Master Cleanse paaston valloitus

Citrus chick

Heippa!

Tänään siis aloitin tämän kohutun paaston, jolla olisi tarkoitus laihduttaa jopa 10 kg! Yritän raportoida joka päivä miten tämä onnistuu, jos siitä olisi jollekkin muullekkin hyötyä!

Ja haluan sanoa niille, jotka on sitä vastaan ettei paastolla voi laihduttaa, niin ovat väärässä, sillä olen laihduttanut toisella paastolla 3 vuotta sitten. Ja onnistuin mahtavasti :) Nyt on kuitenkin valitettavasti seurustelun myötä ja mielialan alentumisen vuoksi tullut aikamoiset kilot ylleni vuoden aikana. Toivottavasti onnistun tällä sitruunamehupaastolla tällä kertaa yhtä hyvin!

Kävin tänään ostamassa:

- 1 l vaahterapalmusiirappia (45,50€) luontaistuotekaupasta (sain siihen myös viralliset teko ohjeet lehtisen)

- 30g glaubersuolaa (4€) apteekista

- cayenne pippuria (0,85€) prismasta (en tiedä mistä tätä saisi luomuna?)

- 750 g/ 6 kpl luomu sitruunoita cittarista (4,17€) --> jep, luomu ei ole edullista valitan


......DAY 1.......

Aamulla olin käynyt jo kevyen BodyPumpin salilla (pitkästä aikaa). Kotiin tullessani aloitin neuvon mukaan suolentyhjentämisellä. Sekoitin sitä glaubersuolaa haaleaan veteen ja jännityksellä maistoin ekan huikan... Ei ollu niin paha kun olin pelännyt, muttei mitään herkkuakaan... Odottelin että milloin alkaa se mahan kipristely ja vessahätä. No ehkäpä puolen tunnin päästä kävin pienellä ja oli vetisempää kuin normaalisti. Mietin että siinäkö se nyt sit muka oli? Tunnin sisällä ei tapahtunut oikeen mitään muuta niin päätin ottaa lisää suolavettä. No sitten nukahdin ehkäpä 1,5 tunniksi, kun oli ollut aikainen aamuherätys. Siitä noustuani alkoi tapahtumaan vihdoin!

Join sitten lasillisen paastojuomaa mukana tulleen ohjeen mukaan. Eli 1-2 rkl sitruunamehua, 1-2 rkl siirappia ja ripaus cayennepippuria. Oletin että tässä käytäisiin makujen taistelua, mutta aika miedon makuista loppuen lopuksi! Ja ihan kiva juoda, ei ollenkaan epämiellyttävää...

Nyt kello on 22:39 eikä ole ollenkaan nälkä, niin kuin oli luonnollisesti aikaisemmin. Televisiosta mainosten katsomisen jätän mieluusti väliin, sillä ihanien ruokamainosten jälkeen varmasti nälkä heräisi! :)

Juon varmaankin vain vettä loppu illan (villi perjantaini!), kun paastojuomaa ei tee nyt oikeen mieli.

Huomisiin! :D

8

1502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsgsdgsdg

      No hyi, itse en kyllä varmaan pystyis tuollaista juomaan. =D

    • vogel11

      Kiva jos viitsit raportoida kokemuksistasi.. Itsella olisi huomenna tarkoitus aloittaa viiden päivän vogelin mehupaasto.

      • CitrusChick

        Mitenkä sulla on onnistunut?! tsemppiä! :D


    • Tsemppiä!!!

      Vetäsin itse kerran 8 päivää tuota masteria. Kyllä sillä pulloposket lähti siinäkin ajassa. Join 1.5l sitä sitruunapippuri vaahterasiirappi litkua päivässä ja aamulla tosiaan aina litra suolavettä. Sen juominen oli parina ekana päivänä rankinta, eikä se helpoksi muuttunut kyllä missään vaiheessa. Suolavesi pitää saada kuitenkin alas niin nopeasti kuin mahdollista. Itse join aina koko litran aina johonkin kuuteen minuuttiin ja vajaan tunnin päästä lenti varpusparvi.

      • Citrus Chick

        Perässä yritetään tulla kovaa vauhtia! Kuhan vaan itsekuri pysyy! Paljon sulla kiloja lähti tossa ajassa ja miten kuntoilit? ja miten totuttelit takaisin ruokaan?


    • Citrus Chick

      Eli viikonlopuksi mulle tulikin aika paljon suunnitelmia, johon paasto ei vain sopinut... :( mutta aloitin tiistaina uudestaan! Eli siinä tuli uusi DAY 1! Sen päivän tein aika samanlailla ja tekemistä kehitin itselleni kodin turvissani laittamalla koti uuteen järjestykseen! Siinä meni aika todella nopeasti ja nälkää ei ehtinyt ajatellakkaan. Rakastan sisustamista, joten se oli mainio häiriöntekijä! mutta illalla tekemisten loputtua oli todella vaikea vastustaa ruokaa! Se oli niin tuskaista vaan kieltäytyä ja sanoi EI jollekkin niin ihanalle... Otin jopa pakasteesta red curry chicken jasmin ricen ja avasin myös mikron oven! Ja sit jokin (varmaan jumalallinen voima, koska mikään vähempi ei helposti tule mun ja ruuan väliin...) minussa sai vaan laittamaan nopeasti ruuan takas ja lähdin keittiöstä! Ajattelin vaan että huomenna niin katuisin sitä että olinkin syönyt... Ja huomenna olinkin todella ylpeä, koska EN syönyt!!!


      DAY 2

      Sillon päätin käydä vuokraamassa lempileffani Twilight houkutuksen

    • Citrus Chick

      Jee!!! nyt olin selvinnyt jo kahdesta päivästä... niistä vaikeimmista! :D

      Nyt olikin jo kolmas päivä menossa ja lähdin 11:00 rahaasioitani hoitamaan... tulin kotiin parin tunnin päästä ja otin viimeiset glaubersuolani (1 rkl) lasillisella. Taas hyi... tässä on muuten tärkeää että se vesi on haaleaa, jotta suola liukenee siihen! Vaikutusta ei tuntunut kummallisemmin, muttas eipä taida ollakkaan enää mitään kovin kiinteää sisälläni enään... :)

      Join vain 2 lasillista paastojuomaa tänään koska sitruunani loppuivat ja ei ollut rahaa ostaa lisää :(

      menin lääkärillä käymään (ihan muista asioista) 14:45 ja siitä lampsin suoraan Stockmannin Hulluille päiville :O pakkohan siel on käydä... ;) Siellä aikaa kuluu, kuten moni varmaan tietää, ja nopeasti! Eikä nälkäkään ehtinyt tulla siinä hullunmyllyssä... välttelin siis todellakin iki-ihanaa Deliä!!!
      Yllättävää kyllä vaikken ollut paljoa juonut, niin silti riitti energiaa pyöriä kaupungilla...

      Illalla aika meni katsoen telkkua ja netissä surfaamista... ja taas vaikein hetki tuli poikaystäväni tullessa kotiin yhdentoista jälkeen... hän paistoi kananmunaa... ja sekin tuoksu aivan vastustamattomalle! Vaikken välitä normaalisti sen enempään tästä ruuasta?! Menin taas sängylle siksi aikaan...

      Illalla ei heikottanut kumma kyllä... vettä olin lipittänyt ainakin yli litran...

      Eli nyt oli taas selvitty päivästä mahtavasti! ja olin pystynyt olla ihmisten ilmoillakin, koska ei enään ollut ripulia suolasta... Vain kun kävin pissalla niin tuli aina hieman roisketta, mutta vain vähän tosin...

    • Citrus Chick

      Oho, nyt onkin jo perjantai! Wuhuuu! Ja olen päässyt jo 2,6 kg eroon! ihanaa! Kasvoissa ja vyötäröllä sen huomaan! :)

      Heti herätessäni heikotti tooodella paljon... Pyörrytti kolme kertaa... Eli tänään en mene salille vaikka olisin halunnut. kävelylle ajattelin mennä, vaikka sataa ja on kylmä :(

      Sain onneksi lainattua muutaman euron jotta pääsin lähi kauppaan ostamaan sitruunaa. Nyt ostin normaaleja sitruunoita, koska minulla ei nyt ollut varaa luomuun. Enkä usko että se tässä paastossa haittaa niin paljoa, koska tavoitteeni on laihtua enemmän kuin puhdistaa täydellisesti kuona-ainesta. Tietenkin ne ovat yhteydessä hieman... Tärkein on että vaahtera-palmusiirappi on oikeanlaatuista. Minulla on Mabal Bal:n. Eli juuri tähän täsmälleen tarkoitettua.

      Kauppareissulla kävellessä ei heikottanut mutta heti kun pysähdyin kaupassa, niin heikotus iski ja sydän tykytti vaikka kävelyyn ei mennyt kuin about 7 minuuttia.

      Nyt tälle päivälle en ole ottanut mitään suolaliuosta. Huomenna aamulla ajattelin ottaa perus merisuolaliusto.

      MERISUOLALIUOS kuona-aineiden poistoon: 1 L haaleaa vettä ja 2 tl merisuolaa. Tällöin saadaan 0,9% suolaliuos, joka kulkee suoliston läpi lähen imeytymättä muualle.

      En usko itse että laihdutus kuuria täytyy orjallisesti pilkun päälle noudattaa... Kuhan pitää ne tärkeimmät kunnossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe