Jotkut naiset ilmoittavat, että vartalo on "muodokas". Kun eka kerran tuon kuulin, niin ajattelin, että wau, nyt taisin saada naisen jolla on muodot kohdallaan! Kun menin treffipaikalle, niin siellä odottikin pyylevä - lihava nainen.
Tarkoittaako nykykielellä toisaan "muodokas" ihan yhtä kuin "lihava"? Näin se kieli vaan muuttuu.
Milainen on "muodokas" nainen?
66
9831
Vastaukset 66
- JuubaJaaba
Kait sekin on ihan tulkintakysymys. Itse käytän kauniisti, isokokoisista naisista sanaa rehevä tai muodokas. Aika useat (omasta kokemuksesta miehistä) isokokoiset (=lievästi ylipainoiset) käyttävät itsestään sanaa "normaali" tai jopa "urheilullinen", mikä ei pidä yhtään paikkansa.
- Muodokas nainen
Totta puhut! Ylipainoinen ei koskaan ole "muodokas" vaan yksinkertaisesti hän on ylipainoinen.
http://miestennielija.blogspot.com/2013/10/muodokas-nainen.html
tuosta listasta pystytään huomaamaan kuvien ja painoindeksin avulla oikeasti muodokkaan naisen määritelmä.
- AP..
Minusta "rehevä", "muodokas", "uhkea", tarkoittavat sitä, että naisella on muodot kohdallaan, mutta vähän ylikorostuneina. Ja sellaisesta naisesta kaikki miehet uneksivat. Siis vyötärö on kapea verrattuna takapuoleen ja rinnat ovat "näkyvät".
Jos mies sanoo itseään normaalivartaloiseksi, niin mahaa ei saa olla yhtään; siis oltava suht timmi vartaloltaan. Urheilullinen tarkoittaa joko lihaksikasta tai juoksijatyyppiä. Kummallakaan ei ole ylimääräistä rasvaa.- 10+8
Rehevä nainen, tarkoittaa kyllä hieman ylipainoista, ja muodokaskin voi olla nainen jolla on suuret rinnat, reidet sekä vatsaa.
- 768ljj
Normaalivartaloinen tai urheilullinen ei todellakaan tarkoita ettei olisi ylimääräistä rasvaa :D
Kova ylipaino on eri asia.
- outoja asioita
Nykykielessä läskiä tarkoittaa: kurvikas, muodokas, pehmeä, pyöreä, rehevä, runsas, pyylevä, lihava. Suunnilleen tuossa järjestyksessä. Uusia nimiä ikävälle asialla keksitään, eihän enään ole vanhuksiakaan, on vain ikäihmisiä, senioreita, yms. Sitten kun ihmiset sisäistävät asian oikean merkityksen, sana muuttuu loukkaavaksi ja pitää keksiä hienompi.
Harmi että niin moni nainen on saastunut läskillä ja siten pois potentiaalisista uusista tuttavuuksista.
Painon säätely on kuitenkin äärimmäisen helppoa, syö vain nälkäänsä. Ihmisen on kuitenkin kyettävä hillitsemään himonsa muutenkin.
Paino pitäisi olla pakollinen tieto deiteissä, samoin vyötärön ympärysmitta. Mikä siinäkin on, että niin moni nainen ei kerro painoaan, vaikka on normaaliksi luokitellut itsensä?- 10000000000000000000
"Harmi että niin moni nainen on saastunut läskillä ja siten pois potentiaalisista uusista tuttavuuksista."
Kuten myös miehet.
"Mikä siinäkin on, että niin moni nainen ei kerro painoaan, vaikka on normaaliksi luokitellut itsensä? "
Aivan, kuten myös miehet. - AP..
Ja kelle on iloa käydä 5 min treffeillä, kun siellä todetaan että toinen on heti alkuunsa puhunut palturia?
Mä sanon melko heti omat mittani (mies) mailatessani ja samalla vihjaan, että odotan samaa myös vastapuolelta. Tuo kyselylogiikka toimii - monellakin tapaa: jos toinen suuttuu, niin on lihava ja saikin lopettaa. Kun nainen on taas normaalivartaloinen, niin kertoo sen mielellään. Jos tulee näitä epämääräisiä "muodokas"..juttuja, niin tiedän heti mikä on.
Pahimpia on valehtelijat, jotka juoksettavat turhaan treffeillä. - Nainen35.
AP.. kirjoitti:
Ja kelle on iloa käydä 5 min treffeillä, kun siellä todetaan että toinen on heti alkuunsa puhunut palturia?
Mä sanon melko heti omat mittani (mies) mailatessani ja samalla vihjaan, että odotan samaa myös vastapuolelta. Tuo kyselylogiikka toimii - monellakin tapaa: jos toinen suuttuu, niin on lihava ja saikin lopettaa. Kun nainen on taas normaalivartaloinen, niin kertoo sen mielellään. Jos tulee näitä epämääräisiä "muodokas"..juttuja, niin tiedän heti mikä on.
Pahimpia on valehtelijat, jotka juoksettavat turhaan treffeillä.No mitä sanotte miehestä, joka on 178 cm pitkä ja painaa 79 kg, millaisen kuvan noista luvuista saa?
- outoja asioita
AP.. kirjoitti:
Pahimpia on valehtelijat, jotka juoksettavat turhaan treffeillä.Se on todella ihottavaa, itselle käynyt juuri niin, tapaamispaikalle lompsii punkero, jonka piti harrastaa kuntosaliakin, ei ollut edes vaivautunut pukeutumaan, vaan rääsyt ja läskipohjakengät jalassa, rumat lasit kruunasi hirvityksen. Läski meni sanattomaksi kun näki minut, oikeasti urheilullinen ja tyylikäs, komea mies. Hoidin tapaamisen kuitenkin fiksusti, kuten tapoihini kuuluu, vaikka jouduin vetämään keskusteluakin koko ajan itse eteenpäin, niin eikös tämä läski lähettele jo tekstiviestejä ennen kuin olin päässyt autolla kotiini, että milloin tavataan uudestaa, siis täydellistä suhteellisuudentajun puutettakin viellä. Kerroin sitten rehdisti ettei tästä tule mitään.
- woiej
outoja asioita kirjoitti:
Se on todella ihottavaa, itselle käynyt juuri niin, tapaamispaikalle lompsii punkero, jonka piti harrastaa kuntosaliakin, ei ollut edes vaivautunut pukeutumaan, vaan rääsyt ja läskipohjakengät jalassa, rumat lasit kruunasi hirvityksen. Läski meni sanattomaksi kun näki minut, oikeasti urheilullinen ja tyylikäs, komea mies. Hoidin tapaamisen kuitenkin fiksusti, kuten tapoihini kuuluu, vaikka jouduin vetämään keskusteluakin koko ajan itse eteenpäin, niin eikös tämä läski lähettele jo tekstiviestejä ennen kuin olin päässyt autolla kotiini, että milloin tavataan uudestaa, siis täydellistä suhteellisuudentajun puutettakin viellä. Kerroin sitten rehdisti ettei tästä tule mitään.
Minulle käynyt aivan samoin, tosin että olen nainen ja vastassa oli ylipainoinen mies joka lokeroi itsensä "urheilulliseen" vartalomuotoon...
Jos mies on esim 180cm pitkä ja painaa 90kg tai enemmän, niin kyllä tällä on jo ylipainoa ja se näkyykin mahassa mikä pömpöttää enemmän kuin jumppapalloni... - 12+1
woiej kirjoitti:
Minulle käynyt aivan samoin, tosin että olen nainen ja vastassa oli ylipainoinen mies joka lokeroi itsensä "urheilulliseen" vartalomuotoon...
Jos mies on esim 180cm pitkä ja painaa 90kg tai enemmän, niin kyllä tällä on jo ylipainoa ja se näkyykin mahassa mikä pömpöttää enemmän kuin jumppapalloni...Mä en päässyt treffeille asti kunnes touhun lopetin, mutta mitä tuolla ajankuluksi sekä miesten että naisten profiileita selailee, niin mun mielestä aika harva "urheilullinen" on oikeasti urheilullinen.
Toi paino ja pituushan ei kuitenkaan kerro mitään jos toinen oikeasti on urheilullinen vaikkapa sitten kuntosaliharrastuksen vuoksi. Toi paino nyt saattaa ihmisellä vaihdella vaikkapa vuodenaikojen mukaan paljonkin, mulla ainakin. Mulla 10kg vaihtelut puolivuosittain ei ole mitään ihmeellistä ja rakenne sen mukaan oikeasti urheilullisen ja normaalin(tai ylipainoisen) välillä, joten profiilissa kerroin olevani normaali vaikka jonkinlainen maha sillä hetkellä olikin. Sen verran pitäisi kuitenkin muita treffalijoita kunnioittaa että kertoo rehellisesti itsestään vaikka se mahdollisuuksia heikentäisikin. - vai satokausi
12+1 kirjoitti:
Mä en päässyt treffeille asti kunnes touhun lopetin, mutta mitä tuolla ajankuluksi sekä miesten että naisten profiileita selailee, niin mun mielestä aika harva "urheilullinen" on oikeasti urheilullinen.
Toi paino ja pituushan ei kuitenkaan kerro mitään jos toinen oikeasti on urheilullinen vaikkapa sitten kuntosaliharrastuksen vuoksi. Toi paino nyt saattaa ihmisellä vaihdella vaikkapa vuodenaikojen mukaan paljonkin, mulla ainakin. Mulla 10kg vaihtelut puolivuosittain ei ole mitään ihmeellistä ja rakenne sen mukaan oikeasti urheilullisen ja normaalin(tai ylipainoisen) välillä, joten profiilissa kerroin olevani normaali vaikka jonkinlainen maha sillä hetkellä olikin. Sen verran pitäisi kuitenkin muita treffalijoita kunnioittaa että kertoo rehellisesti itsestään vaikka se mahdollisuuksia heikentäisikin.Tuossa yksi parhaita selityksiä, painon vahtelu vuodenaikojen mukaan 10 kg. Ihan tosi?
- 12+1
vai satokausi kirjoitti:
Tuossa yksi parhaita selityksiä, painon vahtelu vuodenaikojen mukaan 10 kg. Ihan tosi?
Niin no jäi kertomatta että olen mies ja harrastan kuntosalia ympäri vuoden mutta muut liikunnalliset harrastukset, kuten pyöräily ja juoksu ajoittuu lähinnä vuoden aikojen mukaan, joten paino elää sen mukaan koska syön tasaisesti ympäri vuoden.
- mjuthnrbgd
vai satokausi kirjoitti:
Tuossa yksi parhaita selityksiä, painon vahtelu vuodenaikojen mukaan 10 kg. Ihan tosi?
Voi se vaihdella. Itellä ainakin tippuu suht lyhyessä ajassa paino n. 5kg, jos en treenaa, ja kesällä tippuu aina kans muutaman kilon.
- yv...
Nainen35. kirjoitti:
No mitä sanotte miehestä, joka on 178 cm pitkä ja painaa 79 kg, millaisen kuvan noista luvuista saa?
sopevan kokoinen, normaalivartaloinen mies.
- Viisas man
Jos ei tarvitse ilmoittaa äo:ää niin sinulla on mahdollisuuksia.
- deittaaja
eipä taida miehetkään kertoa....ovat norm tai urh näköisiä omasta mielestään, vaikka ympärysmitta olisi sama kuin pituu mitta.Ja muodot tarkoittaa muutakin kuin tissien kokoa...lantiota, reisiä ym.....eli hoikka ja isotissinen ( mikä on miesten määritys muodokkaalle) ovat yleensä malleja joilla silikonit....luonnossa niitä tuskin on kovin paljon.
- timoxin
Muodokas nainen tarkoittaa runsasta naista. Jolla siis on masua, peppua, reittä ja rintaa. Eihän tuo viittaa mitenkään siihen että ois poikkeuksellisen iso rintavarustus 45 kilon vartalossa.
Itse ainakin rakastan pyöreitä naisia ylikaiken. Eli jokaisella on makunsa! Sanoo mies 30- samafdh
Näistä ihan perusnaisista saa parhaat naisystävät, avopuolisot ja vaimot! Mutta siinäpä valikoitte ja olette yksin. Mulle kelpaa kyllä.
- >.<
Ei paljon kannata langeta noihin termeihin kuten "muodokas". On hyvinkin todennäköistä että siellä odottaa joku ällöttävä laardiläjä. Pallokin kun on "muoto". Kysäise jatkossa paino ennen tapaamista niin säästyt ikävältä yllätykseltä.
- Antiläski
Ehottomasti.
Mä olen vaatinut etevänä poikana kokovartalokuvan seisten edestä, takaa, sivulta, istueltaan, maaten ja pylistettäessä.
Paljastaa kaikki ylimääräiset makkarat ja varmistaa että visuaalinen kokemus on miellyttävä. - = tumputtaja
Antiläski kirjoitti:
Ehottomasti.
Mä olen vaatinut etevänä poikana kokovartalokuvan seisten edestä, takaa, sivulta, istueltaan, maaten ja pylistettäessä.
Paljastaa kaikki ylimääräiset makkarat ja varmistaa että visuaalinen kokemus on miellyttävä.Niin varmaan, ja siksipä et olekaan vielä päässyt treffeille ja joudut tyytymään unelmoimiseen ja tumputtamiseen...
...mutta ehkäpä sekin päivä vielä koittaa... tai sitten ei... - Saatanan tytär
= tumputtaja kirjoitti:
Niin varmaan, ja siksipä et olekaan vielä päässyt treffeille ja joudut tyytymään unelmoimiseen ja tumputtamiseen...
...mutta ehkäpä sekin päivä vielä koittaa... tai sitten ei...Tyydy vaan katselemaan sitä pyllistyskuvaa, niin johan ruiskasee. Mihin tollanen runkkari elävää naista edes tarvitsee.
- Voimanpesätär
..koska se ei sanoisi teille yhtään mitään, minkä näköinen olen.. Jos sanoisin olevani 100 kiloa ja yli 170 pitkä, niin te kuvittelisitte näkevänne jonkun ihrakasan?? Väärin, harrastan voimannostoa ja olen lihaksikas, on toki ylimääräistä (ja sen kyllä kerronkin) mutta nuo luvut ei kerro yhtään mitään.. Joo ja luit oikein HARRASTAN VOIMANNOSTOA ja yleensäkin liikuntaa PALJON, vaikka täällä kuinka väitetään että jos on ylipainoinen ei voi oikeasti harrastaa mitään!!! Lääkäri kun näki vaa'alta mun painon niin meinasi, että vaaka on rikki.. Ammatti-ihminen ei olisi uskonut ulkomuodon perusteella kuinka paljon painan.. :) Mä voisin laittaa halukkaille rasvaprosenttini painon sijaan, mut kertoisiko sekään teille mitään??
Jos mies tykkää pienistä siroista naisista, niin se on hänen valintansa, eikä meidän kannata silloin jatkaa viesteilyä, mutta jos tykkää normaalikokoisista niin menen siinä rajoilla.. En mäkään tykkään alle 180 cm miehistä enkä halua tavata niitä.. :) - .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,
Voimanpesätär kirjoitti:
..koska se ei sanoisi teille yhtään mitään, minkä näköinen olen.. Jos sanoisin olevani 100 kiloa ja yli 170 pitkä, niin te kuvittelisitte näkevänne jonkun ihrakasan?? Väärin, harrastan voimannostoa ja olen lihaksikas, on toki ylimääräistä (ja sen kyllä kerronkin) mutta nuo luvut ei kerro yhtään mitään.. Joo ja luit oikein HARRASTAN VOIMANNOSTOA ja yleensäkin liikuntaa PALJON, vaikka täällä kuinka väitetään että jos on ylipainoinen ei voi oikeasti harrastaa mitään!!! Lääkäri kun näki vaa'alta mun painon niin meinasi, että vaaka on rikki.. Ammatti-ihminen ei olisi uskonut ulkomuodon perusteella kuinka paljon painan.. :) Mä voisin laittaa halukkaille rasvaprosenttini painon sijaan, mut kertoisiko sekään teille mitään??
Jos mies tykkää pienistä siroista naisista, niin se on hänen valintansa, eikä meidän kannata silloin jatkaa viesteilyä, mutta jos tykkää normaalikokoisista niin menen siinä rajoilla.. En mäkään tykkään alle 180 cm miehistä enkä halua tavata niitä.. :)Älä huoli. Hekään eivät halua tavata sinua.
Läski on läski, olkoon vaikka kuin nostelija. Telkkarissa joskus nähnyt näitä eukkopuoleisia nostelijoita ja kanava on vaihtunut välittömästi koska ei niitä pysty oksentamatta katsomaan.
- vm-88
http://naurunappula.com/489681 Kyseessä näyttäs olevan joku teini joka nyt omaan ikähaitaarin osuis mutta ei anneta häiritä muodokasta tässä kysyttiinkin. Jotkut haukkuu näitä läskeiks mutta fakta on et jos tätä ruvetaa tarjoomaan ja vastaan luuviulu niin tuo voittais 6-0. tai jos me pistettäis tämä runko vastaan oikee läski niin tämä voittais senkin kilpailun.
- Nainen26v
On outo kertoa olevansa muodokas kun on oikeasti lihava. Muodokas tarkoittaa mielestäni nimen omaan sellaista kaikkien miesten ihannenaista jolla on tiimalasivyötärö ja isot rinnat. Nauroin ihan ääneen kertomuksellesi.
- 5+7
No kaikkien miesten ihannenaisella kyllä ei ole tiimalasivyötäröä ja isoja rintoja.
