Lidl ei pidä tarjouksistaan

Paska Lidl!

kiinni!

Tänään perjantaina piti loskakelissä fillaroida lidliin ostamaan lehdessä mainittua Lapin Liha Saksanhirvikäristystä hintaan 5,99€! Pakastealtaalla huomasin hinnan 11,99€, päätin kysäistä asiasta henkilökunnalta, mutta eihän siellä henkilökuntaa näy missään vaikka kuinka kiertelee... Vähän ajan kuluttua kun ei ketään näkynyt päätin lähteä tuotteen kanssa suoraan kassalle ja yllätys yllätys sama hinta putkahtaa ruudulle 11,99€! Olin varma tarjouksesta ja sanoin myyjälle eiks tän pitänyt olla 5,99€? Myyjä sanoi " se on varmaan se Super-lauantai tarjous". Eikä kassalla tietenkään ollut sitä mainosta mistä ois voinut kätevästi tarkistaa homman nimi, jätin tuotteen kassalle! Vitutuksissaan fillaroin kotiin tarkistamaan mainoksen ja kuinka ollakaan olin oikeassa! Tarjoukset voimassa to 18.3 - ke 24.3 ja nyt on perjantai 19.3, eli jo eilisestä ois pitänyt olla hinta tarjouksessa!

Joopajoo... Piti saada hirvikäristystä, mutta tässä nälkäsenä tietenkin vituttaa entistä enemmän...

Toinen juttu kanssa mikä vituttaa, kun näitä tarjouksia sattuu olemaan, niin perkele kaikki loppu! Luulis tietävän jo kokemuksesta että näitä hyviä tarjouksia kun on, niin tuotteita tarvitaan entistä enemmän ja joskus kun aamusta on mennyt niin kaikki on jo ehtinyt loppumaan, tiedä sitten onko niitä alun perin ollutkaan yhtään!

24

3170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stfu

      Kerrataanpas nyt pari juttua, niin ensi kerralla ei vituta niin paljoa. Kun lueskelet näitä mainoksia ja jonkun tuotteen kohdalla lukee "ERÄ", niin se tarkoittaa sitä, että tuotetta ei ole saatavissa rajattomia määriä. Tällöin on mahdollista, että jotkut joutuvat pettymään. Varsinkin, jos eivät ymmärrä tätä.

      Toinen nopeasti tehty huomio: Poronkäristyslihaa ei varmasti muutkaan kaupat myy saksanhirvenlihana. Pussit saattavat toki näyttää melko lailla samalta, mut nyt tais käydä pikku erhe. Uskallan veikata, että olet marssinut kassalle poronkäristyslihapussin kanssa ja tiedustellut siitä hintaa. Vai mitäpä itse luulet, voisiko olla millään mahdollista?

      • Paska Lidl!

        Pakastealtaat kävin kaikki läpi. Missä sitten oli kyseinen "saksanhirvenliha"? Samalta tuottajalta Lapin Liha... Kyseistä tuotetta ei sitten ollut...

        Mitä tulee "erä" niin ei ne aina sitä mainoksessa kerro ja sitten onkin tuotteet yllättäen loppu.

        Sano muuten miksi Suomen lipun kuva on tossa Saksanhirvikäristyksessä? Onko se Saksanhiri suomalaista? Hhmmm... Pitää googlettaa, mistäs sitä tietäis ;).

        Kun näytit valitsevan Lidlin puolen, jospa oisit itse kassamyyjä? Niin mikä siinä on ettei henkilökuntaa saa ikinä mistään kiinni ja oletko Sinä niitä kun kassalla tarvitaan henkilökuntaa niin Sinä oot siellä takahuoneessa laiskottelemassa?


      • gg
        Paska Lidl! kirjoitti:

        Pakastealtaat kävin kaikki läpi. Missä sitten oli kyseinen "saksanhirvenliha"? Samalta tuottajalta Lapin Liha... Kyseistä tuotetta ei sitten ollut...

        Mitä tulee "erä" niin ei ne aina sitä mainoksessa kerro ja sitten onkin tuotteet yllättäen loppu.

        Sano muuten miksi Suomen lipun kuva on tossa Saksanhirvikäristyksessä? Onko se Saksanhiri suomalaista? Hhmmm... Pitää googlettaa, mistäs sitä tietäis ;).

        Kun näytit valitsevan Lidlin puolen, jospa oisit itse kassamyyjä? Niin mikä siinä on ettei henkilökuntaa saa ikinä mistään kiinni ja oletko Sinä niitä kun kassalla tarvitaan henkilökuntaa niin Sinä oot siellä takahuoneessa laiskottelemassa?

        niin no... ainakin minun mainoksessa saksanhirven kohdalla luki erä. Tiedä sitten tuleeko meille sama mainos ku sulle. Ja eikös se kassamyyjä ole henkilökuntaa? saithan sen kiinni


      • järki käteen
        Paska Lidl! kirjoitti:

        Pakastealtaat kävin kaikki läpi. Missä sitten oli kyseinen "saksanhirvenliha"? Samalta tuottajalta Lapin Liha... Kyseistä tuotetta ei sitten ollut...

        Mitä tulee "erä" niin ei ne aina sitä mainoksessa kerro ja sitten onkin tuotteet yllättäen loppu.

        Sano muuten miksi Suomen lipun kuva on tossa Saksanhirvikäristyksessä? Onko se Saksanhiri suomalaista? Hhmmm... Pitää googlettaa, mistäs sitä tietäis ;).

        Kun näytit valitsevan Lidlin puolen, jospa oisit itse kassamyyjä? Niin mikä siinä on ettei henkilökuntaa saa ikinä mistään kiinni ja oletko Sinä niitä kun kassalla tarvitaan henkilökuntaa niin Sinä oot siellä takahuoneessa laiskottelemassa?

        Vaikka vanha aihe niin pakko vastata.

        Ensinnäkin aiheen alottaja voisi opetella lukemaan. Superlauantaina on ollut ko. tuote tarjouksessa. Jos luet sitä lehtistä tarkemmin niin siinä lukee se ajankohta. Lisäksi olet ostanut/tiedustelluyt poronkäristyslihaa etkä saksanhirvenlihaa. Jälkimmäinen tuote on erätuote, ensimmäinen on pysyvästi valikoimassa. Tuotteilla on lähes samallaiset pussit.

        Joten, ennen kuin rupeatte itkemään, opetelkaa itse lukemaan. Mainoslehtiset ja tuoteselosteet pusseista, niin ei tarvi fillaroida turhaan. Ja luuletko että siellä myymälässä työntekijät pyörivät ympyrää että saat kysyä niiltä tyhmiä kysymyksiä? Ei, ne tekee töitä ja töitä on myös muualla kuin myymälän puolella. Ja jos on asiaa, mene kassalle ja pyydä vastaava paikalle.


    • Pöh ja pah

      yllätys ole. Lidl houkuttelee asiakkaita noilla muka halvoilla tarjouksillaan, jotka ovat aina loppu 5 minuutissa ja toivoo sitteen kansan ostavan muuta. Kinkkuakin sai muualta paljon halvemmalla kuin Lidlistä ja aivan samaa tavaraa. Että tuo Lidl mikään halpa kauppa ole. Kilohintoja kun olen seurannut, niin aina olen löytänyt muualta halvemalla ja taatusti kotimaista tuotetta, esim. juustot, leikkeleet ym.

      • Panhandle

        Minulla Lidl on ikuisessa boikotissa harhaanjohtavan tarjousmarkkinointinsa vuoksi. Siinä vaikeessa, kun työssäkäyvä ehtii kauppaan, tarjoustuotteet ovat ajat sitten loppuneet.

        Toinen syy ovat jutut huonosta henkilökunnan kohtelusta, järjestäytymiskielloista yms.


      • Asioin usein Lidlisä
        Panhandle kirjoitti:

        Minulla Lidl on ikuisessa boikotissa harhaanjohtavan tarjousmarkkinointinsa vuoksi. Siinä vaikeessa, kun työssäkäyvä ehtii kauppaan, tarjoustuotteet ovat ajat sitten loppuneet.

        Toinen syy ovat jutut huonosta henkilökunnan kohtelusta, järjestäytymiskielloista yms.

        Lidlin mainokset televisiossa ovat hauskoja ja saa nauraa.


    • milla.

      Hekilökuntaan kuuluvana en itse saanut huonoakohtelua työnantajan puolelta, asiakkailta kylläkin.
      Ymmärrän kyllä sen että varmasti harmittaa jos tarjoustuote on loppu. Se on valitettavaa mutta ei minun vikani, eikä välttämättä tilauksista vastaavankaan henkilön. Toisinaan ongelma on suoraan valmistajassa joka ei ole pystynyt välittämään meille tilaamaamme määrää tai koko tuotetta ollenkaan, toisinaan vika on jakelukeskuksessa jossa tarjoustuotteen menekki on arvioitu toteutuvaa alhaisemmaksi.
      Tuolloin "aikainen lintu nappaa madon" sanonta pitää paikkansa.

      • Aina loppu

        Tuolloin "aikainen lintu nappaa madon" sanonta pitää paikkansa.

        Kaikilla ei ole aikaa eikä mahdollisuutta käydä kaupassa heti aamutuimaan kun se aukenee. Lidilissä täällä Vantaalla on kyllä todella usein tarjoustuotteet loppu kun sinne iltapäivällä menet töitten jälkeen. Enää en juoksekaan teidän tarjousten perässä vaan jos joku huokeempi sattuu silmään ostan sen. Tosin olen vähentänyt Lidelissä käyntejä enää pariin kertaan kuukaudessa. Kerran juttelin myyjän kanssa kun jopa tarjous kanamunat oli loppu. Myönsi etteivät saakaan tarjoustuotteita isoja määriä ja joutuvat useinkin myymään ei oota sen takia. Ymmärrän kyllä ettei Lidl kaupoissa ole suuret varastot, mutta luulisi teidän keskusvaraston tietävän mitkä tekee aina kauppansa ja laittavan tarjoustuotteisiin suuremmat erät kauppoihin.


      • 5566789
        Aina loppu kirjoitti:

        Tuolloin "aikainen lintu nappaa madon" sanonta pitää paikkansa.

        Kaikilla ei ole aikaa eikä mahdollisuutta käydä kaupassa heti aamutuimaan kun se aukenee. Lidilissä täällä Vantaalla on kyllä todella usein tarjoustuotteet loppu kun sinne iltapäivällä menet töitten jälkeen. Enää en juoksekaan teidän tarjousten perässä vaan jos joku huokeempi sattuu silmään ostan sen. Tosin olen vähentänyt Lidelissä käyntejä enää pariin kertaan kuukaudessa. Kerran juttelin myyjän kanssa kun jopa tarjous kanamunat oli loppu. Myönsi etteivät saakaan tarjoustuotteita isoja määriä ja joutuvat useinkin myymään ei oota sen takia. Ymmärrän kyllä ettei Lidl kaupoissa ole suuret varastot, mutta luulisi teidän keskusvaraston tietävän mitkä tekee aina kauppansa ja laittavan tarjoustuotteisiin suuremmat erät kauppoihin.

        Hmmm Vantaa miksiköhän ne on siltä loppu jo heti aamusta, puhumattakaan iltapäivästä?! No mäpä keroon,. Vantaal on niin paljon työttömiö, deekuja, syrjäytyneitä, narkkiksia, mamuja, opiskelijoita, yh-perheitä, toisinajattelijoita ym loisia joten ei ihme että tarjousruuat on loppu iltapäivään mennessä :D Onneksi sinullakin on varaa käydä "tavallisessa" kaupassa :)


      • Anonyymi

        Seliseli.


