Presidentin Pihvi marinadi

Pressan marinadi

Ostin kaupasta pullolisen presidentin pihvi marinadia. Laitoin härän ulkofile pihvit yöksi marinadiin ja grillasin seuraavana päivänä. Aivan sairaan hyvää. Kannattaa kokeilla.

11

9467

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rasva-jaakko

      onko tuo yllä oleva valmistajan mainos?

      Oletetaan että ei ole, kysymyksiä:

      - Miltä se marinadi maistuu pihvillä?
      - Mikä erottaa sen muista valmismarinadeista?
      -Mistä sitä saa ostettua ja paljonko se maksaa?

      • rasvaton-pena

        oli vaan niin hyvää, että piti muillekin kertoa.
        Ostin Jumbon Citymarketista, oli about 5 € pottu.
        Ei ollut mitään vesilitkua, niin kin valmiit marinadit yleensä.
        Soija pohjainen, hieman makea marinadi. Sopi naudalle todella hyvin.


      • Vanha kokki
        rasvaton-pena kirjoitti:

        oli vaan niin hyvää, että piti muillekin kertoa.
        Ostin Jumbon Citymarketista, oli about 5 € pottu.
        Ei ollut mitään vesilitkua, niin kin valmiit marinadit yleensä.
        Soija pohjainen, hieman makea marinadi. Sopi naudalle todella hyvin.

        Koostuu Ketjap manis soijasta, aromimausteesta (Knorr), sekä Knorrin grillaus ja yleismausteesta, sekä öljystä. Itse sekoittaen tulee vähän halvemmaksikin!


      • Törökokki
        Vanha kokki kirjoitti:

        Koostuu Ketjap manis soijasta, aromimausteesta (Knorr), sekä Knorrin grillaus ja yleismausteesta, sekä öljystä. Itse sekoittaen tulee vähän halvemmaksikin!

        Noillakin aineilla varmaankin saat aikaiseksi jotain marinadia, tosin Presidenpihvi soosia se ei ole. Moni on kokeillut jäjitellä siinä onnistumatta!


      • Kylä pressa maistuu
        Vanha kokki kirjoitti:

        Koostuu Ketjap manis soijasta, aromimausteesta (Knorr), sekä Knorrin grillaus ja yleismausteesta, sekä öljystä. Itse sekoittaen tulee vähän halvemmaksikin!

        Ei muuten koostu. Mutta itse tietysti voi vanhana kokkina pitäytyä noissa vanhoissa sooseissa.


      • Auran aallot!
        Kylä pressa maistuu kirjoitti:

        Ei muuten koostu. Mutta itse tietysti voi vanhana kokkina pitäytyä noissa vanhoissa sooseissa.

        Marinadi on lähtöisin turusta ja alkuperäinen resepti on juuri tuo minkä vanha kokki kertoi. Marinadi on peräisin vuodelta 1981.


      • vielä vanhempi kokki
        Auran aallot! kirjoitti:

        Marinadi on lähtöisin turusta ja alkuperäinen resepti on juuri tuo minkä vanha kokki kertoi. Marinadi on peräisin vuodelta 1981.

        olikos se joku joku Toivonen tämän loistavan soosin kehittelijä?


    • iines73104

      Asun Leppävaarassa Espoossa.. Mistä tota Presidentin Pihvi marinadia saa ostettua? Olen käynyt Sellon citymarketista ja Prismasta kattomassa.. Ei kummassakaan.. Ja muutamista muista kaupoista katsonut satunnaisesti..

    • Lennuka

      Kun ostat presidenttipihvi pakkauksen jossa on kaksi pihviä marinaadissa. Ohjeen mukaisesti marinaadi otataan talteen ja siitä tehdään kastike. Marinaadiin lisätään 2 dl kermaa ja Rakunaa . Tämän ohjeen olen saanut suoraan valmistajalta ja aikaisemmin se luki myös paketissa. Toimii varmaan myös marinaadissa. Pihvipakkauksia löytyy Turusta ja Raisiosta Prismoista ja aikaisemmin Helsingin keskustan Stockmannilta.

    • jeps4444444

      Uskaltaakohan tähän ketjuun edes tunnustaa...

      Marinaadia löytyi kaapin perältä, ja vegaanilapsen ruuasta piti saada jotenkin syötävää, niin keksin laittaa tofut pressamarinadiin. Yllättävän hyvää.

      Eilen grillattiin miehen kanssa oikeat pressanpihvit - jotka oli aivan järkyttävän suolaiset. Itse marinadi ei niin suolaista tunnu olevan; joka tapauksessa tästä eteenpäin ostan pihvit ja marinadin erikseen.

    • Leisktui

      Saako mistään enää presidentin pihvi kastiketta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1706
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      95
      751
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe