mikä olisi hyvä maila ranteiden vetoon. hinta raja olisi 70 e olisi maksimillaan.
Ranne maila
5
444
Vastaukset
- fättisörkki
Fatpipe orc on täysin omaa luokkaansa, niin rannelaukauksissa kuin lyöntilaukauksissakin.
varren taipuma oman koon, tottumusten sekä voiman suhteen - säbäilijä
Unihoc Top Light (itsellä 26), toimii ainakin mulla:
http://www.youtube.com/watch?v=sQI5YxWsVOA- säbäilijä
Ah, niin tosin taitaa maksaa yli 70 e, itse sain hankittua "käytetyn" (oli kuin uusi) muistaakseni kuudellakympillä. :)
- Joku vaan
säbäilijä kirjoitti:
Ah, niin tosin taitaa maksaa yli 70 e, itse sain hankittua "käytetyn" (oli kuin uusi) muistaakseni kuudellakympillä. :)
Omasta mielestäni paras lapa rannelaukauksiin on Fat Pipeltä orc ja Exeliltä chill. Varrella ei oikeastaan ole väliä tässä tapauksessa, mutta jos kuitenkin haluat panostaa enemmän niin osta bow-varsi. Sille tulisi hintaa 100-120€ ostopaikasta riippuen. Itse en pidä Unihocin lavoista, mutta jos nyt joku pitäisi valita niin se olisi Evo3 (ei valmisteta enää).
- OMG you killed kenny
ostin exel scream 2.7 jossa on chill! SB lapa. oliko hyvä ostos ranteiden vetoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!882018- 821810
- 541459
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481405- 1461348
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481292Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441234Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261084Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket25983- 39975