MINKÄ MERKKINEN AUTO

UTELIAS66

MINKÄ MERKKISEE AUTOON KUULUU REKISTERINUMERO HRA-249?

27

779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................

      tekstiviesti akelle niin saat tiedot, kuten omistaja jne!

      • UTELIAS66

        KYSYIN TUOTA ASIAA TÄÄLLÄ, JA TOTTAKAI SEN SAA JOSTAIN SELVITETTYÄ, EN VAAN VIITSI ITSE ALKAA KAIVAMAAN TUOTA TIETOA

        JA EI KIINNOSTA OMISTAJAT TMS, AINOASTAAN AUTON MERKKI


      • ölkjhgfdsaölkjhgfdsa
        UTELIAS66 kirjoitti:

        KYSYIN TUOTA ASIAA TÄÄLLÄ, JA TOTTAKAI SEN SAA JOSTAIN SELVITETTYÄ, EN VAAN VIITSI ITSE ALKAA KAIVAMAAN TUOTA TIETOA

        JA EI KIINNOSTA OMISTAJAT TMS, AINOASTAAN AUTON MERKKI

        Mene töihin ja hanki rahaa niin sulla on varaa soittaa ja kysyä sen rekkarin kiinnityspaikan merkki!


    • tietsä

      Tekstiviesti numeroon 16258 ja viestiin at hra-249.Viesti ei maksa ku reilu euron!

    • no tässä on

      Ja vieläpä netistä, ja ilman hakkerointia:

      Merkki Datsun-Nissan
      Malli CHERRY
      Käyttöönottovuosi 1983
      Sylinteritilavuus 1270 cm³
      Omamassa 850 kg

      ja näyttäisi vielä että auto olisi pitänyt katsastaa viimeistään 30.11.2009 mutta eipä ole katsastettu...

      ihme miten muille on niin vaikeaa vastata tähän

      • Tapio.L.

        Sopiiko vielä kysyä että mikä tämä ilmainen tiedonlähde on?


      • Rekisterilaskuttaja
        Tapio.L. kirjoitti:

        Sopiiko vielä kysyä että mikä tämä ilmainen tiedonlähde on?

        Lukuisia hakutuloksia löytyy ja malli heti eka osuman otsikossa.


      • ivuoienboiebn

        yleensä tuonikäiset Cherryt olivat 1,5 koneella. Eipä näy näitäkään enää paljon liikenteessä, aikansa ja tyylisuuntauksensa parhaimman näköisiä autoja Datsun/Nissan Cherry ja Sunny 1982-86.


      • ivuoienboiebn kirjoitti:

        yleensä tuonikäiset Cherryt olivat 1,5 koneella. Eipä näy näitäkään enää paljon liikenteessä, aikansa ja tyylisuuntauksensa parhaimman näköisiä autoja Datsun/Nissan Cherry ja Sunny 1982-86.

        Minun toinen autoni, ensimmäinen japanilaiseni, ensimmäinen etuvetoiseni ja ensimmäinen 80-lukuinen talviautoni oli 1984-mallinen 1,3 cherry. Valitettavasti edesmennyt jo, niin mätä oli monesta paikasta ja tuulilasikin rikki, ja kun oli liimalasi, ei voi itse vaihtaa, eikä viitsinyt uutta lasia muutenkaan 1500 mk:n autoon hankkia.

        Hyvä vetositkeys moottorissa. Ja lämmityslaite tuon sukupolven cherry/sunnyssa kerrassaan sellainen, että parempaa ei autossa varmaan voi juuri esittääkään. Saa melkein vaikka saunamaisen lämpötilan sisälle jos haluaa.



      • MIKSIKÖ EI SAISI
        Tapio.L. kirjoitti:

        Sopiiko vielä kysyä että mikä tämä ilmainen tiedonlähde on?

        KYSYÄ MIKÄ TUO ILMAINEN INTERNETPOHJAINEN TIETOJÄRJESTELMÄ/TIETOJÄRJESTELMÄT ON, VOIT KYSYÄ SITÄ ESIM JOLTAIN HÄKKIAUTOKAUPPIAALTA, IHAN VAPAASTI ;)


      • nyk. Ford-kuski
        ivuoienboiebn kirjoitti:

        yleensä tuonikäiset Cherryt olivat 1,5 koneella. Eipä näy näitäkään enää paljon liikenteessä, aikansa ja tyylisuuntauksensa parhaimman näköisiä autoja Datsun/Nissan Cherry ja Sunny 1982-86.

        mikään kovin harvinainen, mistä ihmeestä olet saanut moisen käsityksen? Minullakin oli aikanaan useamman vuoden -83 vuoden Cherry, nimenomaan 1,3 koneella. Vaaleansininen vauhtihirmu, en tosin tiedä onko enää hengissä. Vaihdoin sen sitten lopulta Sunnyyn vuosimallia -86, jolla ajelinkin yhdeksän vuotta.


