kumpi kannattavampi ostos? mieli piteitä kaivataan. tiedän kyllä jo mitsubishi clubin mut kysympä kuiten tämänki keskustelukanavan käyttäjiltä. kiitoksia
pajero 2,8 vai 3,2
8
595
Vastaukset
- juu'u.
on aina eteenpäin. Toki uusi moottori, uudet kujeet. Mutta erittäin hyvänä koneena sitä pidetty kuitenkin ja teknisesti 3 koppainen on 10-15 vuotta uudempi auto.
- sanoisin, että
mikä on käyttötarkoitus. Jos oikeaan maastoautokäytöön, niin vanha koppainen itsekantavalla korilla, mutta jos suomaliseen perinteiseen maastoautokäyttöön, niin ehdottamasti uusikoppainen 3,2 litraisella tämän vuosituhannen dieselillä
- pikku moka
vanha on erillis rungolla ja nykyinen itsekantavalla korilla
- etsilleeen
Siis onhan toi 3gen parempi myös maastossa edelliseen verrattuna.
- joo.
Uusi myös metsään!
- joo.
pikku moka kirjoitti:
vanha on erillis rungolla ja nykyinen itsekantavalla korilla
Itseasiassa, esim. joustovaraa on gen3:ssa sekä edessä että takana enempi vakiona, mitä Gen 2:ssa.
Maavaraa on myös enempi.
Takalukko ainakin suomi-autoissa oli vakio. Ja facelift mallista takalukko lähti, mutta tilalle tuli luistonesto, jolla myös etuakseli saatiin vetämään. Eli kyllä sanoisin, että jos vakiomaasturia hakee, pelkällä renkaanvaihdolla aikoo mennä, niin Gen3 vie maastossakin pidemmälle mitä Gen2. :) Kyllä se kehittyi joka asiassa edeltäjäänsä verrattuna.
Jos enempi rakentaa offipeliä haluaa, niin sitten Gen2 hyvä. - se etu maastoajossa
joo. kirjoitti:
Uusi myös metsään!
verrattuna uuteen, että on kapeampi ja olikopa vielä lyhyempikin, niin se oikeasti mahtuukin ahtaissa tiloissa kulkemaan. Vähän sama asia kuin nykyiset vuoristo moottorikelkat. Ominaisuuksiltaan parempia kulkemaan ummessa, mutta kun ne eivät mahdu menemään metikossa suuren suksien raideleveytensä ansiosta.
- joo.
se etu maastoajossa kirjoitti:
verrattuna uuteen, että on kapeampi ja olikopa vielä lyhyempikin, niin se oikeasti mahtuukin ahtaissa tiloissa kulkemaan. Vähän sama asia kuin nykyiset vuoristo moottorikelkat. Ominaisuuksiltaan parempia kulkemaan ummessa, mutta kun ne eivät mahdu menemään metikossa suuren suksien raideleveytensä ansiosta.
Olet oikeassa, että uusi on hitusen leveämpi. Pitempikin saattaa vähäsen olla.
Leveys tuo tosin sen edun, että auto ei ole läheskään yhtä kaatumaherkkä. Painopiste myös selvästi alempi ja joustovarat hieman paremmat.
Gen 4 olisi metsään kaikista etevin vakiona tai pienillä muutoksilla, kuten renkaanvaihdolla.
On kakkoskoppaista toki selvästi helpompi rakentaa, jäykän taka-akselin vuoksi. Ja onhan vanha malli kevyempi, mistä myös etua etenkin pehmeissä paikoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta
Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?2181852- 671689
Mitä te palstan ihanat naiset
Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21681485Tapaus Vornanen
Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o1051162Nainen, kohtelin sua kuin paskaa
Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun631080Nainen, seuraan sun uutta elämää
Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme531055Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan
Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht191046- 2970
Ilona Siekkinen
Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m1940AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri
Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm13871