...sokeritonta kaakaota? Koitin googlettaa mutta ei löytynyt. Laitetaanko sitä normaalia kaakaojauhetta vaan maidon sekaan ja mikroon? Vai tehdäänkö se kattilassa. Joo oon aika tyhmä mutta ohjeita kaipaan.
Kuinka tehdään...
4
474
Vastaukset
- hihiih
Eipä se sokerin määrään vaikuta, lämmitätkö maidon mikrossa tai kattilassa =). Toiset tekee muuten kaakaon viel veteen, mut silloin pitää kai olla jotain sokeripitoista kaakaojauhetta et maistusi hyvältä.
- milk_cocoa
ei sellaista taida olla olemassakaan
- fdggfd
Itse käytän Fazerin Ögon kaakaota. Rasvattomalla maidolla saa vähän vähemmän kaloreita. Siihen pari tippaa makeutusainetta.
- minulle............
kaakaota näin: laita ison mukin pohjalle 3 kukkurallista lusikallista aitoa kaakaojauhetta. Ja pikku tiraus vettä että saat tahnamaisen seoksen. Lisää maito sekoita ja sitten mikroon pyörimään. Kun on kuumaa sekoita joukkoon makeutusaine.
Tekemällä ensin tahnan vältyy paakuilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942563- 196980
- 55772
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119682- 49572
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15516- 49503
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52494- 55475
- 40464