Mä olen 15- vuotias tyttö ja harrastan koripalloa n. 5 kertaa viikossa. Viime syksynä mun polveen, oikeestaan tohon polven yläpuolelle, vähän sisemmäksi, ei suoraan polven yläpuolelle, ilmesty luinen patti, se on siis tosi kova, ihan kuin luuta. Siihen ei kuitenkaan sattunu, ku hyvin harvoin esim. rappusia noustessa ja joskus juostessa, mutta ei säännöllisesti. Nyt kuitenkin viime viikolla se kipeenty, ja nyt jos sitä painaa, niin siihen sattuu ja jotkut liikkeet sattuu kans. Oon lukenut osta osgoodschlatterista, mutta eikö siinä se patti oo polven alapuolella & se tuu yleensä kasvuiässä? Mullahan toi patti on siis polven yläpuolella ja en oo pituutta kasvanu varmaan kolmeen vuoteen.. Osaako kukaan sanoa, että mikä tää patti vois olla? Vai pitääkö suunnata lääkäriin? Jos niin, niin ortopedille vai?
Patti polvessa
tiiiiiu
1
790
Vastaukset
- KP123
No jos se on kipeentynyt eikä pysty juosta niin kanattaa käydä näyttämässä nimenomaan ortobedille. Mulla on kans ollu ongelmia polvien kanssa koko koripallon harrastamisen aikana ja olen kans 15 vuotias. eli suosittelen ortobedilla käymistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562821
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541719Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461694Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1511459- 721420
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3251308The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut181211Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m661026- 1561016
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek25985