- 160cm50kg75B
5+7 kirjoitti:
No kaikkien miesten ihannenaisella kyllä ei ole tiimalasivyötäröä ja isoja rintoja.
No sittenhän mullakin on vielä toivoa :D
- hyvältä vaikuttaa
160cm50kg75B kirjoitti:
No sittenhän mullakin on vielä toivoa :D
Ihanat mitat sulla :)
- 92/60/95
Mitä sitten pitäisi naisen sanoa jos on oikeasti muodokas? Antaa mitat?
Mä pistin profiiliin pyöreä ...kun pikkuisen ylipainoa on kertynyt (n 5kg) mutta se on jakautunut "tasaisesti"
Eipä ainakaan pitäis tulla pettymyksiä jos näytänkin hoikemmalta...kai?
- ..................
No mä ymmärrän sen, että vyötärönympäryksen suhde rintoihin ja lantion vastaaviin on suuri. Se voi olla 90-60-90, mutta se voi myös olla 130-100-130.
- muodokas(ko)
Kannattaa pyytää kokovartalokuva, joka olisi alle vuoden vanha. Harva lihoo mitenkään järkyttävästi yhden vuoden aikana. Itselläni profiilissa on kasvokuva, ja jos treffeistä sovitaan niin sitten olen lähettänyt kokovartalokuvan, ja edellytän samaa mieheltä. Ei ole kukaan ainakaan treffien jälkeen sanonut että olisi ollut vartaloni ikävä yllätys. Ja itse määrittelen itseni "muodokas" mutta en kuitenkaan ole lihava. Mulle muodokas ei siis tarkoita automaattisesti lihavaa, rehevä, pehmeä, pyöreä yms tarkoittavat jonkinlaista ylipainoa mutta muodokas ja kurvikas voi olla ihan normipainoinenkin.
- murhh
Minä olen laittanut imoitukseeni että olen muodokas :)
Muodokas omalla kohdallani tarkoittaa, että on n. 5kg sellaista, mistä ilomielin hankkiutuisin eroon. Lisäksi, vaikka olenkin melkoinen tasku-venus, on minulla muodot rintojen ja lanteiden alueella. Ja koska olen nainen, en mitä luultavimmin koskaan ole täysin tyytyväinen itseeni :D
Pehmeällä tarkoittaa sitä, että on naisellinen vartalo, ei fitness, eikä 10 vuotiaan pikkupojan aarsea omaava.
Mutta, on totta, että me tulkitaan asioita eri tavoilla, ja minun muotoni saattavat jollekin miehelle olla ällöttävää läskiä, kun taas toisen silmissä olen normaalivartaloisen omaava? - DS
Muodokas on nykyaikana vaihtunut olemaan hienostuneempi tapa sano lihava. Tämä on tietenkin väärin koska muodokas tarkoittaa tiimalasivartaloa (enemmän tai vähemmän), joka ei ole myöskään anorektinen. vyötärön ja lantion suhde ratkaisee. Mielestäni on törkeää ilmoittaa olevansa "muodokas" jos oikeasti on ylipainoinen tai kuten perinteisesti sanotaan: "läski". Tämä pätee myös toiseen suuntaan; jos nainen (miehet EIVÄT ole muodokkaita.) sanoo olevansa muodokas mutta on oikeasti profiililtaan tulitikku, on hän myöskin valehdellut.
Toiselta foorumilta toisen sanoin:
"Koittakaa nyt ymmärtää että läski ja muodokas eivät millään lailla ole lähellekään sama asia! Minusta on todella omituista puhua lihavista naisista muodokkaina naisina, käyttäen ikäänkuin positiivista ilmaisua paikassa, johon se ei missään nimessä kuuluisi. " - 22222222
Omasta mielestäni muodokas on nainen, jolla on selkeät naiselliset kurvit, toisin sanoen isohkot/isot rinnat, kapea/kapeahko vyötärö ja selvästi vyötäröä leveämpi pyöreä/pyöreähkö lantio. Tällainen nainen voi olla normaalipainoinen tai ylipainoinen.
Mutta jos ylipainoa on niin paljon että vyötärö ei enää erotu (tai kilot ovat muuten kertyneet enemmän siihen keskivartaloon), nainen ei ole mielestäni muodokas, ainakaan sanan varsinaisessa merkityksessä.
Toisaalta taas jos rinnat ovat pienehköt, nainen ei myöskään ole "puhtaasti" muodokas, vaikka vyötärö-lantiosuhteen puolesta sitä olisikin.
Liian usein minustakin muodokasta (tai kurvikasta) pidetään pullukan synonyyminä. Rehevä on mielestäni positiivinen sana kuvaamaan selvemmin ylipainoista naista (vaikka sekään ei oikeastaan kaikkiin tapauksiin sovi). Mutta kai nämä ovat aina enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraisia. - Näin se menee
Muodokas on ihanteellisessa tilanteessa normaalipainoinen nainen, jolla on naiselliset kurvit, eli lantio, sitä hoikempi vyötärö ja tietysti vähintään normaalin kokoiset rinnat.
Jos on ylipainoa, niin kurveja ei yleensä tule lisää, vaan esim. se lantion ja vyötärön kaari katoaa. Valitettavasti netissä muodokas on yleensä synonyymi pullukalle.- Näin se menee
Piti vielä sanoa, että miehet on ihan samanlaisia netissä. Lihaksikas on yleensä sellainen, jolla niiden lihasten päällä on kunnon laardikerros ja urheilullinen mies, joka on harrastanut jotain 10v sitten :)
- Pehmeä suora?
Olenko läski, pullukka, muodokas vai mikä? Suomi24 treffiprofiiliin olen valinnut "pyöreä", koska ylipainoa on vähintään 5 kg, ja painoindeksin mukaan olen lievästi ylipainoinen.
Mittani ovat lantio 105 cm, vyötärö 83 cm ja rinnanympärys 106 cm. Olen 169 cm pitkä nainen.- Curves
Mullakin mitat suurin piirtein kuten "Pehmeällä suoralla". Mittojani en kuitenkaan treffiprofiiliini aio laittaa. Pitääkö minun kutsua itseäni pyöreäksi, muodokkaaksi, reheväksi, ylipainoiseksi vai miksi, jotta te miehet ette koe itseänne petetyksi?
- justmunkanta
Jaa, minä olen normaalisti muosokas nainen. Ikää yli viisikymmentä, mutta en
ole ns. vaihevuosien antanut tuoda takapuoleen, eikä muuallekkan ylimääräistä
taakkaa. Koska arvostan omasta kunnosta, (siis liikunnasta) pitämistä.
Minä en näe muodokkaana henkilöä, jolla on vaikkapa 15kg. ylipainoa ja
se jakautunut tiettyihiin kohtiin.
Rinnat ja kapea vyötärö, ei tee muodokasta, vaan ylipaino, joka on
kohdistunut vääriin kohtiin. Isotakapuoli ja suuret rinnat, eipä voi puhua
muodokkasta, vaan tukevasta.- Ihmeissäni
En ymmärtänyt edellä olevan kirjoittajan kantaa. itse on normaalisti muodokas, jolla ei ole ylimääräistä ja sitten viimeisessä kappaleessa sanoo, että muodokasta ei tee rinnat ja kapea vyötärö, vaan ylipaino, joka on jakautunut vääriin kohtiin????
- ,.,.,.
Ihmeissäni kirjoitti:
En ymmärtänyt edellä olevan kirjoittajan kantaa. itse on normaalisti muodokas, jolla ei ole ylimääräistä ja sitten viimeisessä kappaleessa sanoo, että muodokasta ei tee rinnat ja kapea vyötärö, vaan ylipaino, joka on jakautunut vääriin kohtiin????
Itsekin tipahdin kärryiltä viimeisessä kappaleessa. Ilmeisesti siinä on tapahtunut jonkinlainen ajatusvirhe(?)
- justmunkanta
Ihmeissäni kirjoitti:
Myönnän, että sanalintani meni pieleen. Huomasin itsekkin tuon.
Niin jos paino on perseessä, se tekee lyhyestä paksukinttuisesta kyllä vähenmän
muodokkaan. - ,.,.,.,.,.,.,.
justmunkanta kirjoitti:
Myönnän, että sanalintani meni pieleen. Huomasin itsekkin tuon.
Niin jos paino on perseessä, se tekee lyhyestä paksukinttuisesta kyllä vähenmän
muodokkaan.Kyllä muodokkuus edellyttää nimenomaan sitä, että on kunnon rinnat ja peppu. Jos on lähes olemattomat tissit ja/tai lättäperse, niin muodokkuudesta on turha puhua - ihan sama mitä painaa. Muodokkuus ei myöskään edellytä pitkiä ja siroja jalkoja.
Kokonaan toinen asia on sitten se, mistä tykkää ja mitä arvostaa.
- 111111111
Tässä klassinen esimerkki muodokkaasta naisesta:
http://supernaturalbotanicals.com/blog/wp-content/uploads/2011/07/marilyn-31.jpg
Tässä pari muuta:
http://wtfman.net/wp-content/uploads/2011/05/christina_hendricks_new_york_3.jpg
http://cineblitz.files.wordpress.com/2008/07/selma-final.jpg
http://www.holidaylingerie.info/perfect-guide-for-you-to-buy-holiday-plus-size-lingerie.html/10172722-sexy-plus-size-lingerie-from-cherished-womancom- mulletoii
Panisin
- Te lihavat
Niinpä. Muodokas ja lihava on kaksi eriasiaa. Muodokaalla on kapea vyötärö, mutta lantio ja rinnat ovat isot suhteessa vyötäröön. Niin te lihavat, ette te mitään muodokkaita oo. Teidän lihavien on turha haukkua laihoja ja väittää itteänne muodokkaiksi, kun ette ole vielä edes nähneet sitä muodokasta. Teillä lihavilla on vaa yks muoto, vatsa.
- muodokas läski?
Olenko muodokas... vai lihava...vähän nimittäin yläkanttiin toi paino...
175 cm 80kg ...85 D, lantio 105cm ja vyätärö 83 ?- lihasimo
Kyllä sinä muodokas olet ja uhkeamuotoinen, kukkea ja kurvikas :) vyötärösi on hoikka suhteessa lantioon. Todella hyvät mitat nytkin, mutta pari kiloo voisit vielä _liikunnalla_ karistaa :) Tsemppii
- tarkkanapitääolla
Kannattaa pyytää tarkat mitat aina ennen treffejä, perus rinnat/vyötärö/lantio lisäksi rasvaprosentti ja kuppikoko. Ehdottomasti. Ja saman tien ovesta ulos kun treffien aluksi tarkistusmittaus jos ei täsmää
- miesvm1967
Entäpä jos ottaa treffeille mukaan pahviset sapluunat ihmisvartalosta edestä ja sivulta, jos ei mene sapluunasta läpi reunoja hipoen niin se on turn off :D
- +98
Täällä sit yks läski, jolta lähtenyt 17kg viimesen kolmenkuukauden aikana...jipii...vaan sit se toinen puoli...tissit roikkuu, vatsa roikkuu ja vähän kaikki roikkuu... miehenikin sanoi, jot voithan sinä vähän painoas pudottaa, mutta sillä ehdolla ettei tissit pienene :)
Kumpi parempi, no joo painon pudotus kyllä..helpompi liikkua ja muutoinkin elämä mukavampaa, vaikka ne tissit nyt roikkuukin...onneksi on hyviä liivejä olemassa.
Vaan koen olevani muodokas vai olisko se sittenkin rehevä...vai sopivasti lihava...aivan sama, tulen itseni kanssa toimeen ja se on niiden ongelma joita kiloni haittaavat, ei minun....- hyi21
yök
- sissi korsetissa
En ole koskaan kuntosalilla käynyt enkä silti ole pitänyt itseäni minään löysämahana. Koska harrastan kaikkea hyötyliikuntaa ja asun maalla (lapiointia, klapisouvia, soutelua, vaellusta, potkukelkkailua...), kroppa pysyy kuosissa ja vain paranoo näin vanhetessaan.
Tämänlainen vartalo on ihanne suomipojalle ;) Ja jos elän sinne 105-vuotiaaksi, mikä on odotettavissa oleva elinikä, on pakko pysyä muodokkaan timmissä, jep. Perusruokaa lähijärvestä ja potut ja viljat omasta maasta, pullaa sunnuntaiksi ettei ihan kuivetu mieli ja läski. Näillä pärjää. - ihmeiset ihmiset
pyöreäkin on muoto :D
Ite kans yhelle palstalle valitsin valikosta, etä vartalomuoto "rehevä" koska se kuulosti just hyvältä kun omistan ihan omasta takaa naisellisia osia, ja sitten tajusin, että se siinä kriteerikartalla tarkoitti isokokoisinta...
Ja samaan aikaan mun "hoikat" kaverit valittaa, kun ne ei voi lainata mun vaatteita kun ne ei mahdu niihin...
Noi on just tollaisia katsojan/kokijan silmissä olevia kriteerejä, jotka vaihtelee.
Mutta mennäkseni tämän asian ytimeen, mitä ihmeen väliä tollasella asialla on parisuhdetta hakiessa? Mitä helevankuttua? Onko se nyt niin justiinsa, jos toinen kutsuu vaaleanruskeaa beigeksi? - Mikä näistä?
Omat mittani ovat 168/65 rinta 93cm, vyötärö 72cm, lantio 99cm.
Olenko muodokas, päärynä vai normaali?- Mankelimimmi
Siitäkö se nyt kiikastaa.. muodokas?
- 3+11
Päärynä. Persus kun on rintaa isompi niin päärynä.
- Mankelimimmi
Jotkut kaunistelevat asioita.. Ei olisi oikeutta sanoa noin. Lihavat tai pyylevät ei ole huudossa tänäänkään mutta joku silti ehkä vähän tykkää. Vai kiinnostaako naisen heikko luonne ketään?
Itse ymmärsin että itselle on nyt tehtävä jotain muuten jää seinäruusuksi vielä viisikymppisenä. - auttakaa naista!
Mitat 160/64, kuppikoko 75E, vyötärö 89, rintojen ja lantion ympärys n. 100. Vaatekoko 38-40, M tai L. Alavatsassa ja reisissä on ylimääräistä ja rinnat suuret, mutta painoindeksillä mitattuna olen vielä normaalipainoinen. Olen melko pieniluinen ja siro muuten, joten en mielestäni vaikuta hirvittävän tanttaralta, vaikkakin isot rinnat saavat vaikuttamaan ehkä pulskemmalta joidenkin paitojen ja rintsikoiden kanssa.
Sanokaa nyt mitä kannattaa määritelmään laittaa ettei se karkoita kaikkia miehiä pois, muttei antaisi myöskään epärealistista kuvaa? Onko väärin laittaa normaali? Hitaasti, mutta varmasti pudotan painoani kuntoiluprojektin yhteydessä. Kiinnostaako tällainen pakkaus miestä, joka hakee normaalivartaloista, vai pitääkö vain odottaa, että ne n. 5-8 kiloa on tiputettu?
Kokovartalokuvankin lähettämällä voi saada kuvasta riippuen ihan erilaisen käsityksen. Joissakin näytän todella isolta, joissakin jopa sporttisen rajamailta.- Tavisnainen
Jotenkin kauhean surullista, että täällä nostetaan hirveä meteli jonkun 5 kg "ylipainosta" Lisäksi kun kuka tahansa pystyy hämäämään sen 5 kg pelkällä pukeutumisella, vartalonmallia oikealla tavalla suosimalla. Ainoa lopullinen todellisuus molemmille osapuolille vasta paljastuu kun ollaan ilkosillaan.
Ja pyöreyskin on katsojan silmässä.
Älä laita normaali vaan laita pyöreä, jos omasta mielestäsi olet pyöreä.
Muuten on nämä sellaiset karjamarkkinat, joissa ihan epäolennaiset puolet korostuvat. Toivottavasti ne sairaalloisen ulkonäkökeskeiset parinhakijat löytävät toinen toisensa. Suurimmalla osalla ihmisiä on kuitenkin suuriakin painonvaihteluita elämän aikana. Ja sekö nyt on kaikkein tärkeintä parisuhteessa, että on kilolleen oikean kokoinen aina ?
- auttakaa naista!
Mielestäni olen muodokas ja kurvikas. :) Nuorena ja 10kg laihempanakin (mitä en enää edes lähde tavoittelemaan) olin muodokas, peppua ja tissejä ei pois saa vaikka yrittäisi, koska olen rakenteeltani tiimalasimallia.
Laitoin profiiliin siksi normaali, että alkuun katsoin myös näkyykö ketään tuttuja naisia sivuilta ja miten he ovat itsensä määritelleet, ja sieltä paljastui erään vähintään 30-40kg ylipainoisen tutun määritelmäksi "pyöreähkö". Jonkin verran olen myös lukenut kommentteja, että ihmisillä on taipumus hieman (?) kaunistella asiaa, joten ajattelin, että jos olen yltiörehellinen, laitan pyöreähkö, se tulkitaan kamalaksi tunkiksi, eikä kukaan ikinä ota yhteyttä.
Miehiltä kaipaisin nyt mielipidettä asiaan mikä olisi fiksua. - eaggbfbbbb
Jos tuolla Suomi24-valikossa olisi vaihtoehto "sotanorsu", valitsisin sen. Katsoisin kenellä on a) huumori kohdallaan ja b) intressit tärkeämmissä asioissa, eli siinä mitä on pään sisällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid145958En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44687Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.124619Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi22613- 65578
- 36552
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää155530Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni29508Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34508