kumpi kannattavampi ostos? mieli piteitä kaivataan. tiedän kyllä jo mitsubishi clubin mut kysympä kuiten tämänki keskustelukanavan käyttäjiltä. kiitoksia
pajero 2,8 vai 3,2
8
623
Vastaukset
- juu'u.
on aina eteenpäin. Toki uusi moottori, uudet kujeet. Mutta erittäin hyvänä koneena sitä pidetty kuitenkin ja teknisesti 3 koppainen on 10-15 vuotta uudempi auto.
- sanoisin, että
mikä on käyttötarkoitus. Jos oikeaan maastoautokäytöön, niin vanha koppainen itsekantavalla korilla, mutta jos suomaliseen perinteiseen maastoautokäyttöön, niin ehdottamasti uusikoppainen 3,2 litraisella tämän vuosituhannen dieselillä
- pikku moka
vanha on erillis rungolla ja nykyinen itsekantavalla korilla
- etsilleeen
Siis onhan toi 3gen parempi myös maastossa edelliseen verrattuna.
- joo.
Uusi myös metsään!
- joo.
pikku moka kirjoitti:
vanha on erillis rungolla ja nykyinen itsekantavalla korilla
Itseasiassa, esim. joustovaraa on gen3:ssa sekä edessä että takana enempi vakiona, mitä Gen 2:ssa.
Maavaraa on myös enempi.
Takalukko ainakin suomi-autoissa oli vakio. Ja facelift mallista takalukko lähti, mutta tilalle tuli luistonesto, jolla myös etuakseli saatiin vetämään. Eli kyllä sanoisin, että jos vakiomaasturia hakee, pelkällä renkaanvaihdolla aikoo mennä, niin Gen3 vie maastossakin pidemmälle mitä Gen2. :) Kyllä se kehittyi joka asiassa edeltäjäänsä verrattuna.
Jos enempi rakentaa offipeliä haluaa, niin sitten Gen2 hyvä. - se etu maastoajossa
joo. kirjoitti:
Uusi myös metsään!
verrattuna uuteen, että on kapeampi ja olikopa vielä lyhyempikin, niin se oikeasti mahtuukin ahtaissa tiloissa kulkemaan. Vähän sama asia kuin nykyiset vuoristo moottorikelkat. Ominaisuuksiltaan parempia kulkemaan ummessa, mutta kun ne eivät mahdu menemään metikossa suuren suksien raideleveytensä ansiosta.
- joo.
se etu maastoajossa kirjoitti:
verrattuna uuteen, että on kapeampi ja olikopa vielä lyhyempikin, niin se oikeasti mahtuukin ahtaissa tiloissa kulkemaan. Vähän sama asia kuin nykyiset vuoristo moottorikelkat. Ominaisuuksiltaan parempia kulkemaan ummessa, mutta kun ne eivät mahdu menemään metikossa suuren suksien raideleveytensä ansiosta.
Olet oikeassa, että uusi on hitusen leveämpi. Pitempikin saattaa vähäsen olla.
Leveys tuo tosin sen edun, että auto ei ole läheskään yhtä kaatumaherkkä. Painopiste myös selvästi alempi ja joustovarat hieman paremmat.
Gen 4 olisi metsään kaikista etevin vakiona tai pienillä muutoksilla, kuten renkaanvaihdolla.
On kakkoskoppaista toki selvästi helpompi rakentaa, jäykän taka-akselin vuoksi. Ja onhan vanha malli kevyempi, mistä myös etua etenkin pehmeissä paikoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1333537
- 1101389
Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä
"Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht2711320Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa
Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.691219Kalateltta fiasko
Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr171124Nainen voi rakastaa
Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt791081IS Viikonloppu 20.-21.7.2024
Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku571019Ikävöimäsi henkilön ikä
Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie451018- 301006
- 52904