tiedän että tää ei kuulu tänne, mutta asia vaivaa mua ja tiedän että tää on aktiivisin suomi24:n palsta, niin...
no, olin tossa suomi24 "rikokset" palstalla ja siellä joku oli laittanu viestin että "ruusuvuoren koulukiusaajat surmataan maanantaina", voi olla että se on jokku tyhmä pila, mutta pitäiskö tommosesta ilmottaa poliisille, en vaan vois antaa itselleni anteeks, jos täällä ois taas jotain hulluja ja jotain tapahtuis maanantaina...,
KAI SE ON VITSI VAI PITÄISKÖ TOLLASESTA ILMOITTAA POLIISILLE?!? OONKS MÄ TYHMÄ JOS ILMOTAN? NAURETAANKO MULLE? ILMOITIN KYLLÄ JO ASIATTOMASTA VIESTISTÄ SUOMI24:N VALVONTAAN!
VOINKO NUKKUA RAUHALLISIN MIELIN?
TÄRKEÄ ASIA!
11
289
Vastaukset
- alrighty
en usko, että sulle naurettais sellasesta. kysymykseen "VOINKO NUKKUA RAUHALLISIN MIELIN?" vastaan, että se riippuu aivan siitä, millainen lääkitys sinulla on.
Miettiä onko pila vai ei.. kannattaa ottaa vakavasti ja copypasteta teksti ja linkki myös keskusrikospoliisille. Niillä on oikein nettipoliisillekkin säpöosoite. Vois löytyä poliisin sivuilta.
Eli joo, ilmoita ihmeessä ihan varun vuoksi. Niin mä tekisin.- Fr.Fionatar
Koulut on kiinni maanantaina, mutta on toi laiton uhkaus ja poliisiasia.
yleensä Maailman menoa palsta on suosituin. ML roikkuu eleensä sioilla 2-4.
voi ilmmoittaa poliisille.
Kopioi kuitenkin viesti (mahdollisesti valokuvaa ilman salamaa) jotta sinua ei voi syyttää huijauksesta.
Katso, että viestin päivämäärä ja kellonaika on näkyvissä.mä voin sanoo mun ex:lle te tuolla mikä xxtun ruususen-kylässä on jotain ilmasii näytteitä...
- huhhhh....
varmuuden vuoksi poliisille, nyt voin nukkua rauhassa! ne saa tutkia, onko tyhmä vitis vai ei!
vaikka Genio, tai Wastaaja heittämässä jotain juttua, niin kaveri saa kunnon aggren päälle huomiseksi. Hyvä, että ilmoitit. Typerää tehdä noita uhkauksia, siinä koulu suljetaan ja tulee penalttia tekijälle.
- Viestin lähettäjä
Minä kirjoitin ton viestin kännissä. Siitä seurasi kyllä poliisioperaatio kouluun. Viikonpäästä kone takavarikointiin. Kysyivät minun faijalta että onko aseita kotona tai sukuluisilla. Ei ollu. Kuulusteluissa myönsin kirjoituksen, mutta sanoin myös etten välttämättä ole syyllistynyt rikokseen. Viestissä kun kysyttiin kiistänkö vai myönnänkö. Esitutkintapoytäkirja on salaiseksi julistettu. Todennäköisesti varoituksella tai puhuttelulla selviää niin poliisit antavot ymmärtää, mutta lopulta syyttäjä sen kyllä päättää onko puhuttelu ja tukitoimet riittävä. Sanoin myös kuulustelussa että vähennän juomista ja ehkä aloitan Antabuksen, jotta en joisi niin paljon. Ja sanoin että minulla on ollut vieroitusoireita lääkkeestä. Saatan saada a-klinikalle lähetteen, mutta yritän vähentää rauhoittavia ja alkoholia nyt itse ja olen onnistunutkin. Toivon että käyntejä masennus hoitajalla lisätään kirjoitin. Päästivät minut kuulustelujen jälkeen, mutta tutkivat vielä konetta.
Tarkoituksenani oli nostaa koulukiusaaminen otsikoihin. Tätä ei uutisoitu kyllä missään mediassa.- sagggggh<
ampunut ne kiusaaja paskiaiset
- sagggggh<
sagggggh< kirjoitti:
ampunut ne kiusaaja paskiaiset
Tappaminen on väärin. Kännissä tuli lähetettyä tuokin viesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821