Yritin tehdä pannupitsaa, ei onnistunut. Aluksi juusto oli OK mutta pohja raaka, sitten pohja kypsä mutta juusto paloi! Pitääkö ensin laittaa pelkkä pohja vaikka 10 minuutiksi uuniin, ottaa pois, latoa täytteet, juusto päällimmäiseksi, ja sitten toinen 10 minuuttia?!
Pohja kypsä mutta juusto
6
730
Vastaukset
- uunin
lämpötilaa ( PS: pannupitsan pohjataikina EI ole saman kun "tavallisessa")
- ajateltu
Pannupizzan pohja on pullataikinaa. Alkupperäisessä pizzassa on pizzapohja.
- paloi!
Laitoin kaksinkertaisen normaalin pitsapohjan. Miten muka pannupitsapohja eroaa tavallisesta? Mikä on muuten parasta juustoa, minä käytä mietoa emmentalia, siinä on makua.
- taikinaa pukkaa
paloi! kirjoitti:
Laitoin kaksinkertaisen normaalin pitsapohjan. Miten muka pannupitsapohja eroaa tavallisesta? Mikä on muuten parasta juustoa, minä käytä mietoa emmentalia, siinä on makua.
Harmi kun en nyt muista tarkkoja määriä, mutta
durumvehnää
suolaa
SOKERIA
hiivaa
vettä
VAIVATAAN HYVIN ja kohotetaan vielä paremmin
PAISTAMINEN - uunipannulle REILUSTI öljyä - siitä se vähän munkki/pullamainen rakenne/maku.
Paistetaan 200 -210 asteessa n. 20 min.
Emmental tai jotkut seokset on ihan hyviä juustoja ( oltermanni esim on KAMALAA) - Nimimerkkkkkki
paloi! kirjoitti:
Sanoisin juustojen kanssa makuasia mutta suosittelen omaan makuuni (kun en tarkkaan tiedä tiettyjen salaisuutta oletan että se on osin jo kiviuunikin). mustaieimaista valiota sinileimaiseen sekoitettuna vähän kuin mausteen tapaan.
- tryben
paloi! kirjoitti:
Pohja ei eroa mitenkään tavallisesta pohjasta. laita folio pizzan päälle kun täyte on hyvännäköinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172393
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164732Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684