2 kk diettiä takana. Paino tippui tuona aikana 7,5 kiloa joista rasvaa 5 kiloa.
Tämä vaati n. 40 tuntia monipuolista treeniä ja kaloreiden pitämistä keskimäärin 800 kcal miinuksella per päivä.päivä.
Hieno tunne. Keho on aivan erilainen!
Ennen kesää kerkeää vaikka mihin!
Näin dietti toimii!
7
254
Vastaukset
- -
Kunhan muistaa tehdä sen elintapa muutoksen. Muuten kilot tulee muutamassa kuukaudessa takaisin.
- sportteri.
Kuinka pitkä oot?
Millaista treeniä teit? - Laihduttajamamma
Hienoa :) Poltetaan fädärit kesäksi!
- tsemiä!
mulla suunnilleen sama juttu, pari kuukautta takana. Kiloja on lähtenyt noin 5 mutta tärkeintä on, että vaatekoko on pienentynyt 40stä 38iin! Kaloreita on itse asiassa lisätty, vedän noin 2300kcal/pvä (170cm/68kg/42v nainen) entisen 1700 kcal:n sijaan mutta ruoan sisältö on muutettu melkein kokonaan! Aiemmin korvasin ruokia nopeilla leivillä ja aina oli nälkä, nyt kun syön oikein,energiat pysyvät tasaisena ja urheilukin maistuu! Viikkoon mahtuu jumppia 3-4h ja hyötyliikuntaa noin 1h/pvä.
- alkuperäinen kirj.
tsemiä! kirjoitti:
mulla suunnilleen sama juttu, pari kuukautta takana. Kiloja on lähtenyt noin 5 mutta tärkeintä on, että vaatekoko on pienentynyt 40stä 38iin! Kaloreita on itse asiassa lisätty, vedän noin 2300kcal/pvä (170cm/68kg/42v nainen) entisen 1700 kcal:n sijaan mutta ruoan sisältö on muutettu melkein kokonaan! Aiemmin korvasin ruokia nopeilla leivillä ja aina oli nälkä, nyt kun syön oikein,energiat pysyvät tasaisena ja urheilukin maistuu! Viikkoon mahtuu jumppia 3-4h ja hyötyliikuntaa noin 1h/pvä.
mulla pituutta melkein 190 ja housujen tuumat tippunu 38:sta kokoon 36.
Samoin ruoka muuttui mulla valtavasti. Tärkeää on välttää isoja hiilihydraattipommeja ja syödä niiden sijaan kasviksia ja proteiineja.
- kommentteja?
Aamuaerobisia tai yleensä aerobisia suorituksia?
- tzemiä!
en pääse aamuisin treenaamaan, menen jo seiskaksi töihin, joten aamuinen olisi oikeastaan aamuöinen, en jaksa herätä :) aerobisia on lähesä kaikki 3-4 viikottaisesta, yleensä käyn noin kerran viikossa tekemässä sen raskaan punttitreenin (vaihtelen selkä/rinta - jalat - yläkroppa fiiliksen mukaan).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621384
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40985Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38715- 14630
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28622- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20592Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553