Mä olen 15- vuotias tyttö ja harrastan koripalloa n. 5 kertaa viikossa. Viime syksynä mun polveen, oikeestaan tohon polven yläpuolelle, vähän sisemmäksi, ei suoraan polven yläpuolelle, ilmesty luinen patti, se on siis tosi kova, ihan kuin luuta. Siihen ei kuitenkaan sattunu, ku hyvin harvoin esim. rappusia noustessa ja joskus juostessa, mutta ei säännöllisesti. Nyt kuitenkin viime viikolla se kipeenty, ja nyt jos sitä painaa, niin siihen sattuu ja jotkut liikkeet sattuu kans. Oon lukenut osta osgoodschlatterista, mutta eikö siinä se patti oo polven alapuolella & se tuu yleensä kasvuiässä? Mullahan toi patti on siis polven yläpuolella ja en oo pituutta kasvanu varmaan kolmeen vuoteen.. Osaako kukaan sanoa, että mikä tää patti vois olla? Vai pitääkö suunnata lääkäriin? Jos niin, niin ortopedille vai?
Patti polvessa
tiiiiiu
1
796
Vastaukset
- KP123
No jos se on kipeentynyt eikä pysty juosta niin kanattaa käydä näyttämässä nimenomaan ortobedille. Mulla on kans ollu ongelmia polvien kanssa koko koripallon harrastamisen aikana ja olen kans 15 vuotias. eli suosittelen ortobedilla käymistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801857
- 1241560
- 1151062
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 47833
- 4808