Multa on hiukan mennyt ohi tämä tasoituskortin/kierroksen jättäminen.
Eli jos menen pelaamaan niin pitääkö minun ennen kierokselle lähtöä jotenkin ilmoittaa että aijon pelata tasoituskierroksen? Pelikavereille, caddiemasterille?
Ja kun olen pelannut kierroksen, pitääkö minun toimittaa tasoituskortti oman seuran caddiemasterille vai riittääkö että käyn next golfissa täyttämässä kieroksen ja merkitsen siihen kortin merkitsijän? Ja säilytän näitä sitten vuoden kotona?
Voinko merkitä itse suoraan tasoituskorttiini uuden tasoituksen? Jos syötän itse next golfissa kieroksen tiedot.
Tähän tasoitusjuttuun jos saisin selventävän vastauksen niin olisin todella kiitollinen!
Tasoituskierroksen jättäminen
Golf????????????????
1
671
Vastaukset
- ...
Perusperiaate on, että jokainen vastaa omasta tasoituksestaan. Eri seuroilla on eri käytäntöjä tasoituskierrosten kanssa, jotkut vaativat että kierroksesta ilmoitetaan caddiemasterille ennen lähtöä, kun taas jotkut eivät sitä vaadi. Kannattaa käydä kysymässä oman seurasi käytännöstä esimerkiksi oman seuran caddiemasterilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848