Minulla on yhteisö työnatajana. Yhteisöä hallinnoi hallitus jonka alamainen olin.
Hallitukseen vaihtui puheenjohtaja. Hyvin määrätietoinen, muttei muuten tietoinen naishenkilö.
Hän saneli kokoukset ja päätökset ja hallitus nyökkäsi, hyväksyi tuntematta ja tietämättä asian todellista kantaa, laillisuudesta puhumattakaan.
Sitten tämä puheenjohtaja keksi kehityuskeskustelut. Hän otti netistä listan keskustelun pohjaksi. asiat eivät edes sivunneet työtäni tai työpaikkaamme. Keskustelussa oli osaamisen ja virallisuuden leima.
Mutta, olen saanut kuulla myöhemmin, että tällaisiin kehityskeskusteluihin tulee olla työnantajan suostumus. Eli tässä tapauksessa hallitus olisi määrännyt kehityskeskustelun suoittajan, tai antanut tietylle henkilölle oikeuden sen suorittamiseen ja antanut ohjeet miten keskustelu menee ja mitkä ovat asiat jotka otetaan keskustelussa huomioon.
Ja lopuksi kehityskeskustelun tulos olisi pitänyt avata myös työnantajalle elikkä periaatteessa "tilaajalle"
Kehityskeskustelu
Pohjoista mallia
0
745
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815