miten noilla toisia halveksivilla ja jopa haukkumista sisältävillä jutuillasi yrität auttaa homeista sairastuneita?
olet tällä palstalla tehnyt monelle sairastuneelle tosi hallaa tehdessäsi noita omia diagnooseja, jotka ovat menneet täysin vikaan. ja mikä vika nisulla on noita onnettomia kohtaan, joilla on kosteusvauriossa aiheutunut astma. luuletko tosiaan auttavasi tuolla herjaavalla ja itsekeskeisellä tyylilläsi ketään. ja luuletko omaavasi jonkin erikoisen kyvyn kosteusvauriorakennusten tekniikan ymmärtämiseen. ei sinulla sellaista ole, et ole minkään rakennustekniikan oppinut. kaiken lisäksi haukut toisia ettei heillä ole koulutusta johonkin alaan, mutta itse yrität olla jonkinlainen asiantuntija ties vaikka millä alalla, jopa rakennustekniikan alalla. ja mikä sairaus itselläsi oikeastaan on, sitä voi hyvällä syyllä kysyä, koska itse viiletät kaikenlaisissa paikoissa osallistumassa milloin mihinkin seminaariin. ei todella homeista sairastunut pysty tätä tekemään niin kuin itse teet!
mikä oikein on tarkoitusperäsi suhteessa tähän palstaan ja todella sairastuneisiin?
haetko jotain omaa tyydytystä tuolla kaikella, johon monet ovat tosi kyllästyneet?
on aivan turha esitellä noita diagnooseja, joita teet mielestäni vastuuttomasti, sairastuneilla koska niistä ei ole mitään apua käytännössä.
voisitko kerrankin vastata ystävällisesti kysymyksiin.
nisuiisu
55
276
Vastaukset
- vertti-eetu
kysyjältä. Tuuppaa oma niemesi ja ammattisi ja motiivisi henkilökohtaiselta tasolta moiseen.
Lääkäri, isännöitsijä tai kenties terveystarkastaja?
Sen haluaa varmaan moni palstalainen tässä ja nyt tietää.
Mielenkiintoista kieltämättä.
Fair Play.- :
Kukaan ei voi täällä enää esiintyä omalla nimellään, koska se merkitsee joutumista tämän kyseisen henkilön vainoamaksi. Sinä olet uusi tällä palstalla etkä tietenkään tunne taustoja.
Niitä taustoja ehkä hieman valoittaa esim. tämä kirjoitus, jossa joku kirjoittaa kokemuksistaan. Hänkin taisi melko kauan uskoa noihin alati vaihtuviin tarinoihin.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/4145070/21882551 - nisuiisu
: kirjoitti:
Kukaan ei voi täällä enää esiintyä omalla nimellään, koska se merkitsee joutumista tämän kyseisen henkilön vainoamaksi. Sinä olet uusi tällä palstalla etkä tietenkään tunne taustoja.
Niitä taustoja ehkä hieman valoittaa esim. tämä kirjoitus, jossa joku kirjoittaa kokemuksistaan. Hänkin taisi melko kauan uskoa noihin alati vaihtuviin tarinoihin.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/4145070/21882551Olen kertonut vain totuuden, koska esim. "Homeherkkä" levittää tahallaan väärää tietoa. Tiedän, että myös Putus on nimettömänä kirjoitellut tällä palstalla.
Sinunkin kannattaa jo oppia tämä:
Siis homeista (itiö) viis, kosteusvauriossa sairastuttaa toksiineista ainakin viis.
Maaliskuuhun 2007 uskoin, että homepölykeuhko on mahdollinen. Silloin kuitenkin ilmestyi Mediuutiset-lehti, jossa kerrottiin, että TTL:n altistuskokeet ovat huijausta. En olisi uskonut, että Henrik Nordman valehteli koko ajan päin naamaa. Olisi pitänyt uskoa TTL:n lääkäriä Risto Voutilaista, joka kirjoitti HS:n mileipideosastolla, että EI ASTMAA, EIKÄ HOMEPÖLYKEUHKOA !!! Uskoin kuitenkin Henrik Nordmania.
PN - Tobias4
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/4145070/21882551Toi on lähtökohtaisesti älytöntä vääntöä, koska tosiasiassa sekä homeet, että myrkyt ovat terveydelle vaarallisia. Nisuiisun käytös ja asenne niin uhreja kuin auttajia kohtaan on kyllä ärsyttävää.
Nisun lapsuusvisio: Nisu tulee 500 lapsen viikonloppuleiriltä ja äiti kysyy miten meni:
Nisu: Kaikki lapset olivat tyhmiä kusipäitä.
Äiti kysyy: Ymmärsinkö nyt oikein? Siellä oli siis 499 tyhmää kusipää lasta ja 1 mukava lapsi?
Nisu: Kyllä näin oli.
Tämä asenne on sitten kantanut aikuisuuteen asti. Asioista saa keskustella, mutta nisun viestin tunnistaa siitä, että joku saa paskaa niskaan ja rankasti... :/ Silloin hän kirjoittelee usein ilman nimimerkkiään... - lainattuna
kertoo, että olisi voinut jopa menettää henkensä:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/6436263/33741586
" temppuilisi on järkyttävää
sabotointi 4.11.2008 10:45
Mitä sinä Pekka oikein kieroilet koko ajan.
Nyt sinä kirjoitat kuin tohtori konsanaan, "niin tietysti kortisoni pitää lopettaa vähitellen".
Sinä mm. minua manipuloit puhelimessa erittäin rankasti, "lopeta heti kortisonin käyttö se tuhoaa elimistösi, heti". Tuota manipuloit niin kauan, että kas lopetin siinä uupumuksen partaalla ja olisin tukehtunut jos minulla ei olisi ollut kortisonitabletteja kotona.
Sinä nauroit minulle, että kaikkea sinä puhut, että kortisonitabletti olisi pelastanut sinut tukehtumiselta. Et siis tiennyt mitään korstisonitableteista, etkä astmasta, mitä tapahtuu astmassa. Minä kirjoitin sinulle tarkkaan astman oireet. Sinä vastasti nyt sinä kohta kaadat minut tietoinesi.
Sitten kysyin sinulta mitä kemiallisia aineosia on avaavassa lääkkeessä? et tiennyt.
Sinä kirjoitat täällä homepölykeuhkon vuoksi sen takia, koska sinulla on homepölykeuhko.
Olen 100 % varma, että jos olisit saanut astmadiagnoosin >olisit hiljaa.
Sinä julistat ttl tappaa testeillään harkitusti.
Nyt herää suuri kysymys miksi Herra biokemisti pyysi monta testiä a.fumigatuksella, jos ajatteli, että niillä annoksilla tapetaan työtapaturman uhrit. Eli oletko >itsemurha altis?
Toivottavasti siirryt sinne politiikkaosastolle mitä edustat. " - hohhoijaa taas
lainattuna kirjoitti:
kertoo, että olisi voinut jopa menettää henkensä:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/6436263/33741586
" temppuilisi on järkyttävää
sabotointi 4.11.2008 10:45
Mitä sinä Pekka oikein kieroilet koko ajan.
Nyt sinä kirjoitat kuin tohtori konsanaan, "niin tietysti kortisoni pitää lopettaa vähitellen".
Sinä mm. minua manipuloit puhelimessa erittäin rankasti, "lopeta heti kortisonin käyttö se tuhoaa elimistösi, heti". Tuota manipuloit niin kauan, että kas lopetin siinä uupumuksen partaalla ja olisin tukehtunut jos minulla ei olisi ollut kortisonitabletteja kotona.
Sinä nauroit minulle, että kaikkea sinä puhut, että kortisonitabletti olisi pelastanut sinut tukehtumiselta. Et siis tiennyt mitään korstisonitableteista, etkä astmasta, mitä tapahtuu astmassa. Minä kirjoitin sinulle tarkkaan astman oireet. Sinä vastasti nyt sinä kohta kaadat minut tietoinesi.
Sitten kysyin sinulta mitä kemiallisia aineosia on avaavassa lääkkeessä? et tiennyt.
Sinä kirjoitat täällä homepölykeuhkon vuoksi sen takia, koska sinulla on homepölykeuhko.
Olen 100 % varma, että jos olisit saanut astmadiagnoosin >olisit hiljaa.
Sinä julistat ttl tappaa testeillään harkitusti.
Nyt herää suuri kysymys miksi Herra biokemisti pyysi monta testiä a.fumigatuksella, jos ajatteli, että niillä annoksilla tapetaan työtapaturman uhrit. Eli oletko >itsemurha altis?
Toivottavasti siirryt sinne politiikkaosastolle mitä edustat. "on TUKAHTUMASSA ei kortisoniTABLETTI häntä ehdi pelastamaan...
Älkää nyt viitsikö isot ihmiset!
- RIP
kirjoituksensa, mielipiteensä EIVÄT merkitse sairastuneille mitään. Ne eivät haittaa tai vie asiaa suuntaan jos toiseen.
VAIN ja AINOASTAAN alan ammattilaisten, LÄÄKÄREIDEN valehtelut ja kieroilut vaikuttavat sairastuneiden tulevaisuuteen ja jopa elämän laatuun ja sen pituuteen.
YKSIKÄÄN palstalla kirjoittava maallikko EI vaikuta toisen sairastuneen elämään hyttysenpaskanvertaa!
Vain VAKUUTUSPUOLELLA TOIMIVAT TÄYSIN EPÄREHELLISET L Ä Ä K Ä R I T ovat vastuussa lausunnoistaa ja epärehellisistä päätöksistään.
TYÖPAIKOILLA työsuojelu, työsuojelupäälliköiden toimet pitäisi jo viimen saada päivänvaloon! Myös TYÖSUOJELUPIIRIN toimintaa tulisi tarkastella, miten on mahdollista, että kiinteistö joka sairastuttaa jatkuvasti, todetaan MUKA täysin terveeksi sisäilmaltaan!
VAKUUTUSpuolen epärehellisyyden tietävät kaikki, sieltä ei LÄHDE YKSIKÄÄN aikanaan ylöspäin, se on täysin varma asia!
On täysin turhaa syyllistää YHTÄKÄÄN MAALLIKKOA! AIVAN sama mitä hän kirjoittaa tai on kirjoittamatta!
PÄÄTÖKSET tehdään aivan toisaalla.
Maallikoiden syyttely ja syyllistäminen vie vain ajatuksen kummalliselle ja täysin naurettavalle tielle. Jos mallikoilla olisi niin paljon valtaa kun täällä nämä naurettavat vikisijät kirjoittavat, ASIAT OLISIVAT JO HOIDOSSA JA HOITUNEETKIN!
Mutta kun valta on siellä missä on RAHA ja sillä rahalla ostetaan näitä lääkäreiden sieluja ja halvalla menee.
