokoa ja jopa suihinoton mahdollisuutta utelemaan, niin saanko minä kerrankin ihan mielenkiinnosta kysyä paria asiaa pelkkää uteliaisuuttani. 20 vuotta minua on tentattu että miksi en syö lihaa. No minä kysyn että miksi pitäisi syödä, kun se minusta maistuu pahalle.
Täälaisia minä pohdin lihansyöjissä:
1. pystyisitkö syömään oman lemmikkieläimesi lihaa? Jos et niin miksi et.
2. pystyisitkö syömään ihmislihaa? Söisitkö ihan mielelläsi jos se olisi laillista?
3. pystyisikö syömään ihmismaidosta tehtyä juustoa?
4. pystytkö elämään yhtään päivää tai ateriaa ilman lihaa, vai onko riippuvuutesi lihaan niin tiukka?
5. Mistä saatte vitamiineja, esim. D-vitamiininne? Mistä saatte entsyymejä? Flavonoideja?
6. Miten aiotte ehkäistä tulevan osteoporoosinne joka tulee liiallisesta proteiininsyönnistänne? (liika protsku vetää kalsiumin luista poikeen)
Kyllä, juuri vastaavan idioottehin kysymyksiin me vegaanit joudumme jatkuvasti vastaamaan. Haluaisin elää omaa elämääni, mutta eikö joku työnnä nokkansa ja kysele että nielenkö? Minusta menee jo häiriköinnin puolelle.
Saanko kysyä kun en tiedä
2
257
Vastaukset
- :->
A-tyyppi veriryhmän mukaan ja sen mukainen vatsantoiminta: entsyymit ja vähähappoisuus. O-tyypillä on runsashappoinen ruuansulatus. Heidän on pakko syödä lihaa muuten kuolevat närästykseen.
Tämän verran kun tiedätte ihmisten erilaisuudesta niin voitte lopetta väittelyn asiattomana. - ja lapsellista
Kysymyksesi ovat varsin lapsellisia ja kuvastavat usean vegaanin ajatusmaailmaa todellisuudesta.
On toisaaalta totta, että näistä kysymyksistä ei kannata käydä toista nokkimaan vaikka maailmanhistoria erinäisiä uskonsotia pullisteleekin. Vaan kannattaako virheitä jatkuvasti toistella?
Huomattavasti enemmän olen huolissani siitä, mitenkä maailman proteeinivarastot pystyttäisiin jakamaan tasaisemmin ihmiskunnalle ja siten poistaa nälkää niissä maissa, missä se on jokapäiväinen asia. Veganismi on elintasovirtaus. Afrikan tai Aasian nälkäänäkevä siitä vähät välittää vaan ottaa vastaan kaiken proteiinin, mitä sattuu saamaan. Tulee se sitten eläimestä tai kasvista.
"pystyisitkö syömään ihmislihaa? Söisitkö ihan mielelläsi jos se olisi laillista? " Voi hyvät hyssykät tätä lapsenmieltä! Tätäkö sinulta on kysytty vai mitäköhän tällä ajat takaa?
Kyllä ihminen syö vaikka lajitoverinsa, jos nälkäkuolema uhkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad921489- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että391885- 160870
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632