Multa on hiukan mennyt ohi tämä tasoituskortin/kierroksen jättäminen.
Eli jos menen pelaamaan niin pitääkö minun ennen kierokselle lähtöä jotenkin ilmoittaa että aijon pelata tasoituskierroksen? Pelikavereille, caddiemasterille?
Ja kun olen pelannut kierroksen, pitääkö minun toimittaa tasoituskortti oman seuran caddiemasterille vai riittääkö että käyn next golfissa täyttämässä kieroksen ja merkitsen siihen kortin merkitsijän? Ja säilytän näitä sitten vuoden kotona?
Voinko merkitä itse suoraan tasoituskorttiini uuden tasoituksen? Jos syötän itse next golfissa kieroksen tiedot.
Tähän tasoitusjuttuun jos saisin selventävän vastauksen niin olisin todella kiitollinen!
Tasoituskierroksen jättäminen
Golf????????????????
1
606
Vastaukset
- ...
Perusperiaate on, että jokainen vastaa omasta tasoituksestaan. Eri seuroilla on eri käytäntöjä tasoituskierrosten kanssa, jotkut vaativat että kierroksesta ilmoitetaan caddiemasterille ennen lähtöä, kun taas jotkut eivät sitä vaadi. Kannattaa käydä kysymässä oman seurasi käytännöstä esimerkiksi oman seuran caddiemasterilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822