Miksi palstalaisten kesken

Sinkkunainen*

esiintyy niin paljon mustasukkaisuutta ja omistushaluisuutta? Näin ulkopuolisena nämä kuviot vaikuttavat välillä melko naurettavilta.

50

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisel

ole mustasukkanen mun miespuolisista palsta-kavereista joiden kanssa olen tekemisissä myös palstan ulkopuolella. Olen itseasiassa eräänlainen pimp heille :D

• Sinkkunainen*

tai Montesta kauheen mustis ollakaan? :D

• zisel
        Sinkkunainen* kirjoitti:

tai Montesta kauheen mustis ollakaan? :D

molemmilla vientiä on. Dazullahan jo onkin nainen josta en tälläkertaa voi viedä kreditsejä itselleni kun en ole heitä saattanut yhteen. Sitten on vielä almasty joka menee kuin kuumille kiville. Ulkonäköä, luonnetta ja älykkyyttä ainakin löytyy. Jos joku haluaa sen niin kantsii lähestyä mua että päästään hinnasta sopuun! :D No nyt mä saan varmaan viimeistään sen bannin ja ihmettelen kun kukaan ei enää suostu juttelee mun kanssa mesessä :D

• Sinkkunainen*
        zisel kirjoitti:

molemmilla vientiä on. Dazullahan jo onkin nainen josta en tälläkertaa voi viedä kreditsejä itselleni kun en ole heitä saattanut yhteen. Sitten on vielä almasty joka menee kuin kuumille kiville. Ulkonäköä, luonnetta ja älykkyyttä ainakin löytyy. Jos joku haluaa sen niin kantsii lähestyä mua että päästään hinnasta sopuun! :D No nyt mä saan varmaan viimeistään sen bannin ja ihmettelen kun kukaan ei enää suostu juttelee mun kanssa mesessä :D

Mä ainakin pidän susta.

• ...havainnut sellaista täällä palstalla.
      Vai onko se paremmin havaittavissa jossain palstalaisten keskinäisessä privaviestinnässä? Mesessä? Facebookissa?

• Sinkkunainen*

vähän pihkassa suhun ;-) ja Papu on ilmoittanut sen myös reilusti, että pitää susta. Sulle ja Papulle toivoisin molemmille kaikkea hyvää, jos hynttyyt yhteen löisitte.

• Sinkkunainen* kirjoitti:

vähän pihkassa suhun ;-) ja Papu on ilmoittanut sen myös reilusti, että pitää susta. Sulle ja Papulle toivoisin molemmille kaikkea hyvää, jos hynttyyt yhteen löisitte.

Miten toi liittyy aloituksen aiheeseen?

• rohkeasti sisään niin tuo tunne helpottaa. Mä varaan sut ekana - ja muut näpit irti.

• Sinkkunainen*

mitään jonotuslippuja, sorry vaan :D. Paljon mukavampi ihan vaan jutustella kaikkien kanssa, kuin ettiä täältä mitään seuraa.

mitään jonotuslippuja, sorry vaan :D. Paljon mukavampi ihan vaan jutustella kaikkien kanssa, kuin ettiä täältä mitään seuraa.

vaikeasti tavoteltavaa. No mä lupaan olla julkisesti kertomatta niistä privaviesteistä ja uhkeista kuvista joita lähettelit.

• Sinkkunainen*
        ttuplai kirjoitti:

vaikeasti tavoteltavaa. No mä lupaan olla julkisesti kertomatta niistä privaviesteistä ja uhkeista kuvista joita lähettelit.

aika alhaisen ;-) Mutta sä muistat väärin, ne uhkeet kuvat täyty kyllä olla joltain muulta, kuin multa. Mä en kato kovin uhkee ole luonnossa :D

aika alhaisen ;-) Mutta sä muistat väärin, ne uhkeet kuvat täyty kyllä olla joltain muulta, kuin multa. Mä en kato kovin uhkee ole luonnossa :D

20 minuutti sitten sä olit ulkopuolinen ja nyt sulla on jo ihan oma palstakumppani.

ps. Mulle sä oot uhkee.

