He...tin päättäjät!

jo alle 8000

On se kummaa touhua eikö kaupunginvaltuutetuilla ole muuta tärkeämpää jahkaamista kuin jaarittelu "kaupungin sloganista" VOI P.....KELE! en paremmin sano!
Luulisi olevan hätäkädessä yritysten ja ihmisten joukkomuuton vuoksi, mutta ei näillä päätä palele, tingataan joutavia ja pidetään vain omista eduista huoli.
VOI V....TUN AIVOTTOMAT.

9

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hätä on

      paluumuuttajia taikka jotakin pakolaisia, jotta saatas väkeä lisää. Vaikka jotaki nuoria naisia laitettas jostain tulee, niin eköhän se siitä taas lutviintuisi.

    • alkiolainen

      ovat vielä älyttömän kateellisia toisilleen ja vanha 70-lukulainen puolueuskollisuus on voimissaan hautaan asti.

      • kermaperse

        anna paskahousujen tapella ja tingata näistä turhanpäiväsistä asoista, saavatpahan rauhassa puhdistaa ja vielä viedä pölytkin kaupungin pussista. Te jotka jaksatte veromarkoillanne tätä kirstua täyttää niin siitä vaan. Parempi muuttaa ajoissa , tai vaikka kirjat siirtää toiselle paikkakunnalle siksi aikaa, kunnes nämä tomppelit tajuaisivat, että JOTAKIN OIKEAAKIN PITÄISI TEHDÄ!!!!!


      • hommiahommiaon

        tehkää töitänne ja jos ei oo niin hakekaa töitä!Maa on täynnä tekemätöntä työtä tai painukaa sinne työkkärin loputtomille kouluutuuskursseille


      • sotahullu

        hyvä,että on asiata mistä keskustella jos kuuntelit uutisia,niin amerikan poijaat jo tuhoaa ihmisiä pienkoneilla jollaisia piti täälläkin testattaman.
        siinä olisi kempalle slougania pitkin maailmaa ja kohta kaikki tietäisivät missä kemppa sijaitsee.


      • kahavikuppi
        hommiahommiaon kirjoitti:

        tehkää töitänne ja jos ei oo niin hakekaa töitä!Maa on täynnä tekemätöntä työtä tai painukaa sinne työkkärin loputtomille kouluutuuskursseille

        ensimmäistäkään! pulinat pois!


      • ennustajaukko
        hommiahommiaon kirjoitti:

        tehkää töitänne ja jos ei oo niin hakekaa töitä!Maa on täynnä tekemätöntä työtä tai painukaa sinne työkkärin loputtomille kouluutuuskursseille

        Mol.fi
        Avoimet paikat:

        1. Perushoitajat, lääkintävahtimestarit, lähihoitajat
        Sairaankuljettaja, Suomen Punainen Risti Lapin piiri, Kemijärvi, Haku päättyy: 16.03.2010, kokopäivätyö, Työaika aktiivi- ja päivystystyötä, Kesto: 3 - 6 kk

        2. Sosiaalivakuutusvirkailijat
        Asiakasneuvoja, Kela, Kemijärvi, Haku päättyy: 30.03.2010, kokopäivätyö, Kesto: 6 - 12 kk

        3. Siivoojat
        Kesätyöntekijöitä Kemijärvi-Kuusamo -alueelle, ISS Palvelut Oy / Rekrytointi, Kemijärvi, Haku päättyy: 31.05.2010, osapäivätyö, Kesto: 1 - 3 kk

        4. Kampaajat, kauneudenhoitajat
        Parturi-kampaaja, Studio ArticStyle, Kemijärvi, Haku päättyy: 22.03.2010, kokopäivätyö, Kesto: yli 12 kuukautta

        Missäs se työvoimatoimiston täti on nyt kehumassa "kuinka hyvin meillä on paikkoja!" kun tehdas ajettiin alas???
        Väki on pudonnut puoleen ja liikkeitä on paljon lopettanut!


    • yh-äiti74

      sanon synnyin kaupungilleni kun valmistun nyt keväällä. Kuka tänne jää... en minä ainakaan. Etelään johonkin positiiviseen paikkaan elämää rakentamaan, tänne negatiivisuuden pesään ei kannata jäädä. Koulua käyvät lapset vien mukanani ja toivon heidän saavan parempaa opetusta ja kohtelua kuin Hillatien koululla on ollut tarjota. Hajutestejä ja muuta kivaa lapsille... opettajilla on valtaa. Pakkoruokailua. No aikansa kutakin sanoi kettu....

      • yh-paska

        onnea sinulle yh-äiti!
        tuossa koulussa opetetaan vain juoruilua,mustamaalaamista,valehtelua,nöyryytystä,leimataan lapsi perheen/vanhempien ammatin mukaan.....perusopetus on toissijainen asia jonka suojiin mennään silloin kun yritetään keskustella asioista.tai ei opettajat ei nykyään jouda keskustelemaan - kun kaikilla vanhemmilla ei ole mahdollista olla koululla 8-15 välillä.kun olisi voimavaroja lähteä viemään asioita eteenpäin...
        t:yh-paska, kuten lapseni opettaja on nimennyt minut


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1215
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      749
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe