Blendtec

Aid in need

Haluan ostaa Blendtecin HP3A Total Blenderin 4" terällä. Kuka myy sitä Suomessa? Tai mistä muualta saisi ja jopa edullisimmin -lähetyskulut mukaan lukien? www.usmoothie.com ei koskaan vastannut kyselyyni lähetyskuluista ja Ruotsin maahantuojan edustaja myy melko kovaan hintaan eli lähemmäs 800 eurolla. Onkohan takuuseen toimittaminen niin yksinkertaista kuin kuvittelen jos tarve vaatii... Vihjeitä otetaan vastaan!

PS. Käännyttämisyritykset johonkin toiseen merkkiin ovat turhia. :)
PPS. Apua!

15

3361

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Aid in need

mutta linkeistä ei ollut apua eteenpäin. Suomessa ei ole maahantuojaa.

• vaan vetämään

• oniponni
    • smoothietekija

myös www.viidakkotohtori.fi osoitteesta löytyy blendtec blenderi, hinta taitaa olla 680 euroa. Harkitsen itse hankkimista, onko kellään kokemuksia?

• juhapekka4

omani blendtecin hankin viidakkotohtorista ja on kyllä rahansa arvoinen!!

• jeppssss

mitä eroja noilla malleilla on ja mitä suosittelette??

• juhapekka4

minulla on Home se kotikäyttöön tarkoitettu

• vastaus1
    • Paras Suomesta

Parempi blenderi on Omega, jonka saa nyt SUomesta http://www.ssj-import.com/ssjmag/index.php/featured/omega.html
      Suomi takuu ja varmana toimii pistokkeissa. Minulle toimiva ratkaisu!

• amazooni2
    • samanlainen ihme

Jos on varaa ostaa sutta, tilaa ulkomailta. Itse tilasin suomesta www.ssj-import.com. Nopea toimitus kotiovelle. Miksi ei muut tee samaa???

• karjala takas

mie ostin kaa sielt. hyvä

• Blendaaja Savvosta

3hp Omega, suoraan suomifirmalta. Sairaan hyvä

• jtc20151

Itse vannon JTC:n nimeen. Laadukas ja edullisempi kuin kalliit merkit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      455
      918
    2. 56
      579
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      158
      559
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      545
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      164
      527
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      224
      503
    7. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      436
    8. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      90
      434
    9. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      64
      422
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      185
      413
    Aihe