Suden metsästystä kelkalla

Radiokuuntelija

No nyt vihdoikin on joku alkanut katella käsivarren ihmeellistä sudenpyyntiä... On luvat ajaa kelkalla metsällä aseet matkassa ja siinä samassa voi pyytää muutakin mitä sattuu saamaan. Ja ajattelematta niitä susiraukkoja jotka päivä päivän jälkeen pakenevat kelkalla perässä tulevaa metsästäjää.... ja taitaa sitä olla ajatettu vaikka lupa mennyt umpeenkin.... Kuka on oikein tämän sudenjahtiluvan takana?

7

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eisusille

      kyselet, pääasia jotta saavat riutat henkiltä.

      • _

        Ja vielä ihmetellään miksi valtaosalla on poromiehistä erittäin negatiivinen mielikuva!!!
        minustakin ***** sakkia jokainen niistä koska vaikka eivät jokanen itse syyllistyisi moniin poromiehen "arkisiin" rikoksiin niin sallivat toisten tehdä niitä ja peittelevä sitten jälkiä!!
        Poromies luulee olevan kairassa yksin poroineen ja omistavansa kaiken ympärillään ja omankäden oikeudella siellä tuhoa niittää!!
        suuremmat rangaistukset että tuntuisi edes jossain!!


      • rehellisyyttä kehiin
        _ kirjoitti:

        Ja vielä ihmetellään miksi valtaosalla on poromiehistä erittäin negatiivinen mielikuva!!!
        minustakin ***** sakkia jokainen niistä koska vaikka eivät jokanen itse syyllistyisi moniin poromiehen "arkisiin" rikoksiin niin sallivat toisten tehdä niitä ja peittelevä sitten jälkiä!!
        Poromies luulee olevan kairassa yksin poroineen ja omistavansa kaiken ympärillään ja omankäden oikeudella siellä tuhoa niittää!!
        suuremmat rangaistukset että tuntuisi edes jossain!!

        Katsotaampas pysytkö sanojesi takana, kun pääset kuulusteluun.
        Haimme juuri esiin IP-osoitteesi nimittäin.

        Kannattaa aina ottaa selvää asioista, ennenkun lähtee niitä julkisuudessa tuomaan esille.


      • kuseen ja syvälle
        rehellisyyttä kehiin kirjoitti:

        Katsotaampas pysytkö sanojesi takana, kun pääset kuulusteluun.
        Haimme juuri esiin IP-osoitteesi nimittäin.

        Kannattaa aina ottaa selvää asioista, ennenkun lähtee niitä julkisuudessa tuomaan esille.

        Hyvä, pannaan tuo nimimerkki Radiokuuntelija kunnolla kuseen. Ei tosiaan kannata tulla tänne huutelemaan tuollaista täåysin kuviteltua ja perätöntä. Joku laki se pitää löytyä noille piipertäjillekin.
        Se radiossa kerrottu juttu tarkoitti tuota itälapin kairaa, jonne Venäjän sudet tekevät niitä kamalia retkiään. Ja niitä kyllä ymmärrän.


      • pelkuri.,.,
        kuseen ja syvälle kirjoitti:

        Hyvä, pannaan tuo nimimerkki Radiokuuntelija kunnolla kuseen. Ei tosiaan kannata tulla tänne huutelemaan tuollaista täåysin kuviteltua ja perätöntä. Joku laki se pitää löytyä noille piipertäjillekin.
        Se radiossa kerrottu juttu tarkoitti tuota itälapin kairaa, jonne Venäjän sudet tekevät niitä kamalia retkiään. Ja niitä kyllä ymmärrän.

        hyvä että en ole mie kirjoittanut nyt kyllä tulis paskat housuihin luulettako perkele että polisilla ei ole muuta tekemistä kun alkaa tutkia teijän paska juttuja.


      • pask..
        kuseen ja syvälle kirjoitti:

        Hyvä, pannaan tuo nimimerkki Radiokuuntelija kunnolla kuseen. Ei tosiaan kannata tulla tänne huutelemaan tuollaista täåysin kuviteltua ja perätöntä. Joku laki se pitää löytyä noille piipertäjillekin.
        Se radiossa kerrottu juttu tarkoitti tuota itälapin kairaa, jonne Venäjän sudet tekevät niitä kamalia retkiään. Ja niitä kyllä ymmärrän.

        Kerrohan mikä on kuviteltua ja perätöntä???
        Kerro sammalla mihin EI ole poromiehet syyllistynyt??


      • pelkuri.,.,
        pask.. kirjoitti:

        Kerrohan mikä on kuviteltua ja perätöntä???
        Kerro sammalla mihin EI ole poromiehet syyllistynyt??

        ei kai sillä ole merkitystä. jos nyt sanon tässä että nehän on syyllistyneet ihan kaikkeen niin tuskin tässä linnaan joutuu. voi esim, sanoa että maajussit pilaavat vesistön oliskohan nuo niin lapsellisia tai typeriä että ees puhuisivat et tullee polisiasia, haimme juuri ip osoittee, sehän hyvä kun sen olet jo polisille valmiiksi hakenut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe