Totuus Kouluruoasta

Terve!

http://hikipedia.info/wiki/Kouluruoka

Kouluruoka ”on todella ravitsevaa ja täyttävää”. Kouluruoka valmistetaan perinteisesti koulun ruokaloissa, mutta joissakin kouluissa turvaudutaan vanhaan "oppilaat ostavat omat hampurilaisensa" -kikkaan. Tätä tapahtuu kuitenkin vain Jenkkilöissä ja muissa kehitysmaissa, koska niissä on niin paljon ihmisiä.

* Maku- ja terveysvaikutukset – Kouluruoka sammuttaa nälän erittäin tehokkaasti: luultavasti et syö kuin yhden haarukallisen ja ruokailusi loppuu heti. Joskus ruoka tarvitsee vain nähdä, niin kas kummaa nälkä katoaa kuin pieru Saharaan. Jos syöt, kaikki elintoimintosi loppuvat hiljalleen. Esi merkiksi yhdys sanojen kirjoitus taito vaikeutuu huomattavasti. Tässä on totuus kouluruoasta! (jo sitä voi ruuaksi sanoa)

7

1869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

      ...Ei se ruoka vaan se mikä on siellä seassa. :D Multa löyty puunpalanen. Mikäs siinä, hammastikku kaupan päälle. En silti nirsoile, vaikka tuolla tavalla mentäisiinkin kustannuksissa pihistelemään, että proteiinit korvataan puuhakkeella...

      • Miff

        Juu onhan toi ouluruoka välillä hyvää mutta välillä niin kammottava haju... joo... ja vois kokeilla muutakin kun aina sitä samaa... Se on terveellistä, en sitä iistä mutta joskus ei kaikkein parhaimman laatuista... joo kyllä tolla kotiin asti pärjäilee. 13weeee Girl


      • 13wee Girl
        Miff kirjoitti:

        Juu onhan toi ouluruoka välillä hyvää mutta välillä niin kammottava haju... joo... ja vois kokeilla muutakin kun aina sitä samaa... Se on terveellistä, en sitä iistä mutta joskus ei kaikkein parhaimman laatuista... joo kyllä tolla kotiin asti pärjäilee. 13weeee Girl

        Joo...ohhoh sori mun pienet kirjotus virheet... xD


    • Tyrmistynyt vähän

      No kuule riippuu koulusta, sekä valmistajasta. Kouluissa tuotetaan suuria määriä ruokaa verovaroin, niin ei se voi olla ravintola -tasoista. Joissain maissa esim. Ruotsissa ei ole ruokailua ollenkaa joissain yliopistoissa.. ja ehkä muistat mahdollisen uutisoinnin siitä, että Britanniassa on ajateltu, että otettaisiin Suomen kouluruokailusta mallia. Joten oletkos nyt vaan hiukan hiljempaa siellä tai muuta toiseen maahan opiskelemaan, asiat saattaa muuttua ja kouluruokailukin jossain vaiheessa, kunhan saadaan tämä lama pois alta ja kansantalouden rattaat taas käyntiin. Koita olla valittamatta ihan pienestä, mutta ehkä et vaan osaa.

    • Oikeessa ootte

      Joo meijän koulussa on sama ongelma, vaan vähän pahempana! Eräästä ruuasta löytyi etana, toisista taas pieniä hämähäkkejä (miten ne on sinne joutunu?)
      Lisäks meillä on ruokalassa "ruokamaikka", joka vahtii, että kaikki ottaa ruokaa. Meiän yks luokkalainen tyttö sivuutti ruokailun kolme kertaa, ja sille lähetettiin viesti kotiin että " Arvoisa huoltaja, epäilemme että lapsenne on sairastunut anoreksiaan, sillä hän ei syo kouluruokaa. Kunniottavasti: rehtori."! Ei oo kivaa!

    • IlDC

      Kun sanotaa ruokailu oon jo iha täynnä vaikka 5 sekuntia sitte oli hirvee nälkä

    • AksuMagassiin

      kyllä se todellakin johtuu koulusta! joskus meiän koulus on iha maukasta ruokaa ja välillä ihan vihtorin iljettävää ruokaa. Kerran yheltä kolmosluokkalaiselta löyty muovipalanen ja karvoja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe