Yritin tehdä pannupitsaa, ei onnistunut. Aluksi juusto oli OK mutta pohja raaka, sitten pohja kypsä mutta juusto paloi! Pitääkö ensin laittaa pelkkä pohja vaikka 10 minuutiksi uuniin, ottaa pois, latoa täytteet, juusto päällimmäiseksi, ja sitten toinen 10 minuuttia?!
Pohja kypsä mutta juusto
6
654
Vastaukset
- uunin
lämpötilaa ( PS: pannupitsan pohjataikina EI ole saman kun "tavallisessa")
- ajateltu
Pannupizzan pohja on pullataikinaa. Alkupperäisessä pizzassa on pizzapohja.
- paloi!
Laitoin kaksinkertaisen normaalin pitsapohjan. Miten muka pannupitsapohja eroaa tavallisesta? Mikä on muuten parasta juustoa, minä käytä mietoa emmentalia, siinä on makua.
- taikinaa pukkaa
paloi! kirjoitti:
Laitoin kaksinkertaisen normaalin pitsapohjan. Miten muka pannupitsapohja eroaa tavallisesta? Mikä on muuten parasta juustoa, minä käytä mietoa emmentalia, siinä on makua.
Harmi kun en nyt muista tarkkoja määriä, mutta
durumvehnää
suolaa
SOKERIA
hiivaa
vettä
VAIVATAAN HYVIN ja kohotetaan vielä paremmin
PAISTAMINEN - uunipannulle REILUSTI öljyä - siitä se vähän munkki/pullamainen rakenne/maku.
Paistetaan 200 -210 asteessa n. 20 min.
Emmental tai jotkut seokset on ihan hyviä juustoja ( oltermanni esim on KAMALAA) - Nimimerkkkkkki
paloi! kirjoitti:
Sanoisin juustojen kanssa makuasia mutta suosittelen omaan makuuni (kun en tarkkaan tiedä tiettyjen salaisuutta oletan että se on osin jo kiviuunikin). mustaieimaista valiota sinileimaiseen sekoitettuna vähän kuin mausteen tapaan.
- tryben
paloi! kirjoitti:
Pohja ei eroa mitenkään tavallisesta pohjasta. laita folio pizzan päälle kun täyte on hyvännäköinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875