Ajatuksenani olisi siis ottaa pieni tsemppi laihdutukseen ja jatkaa tuon kahden kuukauden jälkeen "normaalia laihdutusta". Olen laihduttanut vuoden vaihteesta 102 kilosta 93 kiloon (olen 174 cm) syömällä terveellisemmin ja liikkumalla vähintään 3 kertaa viikossa, mutta tämä laihdutusvauhti tuntuu liian hitaalta bikinikautta ajatellen.
Tahtoisin siis näyttää niin hyvältä kesällä kuin se kohdallani on mahdollista ja nyt kysyisinkin vinkkejä seuraavan 2 kuukauden ajaksi! Kuinka paljon on mahdollista laihduttaa ja millä keinoin? Harrastan nykyisin vesijumppaa, lattaritanssia ja salilla käyntiä. Lenkkeilläkin voisin ja kotoa löytyy stepperi. Kuinka paljon kannattaisi siis liikkua? Onko 2 tuntia päivässä 6 päivänä viikossa tarpeeksi? mitä kannattaa tehdä milloinkin?
Entä sitten ruokapuoli? Nyt syön liian epäterveellisesti.. en kuitenkaan tahdo kokeilla mitään lääkevalmisteita. nutriletia olen valmis kokeilemaan - mutta en täysnutrausta. eli mielellään ihan oikealla ruualla tahtoisin laihduttaa. toimisiko puuro marjojen kanssa aamulla, kanasalaatti töissä, hedelmiä välipaloiksi, kanasalaatti päivälliseksi ja rahka marjojen kanssa iltapalaksi?
Kiitos neuvoista! ja lukisin mielelläni onnistujien vinkkejä nopeaan laihdutukseen!!!
Kuinka paljon 2 kuukaudessa voi laihtua?
15 kiloa mahdoton?
1
976
Vastaukset
- Villabu
"Kuinka paljon kannattaisi siis liikkua?"
No mitä enemmän kulutat sen enemmän laihdut. Eniten kulutat kun lenkkeilet 24/7=). 2kk voi helposti pudottaa painoa ainakin tuon 15kg jos ylimääräistä löytyy riittävästi ja itsekuri on kohdillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213728
- 891834
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa881275Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1671230- 561109
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52987Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe185964- 61922
- 42886
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis142829