Olen menossa käräjänoikeuteen tuomittavaksi 8.4. törkeästä pahoinpitelystä JOHON EN OLE OSALLISTUNUT. Yksi todistaja mukana, kaveri, joka näin väittää että olen pahoinpidellyt hänet on täysi konna (juoppohullu), raha vaan mielessä. Mutta jos voitan jutun niin voinko LAITTAA KYSEISEN SYYTTÄJÄN SYYTTEESEEN, hän kun ehdotti minulle vankausrangaistusta tekemättömästä teosta, huh, huh, näinkö Suomen maassa toimitaan, että syyttäjä päättää mikä on oikein eikä se varmaan sitten liikuta ketäään käräjänoikeudessa istuvaa....
VOIKO SYYTTÄJÄÄ LAITTAA SYYTTEESEEN
2905
2
449
Vastaukset
- vai mitä
on selkeästi perinneruokajuttu
- tiiän yhen
käräjäoikeudessa istuvan joka pokaa uhreja raiskattavaksi suomi24lla ja leikkii vielä uskovaistakin
käsittämätöntä on suomen laki, rikolliset vielä hakeutuvat tietynlaisiin virkoihin jotta voivat tuomita muita. Katsos kun puolueilla nyt vain ovat nämä etuudet ja niistä saa ilmeisesti pukavasti rahhaakin ommaan pussiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851878- 821720
- 511370
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471295Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481212- 1201201
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1001023Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23982- 39945
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59942