Ostin kaupasta pullolisen presidentin pihvi marinadia. Laitoin härän ulkofile pihvit yöksi marinadiin ja grillasin seuraavana päivänä. Aivan sairaan hyvää. Kannattaa kokeilla.
Presidentin Pihvi marinadi
13
10468
Vastaukset
- rasva-jaakko
onko tuo yllä oleva valmistajan mainos?
Oletetaan että ei ole, kysymyksiä:
- Miltä se marinadi maistuu pihvillä?
- Mikä erottaa sen muista valmismarinadeista?
-Mistä sitä saa ostettua ja paljonko se maksaa?- rasvaton-pena
oli vaan niin hyvää, että piti muillekin kertoa.
Ostin Jumbon Citymarketista, oli about 5 € pottu.
Ei ollut mitään vesilitkua, niin kin valmiit marinadit yleensä.
Soija pohjainen, hieman makea marinadi. Sopi naudalle todella hyvin. - Vanha kokki
rasvaton-pena kirjoitti:
oli vaan niin hyvää, että piti muillekin kertoa.
Ostin Jumbon Citymarketista, oli about 5 € pottu.
Ei ollut mitään vesilitkua, niin kin valmiit marinadit yleensä.
Soija pohjainen, hieman makea marinadi. Sopi naudalle todella hyvin.Koostuu Ketjap manis soijasta, aromimausteesta (Knorr), sekä Knorrin grillaus ja yleismausteesta, sekä öljystä. Itse sekoittaen tulee vähän halvemmaksikin!
- Törökokki
Vanha kokki kirjoitti:
Koostuu Ketjap manis soijasta, aromimausteesta (Knorr), sekä Knorrin grillaus ja yleismausteesta, sekä öljystä. Itse sekoittaen tulee vähän halvemmaksikin!
Noillakin aineilla varmaankin saat aikaiseksi jotain marinadia, tosin Presidenpihvi soosia se ei ole. Moni on kokeillut jäjitellä siinä onnistumatta!
- Kylä pressa maistuu
Vanha kokki kirjoitti:
Koostuu Ketjap manis soijasta, aromimausteesta (Knorr), sekä Knorrin grillaus ja yleismausteesta, sekä öljystä. Itse sekoittaen tulee vähän halvemmaksikin!
Ei muuten koostu. Mutta itse tietysti voi vanhana kokkina pitäytyä noissa vanhoissa sooseissa.
- Auran aallot!
Kylä pressa maistuu kirjoitti:
Ei muuten koostu. Mutta itse tietysti voi vanhana kokkina pitäytyä noissa vanhoissa sooseissa.
Marinadi on lähtöisin turusta ja alkuperäinen resepti on juuri tuo minkä vanha kokki kertoi. Marinadi on peräisin vuodelta 1981.
- vielä vanhempi kokki
Auran aallot! kirjoitti:
Marinadi on lähtöisin turusta ja alkuperäinen resepti on juuri tuo minkä vanha kokki kertoi. Marinadi on peräisin vuodelta 1981.
olikos se joku joku Toivonen tämän loistavan soosin kehittelijä?
- iines73104
Asun Leppävaarassa Espoossa.. Mistä tota Presidentin Pihvi marinadia saa ostettua? Olen käynyt Sellon citymarketista ja Prismasta kattomassa.. Ei kummassakaan.. Ja muutamista muista kaupoista katsonut satunnaisesti..
- Anonyymi
Se on enemmänkin helsinkiläisille tarkoitettu tuo kaikkein paras marinadi. Koska sitä saa yleisimmistä ruokakaupoista, ainakin täältä Helsingistä.
- Lennuka
Kun ostat presidenttipihvi pakkauksen jossa on kaksi pihviä marinaadissa. Ohjeen mukaisesti marinaadi otataan talteen ja siitä tehdään kastike. Marinaadiin lisätään 2 dl kermaa ja Rakunaa . Tämän ohjeen olen saanut suoraan valmistajalta ja aikaisemmin se luki myös paketissa. Toimii varmaan myös marinaadissa. Pihvipakkauksia löytyy Turusta ja Raisiosta Prismoista ja aikaisemmin Helsingin keskustan Stockmannilta.
- jeps4444444
Uskaltaakohan tähän ketjuun edes tunnustaa...
Marinaadia löytyi kaapin perältä, ja vegaanilapsen ruuasta piti saada jotenkin syötävää, niin keksin laittaa tofut pressamarinadiin. Yllättävän hyvää.
Eilen grillattiin miehen kanssa oikeat pressanpihvit - jotka oli aivan järkyttävän suolaiset. Itse marinadi ei niin suolaista tunnu olevan; joka tapauksessa tästä eteenpäin ostan pihvit ja marinadin erikseen. - Leisktui
Saako mistään enää presidentin pihvi kastiketta?
- Anonyymi
Saa ainakin helsinkiläisistä ruokakaupoista. Aika harva täällä Helsingissä enää mitään halpismarinadeja käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578447Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123299Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262460Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142000Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht801950Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3501648Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2421402FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01181Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101075Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu661010