Onnellisuustestiä pukkaa

-Puskasta-

23

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnellisuus 85
      Elämäntilanne 88

Testi väittäisi, että olen keskivertoa onnellisempi ja niin uskon olevanikin.

• Marjelie

Onnellisuus 73
      Elämäntilanne78

• Testit ovat ajankulua siinä kuin palstailukin.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Testit ovat ajankulua siinä kuin palstailukin.

Noh. Meneehän silloin tälloin hupina. Mut ottaako kukaan niitä vakavasti? Uskooko joku niihin?

• Testi

Tulos:

Onnellisuuspisteet 37/100

Elämäntyytyväisyyspisteet 29/100

Tais se käskee mut taas lääkäriinkin, en ole varma kun skippasin sen heti siitä häirisemästä. Sain masistestistä 29/30 .. heheeh.. vanha juttu :DDD

• ex monte

masis pisteitä,mul oli vaan 12 pistettä siitä.

• ex monte kirjoitti:

masis pisteitä,mul oli vaan 12 pistettä siitä.

Khyl mä saan aina.

Joku virallinen sano että 17 tuloksesta pitäis mennä lääkäriin, ja 30 suunninpiirtein ensiapuun ja lääkitykselle.. mä sain siitä 43.. varmaan täydet bongot, enkä syö jne vieläkään mitään. Kaikkeen tottuu eikä tää niin vaarallista ole. Itseasiassa epäilisin ettei tämä ole just sen tyylin masennusta mitä noissa aina haetaan.

Kyllä tää tästä :)

• ex monte
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Khyl mä saan aina.

Joku virallinen sano että 17 tuloksesta pitäis mennä lääkäriin, ja 30 suunninpiirtein ensiapuun ja lääkitykselle.. mä sain siitä 43.. varmaan täydet bongot, enkä syö jne vieläkään mitään. Kaikkeen tottuu eikä tää niin vaarallista ole. Itseasiassa epäilisin ettei tämä ole just sen tyylin masennusta mitä noissa aina haetaan.

Kyllä tää tästä :)

johan aattelin et onko sulla jokin hätä.

• ex monte kirjoitti:

johan aattelin et onko sulla jokin hätä.

On koko ajan hätä 24/7 mutta ei valitus siihen mitään auta. Pitää vaan jaksaa, ja pieniä tilapäisiä polvien notkahteluita lukuunottamatta, ihan normikaavalla pusketaan eteenpäin.

Mitäs pienistä :)

• au-liskot

sen joskus, ja sain niin surkeat pisteet että hyvä kun en masentunut.

En varmaan mene uudestaan

• au-liskot

sitte teet jonku testin ja

Sait 24 pistettä asteikolla 0–30 pistettä. 30 pistettä tarkoitaa hyvin suurta masennuksen todennäköisyyttä.Tutkimusten mukaan noin kolmannes niistä ihmisistä, joiden DEPS-pistemäärä ylittää 9 pistettä ja lähes puolet niistä ihmisistä, joiden pistemäärä ylittää 12 pistettä voidaan määritellä masentuneiksi.  Kaikki raja-arvon ylittäneet eivät siis kärsi varsinaisesta masennuksesta.

Mielenterveyden keskusliiton neuvontapuhelin 020 391 920, avoinna
      ma, ti ja to klo 9–14, ke 9–16, pe klo 10–15 (vertaistukipuhelin) ja keskus 09 565 7730 avoinna ma-pe klo 9-15.
      [email protected]

SE SAATANAN PUHELIN EI OO EES AUKI

• lälläritilä

mäpäs sain 24 pistettä!

• au-liskot
        lälläritilä kirjoitti:

mäpäs sain 24 pistettä!

sun pitää saada 25 niin kirit kärkeen (tosin papua ei lasketa)

• 53/100
      63/100
      Masispisteet 12.

• ...sen jatko-osankin ja se osasi kertoa, että olen keskimääräistä onnettomampi verrattuna lähes mihin tahansa ryhmään.

• Richartti kirjoitti:

...sen jatko-osankin ja se osasi kertoa, että olen keskimääräistä onnettomampi verrattuna lähes mihin tahansa ryhmään.

...mitä muutakaan voi odottaa peruspessimistiltä jolla on aina rima korkealla.
        Mutta mitään ainutlaatuista ei voi saavuttaa, jos ei pidä rimaa epärealistisen korkealla.

• vänksy

onnellisuus: 30/100
      elämäntilanne 24/100

masennus: 17/30

• kirpela

onnellisuuspisteet 73
      onnentaitopisteet 62

ja se viimenen oikealla puolella ollut oli 61, mikä ikinä sen nimi olikaan..

• elikkäs elikkäs.. öö onnellisuus 17/100 ja elämäntilanne mikälie 45/100. masennus 20/30.

hieman tuli säikähettyä ku keskittyi tuohon masistulokseen ja pureskelin sitä mielessäni jolloinka siirryin seuraavalle sivulle ja siihen ku hyökkäs heti isolla se ONNELLISUUS ja ELÄMÄNTILANNE. :D vähä säikky tänään.

• y.b. ei kirj.

lopu.. tein alkua, mutta se jatkui ja jatkui.

Mutta onnellisuus oli 67/100
      elämäntilanne 60/100.

Semmottis.

• onko se hyvä? tais tulla täydet pointsit tällä kertaa tälle pojalle. Mitä siinnä muuten testattiin.

• 17,17,20.

Noi "onnenreseptit" oli hauskoja. Top10:ssä oli kaikkea tyyliin: perhe, terveys, lapset, koti, rakkaus, harrastukset jne jne ja mä taas valitsin jotain tyyliin: itsenäisyys, kriittisyys, ainutlaatuisuus, ideoivuus...Ei ihme, jos mun pitäis sitten vetää mömmöjä, että osaisin olla Onnellinen oikealla tavalla. Hah.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4111
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2219
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2048
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe