Mä olen 15- vuotias tyttö ja harrastan koripalloa n. 5 kertaa viikossa. Viime syksynä mun polveen, oikeestaan tohon polven yläpuolelle, vähän sisemmäksi, ei suoraan polven yläpuolelle, ilmesty luinen patti, se on siis tosi kova, ihan kuin luuta. Siihen ei kuitenkaan sattunu, ku hyvin harvoin esim. rappusia noustessa ja joskus juostessa, mutta ei säännöllisesti. Nyt kuitenkin viime viikolla se kipeenty, ja nyt jos sitä painaa, niin siihen sattuu ja jotkut liikkeet sattuu kans. Oon lukenut osta osgoodschlatterista, mutta eikö siinä se patti oo polven alapuolella & se tuu yleensä kasvuiässä? Mullahan toi patti on siis polven yläpuolella ja en oo pituutta kasvanu varmaan kolmeen vuoteen.. Osaako kukaan sanoa, että mikä tää patti vois olla? Vai pitääkö suunnata lääkäriin? Jos niin, niin ortopedille vai?
Patti polvessa
tiiiiiu
1
814
Vastaukset
- KP123
No jos se on kipeentynyt eikä pysty juosta niin kanattaa käydä näyttämässä nimenomaan ortobedille. Mulla on kans ollu ongelmia polvien kanssa koko koripallon harrastamisen aikana ja olen kans 15 vuotias. eli suosittelen ortobedilla käymistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841273
- 561228
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321142- 601119
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121729- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d6820521- 12477