Mä olen 15- vuotias tyttö ja harrastan koripalloa n. 5 kertaa viikossa. Viime syksynä mun polveen, oikeestaan tohon polven yläpuolelle, vähän sisemmäksi, ei suoraan polven yläpuolelle, ilmesty luinen patti, se on siis tosi kova, ihan kuin luuta. Siihen ei kuitenkaan sattunu, ku hyvin harvoin esim. rappusia noustessa ja joskus juostessa, mutta ei säännöllisesti. Nyt kuitenkin viime viikolla se kipeenty, ja nyt jos sitä painaa, niin siihen sattuu ja jotkut liikkeet sattuu kans. Oon lukenut osta osgoodschlatterista, mutta eikö siinä se patti oo polven alapuolella & se tuu yleensä kasvuiässä? Mullahan toi patti on siis polven yläpuolella ja en oo pituutta kasvanu varmaan kolmeen vuoteen.. Osaako kukaan sanoa, että mikä tää patti vois olla? Vai pitääkö suunnata lääkäriin? Jos niin, niin ortopedille vai?
Patti polvessa
tiiiiiu
1
829
Vastaukset
- KP123
No jos se on kipeentynyt eikä pysty juosta niin kanattaa käydä näyttämässä nimenomaan ortobedille. Mulla on kans ollu ongelmia polvien kanssa koko koripallon harrastamisen aikana ja olen kans 15 vuotias. eli suosittelen ortobedilla käymistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä202218Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri281606- 891392
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t231375Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171072- 117984
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624906Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa234856kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!12680- 10680