      • NO ANTAA TULLA
        nyk. Ford-kuski kirjoitti:

        mikään kovin harvinainen, mistä ihmeestä olet saanut moisen käsityksen? Minullakin oli aikanaan useamman vuoden -83 vuoden Cherry, nimenomaan 1,3 koneella. Vaaleansininen vauhtihirmu, en tosin tiedä onko enää hengissä. Vaihdoin sen sitten lopulta Sunnyyn vuosimallia -86, jolla ajelinkin yhdeksän vuotta.

        NO KERRO SE REKKARI, NIIN SELVITÄMME HETKESSÄ AUTON TIEDOT, JA ONKO LIIKENTEESSÄ YMS


      • Alf.
        ivuoienboiebn kirjoitti:

        yleensä tuonikäiset Cherryt olivat 1,5 koneella. Eipä näy näitäkään enää paljon liikenteessä, aikansa ja tyylisuuntauksensa parhaimman näköisiä autoja Datsun/Nissan Cherry ja Sunny 1982-86.

        Eipä näy turbojakaan. Sellasen kun saisi alkuperäisenä ja tervepeltisenä. Ei se raketti nykymittapuun mukaan ole, mutta ihan kiva auto.

        T:Alf


      • Alf. kirjoitti:

        Eipä näy turbojakaan. Sellasen kun saisi alkuperäisenä ja tervepeltisenä. Ei se raketti nykymittapuun mukaan ole, mutta ihan kiva auto.

        T:Alf

        Tuhatkuutioinen oli myös harvinainen. jäi vähin äänin pois kun micra tuli.

        Sitten oli myös alfa romeo arna, cherryn kori alfan tekniikalla, omalaatuinen ristisiitos:

        http://en.wikipedia.org/wiki/File:Alfa_Arna.JPG


      • mmarjo...
        ivuoienboiebn kirjoitti:

        yleensä tuonikäiset Cherryt olivat 1,5 koneella. Eipä näy näitäkään enää paljon liikenteessä, aikansa ja tyylisuuntauksensa parhaimman näköisiä autoja Datsun/Nissan Cherry ja Sunny 1982-86.

        kannattaa se olla 1.3 koneella -86 :D


      • just jooooh.h..
        M1978 kirjoitti:

        Minun toinen autoni, ensimmäinen japanilaiseni, ensimmäinen etuvetoiseni ja ensimmäinen 80-lukuinen talviautoni oli 1984-mallinen 1,3 cherry. Valitettavasti edesmennyt jo, niin mätä oli monesta paikasta ja tuulilasikin rikki, ja kun oli liimalasi, ei voi itse vaihtaa, eikä viitsinyt uutta lasia muutenkaan 1500 mk:n autoon hankkia.

        Hyvä vetositkeys moottorissa. Ja lämmityslaite tuon sukupolven cherry/sunnyssa kerrassaan sellainen, että parempaa ei autossa varmaan voi juuri esittääkään. Saa melkein vaikka saunamaisen lämpötilan sisälle jos haluaa.

        aijjaij, ois kannattanu korjata. pikkuvikoja jos mätä monesta paikasta ja tuulilasi rikki, korjausta vaan vailla..


    • shiiiiittt

      Lada Samara V8 6.2D

    • aloittaja !.

      älä julkaise rekisteriä, älä edes osaa siitä,
      siitä voi koitua todella suuri harmi sinulle, ennemmin tai myöhemmin,

      ei auta edes katuminen.

      • ............

        aloittajapelle hakee parempaa näkyvyyttä kotisivulleen, jossa hän kokee tulleensa alkossa väärinkohdelluksi

        Ja me muut pellet autettiin häntä siinä

        höhhöhh


      • MIKSIKÖS EI?

        MITÄ HAITTAA SIITÄ ON JOS REKISTERINUMERON TÄÄLLÄ SANOO, MENE PÄIVÄKSI KADULLE SEISOMAAN, NÄET TUHANSIA REKISTERINUMEROITA.

        SITTEN VOIDAAN VAIKKAPA VETÄÄ IHAN "PÄÄSTÄ" REKISTERINUMERO, ESIM ABC-123 JA KATTOA TIETOKANNASTA MITÄ SIITÄ LÖYTYY:

        Merkki Porsche
        Malli 944
        Käyttöönottovuosi 1990
        Sylinteritilavuus 2990 cm³
        Omamassa 1440 kg

        JA TOISESTA TIETOKANNASTA VIELÄ SELVIÄÄ, ETTÄ KATSASTUS 17.8.10 MENNESSÄ, VEROT JA VAKUUTUKSET OK


      • kiitos vaan
        MIKSIKÖS EI? kirjoitti:

        MITÄ HAITTAA SIITÄ ON JOS REKISTERINUMERON TÄÄLLÄ SANOO, MENE PÄIVÄKSI KADULLE SEISOMAAN, NÄET TUHANSIA REKISTERINUMEROITA.

        SITTEN VOIDAAN VAIKKAPA VETÄÄ IHAN "PÄÄSTÄ" REKISTERINUMERO, ESIM ABC-123 JA KATTOA TIETOKANNASTA MITÄ SIITÄ LÖYTYY:

        Merkki Porsche
        Malli 944
        Käyttöönottovuosi 1990
        Sylinteritilavuus 2990 cm³
        Omamassa 1440 kg

        JA TOISESTA TIETOKANNASTA VIELÄ SELVIÄÄ, ETTÄ KATSASTUS 17.8.10 MENNESSÄ, VEROT JA VAKUUTUKSET OK

        ota pois toi capslock täältä,
        erittäin ärsyttävää lukea vain suuria kirjaimia


      • A-katsuri
        MIKSIKÖS EI? kirjoitti:

        MITÄ HAITTAA SIITÄ ON JOS REKISTERINUMERON TÄÄLLÄ SANOO, MENE PÄIVÄKSI KADULLE SEISOMAAN, NÄET TUHANSIA REKISTERINUMEROITA.

        SITTEN VOIDAAN VAIKKAPA VETÄÄ IHAN "PÄÄSTÄ" REKISTERINUMERO, ESIM ABC-123 JA KATTOA TIETOKANNASTA MITÄ SIITÄ LÖYTYY:

        Merkki Porsche
        Malli 944
        Käyttöönottovuosi 1990
        Sylinteritilavuus 2990 cm³
        Omamassa 1440 kg

        JA TOISESTA TIETOKANNASTA VIELÄ SELVIÄÄ, ETTÄ KATSASTUS 17.8.10 MENNESSÄ, VEROT JA VAKUUTUKSET OK

        Katsastajana pääsen suoraan tietokantoihin vaikka kotikoneelta. Löytyy aivan kaikki mahdollinen katsastushistorioineen ja vikalistoineen
        Ei tässä mitään ihmeellistä ole !


    • perrrrrrkele

      Onpa kiva tommosia täällä julkisesti kysellä, sama kuin kyselisi että kuka ton tämmöinen henkilö kuin 010203-1111???

      • EI OLE SELLAISTA

        NETISSÄ EI OLE PALVELUA JOSSA VOI SELVITTÄÄ HENKILÖTUNNUKSEN AVULLA NIMEN TAI TOISINPÄIN, JA LISÄKSI HENKILÖTUNNUKSIA EI NÄE TUHANSIA PÄIVÄSSÄ, YMMÄRRÄTKÖ ERON?

        JA HENKILÖ 010203-1111 OLISI TÄLLÄ HETKELÄ 107 VUOTIAS, JOTE TUSKIN HÄNTÄ HAITTAISI HÄNEN NIMENSÄ KEROMINEN.

        JA KAI TAJUAT MYÖS, ETTÄ EI KAIKILLE OLE PÄÄSYÄ ILMAISIIN TIETOKOANTOIHIN, JOSTA NÄKYY AUTON TIEDOT


    • hajusukka

      nissaniin

    • segseg

      Itse löysin tällaista tietoa tuosta rekkarista HRA-249.

      Ja ei, minulla ei ole pääsyä minkäänlaisiin salattuihin tietokantoihin, mutta pari niksiä on takataskussa, rahaa en näistä tiedoista maksanut.

      Rekisterinumerolla saadut tiedot*
      Rekisterinumero: HRA-249
      Valmistenumero: JN10RPN12U0018614
      Merkki: DATSUN-NISSAN
      Malli: 2D CHERRY 1.3 GL HATCHBACK-RPL599002
      Sylinteritilavuus: 1270
      Käyttöönottovuosi: 1983

      Terv. jenkkiharrastaja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe