Alata kiistelemään nimettömän provokaattorin kanssa, siinä käy niin koko homma häviää taivaan tuuliin, se on vielä vailla iltalääkkeitä joten varmaan saan taas "rakentavaa" viestiä.
Ei pitäisi
26
163
Vastaukset
oikeessa, ajattelin juuri samaa, silti tein sen taas.
- Nalli-Kallio
siis mitä?
- Kumitetaan
Nalli-Kallio kirjoitti:
siis mitä?
Nyt meni cattailuksi,eikun poistoon.
kokolailla, kun avasin koneen ja tän sivuston. Taas tätä,,, niin tätä):): Mut sanasen kerkesin minäkin sanomaan, eikä varmana hyödyttäny mitään. Ettei voi mennä päivääkään, jotta joku ei olis morkkaamassa):
No, kohta suljen koneen ja päräytän auton nokan kohti työpaikkaa, olis sit viimene yö tältä erää:))- Nalli-Kallio
Kumitetaan kirjoitti:
Nyt meni cattailuksi,eikun poistoon.
kyllä mulla maltti riittää, toki meistä kaikki jonkun verran provosoituu kun sitä tieten tehdään, ei kukaan silti kiveä ole.
- Heikunkeikku
No siinäpäs oot, tulla tupsahdit juuri sopivasti, kun täs päätäni oon kynsinyt jo toveja ainaskin kaks.
Olin näet juuri vastannut sinun kommenttiisi ja hupsista, koko aloitus oli hävinnyt tuulen mukaan.
Sanonpahan nyt sen asiani tässä ja nyt.
Elikkä Ei, ei tartte sanoskella, että kuka oot ja muuta semmosta. Se oli vähä niinku vitsi, koska tokko palstalla alat kotiosoitettasi ilmottamaan.:)
Yllätyin vaan, kun ja jos olet Vaasasta.
Niin ja sitten semmonen asia, että minä en ole rekisteröitynyt ja niinpäs en voi, kuten kirjoitit, mennä nimimerkkisi "taakse" kattelemaan yhtikäs mitään, enkä kyselemään liioin.
Mutta jos Vaasasta oot, niin onneksi olokoon. Hyvä kaupungin oot asuinpaikaksi valinnut. :)- Nalli-Kallio
minä, lisäksi vapaa uusiopoikamies, enkä hullumman näköinenkään, hoikka tumma äijä.
- Heikunkeikku
Nalli-Kallio kirjoitti:
minä, lisäksi vapaa uusiopoikamies, enkä hullumman näköinenkään, hoikka tumma äijä.
Ah, mielenkiintoista. Mutta oletko kovin matala? :)
Meinasin pistää tähän, että josko silloin ja silloin vapaudenpatsaan länsipuolelle tulisit klo silloin ja silloin, niin voisin tulla kättelemään. En kuitenkann mitenkään voi, koska melko varmasti tori täyttyisi, kuin vapputorilla, kun uteliaat tulisivat muka muina miehinä käppäilemään torin kivetykselle.:) Nalli-Kallio kirjoitti:
en mä Nalli sua tarkottanu, tota Seksi-Sulo-ketjua vaan.
Ei ois sekään kannattanu.- Nalli-Kallio
Heikunkeikku kirjoitti:
Meinasin pistää tähän, että josko silloin ja silloin vapaudenpatsaan länsipuolelle tulisit klo silloin ja silloin, niin voisin tulla kättelemään. En kuitenkann mitenkään voi, koska melko varmasti tori täyttyisi, kuin vapputorilla, kun uteliaat tulisivat muka muina miehinä käppäilemään torin kivetykselle.:)Aika huono ehdotus, jos tänne laittaisin nyt ossaa niin tuo tuntematon hahhah tyyppi alkais häiriköimään sitäkin. Sillä kun ei ole munaa tulla sanomaan mitään face to face.
- Nalli-Kallio
minttupuu kirjoitti:
en mä Nalli sua tarkottanu, tota Seksi-Sulo-ketjua vaan.
Ei ois sekään kannattanu.=D
- Nalli-Kallio
Heikunkeikku kirjoitti:
Meinasin pistää tähän, että josko silloin ja silloin vapaudenpatsaan länsipuolelle tulisit klo silloin ja silloin, niin voisin tulla kättelemään. En kuitenkann mitenkään voi, koska melko varmasti tori täyttyisi, kuin vapputorilla, kun uteliaat tulisivat muka muina miehinä käppäilemään torin kivetykselle.:)mitä sä matalalla tarkoitit, ei en ole kontillani kaiken aikaa. =)
- Heikunkeikku
Nalli-Kallio kirjoitti:
mitä sä matalalla tarkoitit, ei en ole kontillani kaiken aikaa. =)
Heh, joo sitähän minä tarkoitin. On toki hyvä, että mies ei alvariin kontillaan ole.
Oma-aloitteinen mies nousee sukkelaan ylähä, kun naisensa poistuu paikalta.:))
Voi, voi ja voi, kolmekymmentäkolme kertaa voi, nimittäin suonette anteeksi tuo edellinen lauseeni. Yritin kauhiasti komentaa sormiani ja torua, että heevetti Tuolla tavalla Ei saa kirjoittaa, mutta ne (sormeni) eivät uskoneet. Sitte vielä anteeksi siitäkin, että ku noi sormet noin kirjoitti, niin mua rupes hirveesti naurattamaan. :D - Nalli-Kallio
Heikunkeikku kirjoitti:
Heh, joo sitähän minä tarkoitin. On toki hyvä, että mies ei alvariin kontillaan ole.
Oma-aloitteinen mies nousee sukkelaan ylähä, kun naisensa poistuu paikalta.:))
Voi, voi ja voi, kolmekymmentäkolme kertaa voi, nimittäin suonette anteeksi tuo edellinen lauseeni. Yritin kauhiasti komentaa sormiani ja torua, että heevetti Tuolla tavalla Ei saa kirjoittaa, mutta ne (sormeni) eivät uskoneet. Sitte vielä anteeksi siitäkin, että ku noi sormet noin kirjoitti, niin mua rupes hirveesti naurattamaan. :DÄläs nyt suotta, ehkä salaa kysyit olenko pätkä, no en ole vaan ihan peruspituinen, mitä se sitten meinaakaan.
- Heikunkeikku
Nalli-Kallio kirjoitti:
Äläs nyt suotta, ehkä salaa kysyit olenko pätkä, no en ole vaan ihan peruspituinen, mitä se sitten meinaakaan.
Minäkö salaa jotakin kyselisin, pois sellaiset minusta. :)
Tuntuu vähäsen siltä, että palstalla on pyörremyrskymäinen tunnelma. Kireähkö ja kaikkea muuta, kuin "inspirointeja" tuovaa. Harmillista, sillä olin tos alkuillasta aatellut, että nyhän sitten palstailen tänä iltana oikein olan takaa. Olan takaa kirjoittaminen on oikein hyödyllistä liikuntaa.:)
Mutta kerrankos aatokseni mönkään menevät, että enpä nyt ala vääntelemään mitään itkuja.
Tarttee keksiskellä muuta touhua. Mukavaa illanjatkoa sinulle. Myös muille.
Saatan jonkun "lirtinpoikasen" joskus sulle vääntää, vaasalaismiehelle.:) - Nalli-Kallio
Heikunkeikku kirjoitti:
Minäkö salaa jotakin kyselisin, pois sellaiset minusta. :)
Tuntuu vähäsen siltä, että palstalla on pyörremyrskymäinen tunnelma. Kireähkö ja kaikkea muuta, kuin "inspirointeja" tuovaa. Harmillista, sillä olin tos alkuillasta aatellut, että nyhän sitten palstailen tänä iltana oikein olan takaa. Olan takaa kirjoittaminen on oikein hyödyllistä liikuntaa.:)
Mutta kerrankos aatokseni mönkään menevät, että enpä nyt ala vääntelemään mitään itkuja.
Tarttee keksiskellä muuta touhua. Mukavaa illanjatkoa sinulle. Myös muille.
Saatan jonkun "lirtinpoikasen" joskus sulle vääntää, vaasalaismiehelle.:)Olan takaa kirjoittaminen vaatii jo jonkun asteista akrobatiaa.
- tyhjättynnyrit
Ulkopuolisen silmin on kyllä todella lapsellista, kaksi tuntematonta kuittailee tyhjänpäiväisyyksiä toisilleen.
- tyhjättynnyrit
minttupuu kirjoitti:
koli koli....
Siltä kuulostaa.
- Nalli-Kallio
Mä kyllä pyysin häntä face2face tai edes mail2mail ei onnistunut joten vihelsin pelin omalta osaltani poikki, mut se ei rauhoittunut näemmä koska koko viestiketju katos seriffin toimesta, mä en ollut siinä ketjussa aloitteellinen. Kunhan puolustin rekattuja.
- Nalli-Kallio
minttupuu kirjoitti:
koli koli....
tyhkä kori kilisee, mut siitä tuskin oli kyse, en mä provoon provosoimalla lähtenyt, tai no toki mutta en alatyylillä, no joo turhaa siinä ei ole voittajaa joten siksi puhalsin pelin omalta osalta poiki. Vastapuoli kyllä vielä höyryää.
- onxjärkeevaiei
Nalli-Kallio kirjoitti:
tyhkä kori kilisee, mut siitä tuskin oli kyse, en mä provoon provosoimalla lähtenyt, tai no toki mutta en alatyylillä, no joo turhaa siinä ei ole voittajaa joten siksi puhalsin pelin omalta osalta poiki. Vastapuoli kyllä vielä höyryää.
Näetkö jotain järkeä vatvoa vielä asiaa? Ihan omana mielipiteenäni vain, kummastuttaa, miksi usein samat ihmiset täällä nokkapokkailevat. Ei ole sinulle tarkoitettu tuo, ihan yleisesti vaan.
Monen monet eivät pelaa pokkaa koskaan, nokalla ainakaan. - Nalli-Kallio
onxjärkeevaiei kirjoitti:
Näetkö jotain järkeä vatvoa vielä asiaa? Ihan omana mielipiteenäni vain, kummastuttaa, miksi usein samat ihmiset täällä nokkapokkailevat. Ei ole sinulle tarkoitettu tuo, ihan yleisesti vaan.
Monen monet eivät pelaa pokkaa koskaan, nokalla ainakaan.????
- hahhhahhahhhaaaa
hai, oot sie sitte eri lapsellinen ihmeinen, "sisäpiirin luottamuksiesi" kanssa :)
- Nalli-Kallio
Hän on täällä tänään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205233Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271605- 1011470
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi701419Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3361349- 491338
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk761282Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12541065- 86955
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?50948