Päättäjät ja nämä nykyiset täysin kykenemättömät ja munattomat politikot pyörittävät vain omia yrityksiään. Mikäli he ehtivät epämääräisten puu- , huonekalu-, vaalituki-, yms. lehmänkauppojen välissä vähän tanssia tähtien kanssa, he sen tekevät, koska luulevat tekevänsä työtään. Kun politiikkaan valitaan yksinkertaisia ihmisiä, ei odotukset voi olla korkealla. Ja nyt jos koskaan rima on matalalla. YKSIKÄÄN politikko ei hoida asioitaan, ei yksikään.
Jos ns. "kansanedustajat" eivät saa mitään, ei niin mitään aikaan. Ei tutkijat, ei lääkärit, MITEN ihmessä joku palstalla kirjoittava maallikko saisi aikaan YHTÄÄN MITÄÄN!
Olisi todellakin hirveän kummallista, jos YKSI maallikko tekisi enemmän kuin SADAT ja TUHANNET asiantuntijat! Tai vielä naurettavampaa on itkeä, että tämä yksi maallikko sotkee tutkimuksia yms. MILLAISIA tutkimuksia YKSI maallikko tuosta noin voi edes millään tasolla horjuttaa tai muuttaa?
Että toki, kirjoittaa minusta tänne ilkeitä juttuja ja minä en saa tutkimusapurahaa enää??? MITÄ??? Niinkö toimiin todellakin ammattilaisten piiri? Vai pitäisikö ko. tutkijan katsoa peiliin kenties?
Että ehkäpä se maallikko ei olekaan sen oman uran este?
Vaarallista oli myöskin kirjoittaa mitää lääkäreille, kertoi tuo vanha tietäjä. Hän kertoi, että lääkärit käyttävät noita kirjoituksia LUVATTA sairastuneita VASTAAN! Niille nauretaan ja ne julkaistaan ja niitä julkisesti ruoditaan... NÄIN siis toimii lääkärit!
Ja mikä aiheuttaa ongelmia sairastuneille, se mitä maallikko kirjoittaa, vai se miten LÄÄKÄRIT toimivat?
Haloo HELSINKI, ketään kotona?
MAALLIKOT eivät koskaan ole tämän kosteusvauriotutkimuksen ESTE, he eivät aiheuta mitään ongelmia toiselle sairasuneelle yksin kertaisesti siksi, että he eivät siihen pysty.
Ongelmia aiheuttavat kyllä ihan ne ALAN ns. AMMATTILAISET. Ne jotka tekevät työtään alakertaa kohden edeten.
Kun alalla on joitakin rehellisiä tutkijoita ja lääkäreitä, heidän ongelmansa ei todellakaan ole maallikkokirjoittaja nettipalstalla! Tuo nettipalstalla kirjoittava henkilö EI PÄÄTÄ suhteessa näiden lääkäreiden ja tutkijoiden uraan ja elämään YHTÄÄN MITÄÄN!
Joten lopettajaa nyt lapsellinen ja lapsekas höpinä siitä, miten yksi mallikko tällä palstalla tekee ja aiheuttaa sitä ja tätä!
Kosteusvaurio-ongelma on käytännössä niin laaja ongelma, että se pitää haudata kuoliaaksi. Lisäksi se on myös sairaan hyvä rahasampo kaikenlaiseen puuhasteluun. Siinä riittää saumaa vähän jokaiselle ja jokainen voi olla alan ammattilainen. Myydä toiselle mitä vain, koska itse sairastuneena minusta tuli tämän asian ammattilainen, minä tiedän. Aivan kuin sydänleikkauksen läpikäynyt voisi leikata sitten sen naapurin, kun hänestä tuli pitkän sairastelun ja sydänleikkauksen jälkeen ihan ammattilainen.
Kyllä ne rikokset tehdään ihan muualla kuin tällä palstalla.
Kukaan ei lue, palstan taso on sitä ja tätä - mutta KAIKKI saavat kärsiä, koska yksi kirjoittaa sitä ja tätä.
HIRVEÄÄ, ihan kamalaa.- nisuiisu
muuten kuunneltiin potilaiden keskusteluja. Hehän saatoivat sanoa jotain aikaisemmista sairauksistaan. Näitä keskusteluja analysoi mitä ilmeisemmin se laillistettu lääkäri, jolla ei ollut koskaan yhtään potilasta.
Nämä laittomat altistuskokeet keksivät nimeomaan TTL:n palveluksessa olleet VAKUUTUSLÄÄKÄRIT (Vesa Vaaranen, Henrik Nordman ja Esa Rahkonen) ! He ovat kaiken pahuuden alku ja juuri. He hoksasivat, että potilas reagoikin altistusuutteessa epäpuhatutena olevaan beta-glukaaniin:
Katso tästä tarkemmin:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8917502/thread
Kukaan ei pkele siis reagoinut siihen, mihin piti eli homeallergeeniin.
Pekka Nikkola - :
alias )()()()()(, alias f123ly, alias... jne...
Päätti pitkän suhteensa nisuiisuun näin:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8382395 - nisuiisu
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8382395pottuilemalla meidän ongelmat selviä. Olet typerä!
Pekka Nikkola - elämä on
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8382395jokainen meistä joskus erehtyy luottamaan väärään henkilöön.... eihän se mikään ihme ole... ikävintä siinä vain on sairastuneiden kohdalla, että ne väärät henkilöt sattuvatki olemaan niitä joiden pitäisi AUTAA meitä, eli LÄÄKÄRIT
Älä koskaan ikinä milloinkaan luota sokeasti YHTEENKÄÄN LÄÄKÄRIIN!!!!!!!!!!!
En hyväksy sinun, Pekan, Sarin tai kenenkään muunkaan törkeää kielenkäyttöä, valehtelua, asioiden vääristelyä tms. YHDESTÄKÄÄN TEIDÄN kirjoittamastanne, tekemästänne jutusta minulle ei ole tullut mitään ongelmaa, eikä tule. Siinä on se vissi ero virtuaali-ihmisten kirjoitusten ja LÄÄKÄREIDEN todellisten tekemisten välillä.
TODELLISUUS se tässä pelissä on ankea, ei tämä virtuaalitodellisuus. - itseesi
nisuiisu kirjoitti:
pottuilemalla meidän ongelmat selviä. Olet typerä!
Pekka Nikkolaon noita pottuiluja tullut sieltä päin enemmän kuin muualta. Eipä herra ole oppinut elämästä vielä mitään, katsoo vain omaan nappansa ja ihailee kuinka hieno se on.
- nisuiisu
elämä on kirjoitti:
jokainen meistä joskus erehtyy luottamaan väärään henkilöön.... eihän se mikään ihme ole... ikävintä siinä vain on sairastuneiden kohdalla, että ne väärät henkilöt sattuvatki olemaan niitä joiden pitäisi AUTAA meitä, eli LÄÄKÄRIT
Älä koskaan ikinä milloinkaan luota sokeasti YHTEENKÄÄN LÄÄKÄRIIN!!!!!!!!!!!
En hyväksy sinun, Pekan, Sarin tai kenenkään muunkaan törkeää kielenkäyttöä, valehtelua, asioiden vääristelyä tms. YHDESTÄKÄÄN TEIDÄN kirjoittamastanne, tekemästänne jutusta minulle ei ole tullut mitään ongelmaa, eikä tule. Siinä on se vissi ero virtuaali-ihmisten kirjoitusten ja LÄÄKÄREIDEN todellisten tekemisten välillä.
TODELLISUUS se tässä pelissä on ankea, ei tämä virtuaalitodellisuus.lääkärithän tämän sopan suurimmat syylliset ovat. Jos olisivat olleet rehellisiä aikoinaan, niin nämä ongelmat olivat jo aikoja sitten olleet historiaa.
Niin, etkö ole huomannut sellaista, että minun juttuni perustuvat aina johonkin tutkimukseen. Minä vain kerron niistä. Minulla sattuu olemaan sopiva koulutus kertomaan niistä: tiedän mitlä ovat huijausta ja mitkä totta.
Jos jo satatuhatta on kuollut ja mitään ei ole tapahtunut, niin silloin kaikki keinot ovat sallittuja, jopa törkeä kielenkäyttö.
Putus on muuten todennut minulle, että yleensä lääkärit eivät tiedä näistä kosteusvaurioasioista yhtään mitään. Tuohon minä en kuitenkaan usko. Tosin on ilmestynyt jo kaksi ohjeistusta lääkäreille (Majvik), joissa puhutaan ITIÖIDEN aiheuttamista sairauksista. Siis sellaisesta asiasta, joka ei kosteusvauriossa sairastuta.
PN - nisuiisu
itseesi kirjoitti:
on noita pottuiluja tullut sieltä päin enemmän kuin muualta. Eipä herra ole oppinut elämästä vielä mitään, katsoo vain omaan nappansa ja ihailee kuinka hieno se on.
jo ainakin 100 000 kuolema ja yhä valehedellaan siitä, mikä heidät on tappanut, niin kyllä siinä pitää oikein olan takaa pottuilla niille, joiden valehtelun tai tietämättömyyden vuoksi, ovat nuo kuolleet. Yksistään minun entisestä koulustani on kuollut viisi nuorehkoa naisopettajaa ennenaikaisesti erilaisiin syöpiin. Yhteistä heille oli se, että he eivät tupakoinnet. Sari Vee:n työpaikalta on kuollut ainakin kolme.
Kun noita valkosoluja on riittävästi, kuten esim. tupakoijilla on, ei kuolekaan kosteusvaurion vuoksi syöpään. Tupakoijilla on n. neljä kertaa enemmän syöpäsoluja popsivia NK-lymfosyyttejä.
Oikeastaan pitäisi vielä enemmän pottuilla ja kovemmin.
Katso mitä tässä lukee:
http://www.ts.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2008-09-30,104:2:567483,1:0:0:0:0:0:
Ei pölyn tarvitse olla eloperäistä. Se riittää, että pölyä on sen verran tarpeeksi, että terveyspoliiseja eli valkosoluja muodostuu riittävästi. Valitettavasti vain kosteusvauriossa sairastuneella tupakoimattomalla on vain n. 20 miljoonaa valkosolua.
Etkö todellakaan ymmärrä mistä on kyse? On kyse mikrobimyrkyistä, joka on ihan eri asia kuin itiöpöly, joka päätyy myös keuhkoihin. Sopiva määrä itiöpölyä pitää siis terveenä. Jos sitä on todella paljon, niin siitä sitten syntyy homepölykeuhko tai ODTS. Kosteusvauriossa ei ole koskaan kuitenkaan niin paljon.
PN "YKSIKÄÄN palstalla kirjoittava maallikko EI vaikuta toisen sairastuneen elämään hyttysenpaskanvertaa!"