    • Ei harmita

      Lidl on hyvä kauppa ja itselläni tarjoukset on kyllä aina löytynyt ajallaan liikkeestä (joskus jopa yllätysaleja ja pari päivää venytetyt alet). Henkilökunnalta kannattaa tarkastaa asia jos jokin ei omasta mielestä ole oikein. Tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluun ja reklamaatio, saa vastauksen viestiin nopeasti ja tarvittaessa korvauksen. Itse valitin kerran jauhelihatarjouksesta: piti olla 1,99€/rasia to-su tarjouksessa ja mennessäni torstaina ja perjantaina kauppaan heti sen auetessa, ei jauhelihjoja ollut lainkaan. Valitin, minulle pahoiteltiin tapahtunutta ja sain myöhemmin kotiin 10 euron lahjakortin.

      • Anonyymi

        Onpa ihanaa. Kaikki pelaaminen ja veivaaminen vituttaa.
        Kyllä sitä sitten ollaan mielin kielin kun kalikka kalhtaa.
        Kymppi ei riitä virutukseen. Satanen vois vähä auttaa.
        Satasia on tullu hävittyä ennen kun silmät aukesi.


    • Kartelli.

      Jos ei Lidl miellytä, kantakaa ihmeessä rahanne Monopoliasemaa nauttiville S- ja K ketjuille, joiden ei tarvitse edes kilpailla keskenään.

      • Anonyymi

        Juu, samaa paskaa. Siellä on ainakin tuotteet tarjolla, jotka ovat tarjouksessa.


    • boratin stringit

      Jos ei Lidl miellytä, kantakaa ihmeessä rahanne Monopoliasemaa nauttiville S- ja K ketjuille, joiden ei tarvitse edes kilpailla keskenään.
      - JUURI NÄIN.

    • lidl on paras

      kyllä siellä on hyvin niitä superlauantaituotteita riittänyt, kun itse olen sinne mennyt. opettele aiheen tekijä lukemaan lehdet paremmin niin ei tarvii tänne tulla itkemään. lidl on hyvä ja halpa kauppa, toisin kuin k-kauppa joka kassalla vielä lisää tuotteihinsa hintoja.

      • Anonyymi

        Menee liian vaikeaksi muistella mikä milloinkin on tarjouksessa. Tai mikä onkin ERÄ!, Jota ei koskaan ole.
        Se tilakin on kymmenen makkarapaketin kokoinen, että ei niitä varmaan oo enempää ollukaan. Jos ollenkaan?


    • Doinen nimi-merkki

      Paikallisessa Cittarissa on sattunut kymmeniä kertoja, että kassalla ei ole tarjoustuotetta ollut tiedossa. Kerran kassa itse huomasi asian. Siitä olen samaa mieltä, että ei lidl ole kotimaisten tuotteiden kohdalla mitenkään halpa. Mutta sieltä saa suklaata halvemmalla kuin fazerin suklaat kotimaisissa kaupoissa ja se saksalainen suklaa on parempaakin. Samoin kakkuja ja keksejä, mutta ei niitä kyllä voi joka päivä syödä. Mutta lasten juhliin haettiin sieltä aikoinaan kamat ja joskus vierasvaraa vieläkin. Joitain yksittäistuotteita myös ja se vichy on oikeasti parasta, muita vichyjä minä en juo. Noita tarjoustuotteiden loppumisia on minulle kyllä sattunut ihan joka ryhmän kaupassa. Aamulla kyllä käy kaupassa muitakin kuin työttömiä ja eläkeläisiä, kuten esim. vuorotyöläiset ja lomalaiset. Itse olin aikoinaan yksinyrittäjä ja tein kauppaostokseni aina aamupäivisin, 10-11 välillä. Pahin eläkeläisruuhka ohi ja koululaiset ei vielä paikalla.

    • n22w

      Minäkin olen joskus ollut Lidlissä töissä. Lidlin johto hirveän usein laittaa vuoroon aivan liian vähän työntekijöitä, esim. Lauttasaaren Lidlissä on yleensä 2-3 työntekijää vuorossa ja muissakin Lidleissä työntekijöitä aivan tarkoituksella laitetaan liian vähän vuoroon. Johtoporras on asiasta tietoinen, työntekijöitä on tarpeeksi, mutta siltikin säästetään kaikessa. Työntekijät pitävät lakisääteiset taukonsa, mutta jatkuvan työvoimanpulan takia kenelläkään ei ole mihinkään ylimääräiseen aikaa.

      Olen tehnyt sen huomion, että asiakkaat enemmän katsovat tuoteryhmää ja merkkiä, mutta kaikki muu "turha" jää huomioimatta. Hirveän usein marssitaan kassalle vaikkapa X-merkkisen tuotteen kanssa, muttei ollenkaan katsota, mitä siinä on. Jos tarjouksessa on Kariniemen broillerin fileitä, niin useita kertoja päivässä vaaditaan samaa tarjoushintaa myös Kariniemen kalkkunafileille tai broillerin suikaleille.

      Tuossa aloittajan kuvailemassa tilanteessa myyjä toimi selkeästi ammattitaidottomasti, kun ei selvittänyt asiaa asiakkaan kanssa. Kaikkien satojen tuotteiden hintaa ja tarjouksia ei kukaan voi ulkoa muistaa, mutta ihan hyvin olisi voinut pyytää, että joku tuo mainokset takahuoneesta ja asiaa tarkastetaan sieltä ennen tuotteen maksamista.

      Jos asiakas on eri mieltä myyjän kanssa, tulee asiakkaan vedota mainokseen ja pyytää myyjää selvittämään tuotteen hinta ennen maksutapahtumaa, koska maksamalla asiakas hyväksyy kaupan. Myyjän tulisi pyytää paikalle vuorovastaava ja katsoa tämän kanssa viimeisimpiä mainoksia. On hyvinkin voinut käydä inhimillinen erehdys, jolloin vanha hinta jäi näkyville, eikä sitä koneelle päivitetty. Kaupassa on satoja tuotteita, jolloin saattaa hinnoissa virheitä sattua, mutta kun virheet tiedostetaan, niin ne myös korjataan.

      Jos kuitenkin osti tuotteen ja huomasikin vasta kotona väärän hinnan, niin ei muuta kuin kuitti ja mainos mukaan ja palaa liikkeeseen selvittämään asiaa, niin ihan varmasti asia ratkeaa, jos tietenkin olet aivan täysin varma, että kyse on samasta tuotteesta kuin tarjouksessa mainitaan.

      • n22w

        Lisäys edelliseen

        Sen verran sanon vielä tuosta tarjouspolitiikasta. Tuotteita tulee sen verran kun tulee. Ei tavarantoimittajallakaan tuotteita loputtomasti ole. Kun on kyse ruokatuotteista, niin hävikin pienentämiseksi niitä tilataan varovaisesti hävikin vähentämiseksi.

        Joskus käy niin, että tavaraa tilataan hirveitä määriä, muttei se menekään kaupaksi tarjouksista huolimatta. Joskus taas tavara loppuu kesken. Jos tuotteet loppuvat kesken, niin ei asialle oikein mitään voi. Tuotetilaus on aina arviointia, joka ei aina oikein mene. Jos tuotteet loppuvat, niin ei asialle oikein mitään voi. Varastossa ei yleensä mitään turhaa säilytetä.


    • vali vali ja kiti

      ihan turha kitistä kuinka vaikeaa on tilata tavaraa. jos kerran mainoksia jaetaan tuhansittain niin kyllä tavaraa pitää olla.
      jos kerran tavarantoimittajilla ei ole niin ei pidä olla tyhmä ja laittaa tarjoukseen...........

    • Lidl = hyvä

      Lidl on hyvä kauppa. Juuri tänään kävin: 40 e meni ja kolme ISOA paperikassia ruokaa.Huomatkaa se,että Lidlin paperikassit on isompia kuin S-marketin ja K-ryhmän.

      • Anonyymi

        Varmaan ostit kaalia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1927
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1589
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1539
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1487
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1435
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1380
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1337
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1246
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1167
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1118
    Aihe