Haluan ostaa Blendtecin HP3A Total Blenderin 4" terällä. Kuka myy sitä Suomessa? Tai mistä muualta saisi ja jopa edullisimmin -lähetyskulut mukaan lukien? www.usmoothie.com ei koskaan vastannut kyselyyni lähetyskuluista ja Ruotsin maahantuojan edustaja myy melko kovaan hintaan eli lähemmäs 800 eurolla. Onkohan takuuseen toimittaminen niin yksinkertaista kuin kuvittelen jos tarve vaatii... Vihjeitä otetaan vastaan!
PS. Käännyttämisyritykset johonkin toiseen merkkiin ovat turhia. :)
PPS. Apua!
Blendtec
15
3360
Vastaukset
- Aid in need
mutta linkeistä ei ollut apua eteenpäin. Suomessa ei ole maahantuojaa.
- vaan vetämään
Aid in need kirjoitti:
mutta linkeistä ei ollut apua eteenpäin. Suomessa ei ole maahantuojaa.
- oniponni
Nyt Blendtek löytyy viimein myynnistä myös suomessa!
http://www.superkauppa.fi/blendtec-total-blender-tehosekoitin.html - smoothietekija
myös www.viidakkotohtori.fi osoitteesta löytyy blendtec blenderi, hinta taitaa olla 680 euroa. Harkitsen itse hankkimista, onko kellään kokemuksia?
- juhapekka4
omani blendtecin hankin viidakkotohtorista ja on kyllä rahansa arvoinen!!
- jeppssss
mitä eroja noilla malleilla on ja mitä suosittelette??
- juhapekka4
minulla on Home se kotikäyttöön tarkoitettu
- vastaus1
http://www.ukjuicers.com/blendtec-total-blender-black
Tuolta löytyy halvalla.
Kertokaas kokemuksia blendtecistä. - Paras Suomesta
Parempi blenderi on Omega, jonka saa nyt SUomesta http://www.ssj-import.com/ssjmag/index.php/featured/omega.html
Suomi takuu ja varmana toimii pistokkeissa. Minulle toimiva ratkaisu! - amazooni2
Edullisesti.
Valitse: "FREE Super Saver Delivery" niin ilmainen toimitus myös suomeen.
http://www.amazon.co.uk/Hinari-MB280-Genie-Multi-Attachment-Blender/dp/B000GG4MCU/ref=as_li_tf_tl?ie=UTF8&tag=wenn-21
Hinari MB280 The Genie Multi-Attachment Blender
Pieni ja edullinen hinta. - samanlainen ihme
Jos on varaa ostaa sutta, tilaa ulkomailta. Itse tilasin suomesta www.ssj-import.com. Nopea toimitus kotiovelle. Miksi ei muut tee samaa???
- karjala takas
mie ostin kaa sielt. hyvä
- Blendaaja Savvosta
3hp Omega, suoraan suomifirmalta. Sairaan hyvä
- jtc20151
Itse vannon JTC:n nimeen. Laadukas ja edullisempi kuin kalliit merkit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221251
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte242470