- Jos tuo on sinun käsityksesi vertaistuesta, on syytä poistua hädänalaisia kiusaamasta ja halveeraamasta.
*
Minä olen saanut apua joidenkin fiksujen kirjoituksista täällä, jonka ansiosta olen tutustunut esimerkiksi Seagaten tuotteisiin, joita käyttämällä saatoin vähentää astmalääkitystäni ja lopettaa sen vähitellen kokonaan.
Minulla tulee juuri kolme viikkoa täyteen, jona aikana en ole tarvinnut sen enempää salbumatolia kuin kortisoniakaan, joiden sijaan olen käyttänyt Seagaten Olive Nasal & Throat Spray'tä, oreganoöljyä kuuman veden joukossa höyryhengitettynä ja juoden, syönyt vahvaa chiliä - ja 18.3. alkaen sekoittanut vielä ruokasoodaa teelusikallisen verran lasilliseen kylmää vettä ja juonut sitä useamman lasillisen päivässä ja ottanut myös kaksi kertaa vuorokaudessa ruokasoodavesinenähuuhteita liuottamalla teelusikallisen ruokasoodaa kuumaan veteen ja antanut seoksen jäähtyä sopivaksi ennen nenähuuhtelua.
Olen käyttänyt siis ruokasoodaa vasta pari päivää ja se on jo nyt helpottanut oloani. Aamulla, kun olin tukkoinen, join lasillisen kylmää ruokasoodavettä. Olen ottanut tänään myös ruokasoodavesinenähuuhteenkin - ja uusien konstieni ansiosta aamuinen päänsärkykin on hellittänyt ainakin hetkeksi.
*
Oreganoöljyynkin sain vinkin tältä palstalta, ja ruokasoodan jäljille pääsin Dr. T. Simoncinin sivuilta http://www.cancerisafungus.com/ ja http://www.curenaturalicancro.com/ . Vakuutuin itsekin siitä, että syöpä on sieni ja että on hoidettava nimenomaan sieni-infektiota, elävää organismia, joka loisii ihmisen elimistössä. Mutta tällä palstalla nassutetaan vain allergiasta ja bakteerimyrkyistä, vaikka eturivissä maailmalla on puhuttu jo kauan muuta. *)
Huolenaiheeni oli, kuinka saada Sodium Bicarbonate eli natriumbikarbonaatti eli ruokasooda E500 kosketuksiin infektoituneisiin paikkoihin. Dr. T. Simoncinihan sanoo sivuillaan, että liuoksen täytyy olla 5- tai 8,4-prosenttista tehotakseen. Murehdin tuota oikein, kunnes keksin 13.3., että voisin lisätä ruokasoodaa nenänhuuhteluveteen.
_________
*) Ks. http://keskustelu.suomi24.fi/node/8848953- nisuiisu
sanoa sinulle, että googlaat nyt hieman liikaa. Kosteusvaurio ei ole koskaan vielä aiheuttanut sieni-infektiota, mutta se on aiheuttanut, että on popsinut liikaa astmalääkkeitä ja kortisonia.
RV tuli muuten vireeni Sisäilmastoseminaari 2010:ssä. Olisit näyttänyt viestiäni hänelle, niin asiat olisivat nyt ehkä toisin, eikä käyntisi hänen vastaanotolla olisi ollut turha. RV kertoi totuuden: ei astmaa, ei allergista nuhaa, ei homepölykeuhkoa, eikä ODTS. Minä jouduin korjaamaan hänen puheessaan vain toksiini-kohdan, koska totesi, että ei ole siitäkään kyse. Saattaa olla muuten myös niin, että TTL:n lääkärinä, hän tahallaan sekoittaa sairastuneiden päitä. Kyllä RV tietää, että joko itiö tai myrkky sairastuttaa. Koska kyseessä ei ole itiö, niin se on myrkky.
PN nisuiisu kirjoitti:
sanoa sinulle, että googlaat nyt hieman liikaa. Kosteusvaurio ei ole koskaan vielä aiheuttanut sieni-infektiota, mutta se on aiheuttanut, että on popsinut liikaa astmalääkkeitä ja kortisonia.
RV tuli muuten vireeni Sisäilmastoseminaari 2010:ssä. Olisit näyttänyt viestiäni hänelle, niin asiat olisivat nyt ehkä toisin, eikä käyntisi hänen vastaanotolla olisi ollut turha. RV kertoi totuuden: ei astmaa, ei allergista nuhaa, ei homepölykeuhkoa, eikä ODTS. Minä jouduin korjaamaan hänen puheessaan vain toksiini-kohdan, koska totesi, että ei ole siitäkään kyse. Saattaa olla muuten myös niin, että TTL:n lääkärinä, hän tahallaan sekoittaa sairastuneiden päitä. Kyllä RV tietää, että joko itiö tai myrkky sairastuttaa. Koska kyseessä ei ole itiö, niin se on myrkky.
PN"Kosteusvaurio ei ole koskaan vielä aiheuttanut sieni-infektiota, mutta se on aiheuttanut, että on popsinut liikaa astmalääkkeitä ja kortisonia."
- Ei pidä paikkaansa, sillä aloin käyttää salbumatolia ja kortisonia vasta sen jälkeen, kun aloin kärsiä homeasunnossa hengenahdistuksesta. Minulla on ollut koko ajan semmoinen tunne, että oikealla puolella keuhkoissani on joku pesäke.
Aika kauan siihen meni, mutta tänä päivänä tiedän jo, mikä siellä on: sieni-infektio, jota ei ole koskaan kuvattu tai tutkittu millään lailla. Toki tilannetta on pahentanut käyttämäni kortisoni, muttei muuta vaihtoehtoa ollut. Ei hengenahdistusta voinut jättää lääkitsemättä. Vasta kun sain tietää Seagaten tuotteista ja aloin käyttää Olive Leaf Nasal & Throat Spray'tä, pystyin pikku hiljaa purkamaan kortisonilääkityksen. Se tapahtui asteittaisesti niin, että jätin ensiksi kahdesta inhaloitavasta annoksesta toisen pois ja paranemisen yhä jatkuessa toisenkin pois, jonka jälkeen pystyin pitämään jo päivienkin väliä ja lopettamaan lääkityksen vähitellen kokonaan. *)
Tosiasia ikävä kyllä vaan on, että kärsin sieni-infektiosta yhä. On se pesäke siellä keuhkoissakin edelleen, mutta nykyiset sieniä tappavat rohtoni nujertavat sen voimaa. Poskionteloni ovat tällä hetkellä huonommassa kunnossa eikä tämä tilanne ole vielä ollenkaan ohi.
PNOlet väittänyt, ettei itiöistä voi saada sieni-infektiota.
- Mistä nämä muurahaiset saivat sen? http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1719270- nisuiisu
sanasinko kirjoitti:
"Kosteusvaurio ei ole koskaan vielä aiheuttanut sieni-infektiota, mutta se on aiheuttanut, että on popsinut liikaa astmalääkkeitä ja kortisonia."
- Ei pidä paikkaansa, sillä aloin käyttää salbumatolia ja kortisonia vasta sen jälkeen, kun aloin kärsiä homeasunnossa hengenahdistuksesta. Minulla on ollut koko ajan semmoinen tunne, että oikealla puolella keuhkoissani on joku pesäke.
Aika kauan siihen meni, mutta tänä päivänä tiedän jo, mikä siellä on: sieni-infektio, jota ei ole koskaan kuvattu tai tutkittu millään lailla. Toki tilannetta on pahentanut käyttämäni kortisoni, muttei muuta vaihtoehtoa ollut. Ei hengenahdistusta voinut jättää lääkitsemättä. Vasta kun sain tietää Seagaten tuotteista ja aloin käyttää Olive Leaf Nasal & Throat Spray'tä, pystyin pikku hiljaa purkamaan kortisonilääkityksen. Se tapahtui asteittaisesti niin, että jätin ensiksi kahdesta inhaloitavasta annoksesta toisen pois ja paranemisen yhä jatkuessa toisenkin pois, jonka jälkeen pystyin pitämään jo päivienkin väliä ja lopettamaan lääkityksen vähitellen kokonaan. *)
Tosiasia ikävä kyllä vaan on, että kärsin sieni-infektiosta yhä. On se pesäke siellä keuhkoissakin edelleen, mutta nykyiset sieniä tappavat rohtoni nujertavat sen voimaa. Poskionteloni ovat tällä hetkellä huonommassa kunnossa eikä tämä tilanne ole vielä ollenkaan ohi.
Olet väittänyt, ettei itiöistä voi saada sieni-infektiota.
- Mistä nämä muurahaiset saivat sen? http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1719270mikään kosteusvauriossa tähän mennessä tunnistettu mikrobi ei ole aiheuttanut infektiota, siis sitä, että mikrobi on alkanut kasvamaan elimistön sisällä. Nuo taudinaiheuttajamikrobit kyllä tunnetaan hyvin ja jos niistä tulee infektio, niin ne eivät olekaan peräisin kosteusvauriosta
PN - ystäväiseni
nisuiisu kirjoitti:
mikään kosteusvauriossa tähän mennessä tunnistettu mikrobi ei ole aiheuttanut infektiota, siis sitä, että mikrobi on alkanut kasvamaan elimistön sisällä. Nuo taudinaiheuttajamikrobit kyllä tunnetaan hyvin ja jos niistä tulee infektio, niin ne eivät olekaan peräisin kosteusvauriosta
PNElimistön sisällä voivat alkaa kasvaa seuraavat kosteusvauriohomeet:
Aspergillus sp., Mucor, Fusarium ja Aureobasidium.
Kosteusvauriotaloissa löytyy myös taudinaiheuttajabakteereita. Ne kasvavat ameebojen suojissa. Joka neljännessä hometalossa on ameeboja. - aa
nisuiisu kirjoitti:
mikään kosteusvauriossa tähän mennessä tunnistettu mikrobi ei ole aiheuttanut infektiota, siis sitä, että mikrobi on alkanut kasvamaan elimistön sisällä. Nuo taudinaiheuttajamikrobit kyllä tunnetaan hyvin ja jos niistä tulee infektio, niin ne eivät olekaan peräisin kosteusvauriosta
PNRihmasienistä yleisin taudinaiheuttajaryhmä on Aspergillus-lajit (A fumigatus, A flavus, A niger, A nidulans ja A terreus).
http://cc.oulu.fi/~sisawww/esit/030417.htm - ???
ystäväiseni kirjoitti:
Elimistön sisällä voivat alkaa kasvaa seuraavat kosteusvauriohomeet:
Aspergillus sp., Mucor, Fusarium ja Aureobasidium.
Kosteusvauriotaloissa löytyy myös taudinaiheuttajabakteereita. Ne kasvavat ameebojen suojissa. Joka neljännessä hometalossa on ameeboja.hengittänyt A.fg:tä TTL:llä kiduksiinsa, niin onko mahdollista, että se onkin jäänyt sinne sopukoihin muhimaan? Kysyy sairastunut, joka sairastui vielä pahemmin altistusten jälkeen.
- turhapelko
??? kirjoitti:
hengittänyt A.fg:tä TTL:llä kiduksiinsa, niin onko mahdollista, että se onkin jäänyt sinne sopukoihin muhimaan? Kysyy sairastunut, joka sairastui vielä pahemmin altistusten jälkeen.
yhtään elävää eikä kuollutta itiötä joka voisi jäädä elimistöön vain puhdasta allergeenia. liuos on tuontitavaraa
- ei
??? kirjoitti:
hengittänyt A.fg:tä TTL:llä kiduksiinsa, niin onko mahdollista, että se onkin jäänyt sinne sopukoihin muhimaan? Kysyy sairastunut, joka sairastui vielä pahemmin altistusten jälkeen.
ei altistuskokeissa käytetä mitään itiöitä tai mitään muutakaan, mikä voisi jäädä muhimaan. sen sijaan altistus voi aiheuttaa allergisen reaktion.
- nisuiisu
minun diagnooseja.
Ainoat rehellisesti tutkitut kosteusvauriossa sairastuneet potilaat on tutkittu aikoinaan (1995-2000) nykyisen lääninlääkäri Helena Mussalo-Rauhamaan toimesta hänen olessaan HYKSin sisäilmapoliklikan johtajana. Jos on vain 20 miljoonaa valkosolua keuhkoissa, niin se ei ole mikään astma (homeallergia) tai homepölykeuhko, vaan se johtuu siitä, että kosteusvauriossa sairastuneen keuhkoihin on joutunut määrättyjen mikrobien solumyrkkyjä. On se pkele kumma, kun ei mene mikään jakeluun.
Astma todetaan varmasti vain spirometrin ns. brondilataatiokokeessa, jossa obstruktio-käyrään tulee huomattavasti parempi arvo salbutamolin annon jälkeen. Kellään kosteusvauriossa sairastuneella ei ole tälläistä tapahtumaa. On pkele kumma, kun pitää jankuttaa samasta asiasta jatkuvasti. Kosteusvauriosta sairastuneella on aivan toisentyyppinen puhalluskärä (restriktio), joka kertoo, että on tulehdus syvällä keuhkoissa, eikä keuhkoputkella (astma).
Tässä HW:n ja Helena M-R:n artikkelissa on järkyttävää luettavaa. Putus on hullu, koska jankuttaa astmaansa ja homeallergiaansa. Toisaalta sen ymmärtää, että halutaan salata n. 100 000 viattoman ihmisen kuolema:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8924833
Aivan varmasti ne, jotka tämän kansanmurhan ovat aiheuttaneet peittelyllä ja valehtelulla tulevat saamaan pitkän vankeustuomion. Kyllä poliisi jo tietää nämä asiat aivan varmasti.
ystävällisin terveisin
Pekka Nikkola- nisuiisu
STM:n Matti Lamberg (jo eläkkeelä) siirsi TTL:n altistuskokeiden tutkinnan silloiseen Terveydenhuollon oikeusturvakeskukseen (TEO), joka siirsi asian silloiseen E-Suomen lääninhallitukseen. Sieltä eräs ylitarkastaja siirsi asian Helsingin rikospoliisin selvitettäväksi.
Aivan varmasti poliisi tulee toimimaan ja tuomioistuin antaa ankarat tuomiot niile, jotka ovat tämän kosteusvauriokatastrofin aiheuttaneet ja salanneet sitä. Vai luuleko joku, että tosta vaan lakaistaanmaton alle n. 100 000 kuolema ja n. 200 000 vakava sairastuminen, joka ei pkele ole ASTMAA ?
ystävällisin terveisin
Pekka Nikkola - Homeherkkä#
Kirjoitit:
"PUTUS ON HULLU, KOSKA JANKUTTAA ASTMAANSA JA HOMEALLERGIAANSA."
Et näytä tietävän, että professori Putus nauttii huippuarvostusta kosteusvauriorakennusaltistuksesta sairastuneiden keskuudessa ympäri Suomen.
Vain tällä palstalla, olettamistaan bakteerimyrkyistä sairastuneet, kirjoittelevat jatkumona häntä solvaavia kirjoituksiaan.
Johtuneeko se professori Putuksen sivuilla olevasta artikkelista "10 totuutta homeista yms.", jossa hän toteaa, että KOSTEUSVAURIORAKENNUSALTISTUS EI AIHEUTA IMMUUNIKATOA TAI AIDS:sia, vaikka niin väitetään.
Immuunikato, mini-Aids, myrkkyalveoliitti (keuhkojen perifeeristen osien tulehdus??) ja koko kehon krooninen myrkkytulehdustehtailija löytyy VAIN tältä palstalta, joka siinä sivussa haukkuu HULLUIKSI kaikki ne tuhannet ja taas tuhannet suomalaiset, jotka kertovat kosteusvauriorakennusaltistuksen aiheuttaneen heille itselleen, ja/tai heidän lapsilleen, tai heidän läheisilleen ASTMAN.
Kun maanviljelijät, niin isännät kuin emännätkin kertovat mikrobipölyn seurauksena sairastuneensa astmaan, niin nähtävästi palstan myrkkyasiantuntijan mielestä hekin kuuluvat hullujen joukkoon.
Ja minähän, ns. kosteusvauriomikrobi- ja homeallergikkona, olen palstan myrkkyasiantuntijan mielestä kuulunut hullujen joukkoon jo ajat sitten.
Nähtävästi sinun mielestäsi 1930-luvulla maamme ammattitautilain laatijatkin kuuluvat hullujen joukkoon, koska ammattitautilakiin kuulu mikrobiallergisoitumisen aiheuttama krooninen nuha, keuhkoputkitulehdus, astma ja allergiset alveoliitit ja vuodesta 1986 lukien ns. ODTS.
Kun väität, että 100 000 tuhannen viattoman ihmisen kuolema (aiheuttajana siis mainitsemasi bakteerimyrkyt) on salattu, niin tarkoitatko, että noiden 100 000 tuhannen ruumiit olisi kaivettava ylös ja tutkittava löytyykö heidän ruumiistaan mainitsemiasi bakteerimyrkkyjä, koska vain siten mainitsemasi kansanmurha saadaan selville.
Kun Hesari ei ole vielä uutisoinut, että rikospoliisit olisivat ryhtyneet bakteerimyrkkyjen takia kaivelemaan ruumiita ylös, niin mainitsemiasi pitkät vankeustuomiot näyttävät siirtyvän hamaan tulevaisuuteen.
Mitä spirotutkimukseen tulee, niin YKSIKÄÄN KEUHKOLÄÄKÄRI EI TOTEA mainitsemaasi "keuhkojen perifeeristen osien tulehdusta" SPIRON restriktiokäyrän perusteella, joten turhaan menee aivopesusi tällä palstalla sen suhteen.
Mitä astman toteamiseen tulee, NIIN KEUHKOLÄÄKÄRIT TOTEAVAT ASTMAN Käypähoitosuosituksen mukaan ja jos sinulla on siihen jotain sanomista, niin hakeudu keuhkolääkäripäiville pitämään luentojasi. - nisuiisu
Homeherkkä# kirjoitti:
Kirjoitit:
Et näytä tietävän, että professori Putus nauttii huippuarvostusta kosteusvauriorakennusaltistuksesta sairastuneiden keskuudessa ympäri Suomen.
Vain tällä palstalla, olettamistaan bakteerimyrkyistä sairastuneet, kirjoittelevat jatkumona häntä solvaavia kirjoituksiaan.
Johtuneeko se professori Putuksen sivuilla olevasta artikkelista "10 totuutta homeista yms.", jossa hän toteaa, että KOSTEUSVAURIORAKENNUSALTISTUS EI AIHEUTA IMMUUNIKATOA TAI AIDS:sia, vaikka niin väitetään.
Immuunikato, mini-Aids, myrkkyalveoliitti (keuhkojen perifeeristen osien tulehdus??) ja koko kehon krooninen myrkkytulehdustehtailija löytyy VAIN tältä palstalta, joka siinä sivussa haukkuu HULLUIKSI kaikki ne tuhannet ja taas tuhannet suomalaiset, jotka kertovat kosteusvauriorakennusaltistuksen aiheuttaneen heille itselleen, ja/tai heidän lapsilleen, tai heidän läheisilleen ASTMAN.
Kun maanviljelijät, niin isännät kuin emännätkin kertovat mikrobipölyn seurauksena sairastuneensa astmaan, niin nähtävästi palstan myrkkyasiantuntijan mielestä hekin kuuluvat hullujen joukkoon.
Ja minähän, ns. kosteusvauriomikrobi- ja homeallergikkona, olen palstan myrkkyasiantuntijan mielestä kuulunut hullujen joukkoon jo ajat sitten.
Nähtävästi sinun mielestäsi 1930-luvulla maamme ammattitautilain laatijatkin kuuluvat hullujen joukkoon, koska ammattitautilakiin kuulu mikrobiallergisoitumisen aiheuttama krooninen nuha, keuhkoputkitulehdus, astma ja allergiset alveoliitit ja vuodesta 1986 lukien ns. ODTS.
Kun väität, että 100 000 tuhannen viattoman ihmisen kuolema (aiheuttajana siis mainitsemasi bakteerimyrkyt) on salattu, niin tarkoitatko, että noiden 100 000 tuhannen ruumiit olisi kaivettava ylös ja tutkittava löytyykö heidän ruumiistaan mainitsemiasi bakteerimyrkkyjä, koska vain siten mainitsemasi kansanmurha saadaan selville.
Kun Hesari ei ole vielä uutisoinut, että rikospoliisit olisivat ryhtyneet bakteerimyrkkyjen takia kaivelemaan ruumiita ylös, niin mainitsemiasi pitkät vankeustuomiot näyttävät siirtyvän hamaan tulevaisuuteen.
Mitä spirotutkimukseen tulee, niin YKSIKÄÄN KEUHKOLÄÄKÄRI EI TOTEA mainitsemaasi "keuhkojen perifeeristen osien tulehdusta" SPIRON restriktiokäyrän perusteella, joten turhaan menee aivopesusi tällä palstalla sen suhteen.
Mitä astman toteamiseen tulee, NIIN KEUHKOLÄÄKÄRIT TOTEAVAT ASTMAN Käypähoitosuosituksen mukaan ja jos sinulla on siihen jotain sanomista, niin hakeudu keuhkolääkäripäiville pitämään luentojasi.koska sinulla ei ole pienintäkään käsitystä, mitä kosteusvauriossa sairastuneelle tapahtuu.
Sinä olet typerä, koska et ole opetellut kirjoistasi edes restriktio- ja obstruktio-käyrien eroa. Ja etkö tajua, että miltei kaikki lääkärit tekevät kaikkensa, että ei kerrota kerrota, mistä sairaudesta on kyse. Valehdellaan, että kyse on astmasta.
PN - nisuiisu
Homeherkkä# kirjoitti:
Kirjoitit:
Mitä astman toteamiseen tulee, NIIN KEUHKOLÄÄKÄRIT TOTEAVAT ASTMAN Käypähoitosuosituksen mukaan ja jos sinulla on siihen jotain sanomista, niin hakeudu keuhkolääkäripäiville pitämään luentojasi.tiennyt alusta (1990-luvun alku) alkaen, että sairauden aiheuttavat mikrobien tuottamat vahvat solumyrkyt. Nuo myrkyt eivät aiheuta mitään astmaa tai homepölykeuhkoa, koska keuhkoja puolustavia valkosolujakin on kosteusvauriossa sairastuneilla vain n. 20 miljoonaa.
Putushan on tehnyt myös yhteistyötä näiden myrkkyanalyysien kehittäjien kanssa. Aina sieltä, mistä on otettu solumyrkkynäyte, niin Putus on tehnyt ns. laajennetun oireilukyselyn. Eikä kyse ole mistään astmaoireilusta.
Kirjoitat:
Mitä astman toteamiseen tulee, NIIN KEUHKOLÄÄKÄRIT TOTEAVAT ASTMAN Käypähoitosuosituksen mukaan ja jos sinulla on siihen jotain sanomista, niin hakeudu keuhkolääkäripäiville pitämään luentojasi.
LAINAUS PÄÄTTYY
Kyllä keuhkolääkärit tietävät, että jos on astma, niin kroonisten tulehdussolujen joukossa on myös eosinofiilejä ja että myös ahtauman aiheuttajan allergeenin IgE-vasta-ainetta on löydyttävä. Kellään kostteusvauriosta sairastuneella eivät täyty nuo kriteerit.
PN - Vertti-eetu
Homeherkkä# kirjoitti:
Kirjoitit:
Mitä astman toteamiseen tulee, NIIN KEUHKOLÄÄKÄRIT TOTEAVAT ASTMAN Käypähoitosuosituksen mukaan ja jos sinulla on siihen jotain sanomista, niin hakeudu keuhkolääkäripäiville pitämään luentojasi.11.2.2010 saakka on kaikissa lääkärien lausoinnossa keuhkojeni kunto ilmoitettu Alveolitis NUD ja sitten Alveolitis tai Alveololiiti. Miten vain haluatte. Tässä Homeasunnossa olen asunut nyt viisi ja puoli vuotta. Oireita oli jo ekalta viikolta. Paskamainen silmien kirvely mitä tunnetta ei koskaan ollut edes ollutkaan kokemuksissani aikaisemmin.
Kaksi vakavaa keuhkoveritulpaa, on oneksi takana jo. Yksi epäily oli myös täällä homeasunnossa oloni aikana. Onneksi oli vain epäily. Marevan on pitänyt keuhkoveritulpat nyt viime vuosina loitolla.
Viime kesän lopulla oli jotakin pientä kipua oikeassa jalassani paikassa mistä laskimotukokset ovat lähteneet kipuamaan kohti keuhkojani. Viimeisessä keuhkoveritulppaepäilyssä tuli lausunto, että oikeassa jalassa olisi ollut jotain pientä kudosvauriota. Onneksi pientä.
Ensimmäisen kerran tässä "kylässä" maalaispitäjässä missä terveyden suojelusta vastaa kai eläinlääkäri, niin näille terveyskeskuslääkäreille valitin helvetimoista keuhkokipua joka oli vain silloin kun olin sisällä homeasunnossamme. Alkoi julukuun alussa 2009. Kipuja ei ollut kun olin poissa muutaman viikon mittaisen reissun pois kotoa.
Onnekseni sattui asiansa osaava tuuraava lääkäri joka sanoi. "Homesairaus, pois kotoa, onko paikkaa mihin mennä". ei ollut ja tänä aamuna tunsin, että olisi pitänyt olla paikka tai rahaa, että olisi se paikka siunaantunut. Katso (vertti-eetun juttu Andersenin keräily) niin selviää mitä tarkoitan.
Kovat keuhkotutkimukset käynnistyivät. Spirometria, Bronkodilaatiokoe. PEF, rtg.Kuvauksia keuhkoista, poski-ja otsaonteloista.
Paperissa lukee. EI RIITÄ ASTMADIAGNOOSIIN.
Puhelimessa lääkäri (toinen, ei se joka oli homesairaus lausunnon antanut) kertoi, että keuhkoissa kaikki hyvin. Miten helvetissä siellä asiat on hyvin kun täällä homeasunnossa on raskasta hengittää ja aamuisin joskus pukkaa ysköksen mukana verisiä klimppejä.
15.2.2010 halusin mennä keuhkokipujen vuoksi toiselle lääkärille. Se oli virhe. Nuori poika tkl kuunteli keuhkot takakautta. Pokkana Dg Astmaepäily lääkket sen mukaan. Kortisoonia ja muuta soppaa.
Kieltäydyn kohteliaasti lääkkeistä koska haluan selvitettävän mitä itiötä, bakteeria tai toksiinneja olen keuhkoihini tässä homeasunnossani hönkinyt.
Runsaan kuukauden sisällä heidän mielestään oli iskenyt astma. Ainakin epäilivät. Kun kysyin miten se on mahdollista ja kuka korvaa, taloyhtiö, terveydensuojelu vai mahdollisen rakennusvirheen aiheuttanut rakentaja. Silloin sain vastauksen "se on ollut piilevä". Voi vidu. En ole saanut mitään astmakohtauksia koskaan. Keuhkoveritulpat sairastenaani on oloni ollut liiankin hyvä keuhkoissa. Mutta joulukuu ennen kuin menin keuhkoistani valittelemaan oli käännekohta ja se johtuu täysin homepöpöistä, homeitiöistä tai homemyrkyistä.
Täytyy uskoa siihen mitä tekee ja siihen mitä tuntee ropassa. Tätä olen painottanut valmennettavilleneni aina urheilussa. Enkä voi pettää heitä toimimalla itse toisin. Piste. - oho!
nisuiisu kirjoitti:
STM:n Matti Lamberg (jo eläkkeelä) siirsi TTL:n altistuskokeiden tutkinnan silloiseen Terveydenhuollon oikeusturvakeskukseen (TEO), joka siirsi asian silloiseen E-Suomen lääninhallitukseen. Sieltä eräs ylitarkastaja siirsi asian Helsingin rikospoliisin selvitettäväksi.
Aivan varmasti poliisi tulee toimimaan ja tuomioistuin antaa ankarat tuomiot niile, jotka ovat tämän kosteusvauriokatastrofin aiheuttaneet ja salanneet sitä. Vai luuleko joku, että tosta vaan lakaistaanmaton alle n. 100 000 kuolema ja n. 200 000 vakava sairastuminen, joka ei pkele ole ASTMAA ?
ystävällisin terveisin
Pekka NikkolaH M-R on tarmokkaasti edistänyt asiaa? tämä ainoa rehellinen tutkija?
- RIP
Vertti-eetu kirjoitti:
11.2.2010 saakka on kaikissa lääkärien lausoinnossa keuhkojeni kunto ilmoitettu Alveolitis NUD ja sitten Alveolitis tai Alveololiiti. Miten vain haluatte. Tässä Homeasunnossa olen asunut nyt viisi ja puoli vuotta. Oireita oli jo ekalta viikolta. Paskamainen silmien kirvely mitä tunnetta ei koskaan ollut edes ollutkaan kokemuksissani aikaisemmin.
Kaksi vakavaa keuhkoveritulpaa, on oneksi takana jo. Yksi epäily oli myös täällä homeasunnossa oloni aikana. Onneksi oli vain epäily. Marevan on pitänyt keuhkoveritulpat nyt viime vuosina loitolla.
Viime kesän lopulla oli jotakin pientä kipua oikeassa jalassani paikassa mistä laskimotukokset ovat lähteneet kipuamaan kohti keuhkojani. Viimeisessä keuhkoveritulppaepäilyssä tuli lausunto, että oikeassa jalassa olisi ollut jotain pientä kudosvauriota. Onneksi pientä.
Ensimmäisen kerran tässä "kylässä" maalaispitäjässä missä terveyden suojelusta vastaa kai eläinlääkäri, niin näille terveyskeskuslääkäreille valitin helvetimoista keuhkokipua joka oli vain silloin kun olin sisällä homeasunnossamme. Alkoi julukuun alussa 2009. Kipuja ei ollut kun olin poissa muutaman viikon mittaisen reissun pois kotoa.
Onnekseni sattui asiansa osaava tuuraava lääkäri joka sanoi. "Homesairaus, pois kotoa, onko paikkaa mihin mennä". ei ollut ja tänä aamuna tunsin, että olisi pitänyt olla paikka tai rahaa, että olisi se paikka siunaantunut. Katso (vertti-eetun juttu Andersenin keräily) niin selviää mitä tarkoitan.
Kovat keuhkotutkimukset käynnistyivät. Spirometria, Bronkodilaatiokoe. PEF, rtg.Kuvauksia keuhkoista, poski-ja otsaonteloista.
Paperissa lukee. EI RIITÄ ASTMADIAGNOOSIIN.
Puhelimessa lääkäri (toinen, ei se joka oli homesairaus lausunnon antanut) kertoi, että keuhkoissa kaikki hyvin. Miten helvetissä siellä asiat on hyvin kun täällä homeasunnossa on raskasta hengittää ja aamuisin joskus pukkaa ysköksen mukana verisiä klimppejä.
15.2.2010 halusin mennä keuhkokipujen vuoksi toiselle lääkärille. Se oli virhe. Nuori poika tkl kuunteli keuhkot takakautta. Pokkana Dg Astmaepäily lääkket sen mukaan. Kortisoonia ja muuta soppaa.
Kieltäydyn kohteliaasti lääkkeistä koska haluan selvitettävän mitä itiötä, bakteeria tai toksiinneja olen keuhkoihini tässä homeasunnossani hönkinyt.
Runsaan kuukauden sisällä heidän mielestään oli iskenyt astma. Ainakin epäilivät. Kun kysyin miten se on mahdollista ja kuka korvaa, taloyhtiö, terveydensuojelu vai mahdollisen rakennusvirheen aiheuttanut rakentaja. Silloin sain vastauksen "se on ollut piilevä". Voi vidu. En ole saanut mitään astmakohtauksia koskaan. Keuhkoveritulpat sairastenaani on oloni ollut liiankin hyvä keuhkoissa. Mutta joulukuu ennen kuin menin keuhkoistani valittelemaan oli käännekohta ja se johtuu täysin homepöpöistä, homeitiöistä tai homemyrkyistä.
Täytyy uskoa siihen mitä tekee ja siihen mitä tuntee ropassa. Tätä olen painottanut valmennettavilleneni aina urheilussa. Enkä voi pettää heitä toimimalla itse toisin. Piste.tuohon on juuri se selkeästi sovittu suunnitelma, kun ei ole sairautta, ei ole mitään ongelmaakaan.
Astman taakse pääsee hyvin piiloon ja sen piikkiin laitetaan mitä vain.
Minulla turpoaa myös oikea jalka, soittelin terveyskeskukseen... ohjeena oli kohoasento, kylmää ja lepoa, älä rasita sitä jalkaa.
Myöhemmin soitin uudelleen varatakseni lääkäriajan... meillä on täällä ainakin kuukauden jono ja se kasvaa, koska kiireelliset tapaukset otetaan ensin. Ai jaa... mitä neuvotte? No jos joskus käytte täällä päin, voisitte tulla vaikka näyttämään sitä turvotusta sairaanhoitajalle... hän voi katsoa sitä. Kun teillä ei ole mitään perussairautta, niin tämä ei ole mikään ongelma... kyllähän meillä kaikilla jalat aina välillä turpoaa... niin, onko ne saman väriset, onko kipua... jaa no jos sitten käytte joskus hoitajalle näyttämässä, jos näette siihen tarvetta.
... no joo...
Kaiken avain on se, ettei ole mitään sairautta - kun ei ole, ei mitään vakavaa ole menossa, kerrankos sitä ...
ja siksi tuo astma on kätevä sairaus, jos jotakin on ikäänkuin pakko nimetä... sehän on vain astmaa...
... tämä on täysin tarkoitushakuista ja siitä ovat vastuussa LÄÄKÄRIT, ei tällä palstalla kirjoittavat maallikot... joten tilanne on suhteellisen ikävä sairastuneille - herra nikkolan
viestintäkyky on?
Eipä ole häävi.
Lopeta jo tuo pakkopullan syöttäminen ja ala katsoa elämää mitä sillä on tarjottava itsellesi.
On sillä paljon enemmän tarjottavaa kuin itsekeskeisyyden luomaa itsekehua ja ihannnointia.
Olet vähän jäänyt koko elämän kirjosta jälkeen.
Olisikohan aika jo ruveta miettimään, että tässä maailmassa on muitakin mielipiteitä ja vielä suuremmassa merkityksessä muitakin ihmisiä!
Ala jo herätä ymmärtämään, että muitakin on kuin sinä!
Eikä sinun esittämäsi "totuudet" ole mitään mikä ratkaisisi koko tämän ongelman.
Teet jatkuvasti pelkkää halla koko tälle palstalle ja kaikille sairastuneille omilla diagnoosillasi, joilla ei ole mitään merkitystä tämän yhteiskunnan lainsäädännön ja korvausten suhteen.
Herää!!! - kommandoisku
oho! kirjoitti:
H M-R on tarmokkaasti edistänyt asiaa? tämä ainoa rehellinen tutkija?
vain poliisin kommandoiskua Työterveyslaitokselle.
- nisuiisu
herra nikkolan kirjoitti:
viestintäkyky on?
Eipä ole häävi.
Lopeta jo tuo pakkopullan syöttäminen ja ala katsoa elämää mitä sillä on tarjottava itsellesi.
On sillä paljon enemmän tarjottavaa kuin itsekeskeisyyden luomaa itsekehua ja ihannnointia.
Olet vähän jäänyt koko elämän kirjosta jälkeen.
Olisikohan aika jo ruveta miettimään, että tässä maailmassa on muitakin mielipiteitä ja vielä suuremmassa merkityksessä muitakin ihmisiä!
Ala jo herätä ymmärtämään, että muitakin on kuin sinä!
Eikä sinun esittämäsi "totuudet" ole mitään mikä ratkaisisi koko tämän ongelman.
Teet jatkuvasti pelkkää halla koko tälle palstalle ja kaikille sairastuneille omilla diagnoosillasi, joilla ei ole mitään merkitystä tämän yhteiskunnan lainsäädännön ja korvausten suhteen.
Herää!!!diagnoosini, jos Henrik Wolff ja Helena M-R löytävät vain 20 miljoonaa tupakoimattoman keuhkoista.
PN - hupskeikkaataas
nisuiisu kirjoitti:
diagnoosini, jos Henrik Wolff ja Helena M-R löytävät vain 20 miljoonaa tupakoimattoman keuhkoista.
PNtee mitään???? hehän ovat vastuussa koska he TIETÄVÄT!!!!!
- vertti-eetu
RIP kirjoitti:
tuohon on juuri se selkeästi sovittu suunnitelma, kun ei ole sairautta, ei ole mitään ongelmaakaan.
Astman taakse pääsee hyvin piiloon ja sen piikkiin laitetaan mitä vain.
Minulla turpoaa myös oikea jalka, soittelin terveyskeskukseen... ohjeena oli kohoasento, kylmää ja lepoa, älä rasita sitä jalkaa.
Myöhemmin soitin uudelleen varatakseni lääkäriajan... meillä on täällä ainakin kuukauden jono ja se kasvaa, koska kiireelliset tapaukset otetaan ensin. Ai jaa... mitä neuvotte? No jos joskus käytte täällä päin, voisitte tulla vaikka näyttämään sitä turvotusta sairaanhoitajalle... hän voi katsoa sitä. Kun teillä ei ole mitään perussairautta, niin tämä ei ole mikään ongelma... kyllähän meillä kaikilla jalat aina välillä turpoaa... niin, onko ne saman väriset, onko kipua... jaa no jos sitten käytte joskus hoitajalle näyttämässä, jos näette siihen tarvetta.
... no joo...
Kaiken avain on se, ettei ole mitään sairautta - kun ei ole, ei mitään vakavaa ole menossa, kerrankos sitä ...
ja siksi tuo astma on kätevä sairaus, jos jotakin on ikäänkuin pakko nimetä... sehän on vain astmaa...
... tämä on täysin tarkoitushakuista ja siitä ovat vastuussa LÄÄKÄRIT, ei tällä palstalla kirjoittavat maallikot... joten tilanne on suhteellisen ikävä sairastuneillekun alkaa sitä jalkaa jostakin kohden kuumottamaan ja mennee pikkuhiljaa tumman siniseksi on parasta lähteä liikkeelle ja sassiin. Nenä kohden sairaalaa. Ja jos tummansininen väri nousee muniin asti (miehet) ja "tupsuun" (naiset) on jo tosi kysymyksessä. Seuraava oire sen sinistymisen (ei hometta) jälkeen on se, että kun rasitat keuhkojasi esim. juoksemalla eka kerroksesta vaikka kolmanteen ja loppuu hapen meno keuhkoihin vaikka höngit kuinka. On mahdollista, että keuhkoveritulppa on jo ovella. Mobilantit ei yksin enää siinä vaiheessa auta vaikka kunka paksua kerrosta levität.
Miksi pitkillä mannertenvälisillä lennoilla käytetään lentosukkia? Siksi.!
Suosittelen kaikille joilla on vahvat veret ja joilla hemo siis korkea. Ei pitkiä istuntoja tietiksen edessä. Välillä ylös ja kävelyä.
Hanko-Utsjoen välisillä automatkoilla pidä useita taukoja ja kävele vaikka ympyrää. Tupakkinaisilla/ miehillä tämä tuleekin hoidettua luontojaan.
Keuhkoveritulppani ei tullut homeasunnossa koska olen kahdessakymmenessä "homeettomassa" ??asunnossa asunnut. Kahdeskymmeneskahdes asunto oli kohtaloni, KOSTEUSVAURIO.
Itiö, sädesieni, toksiin bakteerimyrkky ja nythän joukkoon tumman on viimeisten lehtijuttujen jälkeen lisättävä jo pahanmaineinen solumyrkkykin. Mutta ei silti paniikkia. Kylmäpäisyydellä selviää monesta pahasta paikasta.
Vahvat vereni ovat ilmeisesti geenperintöä. Muita perintöjä ei kuulemma ole luvassa.
En ole lääkäri, terveystarkastaja, isännöitsijä enkä paljoa mitään muutakaan.
Kerronpa vaan omista kokemuksistani. Kaiki mitä teette tämän kirjotuksen perusteella, teette täysin omalla vastuullanne
No nyt Lapin Kultaa ja poronkäristystä lipittämään. Aamupala piti "bakteerimyrkkyjen" sylkemisen jälkeen jättää väliin.
Soodaa on nyt kaiken varalta kaapissa. Eiköhän tämä tästä, Veijarit.
Vaimo kulta yrittää tehdä oloni mahdollisimma mukavaksi. Paskahomma kun en voinut parasta kaveriani pelastamaan homesairaus oireiluilta. Sen tämä nykyinen huono lainsäädäntö kosteusvaurioisessa asunnossa sairastuneiden oikeusturvasta sai aikaiseksi.
Kenen syy? Kertokaa. - nisuiisu
hupskeikkaataas kirjoitti:
tee mitään???? hehän ovat vastuussa koska he TIETÄVÄT!!!!!
tiedon Sisäilmastoseminaari 2009:ssa, jonka päärahoittaja oli STM. Sali oli myös täynnä kosteusvaurioasiantuntijoita. He olivat siellä oppiaakseen ja heidän pitäisi toimia.
Niin Helena M-R sai sen selville jo n. 1995-97, mutta hänen esimiehensä Tari Haahtela esti tiedon levittämisen. Haahtelan pomo oli puolestaan silloinen sosiaali- ja terveysministeri Sinikka Mönkäre. Mönkäre työperäisten keuhkosairauksien erikoislääkärinä on tiennyt tämän asian todellisen laidan koko ajan.
Tottakai vastustus totuuden kertomiselle on kova, koska aivan varmasti satatuhatta on jo kuollut ja on aiheutettu ainakin 100 miljardin € vahinko. On siinä vahingon aiheuttajilla loppuelämäkseen maksamista.
Pekka Nikkola - viitsi kierrellä!
nisuiisu kirjoitti:
diagnoosini, jos Henrik Wolff ja Helena M-R löytävät vain 20 miljoonaa tupakoimattoman keuhkoista.
PNOlet monen monituista kertaa tehnyt täällä noita diagnoosejasi.
Ties miten olet neuvonnut ihmisiä tämän palstan ulkopuolella.
