Blendtec

Aid in need

Haluan ostaa Blendtecin HP3A Total Blenderin 4" terällä. Kuka myy sitä Suomessa? Tai mistä muualta saisi ja jopa edullisimmin -lähetyskulut mukaan lukien? www.usmoothie.com ei koskaan vastannut kyselyyni lähetyskuluista ja Ruotsin maahantuojan edustaja myy melko kovaan hintaan eli lähemmäs 800 eurolla. Onkohan takuuseen toimittaminen niin yksinkertaista kuin kuvittelen jos tarve vaatii... Vihjeitä otetaan vastaan!

PS. Käännyttämisyritykset johonkin toiseen merkkiin ovat turhia. :)
PPS. Apua!

15

3360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Aid in need

        mutta linkeistä ei ollut apua eteenpäin. Suomessa ei ole maahantuojaa.


      • vaan vetämään

    • oniponni
    • smoothietekija

      myös www.viidakkotohtori.fi osoitteesta löytyy blendtec blenderi, hinta taitaa olla 680 euroa. Harkitsen itse hankkimista, onko kellään kokemuksia?

    • juhapekka4

      omani blendtecin hankin viidakkotohtorista ja on kyllä rahansa arvoinen!!

    • jeppssss

      mitä eroja noilla malleilla on ja mitä suosittelette??

    • juhapekka4

      minulla on Home se kotikäyttöön tarkoitettu

    • vastaus1
    • Paras Suomesta

      Parempi blenderi on Omega, jonka saa nyt SUomesta http://www.ssj-import.com/ssjmag/index.php/featured/omega.html
      Suomi takuu ja varmana toimii pistokkeissa. Minulle toimiva ratkaisu!

    • amazooni2
    • samanlainen ihme

      Jos on varaa ostaa sutta, tilaa ulkomailta. Itse tilasin suomesta www.ssj-import.com. Nopea toimitus kotiovelle. Miksi ei muut tee samaa???

      • karjala takas

        mie ostin kaa sielt. hyvä


    • Blendaaja Savvosta

      3hp Omega, suoraan suomifirmalta. Sairaan hyvä

    • jtc20151

      Itse vannon JTC:n nimeen. Laadukas ja edullisempi kuin kalliit merkit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      104
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      834
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe