luovuttava yhdestä aististanne, mikä se olisi? Myös perustelut kiitos.
Jos teidän olisi
9
85
Vastaukset
Flunssan kanssa pärjää paljon paremmin kuin vaikkapa sokeana. Sitäpaitsi monet hajut ovat epämiellyttäviä.
- sirpamaikkarilta
Maku. Jäishän siinä paljon ihania asioita väliin mutta sitä koen tarvitsevani vähiten.
- Crocuta
No ei tunto.
Ei näkö.
...
Maku ja hajuaistikin turhan rakkaita hedonistille.
Kuulo. Makuaistista. Se on aisteista vähiten tärkein mulle.
modelli kirjoitti:
semmoisesta luopua mitä ei ole? joo ei tartte tulla silmille, kuhan vaan kysyin.
Kysy sellaiselta joka olisi luopumassa sellaisesta mitä sillä ei ole.
Se taitaa olla vähiten tärkeä mulle, sen puute ei varmaan pienen totuttelun jälkeen vaikuttais mun elämään millään tavalla.
hei kyllä mä ainakin pikkupoikana haaveilin eräästä koulun opettajasta, sillä oli ihan tajuttoman hienot rinnat. Se oli musamaikka ja siks meistä ei kai voinu tullu mitään. NO jos ois ihan pakko niin kai sitten siitä yhdeksännestä aistista.
maailmassa on niin paljon rumaa ja olen varma, että sokeana muistaisin vain kauniin puolen.
No en tierä mistä luopuisin mieluiten. Ei sitä aistien kadotessa yleensä kysytä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890