Lopeta jo tuo ... levittäminen. Et ole koulutukseltasi mikään lääkäri tai rakennusten asiantuntija. - pötypuhettataas
nisuiisu kirjoitti:
tiennyt alusta (1990-luvun alku) alkaen, että sairauden aiheuttavat mikrobien tuottamat vahvat solumyrkyt. Nuo myrkyt eivät aiheuta mitään astmaa tai homepölykeuhkoa, koska keuhkoja puolustavia valkosolujakin on kosteusvauriossa sairastuneilla vain n. 20 miljoonaa.
Putushan on tehnyt myös yhteistyötä näiden myrkkyanalyysien kehittäjien kanssa. Aina sieltä, mistä on otettu solumyrkkynäyte, niin Putus on tehnyt ns. laajennetun oireilukyselyn. Eikä kyse ole mistään astmaoireilusta.
Kirjoitat:
Mitä astman toteamiseen tulee, NIIN KEUHKOLÄÄKÄRIT TOTEAVAT ASTMAN Käypähoitosuosituksen mukaan ja jos sinulla on siihen jotain sanomista, niin hakeudu keuhkolääkäripäiville pitämään luentojasi.
LAINAUS PÄÄTTYY
Kyllä keuhkolääkärit tietävät, että jos on astma, niin kroonisten tulehdussolujen joukossa on myös eosinofiilejä ja että myös ahtauman aiheuttajan allergeenin IgE-vasta-ainetta on löydyttävä. Kellään kostteusvauriosta sairastuneella eivät täyty nuo kriteerit.
PNKirjoitit:
'Putushan on tehnyt myös yhteistyötä näiden myrkkyanalyysien kehittäjien kanssa. Aina sieltä, mistä on otettu solumyrkkynäyte, niin Putus on tehnyt ns. laajennetun oireilukyselyn. Eikä kyse ole mistään astmaoireilusta.'
MSS tutkimus ei sisällä mitään terveysosiota. olen tarkistanut asian tutkimusryhmään kuuluvalta. jos olisi tutkittu, olisi tulokset esitetty myös seminaarissa. - holokausti jatkukoon
pötypuhettataas kirjoitti:
Kirjoitit:
'Putushan on tehnyt myös yhteistyötä näiden myrkkyanalyysien kehittäjien kanssa. Aina sieltä, mistä on otettu solumyrkkynäyte, niin Putus on tehnyt ns. laajennetun oireilukyselyn. Eikä kyse ole mistään astmaoireilusta.'
MSS tutkimus ei sisällä mitään terveysosiota. olen tarkistanut asian tutkimusryhmään kuuluvalta. jos olisi tutkittu, olisi tulokset esitetty myös seminaarissa.se, että ns. lääketieteellinen osuus tuosta tutkimuksesta jätettiin ns. "sovinnolla" pois... näin uskoisin ja ehkä näin ylipäätään saatiin tuo apuraha...
Arveluita tietysti vain, mutta ... jotenkin sopisi kuvioon hyvin, että lääketieteellinen osuus ei missään nimessä tähän tutkimukseen sopinut... Kuka sitä olisi halunnut, kun ongelmia ei ole ja kaikki on hyvin.. holokausti voi jatkua... kun ME emme TIEDÄ... emmekä me hittovie haluakaan tietää... - --
holokausti jatkukoon kirjoitti:
se, että ns. lääketieteellinen osuus tuosta tutkimuksesta jätettiin ns. "sovinnolla" pois... näin uskoisin ja ehkä näin ylipäätään saatiin tuo apuraha...
Arveluita tietysti vain, mutta ... jotenkin sopisi kuvioon hyvin, että lääketieteellinen osuus ei missään nimessä tähän tutkimukseen sopinut... Kuka sitä olisi halunnut, kun ongelmia ei ole ja kaikki on hyvin.. holokausti voi jatkua... kun ME emme TIEDÄ... emmekä me hittovie haluakaan tietää...viitsi sinäkään noita harhojasi täällä levitellä.
Apurahat tulivat kumpaankin osioon eri paikoista. Ja se, miksi lääketieteellinen osio jäi tyngäksi on käyty täälläkin läpi ihan asiatiedoin. - diipadaapaa vain
-- kirjoitti:
viitsi sinäkään noita harhojasi täällä levitellä.
Apurahat tulivat kumpaankin osioon eri paikoista. Ja se, miksi lääketieteellinen osio jäi tyngäksi on käyty täälläkin läpi ihan asiatiedoin.ne tässä puppua kertoo
ei tullut lääketieteelliseen osioon rahoitusta ollenkaan, koska sitä EI haettu..
Missä se apurahahakemus on, siitähän sen näkisi.... oliko lääketieteellistä osioita ollenkaan... ja jos oli KENEN vastuulla se oli? - kiinnostaakovasti
-- kirjoitti:
viitsi sinäkään noita harhojasi täällä levitellä.
Apurahat tulivat kumpaankin osioon eri paikoista. Ja se, miksi lääketieteellinen osio jäi tyngäksi on käyty täälläkin läpi ihan asiatiedoin.laittakaa toki linkki.
- nisuiisu
(Duodecim 1999) on sivuilla 449-452 kappale "Homesienet ja kosteusvauriot" ja se alkaa näin:
"Homesienten itiöitä on kaikkialla ja ne kuuluvat luonnolliseen elinympäristöön. Ne ovat osa ekologista kiertoa ja elämän ehto. Ne voivat kuitenkin aiheuttaa allergista herkistymistä, mikä on kuitenkin luultua harvinaisempaa".
LAINAUS PÄÄTTYY
Homeallergiat ovat siis luultua harvinaisempia, näin kirjoittavat professorit Tari Haahtela ja Erkki O. Terho.
Sitten he jatkavat:
"On esitetty, että VOIMAKAS (huomaa siis sana voimakas) altistuminen homesienille, aktinomykeeteille (huomaa siis sana aktinomykeetti=sädesieni) ja muille bakteereille aiheuttaa jopa puolelle ihmisistä limakalvojen ärsytysoireita muutaman viikon kuluessa: hengitysteiden ja ihon oireilua sekä keskushermoston oireita, kuten väsymystä ja pääsärkyä. Infektioherkkyys ja epämääräinen limaisuus lisääntyvät erityisesti lapsilla. Jos altistuminen jatkuu, muutamalle prosentille altistuneista kehittyy homeallergia (NUHAA, IHO-OIREITA ja ASTMAA) ja harvat POIKKEUKSELLISEN VOIMAKKAASTI altistuneet saavat HOMEPÖLYKEUHKON, joka on keuhkorakkuloiden allerginen tulehdus, alveoliitti. Toimisto- ja päiväkotiympäristön HOMEET ovat aiheuttaneet Suomessa kuitenkin vain MUUTAMAN vakavan homepölykeuhkotapauksen. Mikrobien aineenvaihduntatuotteet saattavat aiheuttaa myös toistuvien flunssien kaltaisia tilanteita, kuumeilua ja hengenahdistusta. Tästä oireyhtymästä käytetään nimitystä orgaanisen pölyn aiheuttama toksinen oireyhtymä (ODTS).
LAINAUS PÄÄTTYY (korostukset ovat minun).
Kellään ei pitäisi olla selvää, miten homeallergia (esim. astma) tutkitaan tai homepölykeuhko. Voin lyödä vaikka miljoona € vetoa, että suomalainen kosteusvaurio ei ole vielä koskaan aiheuttanut homeallergiaa tai homepölykeuhkoa ja jos ne aiheuttaisivatkin, niin ei olisi kuollut niin paljon ihmisiä tai sairastunut kosteusvaurion vuoksi.
No kertovatko Haahtela ja Terho tuossa kirjoittamassa kappaleessaan, mikä sitten on jo tähän mennessä tappanut jo ainakin 100 000 suomalaista. Kyllä vain ja selviää tästä (sivu 450):
"Mikrobit käyvät keskenään kemiallista sotaa ja ilmaan pääsee erilaisia MYRKKYAINEITA, toksiineja ja esimerkiksi depsipeptideja. Lääketeollisuus on tutkinut viimeksi mainittuja (viittaus siis depsipeptideihin) paljonkin etsiessään uusia antibiootteja ja immunosuppressiivisiä lääkkeitä. On mahdollista, että juuri myrkkyaineiden immuunijärjestelmää lamaava vaikutus on altistuneiden ihmisten infektioherkkyyden lisääntymisen syynä.
LAINAUS PÄÄTTYY
Kirjoitus jatkuu alla- nisuiisu
KIRJOITUS JATKUU
Nämä herrat kirjoittavat hyvin vaatimattomalla tavalla siitä, mitä nämä bakteereiden (tai homeiden) tuottamat myrkyt ja depsipeptidit, esim. meille kaikille tuttu valinomysiini, saavat aikaan. Sanovat siis, että VAIN infektioherkkyyttä. Tuohon vuoteen (1999) mennessä Helena Mussalo-Rauhamaa oli saanut tietää Tari Haahtelan alaisuudessa, että nuo toksiinit ja depsipeptidit saivat aikaiseksi sen, että ne olivat tuhonneet keuhkoja puolustavat valkoslut aikalailla vähiin eli n. tupakoimattomilla n. 20 miljoonaan. Jos noilla HYKSin siäilmapolin potilailla olisi ollut homeallergia tai hoempöykeuhko tai ODTS, niin noita valksoluja olisi tupakoimattomalla ollut ainakin 400-500 miljoonaa.
Niin nuo depsipeptidit eivät saisi mennä keuhkoihin, vaan mahalaukkuun. Kun niitä käytettään immunosuppressiivisina lääkeinä, niin ei niitä laiteta keuhkoihin, koska ne tuhoasivat edelleen jo muutenkin vähiä valkosoluja.
On syytä muistaa, että nuo Haahtelan ja Terhon kirjoittamat sanat ovat tarkoitettu alan ammattilaisille, eikä esim. Homeherkälle. Olen jo monesti pyytänyt häntä näppäränä 10-sormijärjestelmän taitajana, kirjoittamaan nämä kohdat, jotka minä nyt kahdella etusormella näppäilin. Hän ei ole sitä tehnyt, vaan on kopioinut sellaisia kohtia, jotka eivät liity millään tavalla kosteusvaurisota sairastumisiin.
Jos on hiemankin älliä päässä, niin tajuaa, että kosteusvauriossa sairastutaan juuri sen vuoksi, mitä Mirja S-S, Henrik W ja Helena M-R ovat kertoneet.
Totuus on se, että tästä erittäin tappavasta asiasta Tari Haahtela ei sallinut Helena M-R:n kertoa vuoden 1998 Majvik-suosituksessa. Siitä kerrottiin vasta n. vuosi sitten. Kovin on ollut hiljaa mm. Tari Haahtela, kun näitä toksiinijuttuja on alkanut ilmaantumaan lehtiin ja televisioon. Haahtelan olisi pitänyt mennä heti sanomaan, että astmaa ja homepölykeuhkoja ne ovat, kun näistä solumyrkyistä alettiin puhumaan ensi kertaa. Tosin Haahtelahan oli ensimmäinen, joka myrkyistä kertoi tavalla tai toisella tässä Allergologia-kirjassa. Homeallergiat ja homepölykeuhkot ovat helppoja diagnosoida, mutta ei niitä pef-mittariin puhaltamalla diagnosoida.
Niin astma-lääkkeet ovat immunosuppressiivisiä aineita eli ne tappavat valkosoluja. Samoin kortisoni on immunosuppressiivinen. Niitä saa antaa vain silloin, kun on erittäin paljon valkosoluja, esim. homeplykeuhko. Niitä ei saa antaa, jos valkosoluja on vähän, kuten on laita kosteusvauriomyrkkytapauksissa. Jos annetaan, niin se on tahallinen hoitovirhe. Eräällekin palstamme kirjoittajalle oli määrätty 17 piiiiiiiitkää kortisonikuuria.
ystävällisin terveisin
Pekka Nikkola - nisuiisu
nisuiisu kirjoitti:
KIRJOITUS JATKUU
Nämä herrat kirjoittavat hyvin vaatimattomalla tavalla siitä, mitä nämä bakteereiden (tai homeiden) tuottamat myrkyt ja depsipeptidit, esim. meille kaikille tuttu valinomysiini, saavat aikaan. Sanovat siis, että VAIN infektioherkkyyttä. Tuohon vuoteen (1999) mennessä Helena Mussalo-Rauhamaa oli saanut tietää Tari Haahtelan alaisuudessa, että nuo toksiinit ja depsipeptidit saivat aikaiseksi sen, että ne olivat tuhonneet keuhkoja puolustavat valkoslut aikalailla vähiin eli n. tupakoimattomilla n. 20 miljoonaan. Jos noilla HYKSin siäilmapolin potilailla olisi ollut homeallergia tai hoempöykeuhko tai ODTS, niin noita valksoluja olisi tupakoimattomalla ollut ainakin 400-500 miljoonaa.
Niin nuo depsipeptidit eivät saisi mennä keuhkoihin, vaan mahalaukkuun. Kun niitä käytettään immunosuppressiivisina lääkeinä, niin ei niitä laiteta keuhkoihin, koska ne tuhoasivat edelleen jo muutenkin vähiä valkosoluja.
On syytä muistaa, että nuo Haahtelan ja Terhon kirjoittamat sanat ovat tarkoitettu alan ammattilaisille, eikä esim. Homeherkälle. Olen jo monesti pyytänyt häntä näppäränä 10-sormijärjestelmän taitajana, kirjoittamaan nämä kohdat, jotka minä nyt kahdella etusormella näppäilin. Hän ei ole sitä tehnyt, vaan on kopioinut sellaisia kohtia, jotka eivät liity millään tavalla kosteusvaurisota sairastumisiin.
Jos on hiemankin älliä päässä, niin tajuaa, että kosteusvauriossa sairastutaan juuri sen vuoksi, mitä Mirja S-S, Henrik W ja Helena M-R ovat kertoneet.
Totuus on se, että tästä erittäin tappavasta asiasta Tari Haahtela ei sallinut Helena M-R:n kertoa vuoden 1998 Majvik-suosituksessa. Siitä kerrottiin vasta n. vuosi sitten. Kovin on ollut hiljaa mm. Tari Haahtela, kun näitä toksiinijuttuja on alkanut ilmaantumaan lehtiin ja televisioon. Haahtelan olisi pitänyt mennä heti sanomaan, että astmaa ja homepölykeuhkoja ne ovat, kun näistä solumyrkyistä alettiin puhumaan ensi kertaa. Tosin Haahtelahan oli ensimmäinen, joka myrkyistä kertoi tavalla tai toisella tässä Allergologia-kirjassa. Homeallergiat ja homepölykeuhkot ovat helppoja diagnosoida, mutta ei niitä pef-mittariin puhaltamalla diagnosoida.
Niin astma-lääkkeet ovat immunosuppressiivisiä aineita eli ne tappavat valkosoluja. Samoin kortisoni on immunosuppressiivinen. Niitä saa antaa vain silloin, kun on erittäin paljon valkosoluja, esim. homeplykeuhko. Niitä ei saa antaa, jos valkosoluja on vähän, kuten on laita kosteusvauriomyrkkytapauksissa. Jos annetaan, niin se on tahallinen hoitovirhe. Eräällekin palstamme kirjoittajalle oli määrätty 17 piiiiiiiitkää kortisonikuuria.
ystävällisin terveisin
Pekka Nikkolanämä lauseet:
LAINAUS PÄÄTTYY
pitäisi kuulua näin:
Niin nuo depsipeptidit eivät saisi mennä keuhkoihin kosteusvauriosta sairastuneilla. Kun niitä käytettään immunosuppressiivisina lääkeinä, niin ne laitetaan keuhkoihin, jossa lääke tuhoaa edelleen jo muutenkin vähiä valkosoluja. Näin ollen näitä immunosuppressiivisiä lääkkeitä ei saisi antaa lainkaan kosteusvauriossa sairastuneille.
PN
- ...
"ja mikä sairaus itselläsi oikeastaan on, sitä voi hyvällä syyllä kysyä, koska itse viiletät kaikenlaisissa paikoissa osallistumassa milloin mihinkin seminaariin."
Hänhän on kertomansa mukaan "tehnyt kuolemaa" jo kohta varmaan kymmenisen vuotta. Näytti kuitenkin seminaarissa olevan hyvässä, pulskassa kunnossa. Ei edes hengenahdsitusta, vaikka painonsa puolesta sekin olisi ollut normaalia.
Hänen sairautensa on koko ajan vaihtunut. Alussa se oli homepölykeuhko. Sen jälkeen se on ollut betonin kaseiinin aiheuttama betonimyrkkyalveoliitti. Se on ollut Mini-Aids, se on ollut.... vaikka mitä milloinkin. - tökeröä
Hänen valehtelunsa on usein niin tökeröä, että on vaikea uskoa, että kukaan täysijärkinen ihminen voisi niitä uskoa. Ja onhan jokainen vähän aikaa palstaa seurattuaan sen myös huomannut. Mutta palstalle tulee aina uusia ihmisiä, jotka hyväuskoisuudessaan uskovat noita juttuja. Siinä toivossa hän täällä kaiketi kirjoitteleekin.
- Alveoliittipotilas
Kyllä kosteusvauriorakennuksessa voi olla riittävästi homeitiöitä, jotta siellä sairastuu homepölykeuhkoon.
On suorastaan naurettavaa nisuiisun väittää toisin, samoin ODTS on diagnosoitu kosteusvauriorakennuksissa sairastuneilla.
Riippuen allergisen alveoliitin asteesta,joskus jää ainoaksi vaihtoehdoksi aloittaa hoito kortisonilla jos aikoo
pysyä hengissä. Ei ole keksitty vielä muuta hoitoa joka yhtä tehokkaasti vaimentaa tulehdusta.
On tietenkin eri asia jos jokaiseen pikku pihinään määrätään kortisoni, mutta hyvin vaikeissa tilanteissa se on ainoa lääkitys jolla hoito aloitetaan.- nisuiisu
on diagnosoitu, varsinkin Työterveyslaitoksen puoskarilääkäreiden toimesta. Mutta ne ovat kaikki VÄÄRIÄ diagnooseja.
Ei sairastu homepölykeuhkoon, koska kosteusvauriossa sairastuneella on vain n. 20 miljoonaa valkoslua eli terveyspoliisia keuhkoissaan. Homepölykeuhkoon sairastuneilla on 400-600 miljoonaa. Tuon tiedon esitti Henrik Wolff Sisäilmastoseminaari 2009:ssä.
PN - ..
nisuiisu kirjoitti:
on diagnosoitu, varsinkin Työterveyslaitoksen puoskarilääkäreiden toimesta. Mutta ne ovat kaikki VÄÄRIÄ diagnooseja.
Ei sairastu homepölykeuhkoon, koska kosteusvauriossa sairastuneella on vain n. 20 miljoonaa valkoslua eli terveyspoliisia keuhkoissaan. Homepölykeuhkoon sairastuneilla on 400-600 miljoonaa. Tuon tiedon esitti Henrik Wolff Sisäilmastoseminaari 2009:ssä.
PNpalstalla ei ole ketään, johon nuo tarinasi uppoisivat.
Nisuiisulla oli itsellään yli 500 miljoonaa valkosolua.
Kohta hän kai selittää, että hänellä oli väärään aikaan otettu BAL-näyte.
Aikaisemmin hän on väittänyt, että se otettiin juuri oikeaan aikaan niin kuin pitääkin.
Tarinat ja perustelut vaihtuu aina sen mukaan, mikä päähänpisto kulloinkin on aina meneillään.
Wolffin luennosta hän ei ole ymmärtänyt yhtään mitään. - Alveoliitti potilas
nisuiisu kirjoitti:
PNminua ei diagnosoinut Työterveyslaitos ja diagnoosi oli OIKEA.
Esität aivan virheellisiä olettamuksiasi jotka kaiketi perustuvat sinun virheelliseen asenteeseesi.
Myös väittämäsi tuosta valkosolumäärästä tai sen käyttämisestä määrityksenä alveoliittiin, on
vain sinun näkemyksesi.
Toivon että lopetat näiden väärien tietojen kirjoittelun.
Muistutan jollet itse muista, että et ole lääkäri tai tutkija.
Ei se tee sinusta asiantuntijaa että luet ammattilaisten tutkimuksia ja teet niistä omia päätelmiäsi.
Olet suorastaan törkeä kun väität ja kirjoitat täyttä puppua! - 16.+3
Alveoliitti potilas kirjoitti:
minua ei diagnosoinut Työterveyslaitos ja diagnoosi oli OIKEA.
Esität aivan virheellisiä olettamuksiasi jotka kaiketi perustuvat sinun virheelliseen asenteeseesi.
Myös väittämäsi tuosta valkosolumäärästä tai sen käyttämisestä määrityksenä alveoliittiin, on
vain sinun näkemyksesi.
Toivon että lopetat näiden väärien tietojen kirjoittelun.
Muistutan jollet itse muista, että et ole lääkäri tai tutkija.
Ei se tee sinusta asiantuntijaa että luet ammattilaisten tutkimuksia ja teet niistä omia päätelmiäsi.
Olet suorastaan törkeä kun väität ja kirjoitat täyttä puppua!sama teksti pitäisi myös homeherkän lukea ja ymmärtää lukemansa myös
Tosin, missä on ne asiantuntijat?
Ei missäänkö?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934740
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854099Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1674077Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162668Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1362623- 442187
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282077Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261860- 881729
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91727