outo kysymys..

epätietoinenyrittäjä

Eli tarkoitus olisi aloittaa paasto, hieman pidempiaikainen, kuukausi tai jopa kaksi jos niin jaksan. Kauheasti ollut puhetta, että lihakset lähtee, ja tässä on se huvittava puoli, onko paasto ainoa tapa saada lihaksia ns. pienenemään? Olen ollut aina hyvin urheilullinen, mutta järkyttävät lihakseni ärsyttävät minua nykyään, kun haluaisin olla naisellisempi. Olen ollut lihaliemikuurilla kohta noin viikon, ja paino on pudonnut sellaisen 3kg, olen terveen mitoissa eikä tarkoitukseni ole mihinkään anorektiseen ryhtyä, haluaisin vain lihaksiani vähän katoamaan...

Onko kellään kokemusta, miten pidempiaikaisessa paastossa käy lihaksille, ja tuleekos ne kilot sitten takaisin, jos hitaasti aloittelee syömistä ja yhä kuntoilee hyvin? nykyään teen lihastreenit joka päivä, ja n. 10km juoksulenkki väh. jokatoinen päivä. hyvin olen jaksanut tähän asti. ravintolisät ovat ehkäisseet heikkoutta todella hyvin, rauta varsinkin.

2

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyyh...

      lihasten kadottamiseen ei paastoa tarvita. Urheilijaltakin katoaa lihakset jos ei tee mitään. Älä yksinkertaisesti urheile (niin paljoa) jos lihakset ärsyttävät. Itse olin aerobicissa ennen 4 krt viikossa ja kuntosalilla 2 kunnes sain työpaikan joka vie todella paljon aikaa ja aerobic kerrat kutistuivat 2 ja kuntosali 1. Pari kuukautta meni niin lihakset alkoivat pienenemään ja rasittumaan vähemmästä. En minä mikään "löysä" ole. Lihakset ovat yhä kiinteät jne. mutta jaksavat vähemmän ja ovat pienemmät :( Joten mieti kuitenkin mitä haluat.

      • norsumaha

        Oletko lukenut paastoista. Lihaksiin kuuluu myös sydän. Eli pitkäaikainen paastoaminen pienentää lihaksia, mutta voi pahimmillaan myös aiheuttaa sydämen vajaatoimintaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe