Hyvän miehen tuntomerkkejä?

nora88

Haluan löytää itsellini kunnollisen miehen pidempään suhteeseen, sillä yhden yön jutut ei oo mua varten. Oon miettinyt, että mistä tunnistaa hyvän kunnollisen miehen? Tiedän, ettei se näy päälle päin. Mutta mistä asiosta voi päätellä onko mies kunnollinen siinä vaiheessa kun ollaan vaikka jo juteltu. Mistä tietää haluaako mies muutakin kuin panoa?

61

776

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alrighty

sen muka tunnistaa jostakin?

• hyvä nainen(minkälainen se sitten mielestäsi onkin) ja et voi välttää hyvän miehen kohtaamista. Eikä pieni kärsivällisyys ole ollenkaan pahitteeksi siinä...

• sanot "Ei seksiä ennen häitä!". On kuulema erittäin hyvä konsti karkoittaa pelimiehet.

• nora88

No mitä järkee sellasen sanomisessa on, kun ei se kuitenkaan pidä paikkaansa? Pitäskö muka vaan testata miehen miten mies suhtautuu asiaan?

• Pitäähän homojen, impotenttien ja aseksuaalienkin päästä naimisiin. Ai helvetti kun naurattaa taas! ;-)

• kyrpiö
        Ratikkakuski kirjoitti:

Pitäähän homojen, impotenttien ja aseksuaalienkin päästä naimisiin. Ai helvetti kun naurattaa taas! ;-)

a lá Ratikkakuski: tilaa netistä pumpattava thaikkubarbara.

• nora88 kirjoitti:

No mitä järkee sellasen sanomisessa on, kun ei se kuitenkaan pidä paikkaansa? Pitäskö muka vaan testata miehen miten mies suhtautuu asiaan?

sinustahan se on kiinni annatko ensimmäisen viiden minuutin jälkeen vai hääyönä.

"”Kunnon miehiä on kahta perustyyppiä, sellaisia jotka ovat aidosti kunnollisia ja sellaisia, jotka vain teeskentelevät kunnollista. Toisella on luonnollisia antamisen lahjoja, toinen taas on peloissaan ja pukee ylleen kunnollisuuden naamarin suojellakseen itseään”, jatkaa kirja. Moni nainen ei osaa selvästi erottaa näitä kahta tyyppiä toisistaan. Eivätkö naisetkin syyllisty samanlaiseen: ovat intohimoisia, rakastettavia ja seksikkäitä kunnes ovat saaneet miehen pauloihinsa ja muuttuvat vasta sitten omaksi itsekseen?"

• Ratikkakuski kirjoitti:

Pitäähän homojen, impotenttien ja aseksuaalienkin päästä naimisiin. Ai helvetti kun naurattaa taas! ;-)

mainitsemista ryhmistä itse kuulut?

• runontaja kirjoitti:

mainitsemista ryhmistä itse kuulut?

Varmaan kaikkiin mainitsemiini. Minä en vain ikinä ymmärrä, miten pihtaamalla voi erotella jyvät akanoista.

Varmaan kaikkiin mainitsemiini. Minä en vain ikinä ymmärrä, miten pihtaamalla voi erotella jyvät akanoista.

pelimiehet luovuttaisi. Hyvin harva pelimies menisi alttarille pelkän seksin vuoksi.

Tosin persoonallisehäiriöiset jäisi jäljelle.

Arpapeliä ja koko paketti on hyväksytävä tai sitten miettiä uudelleen mitä haluaa.

• runontaja kirjoitti:

pelimiehet luovuttaisi. Hyvin harva pelimies menisi alttarille pelkän seksin vuoksi.

Tosin persoonallisehäiriöiset jäisi jäljelle.

Arpapeliä ja koko paketti on hyväksytävä tai sitten miettiä uudelleen mitä haluaa.

No nyt aletaan olla asian ytimessä. Ei ole varmoja merkkejä. Muutenhan kukaan ei erehtyisi.

No nyt aletaan olla asian ytimessä. Ei ole varmoja merkkejä. Muutenhan kukaan ei erehtyisi.

persoonallishäiriöisen huomaa siitä, että tämä aktiivisesti huomioi naisen päivittäin.
        On siis ylikohtelias ja omalla tavallaan tekee itsestään numeroa.

Tiedä sitten, jos narsisti suhteen alkuvaiheessa ottava tulevan puolison virheet omalle kontolleen "Olin huolimaton, jos olisin ollut tarkempi, olisin voinut estää tapahtuman" kaltaisilla ritarillisuuksilla.
        Kun narsisti uskoo saaneensa toisen pauloihinsa, alkaa vahinkojen syyt mennä puolison niskoille.

• nora88
        runontaja kirjoitti:

sinustahan se on kiinni annatko ensimmäisen viiden minuutin jälkeen vai hääyönä.

"”Kunnon miehiä on kahta perustyyppiä, sellaisia jotka ovat aidosti kunnollisia ja sellaisia, jotka vain teeskentelevät kunnollista. Toisella on luonnollisia antamisen lahjoja, toinen taas on peloissaan ja pukee ylleen kunnollisuuden naamarin suojellakseen itseään”, jatkaa kirja. Moni nainen ei osaa selvästi erottaa näitä kahta tyyppiä toisistaan. Eivätkö naisetkin syyllisty samanlaiseen: ovat intohimoisia, rakastettavia ja seksikkäitä kunnes ovat saaneet miehen pauloihinsa ja muuttuvat vasta sitten omaksi itsekseen?"

En anna ensimmäisen viiden minuutin jälkeen, enkä myöskään ensimmäisten treffien jälkeen. Mutta en myöskään ala hääyöhön odottamaan. Kun ollaan riittävän kauan tutustuttu niin olen valmis ottamaan seksin mukaan kuvioihin. Se riippuukin sitten miehestä ja tilanteesta, mikä on riittävän pitkä aika tutustua.

Miten mies suhtautuu siihen, jos ollaan sovittu viettää yö yhdessä, mutta nainen haluaa vain nukkua miehen kanssa? Vai tarkoittako miehen mielestä yhdessä nukkuminen automaattisesti myös seksiä?

• Määmy
        nora88 kirjoitti:

En anna ensimmäisen viiden minuutin jälkeen, enkä myöskään ensimmäisten treffien jälkeen. Mutta en myöskään ala hääyöhön odottamaan. Kun ollaan riittävän kauan tutustuttu niin olen valmis ottamaan seksin mukaan kuvioihin. Se riippuukin sitten miehestä ja tilanteesta, mikä on riittävän pitkä aika tutustua.

Miten mies suhtautuu siihen, jos ollaan sovittu viettää yö yhdessä, mutta nainen haluaa vain nukkua miehen kanssa? Vai tarkoittako miehen mielestä yhdessä nukkuminen automaattisesti myös seksiä?

monenlaisia.

Jotkut miehet seurustelee vain sen verran, että pääsevät naisen kanssa vaakamamboon ja sen jälkeen mielenkinto naista kohtaan alka hiipumaan.

Mitä haittaa on siitä, jos vaikka vuoden on seksittä, sen jälkeen on loppuelämä aikaa seksille.

• SMB83
        nora88 kirjoitti:

Itse tykkäisin paljonkin ihan vain nukkua vieressä parit ensimmäiset yhteiset yöt, mutta en kehtaa pyytää ketään kylään. Haluaisi tytöt kuitenkin enemmän kuin olen ihan suhteen alussa halukas antamaan...

Olen tähän asti ainakin yleensä pyrkinyt olemaan hyvä mies, vaikka sellaiset joutuu liian usein tyytymäänkin yksinäiseen elämään kun bad boyssit vie kaikki naiset.

• nora88
        SMB83 kirjoitti:

Itse tykkäisin paljonkin ihan vain nukkua vieressä parit ensimmäiset yhteiset yöt, mutta en kehtaa pyytää ketään kylään. Haluaisi tytöt kuitenkin enemmän kuin olen ihan suhteen alussa halukas antamaan...

Olen tähän asti ainakin yleensä pyrkinyt olemaan hyvä mies, vaikka sellaiset joutuu liian usein tyytymäänkin yksinäiseen elämään kun bad boyssit vie kaikki naiset.

Mää taas elän sinkkuna, koska en halua mitään bad boyssia. Sellasta mukavaa ja kunnollista miestä, jonka kanssa kemiat kohtaisi ei tunnu olevan helppoa löytää.

• BlueNightSatin

tunnistaa siitä, että sun on hyvä elää ja olla sen kanssa. Ja sen on hyvä elää ja olla sun kanssa. Hyvä mies jää rinnalle, kun muut pakenee.

• kokKauppi

On prosenttuaalisesti halutuin mies naisten keskuudessa, joten hän ei ilmeisesti halua yhdenyön juttuja ? !
      Vaikka tämä mies sortaisi, alistaisi heikoimpia työssä ja kotona, niin silti tämä narsisti mies tyyppi on edelleen halutuin mies tyyppi naisten keskuudessa.

• nora88

Ei koulutus ja varakkuus tee kenestäkään hyvää ihmistä (kumppani ehdokasta), oli sitten kyse miehestä tai naisesta. Luonteella on vaikutusta kuka on hyvä ja kuka ei.

• luonne on kohtalosi
        nora88 kirjoitti:

Ei koulutus ja varakkuus tee kenestäkään hyvää ihmistä (kumppani ehdokasta), oli sitten kyse miehestä tai naisesta. Luonteella on vaikutusta kuka on hyvä ja kuka ei.

Luonne on lopultakin ihmisen kohtalo. Jos olet pohjimmiltasi kusipää, tulee se aina lopulta ilmi tavalla tai toisella, esimerkkejä löytyy loputtomasti.

• ettei se oo niin innokkaasti pyrkimässä sun pöksyihin tms.. voihan ne silti toki aina sanoa että nojoo ei mua nyt päällimmäisenä pano kiinnosta mutta kummasti sitte häipyvät ku antaaki odotuttaa. nääh, turhalla hässimisellä ympäriinsä tulee vaan turhaa mainetta ja silloin ne kunnolliset vasta kaikkoaaki, oli sitte mies tai nainen kyseessä.

• BlueNightSatin

heeeiii, muista nyt puhutaan miehistä. Jos ei se taho naisen pöksyihin, niin onko se edes hetero? :)
        Okka mä ymmärsin kyllä mitä ajoit takaa. Siis malttaa odottaa ja tutustua rauhassa. :)

• BlueNightSatin kirjoitti:

heeeiii, muista nyt puhutaan miehistä. Jos ei se taho naisen pöksyihin, niin onko se edes hetero? :)
        Okka mä ymmärsin kyllä mitä ajoit takaa. Siis malttaa odottaa ja tutustua rauhassa. :)

tarkoitin nyt kans vaan sillä toisella tavalla. :)

• BlueNightSatin
        LaRito kirjoitti:

tarkoitin nyt kans vaan sillä toisella tavalla. :)

oli pakko kiusata vähän. Sorppa. ;)

• ......
        BlueNightSatin kirjoitti:

Jos mies on oikeesti kiinnostunut vakavammansta jutusta niin kuinka kauan se jaksaa odottaa seksin mukaan tulemista? Siis noin 24-30-vuotiaat miehet?

• ........
        ...... kirjoitti:

Jos mies on oikeesti kiinnostunut vakavammansta jutusta niin kuinka kauan se jaksaa odottaa seksin mukaan tulemista? Siis noin 24-30-vuotiaat miehet?

.........

• BlueNightSatin
        ...... kirjoitti:

kauan, kun on pakko. Toisin sanoen, niin kauan kun nainen jaksaa kiinnostaa :)

• ---

että kun nainen tarkoituksella odotuttaa, ei se välttämättä enää muuten kiinnostakaan kuin panon takia.

• BlueNightSatin kirjoitti:

se että mies osaa ja haluaa kertoa jotain itsestäänki eikä aina mene tavallaan sen päivän ja hetken ja tilanteen mukaan.. on kiinnostunu toisenki asioista eikä niin että pitää lypsämällä lypsää tietoja. tosin onhan siinä sitte ujous sun muut.. mutta jos niitä ei lasketa.

• --- kirjoitti:

että kun nainen tarkoituksella odotuttaa, ei se välttämättä enää muuten kiinnostakaan kuin panon takia.

Sitä paitsi pelimiesten on helppoa olla kärsivällinen, kun on samaan aikaan pari muutakin mimmiä kierroksessa ja aina joku on mielestään pihdannut jo tarpeeksi pitkään. ;-)

• ---
        Ratikkakuski kirjoitti:

Sitä paitsi pelimiesten on helppoa olla kärsivällinen, kun on samaan aikaan pari muutakin mimmiä kierroksessa ja aina joku on mielestään pihdannut jo tarpeeksi pitkään. ;-)

Sanos muuta. Ei pitkään pihtaamisella saa väistettyä kuin hätäisimmät tapaukset ;)

• ---
        LaRito kirjoitti:

se että mies osaa ja haluaa kertoa jotain itsestäänki eikä aina mene tavallaan sen päivän ja hetken ja tilanteen mukaan.. on kiinnostunu toisenki asioista eikä niin että pitää lypsämällä lypsää tietoja. tosin onhan siinä sitte ujous sun muut.. mutta jos niitä ei lasketa.

Eikö pleijerit monesti juuri tee noin, puhuvat itsestään ja esittävät kiinnostunutta naisen asioiden suhteen?

• --- kirjoitti:

Eikö pleijerit monesti juuri tee noin, puhuvat itsestään ja esittävät kiinnostunutta naisen asioiden suhteen?

ikävä kyllä ei niistä niin oo kokemusta, osannu näet sellasia tapauksia aika kivasti väistää. :( hälytyskellot näet. voi tosin olla vääriäki hälytyksiä mutta eipä tuota riskiä oo viitsiny ottaa. onhan se silti aika ikävää että ne ns. kunnollistenki yritykset leimattais aina pleijerien yrityksiksi, aivan ku muut ei vois olla samanlaisia.

• yhkeksäntoista

Tarkotitko, että niin kauan kuin naista jaksaa kiinnostaa?
        Mä tarkoitan.

• BlueNightSatin
        --- kirjoitti:

nyt jokainen järkevä nainen tietää sanomattakin, että se riski on aina olemassa. Oliko jotain uutta? :)

• BlueNightSatin
        yhkeksäntoista kirjoitti:

Tarkotitko, että niin kauan kuin naista jaksaa kiinnostaa?
        Mä tarkoitan.

miestähän kiinnostaa nainen just niin kauan, kun kiinnostaa. Pakkohan sen on sillon vartoo, jos meinaa maaliin päästä. Sen aikaa kun on vartuttava.

• BlueNightSatin
        --- kirjoitti:

Sanos muuta. Ei pitkään pihtaamisella saa väistettyä kuin hätäisimmät tapaukset ;)

juupa juu. Onneks tässä oli taas koko totuus, tietenkin. x')

• ---

nyt jokainen järkevä nainen tietää sanomattakin, että se riski on aina olemassa. Oliko jotain uutta? :)

miksi sitten odotuttaa kun lopputulos voi olla sama? Ei heti tarvitse sänkyyn hypätä ja on hyvä vähän tutustua jos ei vain seksiä ole vailla, mutta jos vaikuttaa siltä että nainen tarkoituksella pitkittää asiaa vaikka haluaisikin sänkyyn ja miehen kiinnostus loppuu mutta katsoo saako naiselta, niin mikä hyöty?

• BlueNightSatin
        --- kirjoitti:

miksi sitten odotuttaa kun lopputulos voi olla sama? Ei heti tarvitse sänkyyn hypätä ja on hyvä vähän tutustua jos ei vain seksiä ole vailla, mutta jos vaikuttaa siltä että nainen tarkoituksella pitkittää asiaa vaikka haluaisikin sänkyyn ja miehen kiinnostus loppuu mutta katsoo saako naiselta, niin mikä hyöty?

no sehän on pihtarin ongelma. Emmä tiiä mitä toho sanos? Kysy joltain joka tommosta tekee, mä en pysty auttaa enempää. :) Sori..

• --- kirjoitti:

Minä olen useasti ehdottanut tuota samaa, mutta palstan kaksinaismoralistiset sievistelijät ovat eri mieltä.

• MetsäpaIowaara

Sillä pääset jo pitkälle.

• naan

nimettömästä jos siinä vaikka on sormus.

2) Jutellessa miehen kanssa enempi jos paljastuu hänen asuvan avoliitossa.

3) Katso yltä, jos hän seurustelee saman naisen kanssa jo yli puoli vuotta putkeen.

Jokainen hyvä ja kunnollinen mies on varattu.

• BlueNightSatin

kaikille hyvillekkään miehille ei kaikki akat kelpaa. Kolikon kääntöpuoli. :)

• Crisseces

Täältä niitä et löydä. Lähde ulos ja katsele ympärillesi. Mehiläinen tulee aina kukan luo, jos kukka tuoksuu ja näyttää hyvältä.

• hakkaa naistaan joka päivä, vaan antaa armon käydä oikeudessa ja itselleen kylässä. Nykyään erottuu kiusallisesti massasta, ellei muista korostaa yksilöllisyyttään. Seksi~ muutakin suhteessa, on pelkkä ylimenokauden ongelma.

• au-liskot

- auto (onko sitä ja jos on, niin mikä merkki ja vuosimalli)
      - lapset (jos on, niin mikä merkki ja vuosimalli)
      - asunto (onko)

Näistä voi jo aika paljon päätellä etäseurannalla. Jos haluat tietää enemmän, mene kysymään.

• Dazu-Z

kertoa, koska hän kuitenkin kääntää ne kerrotut asiat päässään niin, että löytääkin niillä jonkun hyväksikäyttäjän. Kokemus viisastaa ja jokainen normaalijärkinen kyllä tajuaa tuon sanomattakin.

• mänkyrä

Nooran vaatimukset ovat kohtuuttomia. Alenna vaatimuksia. Muuten sinua tullaan kutsumaan vanhaksi piiaksi.

• Dazu-Z
        mänkyrä kirjoitti:

Nooran vaatimukset ovat kohtuuttomia. Alenna vaatimuksia. Muuten sinua tullaan kutsumaan vanhaksi piiaksi.

Sanoinko jotain sellaista? Homman nimi on vaan se, että jokaisen pitää yksilökohtaisesti tajuta, millainen henkilö on kyseessä. Jos nupissa viiraa, niin halveksuu niitä, joita hakee ja juoksee niiden perässä, keitä ei halua. En nyt tarkoita, että olisi jotenkin mielenvikainen, vaan, että jos käsitykset asioista ovat jotenkin pielessä.

Esim. jos mies juo useana päivänä viikossa ja hän on puukottanut jonkun, niin kyseessä ei välttämättä ole sellainen, mitä hän hakee(tai voi joku tuota hakeakin).
        Niin ja miehet ja naiset ei nyt niin paljoa eroa, että tuota vois joku nainen vaikka miehiltä kysyä, että millainen on kunnon mies. Mistä hitosta joku mies sen tietää, kun ei varmaan edes tiedä, että mitä nainen kunnollisena pitää.

• " Mutta mistä asiosta voi päätellä onko mies kunnollinen siinä vaiheessa kun ollaan vaikka jo juteltu."

Ei mistään, jos et mitään hälyttävää/ihastuttavaa havaitse.

" Mistä tietää haluaako mies muutakin kuin panoa?"

Hmm..miksi hyvän kunnollisen miehen täytyisi haluta muutakin kuin panoa? Jos se on niin hyvä ja kunnollinen, että myöntää heti kättelyssä, että hänestä ei ole kuin sänkypuuhiin- muuten täysin avuton örvelö?

• trust me

vaikea kyssäri. .voit löytää hyvän miehen muttet välttämättä itseäsi suhteesta hänen kanssaan...
      Se vois näkyä kuitenkin vaikka niin että pitää lupauksensa ja tulee sun luo. Kannattaa tsekata myös lapsuusajan traumat ja kuinka hyvin niistä päässyt elämässä eteenpäin - ettei sitten tule yllätyksiä.

• Mirrin kiipeilypuu

Keskustele miehen kanssa ja jos hän jaksaa keskustella kanssasi enemmän kuin viikon
      ilman seksiä niin hän varmasti on kiinnostunut sinusta.

• dayum

Et nimittäin tiedä sitä mistään haluaako mies vain panoa vai jotain enemmänkin. Tai onko halunnut jotain enemmänkin ja haluaakin enää vain mahdollista panoa. Tietty jos on heti kärttämässä pöksyihin (minusta myös tietynlainen "aggressiivisuus" seuraan hakeutumisen suhteen taitaa monesti kertoa miehen mietteistä) tai ei oikein osaa syventyä jutusteluun, niin nuo voi kieliä sellaisesta.

Samoin jos asut sen verran pienemmissä piireissä (tai olet sattumoisin pistänyt tyypin merkille aiemmin/saman illan aikana, olettaen että baarissa tapahtuu) että vähän edes tuntee ihmisiä ulkonäöltä ja pistät heitä (sinun tapauksessasi miehiä) merkille, niin näethän sen onko se monen naisen perseessä kiinni ja/tai moniko sen/miten yleensäkin käyttäytyy vastakkaisen sukupuolen seurassa. Sama pätee vihollissukupuolenkin kanssa. Noista ainakin voi tehdä oletuksia.

• kirpela

oisko se, että tulee, tukee, estelee, yllyttää ja ärähtääkin tarvittaessa. Hiljainen mielistelijä on pahin, pudottaa vaan pahan pommin joskus.

• trust muii

luuletko ettei persoonallisuushäiriöinenkin oppisi nuo apinatemput jos olisi joskus muutamankin vuoden naisen kanssa asunut...hullun helpoin tie sydämeen olisi esittää juuri "normaalia" Miestä ja paeta miesroolin taakse siten että nainen luulisi huonojen puolien johtuvan vain miehuudesta ja täten antaisi hullulle lisää toimivaltaa kunnes se tukehduttaisi pahuudellaan koko ihmisen. .........how sad is that????

Paska ihminen muuten tunnistaa hyvin toisenkin paskan, joten ne kannattaa laittaa samaan tilaan - voin vannoa ettei ne siedä toisiaan jos eivät hyödy toisistaan!!! :P

• kirpela
        trust muii kirjoitti:

luuletko ettei persoonallisuushäiriöinenkin oppisi nuo apinatemput jos olisi joskus muutamankin vuoden naisen kanssa asunut...hullun helpoin tie sydämeen olisi esittää juuri "normaalia" Miestä ja paeta miesroolin taakse siten että nainen luulisi huonojen puolien johtuvan vain miehuudesta ja täten antaisi hullulle lisää toimivaltaa kunnes se tukehduttaisi pahuudellaan koko ihmisen. .........how sad is that????

Paska ihminen muuten tunnistaa hyvin toisenkin paskan, joten ne kannattaa laittaa samaan tilaan - voin vannoa ettei ne siedä toisiaan jos eivät hyödy toisistaan!!! :P

katselen avoimin silmin maailmaa, ja välillä onni kolahtaa, välillä on ulko-oven vuoro:)

• trust mii
        trust muii kirjoitti:

ihminen puhuu paljon paskaa jonka käärii hienoon pakettiin. Sellainen tavallinen hyvä tyyppi voi jauhaa paljonkin paskaa mutta sellaista perussettiä joka jättää tilaa toistenkin mielipiteille. Liian hiljainen ja outokin voi olla tikittävä aikapommi! Kaikki outoudet on hyvä huomioida, ja se jos toisen seurassa on epävarma ja outo olo...ei voi olla levollisesti.

• kirpela
        trust mii kirjoitti:

ihminen puhuu paljon paskaa jonka käärii hienoon pakettiin. Sellainen tavallinen hyvä tyyppi voi jauhaa paljonkin paskaa mutta sellaista perussettiä joka jättää tilaa toistenkin mielipiteille. Liian hiljainen ja outokin voi olla tikittävä aikapommi! Kaikki outoudet on hyvä huomioida, ja se jos toisen seurassa on epävarma ja outo olo...ei voi olla levollisesti.

jotain äsken pahasti? Ei tosiaan ollut tarkoitus.

• Kusee pönttöön ja laittaa kengät jalkaan talvella ulos lähtiessään. Muitakin versioita on toki nähty.

• Sanoisinko...

Tonkimalla sen menneisyyttä, ei siihen valitettavasti ole muuta keinoa, koska ne kaikkein pahimmat osaavat näytellä hyvää miestä parhaiten. Auttaa, jos asut pikkupaikkakunnalla, jouruista yleensä perusosa kuitenkin on totta.

• Jokainen mies on hyvä mies jollekulle naiselle. Pitää vaan löytää omansa :)

Siihen ei ole tuntomerkkejä eikä keinoja selvitellä.. Muuten kuin aika. Ja se, että ei mene ainakaan niiden matkaan ketkä jo alussa saa viisarin heilumaan punaisella. Oikeestaan ainoa tapa saada selville on olla tämän kanssa ja ottaa selvää. Turha pelätä eroja tai muita kämmejä kun ne tulee joka tapauksessa, ennemmin tai myöhemmin :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2426
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2046
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1667
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1533
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1467
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      1006
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      965
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      947
    Aihe