Golfkurssille Saarenmaan upealle, upouudelle golfkentälle!
Mahtavat maisemat, loistava opettaja ja mielekästä menoa – ilmoittaudu nyt!
http://kskoolitus.com/golfperuskurssi.html
Golfia saarella
5
344
Vastaukset
- Kolopalloilijat
Eikös tämä ole se Lassi Pekka Tilanderin suunnittelema kenttä? Aikpaljon on kehuja lehdissä ollut, muistaakseni itse on sanonut että yksi parhaita kenttiä jonka suunnitellut.
- Ylläoleva
on kyllä paikallisten yrittäjien laittama ikioma piilomainos :(
Jos tyyli tuota niin mauton tapa mainostaa.. - Golffari Suomesta
Onhan se Tilanderin suunnittelema, hieno kenttä, on tullut itsekin siellä pelailtua. Voin suositella kaikille!
- Ellit
Kannattaa muuten lukea Plaza.fi:n artikkeli aiheesta.
Plazan toimittajat olivat testaamassa Saare Golfin kenttää sekä tenniskursseja, palaute erittäin positiivinen!
http://plaza.fi/ellit/liikunta-ja-terveys/liikunta-ja-hyvaolo/liikunnallinen-loma-saarenmaalla- Golffarit
Hyvä juttu! Eihän se ole kaukana ja olen kuullut vain myönteisiä kommentteja, ja hintataso edullisempaa kuin Suomessa. Taidan suorittaa green cardin Kuressaaressa ja pelailla sitten Suomessa. Jäsenyyskin oli Saare Golfissa edullista!
Suomessa golf alkaa olla ylihinnoiteltua, varsinkin kun ei ole kiinnostusta sijoittaa osakkuuteen vaan pelailla eri kentillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03540- 413099
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv562857Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342745- 162658
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452540- 432175
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262045- 421925
- 431710