• Sinkkunainen*
        ttuplai kirjoitti:

20 minuutti sitten sä olit ulkopuolinen ja nyt sulla on jo ihan oma palstakumppani.

ps. Mulle sä oot uhkee.

sitte, et oon uhkee sulle :D

• sellaista tapahdu...

• Sinkkunainen*

voi mies olla :-)

voi mies olla :-)

täällä vaan keskustelemassa...

• Sinkkunainen*
        Genio.Mente kirjoitti:

muutkin ovat kertoneet.

muutkin ovat kertoneet.

varmaan?

Tyhmä kysymys muuten sinulta. Miksi ihmiset on yleensäkin omistushaluisia ja mustasukkaisia?

• Genio.Mente kirjoitti:

Kuulosti aivan Eeewarilta. ;-)

• alrighty
        Ratikkakuski kirjoitti:

et kai sä vaan oo rakastunu eewariin, jos sä kaikkialla näet sen?

• Ratikkakuski kirjoitti:

vääristät tekstiäni! Häpeä, sika!

• Sinkkunainen*
        Genio.Mente kirjoitti:

varmaan?

Tyhmä kysymys muuten sinulta. Miksi ihmiset on yleensäkin omistushaluisia ja mustasukkaisia?

kovin fiksuna pidäkään. Kerro sä mulle, miksi?

kovin fiksuna pidäkään. Kerro sä mulle, miksi?

Et sä siinä tapauksessa sitä ymmärtäisi kuitenkaan.

Ja kerrankin olet rehellinen.

• alrighty kirjoitti:

et kai sä vaan oo rakastunu eewariin, jos sä kaikkialla näet sen?

Minulla on fetissi neuroottisiin naisiin ja Eewari on seksisymbolini. ;-)

• Genio.Mente kirjoitti:

vääristät tekstiäni! Häpeä, sika!

Ave maria... ;-)

Ave maria... ;-)

senkin palstakiusaaja ja mustamaalaja!

• Sinkkunainen*
        Genio.Mente kirjoitti:

Et sä siinä tapauksessa sitä ymmärtäisi kuitenkaan.

Ja kerrankin olet rehellinen.

Mä voin olla oppivaisempi kuin kuvittelet.

• alrighty
        Ratikkakuski kirjoitti:

Minulla on fetissi neuroottisiin naisiin ja Eewari on seksisymbolini. ;-)

no se eewari on kyllä neuroottisten ihmisten esikuva

• Genio.Mente kirjoitti:

senkin palstakiusaaja ja mustamaalaja!

Nyt sanoit rumasti ja pahoitit mieleni. Lukkiudun pimeään komeroon, kääriydyn vilttiin ja syön maksamakkaravoileipiä, että saan taas itseluottamukseni takaisin. (Otan kuitenkin läppärin mukaan.)

Mä voin olla oppivaisempi kuin kuvittelet.

Ei ole vaivan arvoista.

Nyt sanoit rumasti ja pahoitit mieleni. Lukkiudun pimeään komeroon, kääriydyn vilttiin ja syön maksamakkaravoileipiä, että saan taas itseluottamukseni takaisin. (Otan kuitenkin läppärin mukaan.)

nyt muistuttaa mulle tästä seuraavat vuodet...

• Sinkkunainen*
        Genio.Mente kirjoitti:

Ei ole vaivan arvoista.

en oo Jazu, niinkun sä luulet nyt. Eli, vois ollakin vaivan arvosta. Mutta mä menen nyt koisaan, kun aamulla aikanen herätys. Öitä!

• alrighty

väitteesi

• Sinkkunainen*

ja vastauksen näet sieltä :D

• alrighty
        Sinkkunainen* kirjoitti:

ja vastauksen näet sieltä :D

et kykene perustelemaan väitteitäsi. arvelinkin asian olevan näin, mutta täytyi nyt sentään testata.

• alrighty kirjoitti:

et kykene perustelemaan väitteitäsi. arvelinkin asian olevan näin, mutta täytyi nyt sentään testata.

mun pimua?

• alrighty
        ttuplai kirjoitti:

mun pimua?

onko sulla jotain valittamista asiaan?

• Sinkkunainen*
        alrighty kirjoitti:

Perustella voi ihan helposti. Jos palstalle tulee uusi, mielenkiintoinen ja melko fiksukin nainen, ei kestä kauaa, kun yritetään savustaa palstalta pois kaikin käytettävissä olevin keinoin ;-)

• alrighty kirjoitti:

onko sulla jotain valittamista asiaan?

kun täällä ei kuulemma esiinny omistushalua. Eikä susta ikuinen kakkonen ois kuiteskaan mihinkään.

• alrighty
        Sinkkunainen* kirjoitti:

Perustella voi ihan helposti. Jos palstalle tulee uusi, mielenkiintoinen ja melko fiksukin nainen, ei kestä kauaa, kun yritetään savustaa palstalta pois kaikin käytettävissä olevin keinoin ;-)

konkreettista näyttöä tällaisesta savustamisesta, vai puhutko nyt pelkästään omista tuntemuksistasi muita kohtaan?

Päinvastoin vihonviimeisetkin luuserit virittelevät säälinsekaista hymistelyä aiheuttavaa flirttiä. ;-)

• alrighty
        ttuplai kirjoitti:

kun täällä ei kuulemma esiinny omistushalua. Eikä susta ikuinen kakkonen ois kuiteskaan mihinkään.

siis tarkoitatko sä, että vaikka sä valittaisitkin, niin siitä ei olisi hyötyä, koska susta ei muutenkaan ole mihinkään? noh, siinä olet kyllä oikeassa.

• alrighty kirjoitti:

siis tarkoitatko sä, että vaikka sä valittaisitkin, niin siitä ei olisi hyötyä, koska susta ei muutenkaan ole mihinkään? noh, siinä olet kyllä oikeassa.

Vaikka Jumala ei olekaan kieltänyt kuvittelemasta liikoja niin sun kohdalla se on valmis perumaan.

• alrighty
        ttuplai kirjoitti:

Vaikka Jumala ei olekaan kieltänyt kuvittelemasta liikoja niin sun kohdalla se on valmis perumaan.

siinä tais olla se viesti, jonka sun äitis jätti sun sängylle sun ollessa seitsenvuotias. minkä takia sä sen tänne muuten kopioit? vieläkö on arpia siitä?

• alrighty kirjoitti:

siinä tais olla se viesti, jonka sun äitis jätti sun sängylle sun ollessa seitsenvuotias. minkä takia sä sen tänne muuten kopioit? vieläkö on arpia siitä?

Ymmärrän, että traumaattinen lapsuutesi saa sinut luulemaan muidenkin omaavan vastaavia ongelmia. Tämä ongelmien ulkoistaminen, joka tunnetaan myös nimeltä identifioitu refleksiivi, on kuitenkin hyvin yleinen. Oikealla hoidolla voit elää aivan normaalia ikuisen kakkosen elämää, mikä tosin ei ole kovin hääviä.

• alrighty
        ttuplai kirjoitti:

Ymmärrän, että traumaattinen lapsuutesi saa sinut luulemaan muidenkin omaavan vastaavia ongelmia. Tämä ongelmien ulkoistaminen, joka tunnetaan myös nimeltä identifioitu refleksiivi, on kuitenkin hyvin yleinen. Oikealla hoidolla voit elää aivan normaalia ikuisen kakkosen elämää, mikä tosin ei ole kovin hääviä.

sun äitis on ollu todella ikävällä päällä tota kirjoittaessa :I

kopioi nyt vielä loputkin siitä kirjeestä, niin päästään analysoimaan sitä.

• et sä mikää ulkopuolinen oo

• Sinkkunainen*

oon ulkopuolinen.

• Hoitsukeno

ja tuo lie homman negaatio. Mutta eikös toisten suhderiidat olekin mielenkiintoista seurattavaa :)

• Pilatuksen kysymys : "Mikä on totuus ?" on tälläkin palstalla hyvin ajankohtainen kysymys aina. Ihminen on mieleltään terve, kun hän pystyy toimimaan arjessa (esim. tällä palstalla) sekä itsenäisesti että yhdessä muiden ihmisten kanssa. Mielenterveyteen kuuluu myös kyky arvostaa itseään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5990
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5565
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5247
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3275
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2789
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2601
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2290
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2100
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1910
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1831
    Aihe