Olen juuri ostamassa uutta kaasugrilliä, joten ei ole hajuakaan kaasun kulutuksesta. Kauanko tuollaisella 5 tai 11 kilon teräspullolla grillailee? Grillin teho esim. 10 kw.
Vastaukset 2
- toinen jo menossa
Ennenkuin ostat pullon, tarkasta että se sopii grillin alakaappiin, jos tarkoituksesi on säilyttää pulloa siellä. Käytönaikanahan pullo ei saa olla grillin alla tai alakaapissa. Osaan kaappeja ei nimittäin 11 kilonen pullo mahdu.
Mitä noihintehoihin tulee, niin niillä ei ole mitään merkitystä. Kaikki grillit ovat niin tehokkaita, että säätö on pidettävä pienimmällä mahdollisella. 5 kilon pullo riittää, jos pelkästään grillaat kerran viikossa kesäisin. Jos valmistat grillillä muutakin, mm. savustat, saattaa kesässä mennä parikin 5 kiloista, riippuen kalansaaliista. - Anonyymi
Kotvasen tuo kestää, isompi yli tuplat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911487
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63556
- 33501
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128497