Naapurisovun vuoksi pakko siirtyä kaasugrilliin.
Teen vain pihvejä grillillä, joten mikä kaasugrilli olisi paras (=vähiten huono) pihvin paistoon.
Pihvimiehet, suositelkaa.
Pihvimiehet
4
485
Vastaukset
Muuripannulla paistuvat kätevästi pihvit, kaslerit, leikkeet ja kyljykset. Valurautaan saa kaasulla ulkona tosi kovan lämmön aikaiseksi, joten pihveihin saa nätin paistopinnan. Pannuja saa edullisesti, mutta minä onneton säästin väärässä paikassa ja ostin vain yksikehäisen polttimen. Kaksikehäinen olisi parempi. Pitänee korjata asia keväämmällä. Pannuun kannattaa ostaa myös sopiva kupukansi.
Mikäli haluat laajentaa skaalaa, muuripannu ulkona on hyvä vaihtoehto silakoiden paistoon. Myös letut ja pannurieskat syntyvät kätevästi. Tuoksut menevät naapuriin, eivätkä emännän riemuksi tartu sisustustekstiileihin.- paistelijamaistelija
Olen kuullut, että näihin rengaspolttimiin on vaihdeltu korkeapaineventtiilejä, jolla polttimen saa ihan v***n kuumaksi nopeasti. Viritys on varmasti laiton, mutta toisaalta eikös tämä poltinkin ole valurautaa, tai ainakin jotain metallia, joten luulisi sen kestävän.
- paistelijamaistelija
paistelijamaistelija kirjoitti:
Olen kuullut, että näihin rengaspolttimiin on vaihdeltu korkeapaineventtiilejä, jolla polttimen saa ihan v***n kuumaksi nopeasti. Viritys on varmasti laiton, mutta toisaalta eikös tämä poltinkin ole valurautaa, tai ainakin jotain metallia, joten luulisi sen kestävän.
että pannun saa nopeasti kuumaksi, tosin kai siinä poltinkin kuumenee!
- tärkein
tärkeintä on, että PAISTORITILÄ ON VALURAUTAA, ei ne "metallilangasta" kootut ritilät kuumene kunnolla pihvien paistamista varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833940
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301860- 311760
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231742Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell501587Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271527- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81475