"Friends with benefits", ystävät etuuksilla, eli kaksi ihmistä jotka eivät halua syventää keskinäistä suhdettaan minnekkään parisuhteen suuntaan, vaan ollaan ystäviä ja harrastetaan satunnaista seksiä, ilman sen kummempaa asioiden jälkipuintia ja vastaavaa.
(En myöskään tarkoita tällä ns. varsinaista vakipanoa, vaan sitä että muuna aikana ollaan hyviä ystäviä, käydään kahvilla, pidetään peli-iltoja yms, ja silloin tällöin vain harrastetaan seksiä, jos siltä tuntuu.)
Kertokaa, toimiiko se? Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta..?
"YSTÄVÄT ETUUKSILLA", toimiiko se?
3
543
Vastaukset
- Ex pinpt
Et sitten jaksanut lukea tuolta "avoin suhde" -osastosta viestejä.
Kuten itsekin sanoit, ei kuvailemasi suhde liity parisuhteeseen mitenkään. Mene siis huutelemaan ystävyys- tai avoin suhde -palstalle. - TakkuTakiainen
ihan hyvin tää tälle palstallekin sopiin. Asia on päätetty. Piste.
Olen kuullut näistä FUCKBUDDIES-suhteista että ne helposti johtaa "vahingossa" parisuhteeseen joten OLE VAROVAINEN jos haluat pitää Wapautesi, aarteista Galleinman. - Anonyymi
Se riski tuossa on, että jos toinen osapuoli haluaa jossain vaiheessa lopettaa seksin harrastamisen, niin toinen ei ehkä olekaan valmis luopumaan saavutetuista eduista. Sitten on kaksi vaihtoehtoa, joko ystävyys loppuu tai on pakko jatkaa sitä mikä on kerran aloitettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683