mikä olisi hyvä maila ranteiden vetoon. hinta raja olisi 70 e olisi maksimillaan.
Ranne maila
5
449
Vastaukset
- fättisörkki
Fatpipe orc on täysin omaa luokkaansa, niin rannelaukauksissa kuin lyöntilaukauksissakin.
varren taipuma oman koon, tottumusten sekä voiman suhteen - säbäilijä
Unihoc Top Light (itsellä 26), toimii ainakin mulla:
http://www.youtube.com/watch?v=sQI5YxWsVOA- säbäilijä
Ah, niin tosin taitaa maksaa yli 70 e, itse sain hankittua "käytetyn" (oli kuin uusi) muistaakseni kuudellakympillä. :)
- Joku vaan
säbäilijä kirjoitti:
Ah, niin tosin taitaa maksaa yli 70 e, itse sain hankittua "käytetyn" (oli kuin uusi) muistaakseni kuudellakympillä. :)
Omasta mielestäni paras lapa rannelaukauksiin on Fat Pipeltä orc ja Exeliltä chill. Varrella ei oikeastaan ole väliä tässä tapauksessa, mutta jos kuitenkin haluat panostaa enemmän niin osta bow-varsi. Sille tulisi hintaa 100-120€ ostopaikasta riippuen. Itse en pidä Unihocin lavoista, mutta jos nyt joku pitäisi valita niin se olisi Evo3 (ei valmisteta enää).
- OMG you killed kenny
ostin exel scream 2.7 jossa on chill! SB lapa. oliko hyvä ostos ranteiden vetoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663082Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91811- 1111704
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123987
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67916Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835- 84829